Sorry det var måske en lidt tvetydig kommentar, ironiserede bare lidt over at at man nærmest skal undskyld på forhånd over at være kritisk overfor IAO og Cifuentes, det her er vel netop en debatside, ikke et hyldestforum.FIDEL skrev: ↑4. feb 2021, 13:49Der skal ikke meget modgang til før nogle brugere herinde maler fanden på væggen. Håber du, at Marti og Inge flopper!? Det lyder sådan.KlaskmyggenNoah skrev: ↑4. feb 2021, 13:43Nemlig..en undskyldning mindre for ikke at lykkes.Fromthecradle skrev: ↑4. feb 2021, 13:39Sportschef, ikke sportsdirektør.KlaskmyggenNoah skrev: ↑4. feb 2021, 13:36Er du bange for debatsidens tæskehold kommer efter dig ?:)...Hvis træneren ikke ser det enhver kunne se i løbet af de første 10 minutter af 2 halvlej, så der det måske grunden til vi kunne hente ham fra en norsk bundhold, ca samme sted vi fik vores sportsdirektør..Funky skrev: ↑3. feb 2021, 23:17Altså, ikke et kritisk ord om Marti - men hans handling i løbet af denne kamp vendte jo ikke rigtig noget. Tom og Kusk gjorde ingen forskel.Peter A. skrev: ↑3. feb 2021, 23:11Jeg synes faktisk jeg føler mig opløftet efter dagens kamp selvom vi desværre lignede lidt for meget os selv i 2. Halvleg. Jeg synes 1. Halvleg.
Men det er en udfordring for at tage næste skridt at vi har at vi har for mange lønkroner vi får alt for lidt ud.
Det er problematisk at vores to største profiler er alt for meget skadet Hiljemark skulle meget gerne komme i gang snarest, mens er jeg er mere bekymret for Lucas. Går det galt igen efter få kampe ser det sort ud. Det er to store profiler, det er bare ikke meget ved hvis de aldrig spiller. Det er en udfordring at vi har så mange lønkroner siddende ude for meget. Der går ikke ind i næste sæson.
Og så er set også den dødvægt som vi desværre heller ikke fik ryddet nok op i, i seneste vindue. Kommer nok til sommer.
Men lad os se. Vi har fået en ny træner. En, der har en plan. En, der evner at handler undervejs i kampene. Jeg er spændt på det..
Næste gang vi henter en træner, så skal vi gøre det i Premier League eller måske endda La Liga?
Nej jeg håber sgu begge vil løfte pokalen i 2024 og fejre endnu en double 10 år efter den første...
Og ja det ville da være fedt hvis både træner og sportchef kom fra et sted hvor kravene var at skabe et tophold og ikke bare overleve i ligaen, men jeg er har også realistiske forventninger til hvilke profiler vi kan tiltrække som både spiller træner og leder.