Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 4. feb 2021, 14:03

FIDEL skrev:
4. feb 2021, 13:49
KlaskmyggenNoah skrev:
4. feb 2021, 13:43
Fromthecradle skrev:
4. feb 2021, 13:39
KlaskmyggenNoah skrev:
4. feb 2021, 13:36
Funky skrev:
3. feb 2021, 23:17
Peter A. skrev:
3. feb 2021, 23:11
Jeg synes faktisk jeg føler mig opløftet efter dagens kamp selvom vi desværre lignede lidt for meget os selv i 2. Halvleg. Jeg synes 1. Halvleg.

Men det er en udfordring for at tage næste skridt at vi har at vi har for mange lønkroner vi får alt for lidt ud.

Det er problematisk at vores to største profiler er alt for meget skadet Hiljemark skulle meget gerne komme i gang snarest, mens er jeg er mere bekymret for Lucas. Går det galt igen efter få kampe ser det sort ud. Det er to store profiler, det er bare ikke meget ved hvis de aldrig spiller. Det er en udfordring at vi har så mange lønkroner siddende ude for meget. Der går ikke ind i næste sæson.

Og så er set også den dødvægt som vi desværre heller ikke fik ryddet nok op i, i seneste vindue. Kommer nok til sommer.

Men lad os se. Vi har fået en ny træner. En, der har en plan. En, der evner at handler undervejs i kampene. Jeg er spændt på det..
Altså, ikke et kritisk ord om Marti - men hans handling i løbet af denne kamp vendte jo ikke rigtig noget. Tom og Kusk gjorde ingen forskel.
Er du bange for debatsidens tæskehold kommer efter dig ?:)...Hvis træneren ikke ser det enhver kunne se i løbet af de første 10 minutter af 2 halvlej, så der det måske grunden til vi kunne hente ham fra en norsk bundhold, ca samme sted vi fik vores sportsdirektør..
Sportschef, ikke sportsdirektør.
Nemlig..en undskyldning mindre for ikke at lykkes.
Der skal ikke meget modgang til før nogle brugere herinde maler fanden på væggen. Håber du, at Marti og Inge flopper!? Det lyder sådan.
Næste gang vi henter en træner, så skal vi gøre det i Premier League eller måske endda La Liga?
Sorry det var måske en lidt tvetydig kommentar, ironiserede bare lidt over at at man nærmest skal undskyld på forhånd over at være kritisk overfor IAO og Cifuentes, det her er vel netop en debatside, ikke et hyldestforum.

Nej jeg håber sgu begge vil løfte pokalen i 2024 og fejre endnu en double 10 år efter den første... :aabfan:

Og ja det ville da være fedt hvis både træner og sportchef kom fra et sted hvor kravene var at skabe et tophold og ikke bare overleve i ligaen, men jeg er har også realistiske forventninger til hvilke profiler vi kan tiltrække som både spiller træner og leder.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 4. feb 2021, 14:04

FIDEL skrev:
4. feb 2021, 13:55
Julgranen skrev:
4. feb 2021, 13:52
KlaskmyggenNoah skrev:
4. feb 2021, 13:36
Er du bange for debatsidens tæskehold kommer efter dig ?:)...Hvis træneren ikke ser det enhver kunne se i løbet af de første 10 minutter af 2 halvlej, så der det måske grunden til vi kunne hente ham fra en norsk bundhold, ca samme sted vi fik vores sportsdirektør..
Kan vi ikke få lavet et særskilt debatforum til Noah, AllanCradle og andre? Ja, formentlig er det de samme par brugere der står bag.
Så kan de få deres eget lille ekkokammer.
Det her har jo intet med debat at gøre.
God idé! Debatforum´et kan hedde "Gaardes fanboys".
Modent :cool:

Julgranen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Indlæg af Julgranen » 4. feb 2021, 14:15

KlaskmyggenNoah skrev:
4. feb 2021, 14:03
Og ja det ville da være fedt hvis både træner og sportchef kom fra et sted hvor kravene var at skabe et tophold og ikke bare overleve i ligaen, men jeg er har også realistiske forventninger til hvilke profiler vi kan tiltrække som både spiller træner og leder.
Jeg kan godt se, at det er meget bedre at hente en CBS-filejs, der aldrig har set skyggen af arbejde i en fodboldklubs maskinrum.

Hvilke profilerede sportschefer i danske topklubber er headhuntet i andre topklubber? Ikke én. Og nej, PC har arbejdet for at holde AGF ude af nedrykningssumpen i mange år. Så din hjemmebryggede holdning hænger ikke sammen med virkeligheden i fodboldverdenen.

Det her handler om hvad man kan tilføre af værdi ifht. den opgave man står over for.
Som sportschef har bestyrelsen ønsket en som kan drive vores talentarbejde frem, skærpe det sportslige fokus og skabe fremgang på spiller- og resultatsiden.
Her har man valgt én som kommer fra en klub der, målt på størrelse, har et af de bedste akademier i Norden. Udviklet på meget få år, for meget få penge. Med IAO i spidsen, da klubben var ved at gå nedenom og hjem.
Holdt Stabæk i ligaen, trods at de nærmest ingen indtægter har på Nadderud, og ikke har specielt mange penge.

Som træner har man valgt en som kan overpræstere med sine spillere, og er både fremsynet og godt skolet fodboldmæssigt til det AaB vil.

Det eneste der står i vejen for, at synes at det er en god løsning er nok den stokkonservative tilgang mange danske fodboldfans har til deres klubbers nøglepersonale.
Uha, vi må endelig ikke ansætte nogen udefra med nye idéer - det er farligt!
Det skal være et navn der er nævnt på bold.dk, eller som er en del af den trænerkarrusel vi kender.
Dét der forandring - det kan vi ikke lide.

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 4. feb 2021, 14:21

AaB har i øvrigt denne gang set rigtigt i at hente én der er vant til mosten.

Gaarde har jo selv udtalt, at han var kørt træt i det.

Det kan man ikke fortænke ham i - jeg tror det er et job for de færreste. Også med det pres og fokus der hører med.

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 4. feb 2021, 14:32

Julgranen skrev:
4. feb 2021, 14:15
KlaskmyggenNoah skrev:
4. feb 2021, 14:03
Jeg kan godt se, at det er meget bedre at hente en CBS-filejs, der aldrig har set skyggen af arbejde i en fodboldklubs maskinrum.

Hvilke profilerede sportschefer i danske topklubber er headhuntet i andre topklubber? Ikke én. Og nej, PC har arbejdet for at holde AGF ude af nedrykningssumpen i mange år. Så din hjemmebryggede holdning hænger ikke sammen med virkeligheden i fodboldverdenen.

Det her handler om hvad man kan tilføre af værdi ifht. den opgave man står over for.
Som sportschef har bestyrelsen ønsket en som kan drive vores talentarbejde frem, skærpe det sportslige fokus og skabe fremgang på spiller- og resultatsiden.
Her har man valgt én som kommer fra en klub der, målt på størrelse, har et af de bedste akademier i Norden. Udviklet på meget få år, for meget få penge. Med IAO i spidsen, da klubben var ved at gå nedenom og hjem.
Holdt Stabæk i ligaen, trods at de nærmest ingen indtægter har på Nadderud, og ikke har specielt mange penge.

Som træner har man valgt en som kan overpræstere med sine spillere, og er både fremsynet og godt skolet fodboldmæssigt til det AaB vil.

Det eneste der står i vejen for, at synes at det er en god løsning er nok den stokkonservative tilgang mange danske fodboldfans har til deres klubbers nøglepersonale.
Uha, vi må endelig ikke ansætte nogen udefra med nye idéer - det er farligt!
Det skal være et navn der er nævnt på bold.dk, eller som er en del af den trænerkarrusel vi kender.
Dét der forandring - det kan vi ikke lide.
Hvor har jeg skrevet at vi burde hente endnu en "CBS-filejs" nej vel...du putter ord i munden på mig og så argumenterer du imod det.
Men ja jeg deltager ikke hyldesten af resultater vi ikke har opnået endnu, og forholder mig til at vi henter to profiler fra norsk fodbold hvor deres succeskriterier og opgaver var anderledes end dem de står overfor her i AaB.

Det jeg valgte at kommentere på, var at det nærmest virker som om debattører herinde nu ikke tør udtrykke kritik af træner og sportsdirektør af frygt for at blive hængt ud som fodboldignorant, stokkonservativ og hvad den den selvbestaltede hær herinde ellers kan finde af tillægsord.

Jeg håber 110% procent at du får ret i at det er genialt at hyre de to, for jeg elsker AaB ønsker kun det bedste for klubben, men jeg håber også at debatsiden kan være et sted hvor man må forholde sig kritisk, sagligt eller ej, til de personer der driver vor elskede klub....

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 4. feb 2021, 15:11

KlaskmyggenNoah skrev:
4. feb 2021, 14:32
Det jeg valgte at kommentere på, var at det nærmest virker som om debattører herinde nu ikke tør udtrykke kritik af træner og sportsdirektør af frygt for at blive hængt ud som fodboldignorant, stokkonservativ og hvad den den selvbestaltede hær herinde ellers kan finde af tillægsord.

Jeg håber 110% procent at du får ret i at det er genialt at hyre de to, for jeg elsker AaB ønsker kun det bedste for klubben, men jeg håber også at debatsiden kan være et sted hvor man må forholde sig kritisk, sagligt eller ej, til de personer der driver vor elskede klub....
Udtrykke kritik af træner og sportsdirektør...

Det er ikke kritik, når man mener en sportschef skal fyres efter to vinduer hvor han nærmest ikke har sat en fod forkert. I en tid som alle direktører og sportschefer har beskrevet som særligt udfordrende og stillestående - senest Jacob Nielsen.
Og det er slet ikke saglig kritik når man gør grin med begges ophav og deres fortid, som om AaB er en kæmpeklub hvor man skal have haft job i Real Madrid eller Dortmund, for at kunne gøre sig gældende.
Hold nu op, vores sidste cheftræner var en forfremmet skolelærer med tyk Aalborg-dialekt.

I kørte på med bragende kritik inden Cifuentes overhovedet havde stået i spidsen for holdet i en turneringskamp.
Det var godt nok heldigt de tabte, så I ikke måtte rygcrawle max herinde.

Heldigvis så vi en lang række trupspillere, som så væsentligt bedre ud end under Friis, og det er en kæmpe bonus fremadrettet. Hvis det her hold skal i top 6, så skal der være mere end 11 mand til at byde ind om pladserne.

Jeg er godt klar over at alle vil have succes, men det får vi i hvert fald ikke hvis vi ikke forstår, at klubben har valgt en anden retning end under Gaarde, og at der er masser af vraggods fra Gaarde/Friis tiden som skal afhændes, inden vi kan bygge på et hold som sportschef og træner har valgt.

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 4. feb 2021, 15:22

Og det er bestemt ikke fordi jeg føler for konstant at gå i rette med de her angreb. Men det bliver så frygteligt usagligt, når manden ikke har haft én gældende kamp i spidsen for AaB. Det viste sig så også at han tog røven på de fleste, og kan tilskrive rystende usikre spillere at det ikke blev til en sejr. Han skal have løftet moralen på det her hold, og så skal der et par profiler tilbage og så skal vi nok nuppe et par sejre eller tre i træk.

I sidste ende er vi jo alle AaB-fans :aabfan:

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 4. feb 2021, 15:33

Julgranen skrev:
4. feb 2021, 15:11
KlaskmyggenNoah skrev:
4. feb 2021, 14:32

Udtrykke kritik af træner og sportsdirektør...

Det er ikke kritik, når man mener en sportschef skal fyres efter to vinduer hvor han nærmest ikke har sat en fod forkert. I en tid som alle direktører og sportschefer har beskrevet som særligt udfordrende og stillestående - senest Jacob Nielsen.
Og det er slet ikke saglig kritik når man gør grin med begges ophav og deres fortid, som om AaB er en kæmpeklub hvor man skal have haft job i Real Madrid eller Dortmund, for at kunne gøre sig gældende.
Hold nu op, vores sidste cheftræner var en forfremmet skolelærer med tyk Aalborg-dialekt.

I kørte på med bragende kritik inden Cifuentes overhovedet havde stået i spidsen for holdet i en turneringskamp.
Det var godt nok heldigt de tabte, så I ikke måtte rygcrawle max herinde.

Heldigvis så vi en lang række trupspillere, som så væsentligt bedre ud end under Friis, og det er en kæmpe bonus fremadrettet. Hvis det her hold skal i top 6, så skal der være mere end 11 mand til at byde ind om pladserne.

Jeg er godt klar over at alle vil have succes, men det får vi i hvert fald ikke hvis vi ikke forstår, at klubben har valgt en anden retning end under Gaarde, og at der er masser af vraggods fra Gaarde/Friis tiden som skal afhændes, inden vi kan bygge på et hold som sportschef og træner har valgt.
Jeg har aldrig sagt at nogen skal fyres.

Det sidste vindue her er det vel ingen der kan bedømme endnu, det er jo ret minimalt hvad der er sket, det første er vel debatteret til hudløshed, jeg vil sige et pletskud, og resten so so indtil videre.

Jeg bruger måske vel nok sarakasme og ironi i mine indlæg, men gør ikke grin med nogen.

Nu gør du grin med tyk Aalborg dialekt og læreruddannelsen på trods af at manden havde en p-licens, men det må du godt ??..

Du stiller det op som om debatsiden er din egen lille private kampplads...og nej jeg var sgu ikke heldig med at AaB tabte, det gjorde ondt som altid, især måden det skete på.

Desuden har jeg kun et profil navn og har aldrig haft andre herinde, og er ikke en del af en fraktion, hvad andre skriver skal jeg ikke stå til ansvar overfor.

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 4. feb 2021, 15:36

Julgranen skrev:
4. feb 2021, 15:22
Og det er bestemt ikke fordi jeg føler for konstant at gå i rette med de her angreb. Men det bliver så frygteligt usagligt, når manden ikke har haft én gældende kamp i spidsen for AaB. Det viste sig så også at han tog røven på de fleste, og kan tilskrive rystende usikre spillere at det ikke blev til en sejr. Han skal have løftet moralen på det her hold, og så skal der et par profiler tilbage og så skal vi nok nuppe et par sejre eller tre i træk.

I sidste ende er vi jo alle AaB-fans :aabfan:
Det er lige før jeg får lyst til at kramme dig for den sidste kommentar :|

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 4. feb 2021, 15:43

KlaskmyggenNoah skrev:
4. feb 2021, 15:33

Det sidste vindue her er det vel ingen der kan bedømme endnu, det er jo ret minimalt hvad der er sket, det første er vel debatteret til hudløshed, jeg vil sige et pletskud, og resten so so indtil videre.

Jeg bruger måske vel nok sarakasme og ironi i mine indlæg, men gør ikke grin med nogen.

Nu gør du grin med tyk Aalborg dialekt og læreruddannelsen på trods af at manden havde en p-licens, men det må du godt ??..

Du stiller det op som om debatsiden er din egen lille private kampplads...og nej jeg var sgu ikke heldig med at AaB tabte, det gjorde ondt som altid, især måden det skete på.

Desuden har jeg kun et profil navn og har aldrig haft andre herinde, og er ikke en del af en fraktion, hvad andre skriver skal jeg ikke stå til ansvar overfor.
Vi er stærkt uenige om din karakteristik af første transfervindue.

Jeg mener, at det var over al forventning. På bundlinjen kommer vi ved et salg af Pedro også ud med et klart plus for vinduet.

Nå, der har ellers været rigeligt med hentydninger til den norske række...

Det var en konstatering af, at man ikke har nogen grund til at gøre grin med nytilkomne ansatte i AaB, når vi selv forfremmer assistenter der aldrig har trænet seniorhold udenfor Aalborg.

Vi kommer ingen vegne ved ikke at give nye ansigter en chance. Hvis alt går af pommern til, så står jeg måske i hylekoret på den anden side om et år. Men ikke sålænge der sker positiv udvikling.

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 4. feb 2021, 15:55

Julgranen skrev:
4. feb 2021, 15:43
KlaskmyggenNoah skrev:
4. feb 2021, 15:33

Vi er stærkt uenige om din karakteristik af første transfervindue.

Jeg mener, at det var over al forventning. På bundlinjen kommer vi ved et salg af Pedro også ud med et klart plus for vinduet.

Nå, der har ellers været rigeligt med hentydninger til den norske række...

Det var en konstatering af, at man ikke har nogen grund til at gøre grin med nytilkomne ansatte i AaB, når vi selv forfremmer assistenter der aldrig har trænet seniorhold udenfor Aalborg.

Vi kommer ingen vegne ved ikke at give nye ansigter en chance. Hvis alt går af pommern til, så står jeg måske i hylekoret på den anden side om et år. Men ikke sålænge der sker positiv udvikling.
VI ??..så i er flere bag profilen?

Jeg har arbejdet med heste, så ved at salg kun kan budgetteres når pengene står på kontoen, Pedros værdi er lige nu på banen, når og hvis vi sælger ham så kender vi hans rette værdi..

Jeg var fortaler for Feher skulle have chancen, den fik han, og nu er vi videre og Cifuentes skal selvfølgelig også have chancen, men det betyder jo ikke man ikke kan/må kritiserer ham imens...

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 4. feb 2021, 16:26

KlaskmyggenNoah skrev:
4. feb 2021, 15:55

Jeg har arbejdet med heste, så ved at salg kun kan budgetteres når pengene står på kontoen, Pedros værdi er lige nu på banen, når og hvis vi sælger ham så kender vi hans rette værdi..

Jeg var fortaler for Feher skulle have chancen, den fik han, og nu er vi videre og Cifuentes skal selvfølgelig også have chancen, men det betyder jo ikke man ikke kan/må kritiserer ham imens...
Ja, vi er et team på 7 der arbejder i døgndrift for at holde Julgranen kørende... og Buzz skal jo også holdes nede :thumbsup: :aabfan:

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 4. feb 2021, 16:30

Julgranen skrev:
4. feb 2021, 16:26
KlaskmyggenNoah skrev:
4. feb 2021, 15:55

Ja, vi er et team på 7 der arbejder i døgndrift for at holde Julgranen kørende... og Buzz skal jo også holdes nede :thumbsup: :aabfan:
Det er sjovt :) :danmarkfan:
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar

Indlæg af Mephisto2 » 4. feb 2021, 19:42

Hvis SønderjyskE kører den hjem mod FCM, begynder det at se svært ud.

Fire point op til top seks, og næste kamp er mod nr 1 på udebane....

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 4. feb 2021, 19:43

Elsker ordet -filejs. Havde fuldstændigt glemt det. Skal til at være fast del af mit vokabularium.
Har ikke hørt det siden jeg som teenager blev præsenteret for min daværende kærestes mormor, som sagde...”hvaaa do så for jen filejs” ......det var en søndag middag lige inden hun serverede grydestegt kylling med hvide kartofler, brun sovs og surt og til dessert fløderand.
Filejs....love it :thumbsup: :thumbsup:
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 4. feb 2021, 19:44

Mephisto2 skrev:
4. feb 2021, 19:42
Hvis SønderjyskE kører den hjem mod FCM, begynder det at se svært ud.

Fire point op til top seks, og næste kamp er mod nr 1 på udebane....
Ja, modsat os er AGF og Sønderjyske blevet belønnet for et stabilt langt forløb med dygtige trænere. Det kræver tid at sætte gode præstationer sammen.

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 4. feb 2021, 19:44

Maglau skrev:
4. feb 2021, 19:43
hun serverede grydestegt kylling med hvide kartofler, brun sovs og surt og til dessert fløderand.
Sateme også noget af en menu...

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 4. feb 2021, 20:00

Julgranen skrev:
4. feb 2021, 19:44
Maglau skrev:
hun serverede grydestegt kylling med hvide kartofler, brun sovs og surt og til dessert fløderand.
Altså det er jo ret simpelt, der skal vindes kampe nu, og det skal være "6 points kampe" mod dem over os. MEN kommer vi ikke i top 6 (og det ser svært ud) så kan vi efter min mening ikke give skylden på Cifuentes. Det er jo ikke et nederlag hjemme mod FCK uden 3 af vores bedste spillere der er skylden. han er kommet ind i et vintervindue hvor først FRIIS har sagt op, Feher var der kort tid og prøvede noget nyt, og nu nyt for 3. gang.
MEN bottomline er at det er skidt hvis ikke vi kommer i TOP 6, og ret afgørende faktisk. Så håber satme der bliver købt og solgt og at vi kan tage 1. halvleg med videre, for så er der en del point til os stadigvæk. KOm så IAO og Cifuentes.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 4. feb 2021, 20:35

baresi skrev:
4. feb 2021, 20:00
Julgranen skrev:
4. feb 2021, 19:44
Maglau skrev:
Altså det er jo ret simpelt, der skal vindes kampe nu, og det skal være "6 points kampe" mod dem over os. MEN kommer vi ikke i top 6 (og det ser svært ud) så kan vi efter min mening ikke give skylden på Cifuentes. Det er jo ikke et nederlag hjemme mod FCK uden 3 af vores bedste spillere der er skylden. han er kommet ind i et vintervindue hvor først FRIIS har sagt op, Feher var der kort tid og prøvede noget nyt, og nu nyt for 3. gang.
MEN bottomline er at det er skidt hvis ikke vi kommer i TOP 6, og ret afgørende faktisk. Så håber satme der bliver købt og solgt og at vi kan tage 1. halvleg med videre, for så er der en del point til os stadigvæk. KOm så IAO og Cifuentes.
Du har fuldstændig ret i, at det ikke er Cifuentes skyld misser vi igen-igen Top Seks. Han skal måles på næste sæson. Når det er sagt, så må vi også blot erkende, at kigger vi på den lange bane, så er vi ved at ende som en nordjysk kopi af Brøndby. Alt er en proces eller overgangsperiode mellem ny træner, spilstil, set-up osv. Måske er det på tide at revurdere vores selvopfattelse. Vi har travlt med at vi har stadion, faciliteterne, truppen, en geografiske fordel, Gaden og vi burde som minimum være i top fire hvert år. Plus vi får for lidt pressedækning og bla bla bla. Sandheden er blot, at der er ikke ret mange andre end os, her i det nordjyske, der efterhånden kan se det og endnu færre der tror på det.

Vi spiller en god halvleg mod et temmelig tandløst FCK hold og det var positivt, men endte med buksevand og nul point. Samme aften hentede Randers sin sjette sejr i træk. Og her til aften slog SønderjyskE mesterskabsfavoritterne og storsatsende FCM - på udebane. Samme sønderjyder i øvrigt, som tævede os i Pokalfinalen.

Vi så os selv i mange år som første udfordrer til Brøndby. Så Brøndby og FCK. Så Brøndby, FCK og (gud for byde det) FCM. Spørgsmålet er, om vi snart skal inkluderer Randers og SønderjyskE i den ligning. Pt er de seks og fem point foran os med 8 runder igen. Fordelen er dog, at vi efter sommerferien kan starte forfra igen med hymen i år, såe...

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 4. feb 2021, 21:12

Min optimisme er også til at overse. Vi skulle have vundet i går for at følge med. Kan man hente 5 point på 8 kampe? Ja, naturligvis kan man det. Men taber vi til Brøndby, er det vel slut. Og det er bare så forbandet ærgerligt, at vi har et hold der er så ustabilt. Man har tydeligvis problemer med at præstere bare nogenlunde stabilt når det gælder, og det både i pokalkampe/-finaler og turneringskampe. Vi kan være suppen bedste hold i 45 minutter for derefter at spille som en sæk kartofler de næste 45. Der er et eller andet grundlæggende galt. Er det mentaliteten? Er folk for tilfredse, og mangler de sulten efter at vinde. Har vi brug for et dumt svin til at ruske op i holdet, eller vil det bare gøre det hele endnu værre? Jeg aner det ikke, men trænerteamet har noget af en opgave foran sig.

Besvar