baresi skrev: ↑4. mar 2021, 18:47
godt nok seriøst træt af den kortvarige udvikling.
har skrevet en lang tekst tidligere, men synes at en langsigtet plan skal bakkes op af kortvarige indsatser der også skaber resultater.
Og taktikken og formationen har vi bare ikke haft spillerne til:
Rinne
Palle - Ross - Thelander - Ahlmann
Kusk - Fossum - Pedro - Hannesbo
Samuelsen
Prica
så ville man beskytte forsvaret mere, ikke skabe så store huller. Kæderne hænger bedre sammen.
Og så skulle man droppe PRESspillet og spillere mere direkte og afventende uden 1000 bold afleveringer inden man kommer i modstanderens felt.
Jeg savner sgu at man anvender de midler man har og så kigger på materialet og får det bedste ud af det taktisk. Istedet for at køre et koncept ned over dem som de ikke magter.
SYnes man fejler PÅ DEN KORTE BANE - men håber det lykkes. Dog kan det her bare sætte for mange ringe i vandet og det er nok den frygt jeg har.
Meget enig med den korte bane. Man må også tage udgangspunkt i de spillere man har og så implementere nogle af tingene nu og andet senere.
Med det materiale vi har klar og her forudsætter jeg, at Hiljemark og Lucas er ude, men at resten er klar ville jeg nok stille sådan her for at få mest muligt ud af den trup vi har.
Rinne
Pallesen (ingen andre kandidater), Thelander, Ross, Ahlmann
Pedro
Børsting, Fossum
Kusk
Prica, van Weert/Samuelsen
Forsvaret giver sig selv da vi kun har en højre back og jeg vægter det højere, at en stopper kan forsvare end at han kan føre bolden frem. Ahlmann klart bedre end Klitten så den er også givet. Pallesen skal ikke være alt for offensiv og når vi forsvarer skal han trække ind så vi har tre "stoppere" og så må Børsting dække af som Wingback. I samme rolle kan han bruges offensivt. Fossum skal arbejde begge veje og være holdets lunge. Kusk skal ind og lægge hvor han kan skabe chancerne og der skal være nogen foran ham så der er plads til ham og han har nogen at spille.
TvW er rusten og han bliver næppe spillet, da han nok er fortid til sommer, men jeg har en ide om at TvW og Prica ville klæde hhinanden i angrebet og Prica skal da ikke være kant. Samuelsen kan jeg godt se har gjort det godt, men jeg synes ikke at vi har nok gode kanter til at vælge en formation med kantspillere.