Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 08.03.2021
Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 08.03.2021
med VAR skal de da bare lade den situation køre færdig og så vurdere om der er hånd på bagefter
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Selvfølgelig gør du det.Pastorius skrev: ↑8. mar 2021, 19:21Jeg ved hvornår jeg så situationen fra en helt fin vinkel.NIN skrev: ↑8. mar 2021, 19:20Du ved hvornår de har fået den rigtige vinkel med streger og vurder ud fra?Pastorius skrev: ↑8. mar 2021, 19:16Præcis - ikke noget clear and obvious hvis de kan være så længe om at se det.Ibiza Polar skrev: ↑8. mar 2021, 19:09Der er jo offside. Jeg fatter bare ikke, at det skal tage så lang tid, når den kan ses med det blotte øje. Det er mit næststørste problem med VAR. Det tager unødvendigt lang tid.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
VAR ender med nogle afgørelser truffet med mindst mulig margin, tanken bag VAR er fin men jeg synes at ulemperne er for storePastorius skrev: ↑8. mar 2021, 19:16Præcis - ikke noget clear and obvious hvis de kan være så længe om at se det.Ibiza Polar skrev: ↑8. mar 2021, 19:09Der er jo offside. Jeg fatter bare ikke, at det skal tage så lang tid, når den kan ses med det blotte øje. Det er mit næststørste problem med VAR. Det tager unødvendigt lang tid.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

Samt indlæg i luften. Han ser meget usikker udKlitgaard89 skrev: ↑8. mar 2021, 19:22Jeg kunne godt tænke mig at se flere skud fra distancen... Lawrence Thomas ser ret skidt ud.
-
Ibiza Polar
Det er vel netop pointen. Hvis det kræver den helt perfekte vinkel for at kunne sætte en streg, der viser man er 3 cm offside, så er den ikke clear and obvious.NIN skrev: ↑8. mar 2021, 19:20Du ved hvornår de har fået den rigtige vinkel med streger og vurder ud fra?Pastorius skrev: ↑8. mar 2021, 19:16Præcis - ikke noget clear and obvious hvis de kan være så længe om at se det.Ibiza Polar skrev: ↑8. mar 2021, 19:09Der er jo offside. Jeg fatter bare ikke, at det skal tage så lang tid, når den kan ses med det blotte øje. Det er mit næststørste problem med VAR. Det tager unødvendigt lang tid.
Jeg har lige et spørgsmål til den der VAR kendelse på Tom.
På billedet, som skulle dokumentere offsiden bliver der taget udgangspunkt i forsvarsspillerens skulder, ikke? Jeg synes ikke at det ene ben på samme forsvarsspiller var synligt, da det ved den vinkel var skjult bag TVW.
Hvordan kan VAR så bevise at der var offside, når det ene ben ikke er synligt?
Og hvis man ikke kan bekræfte, at benet også trak TVW offside, hvordan retfærdiggøre man så, at VAR omstøder dommen?
Det kan selvfølgelig også være, at jeg bare missede benet på billedet.
Det er i øvrigt min klare fornemmelse, at offsiden var god nok.
På billedet, som skulle dokumentere offsiden bliver der taget udgangspunkt i forsvarsspillerens skulder, ikke? Jeg synes ikke at det ene ben på samme forsvarsspiller var synligt, da det ved den vinkel var skjult bag TVW.
Hvordan kan VAR så bevise at der var offside, når det ene ben ikke er synligt?
Og hvis man ikke kan bekræfte, at benet også trak TVW offside, hvordan retfærdiggøre man så, at VAR omstøder dommen?
Det kan selvfølgelig også være, at jeg bare missede benet på billedet.
Det er i øvrigt min klare fornemmelse, at offsiden var god nok.
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Ikke hvis dommeren ser en hands. At han så så syner er en anden ting.
You pay for this?
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Jeg er ikke sikker på, at det er nogen udpræget god idé, at spille mere primitivt mod mestrene af primitiv fodbold. Omvendt er det da positivt, at Cifuentes tilsyneladende har indset, at hans hidtidige opstillinger/taktik har fejlet.
hahahah genialt af Guld Glenn
" det er jo en klassiker af Ahlmann"
" det er jo en klassiker af Ahlmann"
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Længe siden jeg har set AaB spille så mange lange bolde.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- BongasBingoaften
- Drenge

- Favoritspiller: Bo Tim Rade Tiger Prica
- Geografisk sted: 2300
Hold nu kæft, Glen.
God med fødderne
"Jeg føler bare lidt, at det er en legeplads for folk, der gerne vil svine truppen og spillerne til. Jeg synes bare, det er meter usagligt meget af det."
- Martin P. om debatside.dk
"Jeg føler bare lidt, at det er en legeplads for folk, der gerne vil svine truppen og spillerne til. Jeg synes bare, det er meter usagligt meget af det."
- Martin P. om debatside.dk
Jeg er træt af at VAR bruges til at underkende dommerne på banen. Det burde kun bruges hvis dommeren var i tvivl om hændelser på banen.Frank Buck skrev: ↑8. mar 2021, 19:16Jeg er sikker på at VAR er dyrere end 2 linjevogtere, så jeg syntes vi skal droppe VAR i stedet og spare lidt penge der. Så kunne man jo give lidt ekstra til uddannelse at dommere i stedet, og sikkert stadig spare en god skilling.
Men ja, dommerne bør have mere uddannelse.
For min skyld kan vi spille dem hele tiden bare vi vinder
AaB AaB AaB AaB
Tjah, man vil ikke tabe bolden på midtbanen. Fin nok idé at undgå det, og kan det ikke ske med flotte pasninger...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Klitgaard89
- Drenge

- Favoritspiller: Søren Andersen
Må tilstå at jeg også savner at være på stadion når der er gæste-akrobater som Glen Riddersholm.. Han er sgu noget særligt 
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

Chancefattig kamp. Vi har godt styr på sønderjyderne der ikke har skabt noget, det ser ganske fornuftigt ud. Kan vi få vores kreative spillere på bolden så skal der nok blive skabt chancer
Dommerne er sjældent 100% sikre, især i sådan noget som offside som meget nemt kan snyde øjnene.Joker skrev: ↑8. mar 2021, 19:30Jeg er træt af at VAR bruges til at underkende dommerne på banen. Det burde kun bruges hvis dommeren var i tvivl om hændelser på banen.Frank Buck skrev: ↑8. mar 2021, 19:16Jeg er sikker på at VAR er dyrere end 2 linjevogtere, så jeg syntes vi skal droppe VAR i stedet og spare lidt penge der. Så kunne man jo give lidt ekstra til uddannelse at dommere i stedet, og sikkert stadig spare en god skilling.
Men ja, dommerne bør have mere uddannelse.
Træls dommer so far, dømmer nogle mærkelige frispark til SE.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
For en gangs skyld ligner vi da en hold som kæmper for at vinde
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Nå, fik Thelander brokket sig til kort og karantæne næste kamp? Jamen ham kan vi jo også nemt undvære.
Udmærket arbejdsindsats indtil videre, ellers.
Udmærket arbejdsindsats indtil videre, ellers.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14: