Prøv at læs tråden her:
https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-deb ... opper-i-ob

Prøv at læs tråden her:

Gnu skrev: ↑15. mar 2021, 10:49Det handler ikke om at have ret. Det er bare ret komisk at se lige netop dig himle op om personlige korstog og åbenlyse bias, mens du på den ene side selv har overordentlig kraftig bias imod Gaarde, MC, Patrick Kristensen etc., og på den anden side har fået indkøbt Cifuentes-pyjamas og Inge-lagner til at matche Kasper Kusk-sengetøjet.Julgranen skrev: ↑15. mar 2021, 10:44Jeg fik da ret i, at de to førstnævnte ikke har noget at gøre i AaB.
Patrick Kristensen fik jeg da også rost inden han trak sig tilbage, hvilket jeg er overbevist om at du sagtens kan søge dig frem til.
Jeg ser ikke mig selv som værende helt uden reflektionsevne :-)

Med OBs formkurve vs. Lyngbys burde man overveje at sætte nogle penge på endnu en OB-nedrykning.doukas skrev: ↑15. mar 2021, 10:50Prøv at læs tråden her:
https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-deb ... opper-i-ob
Av, dig skal man ikke komme på tværs af, hva’?Gnu skrev: ↑15. mar 2021, 10:49Det handler ikke om at have ret. Det er bare ret komisk at se lige netop dig himle op om personlige korstog og åbenlyse bias, mens du på den ene side selv har overordentlig kraftig bias imod Gaarde, MC, Patrick Kristensen etc., og på den anden side har fået indkøbt Cifuentes-pyjamas og Inge-lagner til at matche Kasper Kusk-sengetøjet.
Nu taler vi meget om sugardaddys, men Niels Thorborgs engagement i OB er et glimrende eksempel på at det kan være mindst lige så farligt med en lokalt forankret pengemand.Buzz Killington skrev: ↑15. mar 2021, 10:56Med OBs formkurve vs. Lyngbys burde man overveje at sætte nogle penge på endnu en OB-nedrykning.

Motivationsmæssigt findes der vel ikke noget bedre end at skulle spille for ham, der bestemmer om man skal have en ny kontrakt eller en lønforhøjelse. Om det er præstationsmæssigt befordrende er nok uklart og under alle omstændigheder individuelt.
Det har de haft - uaddresseret - siden de fyrede Lars Olsen, uden nogen særlig begrundelse og uden at have en anden plan klar.Julgranen skrev: ↑15. mar 2021, 10:42De har et åbenlyst ledelsesproblem.FlæskeFrank skrev: ↑15. mar 2021, 10:40Det er lidt underligt med OB. De gav både Kent og Michelsen god snor tidsmæssigt og der blev også indkøbt spillere til dem, men alligevel kan de ikke slippe sygdommen. Har også vundet u19 dm.
Vi er I gang med træner nr. 3 denne sæson og alligevel virker vi mere robuste. Og så har vi altså haft en del trænere siden Kent blev ansat i Ådalen.
Så de skal nok ned til fundamentet og fikse det før alt bliver godt igen.

Går ud fra, at Hemmingsen også ser kampene, selvom han ikke er cheftræner/manager, så det har jeg svært ved at tro gør nogen som helst forskel på lige det punkt.

For mig at se er det mere besynderligt med denne ihærdige fastholden i bestemte synspunkter med meget lidt plads til nuancering. Jeg synes fx også, at det var en god ide med en ny mand som sportschef, men jeg kan stadig godt finde nogle Inges handlinger mærkværdige. Der er faktisk ikke modstrid mellem at bakke op og samtidig forholde sig kritisk.Julgranen skrev: ↑15. mar 2021, 10:58Av, dig skal man ikke komme på tværs af, hva’?Gnu skrev: ↑15. mar 2021, 10:49Det handler ikke om at have ret. Det er bare ret komisk at se lige netop dig himle op om personlige korstog og åbenlyse bias, mens du på den ene side selv har overordentlig kraftig bias imod Gaarde, MC, Patrick Kristensen etc., og på den anden side har fået indkøbt Cifuentes-pyjamas og Inge-lagner til at matche Kasper Kusk-sengetøjet.
Jeg tror jeg har skrevet herinde et hav af gange, at jeg for såvidt er bedøvende ligeglad med hvad folk hedder, så længe AaB har de bedst mulige på positionerne.
Det ville da være besynderligt, hvis jeg ikke bakkede op om nye impulser udefra, når nu jeg har harceleret over AaB’s tendens til at rekruttere internt uden resultater. Trods at de pågældendes kvalifikationer har været til at overse.
Der er ikke noget der hænger mig mere ud af halsen end når man bevidst vælger nogen der åbenlyst ikke har niveauet, eller hvor parameteret “har været tilknyttet AaB” giver dem forrang.
Det skal vi simpelthen væk fra.
Jeg lagde ikke mærke til det, men jeg efterlyste sådan set også mere fra Samuelsen i pausen. Han var til gengæld rigtig stærk i 2. halvleg.Jakobsen skrev: ↑15. mar 2021, 13:55Er jeg den eneste der syntes Ortved ulidelig at høre på igen i går. Kaldte Samuelsen for en usynlig gæst bl.a.
Samuelsen har da været mega meget involvert og man har kunnet se tegningen hele tiden, men han var spillet forkert. Godt nok en usaglig omgang af Ortved de sidste to uger.

Han gjorde det nu rigtig godt som træner for Næstved
For tv stationerne må prioriteten væreFlæskeFrank skrev: ↑15. mar 2021, 11:10Når man kigger næste runde ift. Tvkanaler, så skyder jeg på, at vi kommer på eurosport eller tv3 Max.

Jeg tror banen havde meget at sige. Ovre i Samuelsens side var det helt galt i 1. halvleg.Hanga skrev: ↑15. mar 2021, 14:22Jeg lagde ikke mærke til det, men jeg efterlyste sådan set også mere fra Samuelsen i pausen. Han var til gengæld rigtig stærk i 2. halvleg.Jakobsen skrev: ↑15. mar 2021, 13:55Er jeg den eneste der syntes Ortved ulidelig at høre på igen i går. Kaldte Samuelsen for en usynlig gæst bl.a.
Samuelsen har da været mega meget involvert og man har kunnet se tegningen hele tiden, men han var spillet forkert. Godt nok en usaglig omgang af Ortved de sidste to uger.
Lagde nærmest ikke mærke til hvad Ortved sagde i går, det blev totalt overskygget af Bo Henriksens underlige udbrud og intetsigende vendinger i værste patos stil.Jakobsen skrev: ↑15. mar 2021, 13:55Er jeg den eneste der syntes Ortved ulidelig at høre på igen i går. Kaldte Samuelsen for en usynlig gæst bl.a.

Brøndby bliver selvfølgelig 3+Maglau skrev: ↑15. mar 2021, 14:46For tv stationerne må prioriteten væreFlæskeFrank skrev: ↑15. mar 2021, 11:10Når man kigger næste runde ift. Tvkanaler, så skyder jeg på, at vi kommer på eurosport eller tv3 Max.
Brøndby - Agf en slags guldkamp
Randers - fck top seks medaljer
Fcn - Sdr jysk begge hold kan nå top 6
AaB - OB det ene hold kan nå top seks
Synes nu Samuelsen prøvede ihærdigt på trods af hans side var en mudderpøl i første halvleg. Normalt kan jeg godt være lidt træt af snak om banen, men banen i Vejle lignede noget selv serieklubber vil grine af.Hanga skrev:Jeg lagde ikke mærke til det, men jeg efterlyste sådan set også mere fra Samuelsen i pausen. Han var til gengæld rigtig stærk i 2. halvleg.Jakobsen skrev: ↑15. mar 2021, 13:55Er jeg den eneste der syntes Ortved ulidelig at høre på igen i går. Kaldte Samuelsen for en usynlig gæst bl.a.