Det var en vanvittig udtalelse, han kom med. De, der så hans første kampe, kunne se glimt af noget meget lovende. F.eks. når han kom ned i banen og vendte rundt og lagde afleveringer i dybden til kanterneJakobsen skrev: ↑15. mar 2021, 13:55Er jeg den eneste der syntes Ortved ulidelig at høre på igen i går. Kaldte Samuelsen for en usynlig gæst bl.a.
Samuelsen har da været mega meget involvert og man har kunnet se tegningen hele tiden, men han var spillet forkert. Godt nok en usaglig omgang af Ortved de sidste to uger.
Kamptråd: Vejle Boldklub - AaB, 14.03.2021
Re: Kamptråd: Vejle Boldklub - AaB, 14.03.2021
Det viser jo bare, hvor lidt faglig viden de kommentatorer besidder.Soren skrev: ↑15. mar 2021, 15:04Det var en vanvittig udtalelse, han kom med. De, der så hans første kampe, kunne se glimt af noget meget lovende. F.eks. når han kom ned i banen og vendte rundt og lagde afleveringer i dybden til kanterneJakobsen skrev: ↑15. mar 2021, 13:55Er jeg den eneste der syntes Ortved ulidelig at høre på igen i går. Kaldte Samuelsen for en usynlig gæst bl.a.
Samuelsen har da været mega meget involvert og man har kunnet se tegningen hele tiden, men han var spillet forkert. Godt nok en usaglig omgang af Ortved de sidste to uger.
Jeg kan sagtens leve med Bo Henriksen. Det er følelsernes mand, og det gør ikke noget. Ortved lyder som en, der hele tiden leder efter næste skandale-historie.FIDEL skrev: ↑15. mar 2021, 15:17Det viser jo bare, hvor lidt faglig viden de kommentatorer besidder.Soren skrev: ↑15. mar 2021, 15:04Det var en vanvittig udtalelse, han kom med. De, der så hans første kampe, kunne se glimt af noget meget lovende. F.eks. når han kom ned i banen og vendte rundt og lagde afleveringer i dybden til kanterneJakobsen skrev: ↑15. mar 2021, 13:55Er jeg den eneste der syntes Ortved ulidelig at høre på igen i går. Kaldte Samuelsen for en usynlig gæst bl.a.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ja, der er lidt Rasmus Jönsson over ham. Det så også fint ud, men der kom aldrig chancer eller mål ud af det.Soren skrev: ↑15. mar 2021, 15:04Det var en vanvittig udtalelse, han kom med. De, der så hans første kampe, kunne se glimt af noget meget lovende. F.eks. når han kom ned i banen og vendte rundt og lagde afleveringer i dybden til kanterneJakobsen skrev: ↑15. mar 2021, 13:55Er jeg den eneste der syntes Ortved ulidelig at høre på igen i går. Kaldte Samuelsen for en usynlig gæst bl.a.
En af de ting han gør bedst, og en kvalitet vi har savnet i umindelige tider (siden Risgård var bedst), er evnen til lige at tage presset af og holde på bolden. Den boldfasthed har vi savnet i front - der er ikke mange trampolintæmninger.
Der er heller ikke mange mål
AaB AaB AaB AaB
Det er vist for længe siden du har genset highlights fra 2014Yankee skrev: ↑15. mar 2021, 15:49Ja, der er lidt Rasmus Jönsson over ham. Det så også fint ud, men der kom aldrig chancer eller mål ud af det.Soren skrev: ↑15. mar 2021, 15:04Det var en vanvittig udtalelse, han kom med. De, der så hans første kampe, kunne se glimt af noget meget lovende. F.eks. når han kom ned i banen og vendte rundt og lagde afleveringer i dybden til kanterneJakobsen skrev: ↑15. mar 2021, 13:55Er jeg den eneste der syntes Ortved ulidelig at høre på igen i går. Kaldte Samuelsen for en usynlig gæst bl.a.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det er nok også første og eneste gang vi køber en spiller, vel vidende at han vil være ukampdygtig de første 7 måneder af hans kontraktperiode. Efter den operation var han en skygge af sig selv.
Han viste også i de første kampe, at han er gode til at spille de rigtige stikninger i dybden, hvis han får muligheden. Han er båe god til at se dem og udføre dem. Men det kræver han kan modtage bolden og blive retvendt. Vi har dog ikke set se meget til det siden de første to kampe, hvor der var lidt snit over spillet ind imellem (jeg så ikke kampen i går).
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Nu spiller han jo også på et hold der har været i en spillemæssig krise, og haft svært ved at skabe chancer og mål.
Han lavede trods alt 13 mål og 5 assist i 35 kampe for Haugesund, så giv ham nu lige chance.
Personligt synes jeg han har været et af de få lyspunkter i vores trup siden Martí tog over, jeg er dog enig i vi stadig savner en Kamara type oppe foran
Det er så gaarde der skal finde den næste træner til ob!
Daniel Ortved er en ualmindelig ringe kommentator. Han plaprer uafbrudt og er meget ‘sensationslysten’. Jeg hører, at han vist nok er AaB-fan og jeg ved ikke om det spiller ind - altså, at han ikke vil lyde for partisk omkring AaB og derfor ofte ender med det modsatte. Men når jeg ser ham i neutrale kampe synes jeg også han er ringe. Går ud fra, at han er akkord-lønnet når han føler han skal snakke ustandseligt.FIDEL skrev: ↑15. mar 2021, 15:17Det viser jo bare, hvor lidt faglig viden de kommentatorer besidder.Soren skrev: ↑15. mar 2021, 15:04Det var en vanvittig udtalelse, han kom med. De, der så hans første kampe, kunne se glimt af noget meget lovende. F.eks. når han kom ned i banen og vendte rundt og lagde afleveringer i dybden til kanterneJakobsen skrev: ↑15. mar 2021, 13:55Er jeg den eneste der syntes Ortved ulidelig at høre på igen i går. Kaldte Samuelsen for en usynlig gæst bl.a.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Jeg gentager gerne en gang til. Ortved er IKKE AaB fan. Jeg kender ham, han er træner i vores lokale håndboldklub.Hybris skrev:Daniel Ortved er en ualmindelig ringe kommentator. Han plaprer uafbrudt og er meget ‘sensationslysten’. Jeg hører, at han vist nok er AaB-fan og jeg ved ikke om det spiller ind - altså, at han ikke vil lyde for partisk omkring AaB og derfor ofte ender med det modsatte. Men når jeg ser ham i neutrale kampe synes jeg også han er ringe. Går ud fra, at han er akkord-lønnet når han føler han skal snakke ustandseligt.FIDEL skrev: ↑15. mar 2021, 15:17Det viser jo bare, hvor lidt faglig viden de kommentatorer besidder.Soren skrev: ↑15. mar 2021, 15:04Det var en vanvittig udtalelse, han kom med. De, der så hans første kampe, kunne se glimt af noget meget lovende. F.eks. når han kom ned i banen og vendte rundt og lagde afleveringer i dybden til kanterneJakobsen skrev: ↑15. mar 2021, 13:55Er jeg den eneste der syntes Ortved ulidelig at høre på igen i går. Kaldte Samuelsen for en usynlig gæst bl.a.
Han er AGF fan, og mikro Hobro fan.
Som jeg skrev for et par år siden, er 9520 traditionelt meget stort AaB land, men Hobro ligger geografisk tættere på, og der var pludselig en del Hobro trøjer i bybilledet da de var oppe(Jonas Damborg er også herfra).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Er du gal han var god! Altså indtil han blev skadesfri...Hanga skrev: ↑15. mar 2021, 16:21Det er vist for længe siden du har genset highlights fra 2014Yankee skrev: ↑15. mar 2021, 15:49Ja, der er lidt Rasmus Jönsson over ham. Det så også fint ud, men der kom aldrig chancer eller mål ud af det.Soren skrev: ↑15. mar 2021, 15:04Det var en vanvittig udtalelse, han kom med. De, der så hans første kampe, kunne se glimt af noget meget lovende. F.eks. når han kom ned i banen og vendte rundt og lagde afleveringer i dybden til kanterneJakobsen skrev: ↑15. mar 2021, 13:55Er jeg den eneste der syntes Ortved ulidelig at høre på igen i går. Kaldte Samuelsen for en usynlig gæst bl.a.
Samuelsen har da været mega meget involvert og man har kunnet se tegningen hele tiden, men han var spillet forkert. Godt nok en usaglig omgang af Ortved de sidste to uger.Men ja, efter han blev signet permanent, var det ikke meget der kom fra Jönne.
I Mediano eller 'Transfervinduet' nævnte de at Gaarde eftersigende også er inde over sportchef ansættelserne i hhv SønderjyskE og AGF.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Imponerende han har scoret den tjans, når han aldrig havde succes med træneransættelser i AaB.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Det kan jo også have en værdi.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg