Gnu, er du et barn?Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 22:46Men hvad synes du selv er et fornuftigt snit?Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 22:36Folk synes vel ikke kampe om 7. pladsen er spændende når de kan huske fire mesterskaber og og to gange champions league. Det er da klart at folk i Randers og Århus og Haderslev er mere begejstrede disse år.Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 22:33Jamen, så lad os da kigge på tilskuertallet de seneste 15-20 år. Du synes ikke, at der er noget problem? https://www.superstats.dk/stadion-alltime?id=12Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 22:01Hov hov do, nu ikke nuancere tingene med problemstillinger taget fra det virkelige liv. Vi har et massivt problem, må du virkelig forstå!gravballe skrev: ↑21. apr 2021, 21:57eller så er ting som arbejde osv der gør folk ikke kunne nå på stadion når man skulle være der kl 16.30 elle rsådan noget? (hvis jeg da altså har hørt rigtigt?)Aalborg frederikshavner skrev: ↑21. apr 2021, 21:48
2600 tilskuere siger alt om hvor stort et tilskuer problem vi har. Det viser med al tydelighed at sulten ikke er der i Aalborg da folk altid finder en undskyldning for ikke at komme på stadion.
Vi har ikke et lille tilskuer problem vi har et massivt problem![]()
Når direktøren for det hele snakker om 10.000 i gennemsnit, og man i øvrigt ser på problemerne med at skrue en rentabel drift sammen, så er det vel dér, vi skal ligge. Hvad synes du selv er et fornuftigt snit?Jamen okay, hvor mange tilskuere burde AaB så have, og hvorfor?
Kamptråd: AaB - OB, 21.04.2021
-
Stegosaurus
- Allstar

Re: Kamptråd: AaB - OB, 21.04.2021
Opfattede slet ikke at der var forskellige mødetider. Købte billet online 17.55, da jeg konstaterede at billetlugen var lukket. Gik lige ind på vest til kampstart. Flot stemning af de fremmødte.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Nej, er du? Det forekommer mig blot lidt underligt, at du ikke selv vil byde ind med noget konkret, når du afkræver mig svar på, hvor mange tilskuere AaB bør have.Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 22:54Gnu, er du et barn?Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 22:46Men hvad synes du selv er et fornuftigt snit?Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 22:36Folk synes vel ikke kampe om 7. pladsen er spændende når de kan huske fire mesterskaber og og to gange champions league. Det er da klart at folk i Randers og Århus og Haderslev er mere begejstrede disse år.Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 22:33Jamen, så lad os da kigge på tilskuertallet de seneste 15-20 år. Du synes ikke, at der er noget problem? https://www.superstats.dk/stadion-alltime?id=12Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 22:01Hov hov do, nu ikke nuancere tingene med problemstillinger taget fra det virkelige liv. Vi har et massivt problem, må du virkelig forstå!
Når direktøren for det hele snakker om 10.000 i gennemsnit, og man i øvrigt ser på problemerne med at skrue en rentabel drift sammen, så er det vel dér, vi skal ligge. Hvad synes du selv er et fornuftigt snit?Jamen okay, hvor mange tilskuere burde AaB så have, og hvorfor?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
Stegosaurus
- Allstar

Du skrev: "så er det vel dér, vi skal ligge."Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 23:04Nej, er du? Det forekommer mig blot lidt underligt, at du ikke selv vil byde ind med noget konkret, når du afkræver mig svar på, hvor mange tilskuere AaB bør have.Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 22:54Gnu, er du et barn?Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 22:46Men hvad synes du selv er et fornuftigt snit?Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 22:36Folk synes vel ikke kampe om 7. pladsen er spændende når de kan huske fire mesterskaber og og to gange champions league. Det er da klart at folk i Randers og Århus og Haderslev er mere begejstrede disse år.Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 22:33Jamen, så lad os da kigge på tilskuertallet de seneste 15-20 år. Du synes ikke, at der er noget problem? https://www.superstats.dk/stadion-alltime?id=12Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 22:01
Hov hov do, nu ikke nuancere tingene med problemstillinger taget fra det virkelige liv. Vi har et massivt problem, må du virkelig forstå!
Forklar lige "skal". Hvad baserer du det på? Er du sur på Bælum? Han kan vel ikke tvinge folk på stadion. Hvilke fejl har AaB begået?
Er der nogen status på Van Weert og Ahlmann?
Fin kamp generelt. Dejligt at se Lucas igen, og dejligt at se han stadig har det blik og den boldføling der gør ham til en fantastisk spiller på det her niveau. Dejligt også at se Prica med et stærkt indhop. Indvolveret i to mål, og en fin scoring.
Der skulle have været flere mål fra vores side, men alt i alt var det en bedre kamp end længe. Lad os tage de gode ting med til Horsens, og få bedre styr på luftrummet i feltet.
Fin kamp generelt. Dejligt at se Lucas igen, og dejligt at se han stadig har det blik og den boldføling der gør ham til en fantastisk spiller på det her niveau. Dejligt også at se Prica med et stærkt indhop. Indvolveret i to mål, og en fin scoring.
Der skulle have været flere mål fra vores side, men alt i alt var det en bedre kamp end længe. Lad os tage de gode ting med til Horsens, og få bedre styr på luftrummet i feltet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Med Ferreira tilbage fra karantæne kan det betyde, at der skiftes minimum tre pladser til søndagens kamp, hvis de to ikke er klar.
Iøvrigt kan man vel godt starte med Lucas i næste kamp og skifte ham "gratis" ud i pausen, hvis batterierne er flade. Forudsætter selvfølgelig, at han har luft til 45 min. og ikke blot 30 min. som der blev udtalt i dag.
- FlæskeFrank
Det er vitterligt let at sige hvorfor gør de ikke bare sådan og sådan, men de der slatne spark i en halv meters højde er da seriøst også til at få lange løg af.Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 22:38Okay, jeg synes du skal skrive en e-mail til AaB og redegøre for dine analyser, så vi ikke brænder alle de straffespark hele tiden. Ps var det dig der stod foran mig i ølkøen og blev ved med at tage dit mundbind af for at anråbe kontrollørerne?!Aalborg frederikshavner skrev: ↑21. apr 2021, 22:31Fed kamp på stadion men nøj hvor ødelægger VAR bare meget, det er latterligt med alle de hands straffespark som der dømmes.
2 brændte straffespark er flot i sig selv men hvorfor er det også at de så ofte sparkes i kagehøjde? Jeg har aldrig forstået hvorfor der ikke er flere der sparker højt i målet da målmænd sjældent tager højt placerede spark.
// gwailo
Han er i hvert fald kommet bedre tilbage efter denne skadespause end den forrige efter pokalfinalen i fjor. Synes aldrig rigtig, han nåede niveau inden skaden mod B 93. Er der nogen, der ved, hvordan det går med Hiljemark i øvrigt? Måske vi har en teoretisk chance for at se både Lucas og føromtalte på banen sammen i denne sæson, eller er det urealistisk?FlæskeFrank skrev: ↑21. apr 2021, 23:30Med Ferreira tilbage fra karantæne kan det betyde, at der skiftes minimum tre pladser til søndagens kamp, hvis de to ikke er klar.
Iøvrigt kan man vel godt starte med Lucas i næste kamp og skifte ham "gratis" ud i pausen, hvis batterierne er flade. Forudsætter selvfølgelig, at han har luft til 45 min. og ikke blot 30 min. som der blev udtalt i dag.
De regner med at han kan træne fuldt med fra næste uge.Hovedet skrev: ↑22. apr 2021, 00:14Han er i hvert fald kommet bedre tilbage efter denne skadespause end den forrige efter pokalfinalen i fjor. Synes aldrig rigtig, han nåede niveau inden skaden mod B 93. Er der nogen, der ved, hvordan det går med Hiljemark i øvrigt? Måske vi har en teoretisk chance for at se både Lucas og føromtalte på banen sammen i denne sæson, eller er det urealistisk?FlæskeFrank skrev: ↑21. apr 2021, 23:30Med Ferreira tilbage fra karantæne kan det betyde, at der skiftes minimum tre pladser til søndagens kamp, hvis de to ikke er klar.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Læs lige igen, makker. Jeg tager blot udgangspunkt i, hvad direktøren selv har meldt ud. Hvorfor vil du ikke selv byde ind med et konkret tal?Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 23:09Du skrev: "så er det vel dér, vi skal ligge."Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 23:04Nej, er du? Det forekommer mig blot lidt underligt, at du ikke selv vil byde ind med noget konkret, når du afkræver mig svar på, hvor mange tilskuere AaB bør have.Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 22:54Gnu, er du et barn?Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 22:46Men hvad synes du selv er et fornuftigt snit?Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 22:36Folk synes vel ikke kampe om 7. pladsen er spændende når de kan huske fire mesterskaber og og to gange champions league. Det er da klart at folk i Randers og Århus og Haderslev er mere begejstrede disse år.Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 22:33
Jamen, så lad os da kigge på tilskuertallet de seneste 15-20 år. Du synes ikke, at der er noget problem? https://www.superstats.dk/stadion-alltime?id=12
Når direktøren for det hele snakker om 10.000 i gennemsnit, og man i øvrigt ser på problemerne med at skrue en rentabel drift sammen, så er det vel dér, vi skal ligge. Hvad synes du selv er et fornuftigt snit?
Forklar lige "skal". Hvad baserer du det på? Er du sur på Bælum? Han kan vel ikke tvinge folk på stadion. Hvilke fejl har AaB begået?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Super niveau. Jeg anfægter en udskiftning som jeg synes er grobund for en debat i og med, OB kun var farlige på dødbolde, og de havde sat Okosun ind. Hvorfor man så piller en af vores top 3 headede ud, jeg mener det kunne havde kostet os en MEGET MEGET fortjent sejer idag. Om det var Pep eller nogle andre vil jeg stadigvæk sige at den udskiftning er yderst mærkelig. Med mindre han var skadet.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 22:47Nej, og barnet ved vel ret beset ikke det modsatte. Jeg opponerer derfor blot over at benytte enhver given lejlighed til at klandre Cifuentes. Noget, der forekommer på mere og mere latterligt og dumt niveau.Brodernumsi skrev: ↑21. apr 2021, 21:31Du ved vel ret beset ikke, om Ross kunne det. Der er en del, der har dæmmet op for ham før, han scorer jo ret få mål.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 21:02Men kan du fortælle, hvordan den kommer til at se dum ud? For jeg siger lige igen: Ej heller Ross ville kunne dæmme op for Okosun - det kan ingen i ligaen.raekkeettre skrev: ↑21. apr 2021, 20:59Bitter?? Overhoved ikke. Vi spiller en fin kamp, synes bare det er okay at pointere en udskiftning som efterfølgende kommer til at se vild dum ud! Ellers super glad, så du behøver ikke bekymre dig...R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 20:55Du virker godt nok bitter. Er det en norsk direktør, spansk træner og Gaardes kuldsejlede bondesønprojekt, der - trist nok - har fået dig tilbage med et nyt, bittert jeg? Eller al det hjemmeskole?raekkeettre skrev: ↑21. apr 2021, 20:26
Skulle jeg komme tilbage med et nyt navn - måske "påskeæg", højtider plejer at være god inspiration til retur navne...
Shit, det virker kognitivt inferiørt.
Konge kamp at se på. Burde være vundet større.
Lucas bliver som en ny signing, og Thelander er bare en chef.
Og jeg begynder langsomt at æde mine ord om Rufo; han har noget energi og cojones, der klæder et - til tider - noget trægt, nordjysk hold.![]()
PS. Og især tilskuerne....FUCK hvor er det fedt!!
Men niveauet er helt som jeg husker det...
-
Stegosaurus
- Allstar

Jeg synes ikke AaB "skal" eller "bør" have noget bestemt antal tilskuere. Jeg "så gerne" at AaB havde 14.000 tilskuere hver gang. AaB gør rigtigt meget for at tiltrække tilskuere - mere kan man ikke forlange.Gnu skrev: ↑22. apr 2021, 07:33Læs lige igen, makker. Jeg tager blot udgangspunkt i, hvad direktøren selv har meldt ud. Hvorfor vil du ikke selv byde ind med et konkret tal?Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 23:09Du skrev: "så er det vel dér, vi skal ligge."Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 23:04Nej, er du? Det forekommer mig blot lidt underligt, at du ikke selv vil byde ind med noget konkret, når du afkræver mig svar på, hvor mange tilskuere AaB bør have.Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 22:54Gnu, er du et barn?Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 22:46Men hvad synes du selv er et fornuftigt snit?Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 22:36
Folk synes vel ikke kampe om 7. pladsen er spændende når de kan huske fire mesterskaber og og to gange champions league. Det er da klart at folk i Randers og Århus og Haderslev er mere begejstrede disse år.
-
R Rosenberg
- Allstar

Ja, det er da ikke just blevet hævet af, at du er returneret - hvad end du selv måtte tro.raekkeettre skrev: ↑22. apr 2021, 08:10Super niveau. Jeg anfægter en udskiftning som jeg synes er grobund for en debat i og med, OB kun var farlige på dødbolde, og de havde sat Okosun ind. Hvorfor man så piller en af vores top 3 headede ud, jeg mener det kunne havde kostet os en MEGET MEGET fortjent sejer idag. Om det var Pep eller nogle andre vil jeg stadigvæk sige at den udskiftning er yderst mærkelig. Med mindre han var skadet.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 22:47Nej, og barnet ved vel ret beset ikke det modsatte. Jeg opponerer derfor blot over at benytte enhver given lejlighed til at klandre Cifuentes. Noget, der forekommer på mere og mere latterligt og dumt niveau.Brodernumsi skrev: ↑21. apr 2021, 21:31Du ved vel ret beset ikke, om Ross kunne det. Der er en del, der har dæmmet op for ham før, han scorer jo ret få mål.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 21:02Men kan du fortælle, hvordan den kommer til at se dum ud? For jeg siger lige igen: Ej heller Ross ville kunne dæmme op for Okosun - det kan ingen i ligaen.raekkeettre skrev: ↑21. apr 2021, 20:59Bitter?? Overhoved ikke. Vi spiller en fin kamp, synes bare det er okay at pointere en udskiftning som efterfølgende kommer til at se vild dum ud! Ellers super glad, så du behøver ikke bekymre dig...R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 20:55
Du virker godt nok bitter. Er det en norsk direktør, spansk træner og Gaardes kuldsejlede bondesønprojekt, der - trist nok - har fået dig tilbage med et nyt, bittert jeg? Eller al det hjemmeskole?
Shit, det virker kognitivt inferiørt.
Konge kamp at se på. Burde være vundet større.
Lucas bliver som en ny signing, og Thelander er bare en chef.
Og jeg begynder langsomt at æde mine ord om Rufo; han har noget energi og cojones, der klæder et - til tider - noget trægt, nordjysk hold.![]()
Og jeg anfægter, at Gaarde-lovers finder enhver given lejlighed til at kritisere Cifuentes, uanset hvad han gør. Det er søgt og tendentiøs og meget, meget lidt sagligt.
Træneren skal kritiseres, når han skal kritiseres. Men at kaste sig ud i nærmest spåmandsarbejde, fordi Okosun scorer på et hovedstød (som han mestrer), er jo bare dumt og verdens mest letlæselige dagsorden.
Desuden burde alle vel kunne dække op for Okosun, for ifølge dig er han jo elendig? Bare du kunne bestemme dig...
Ædruelighedens stemme
jeg har snakket med et par stykker efter kampen igår der kender lidt til miljøet og træningen. Jeg hører meget kraftigt at der arbejdes på en model/system hvor Lucas skal ind at lege 10er. Enten som ene mand bag 2 angribere eller som 1 af 2 offensive bag 1 angriber. MEN hvor han ligger mere centralt istedet for ude på kanten.
Lyder interessant. Glæder mig til at se hvordan man kan toppe holdet og hvilket system der egentlig ender med at blive vores foretrukne.
Men dejligt med en sejr igår. Fortjent sejr.
Lyder interessant. Glæder mig til at se hvordan man kan toppe holdet og hvilket system der egentlig ender med at blive vores foretrukne.
-
R Rosenberg
- Allstar

Lyder dejligt. En akse med Thelander, Ferreira, Hilje, Lucas og en ny, skarp angriber, ville være herligt.baresi skrev: ↑22. apr 2021, 08:55jeg har snakket med et par stykker efter kampen igår der kender lidt til miljøet og træningen. Jeg hører meget kraftigt at der arbejdes på en model/system hvor Lucas skal ind at lege 10er. Enten som ene mand bag 2 angribere eller som 1 af 2 offensive bag 1 angriber. MEN hvor han ligger mere centralt istedet for ude på kanten.
Ædruelighedens stemme
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Tak - og spændende. Ikke så meget i forhold til denne sæson, men den næste.Pastorius skrev: ↑22. apr 2021, 00:17De regner med at han kan træne fuldt med fra næste uge.Hovedet skrev: ↑22. apr 2021, 00:14Han er i hvert fald kommet bedre tilbage efter denne skadespause end den forrige efter pokalfinalen i fjor. Synes aldrig rigtig, han nåede niveau inden skaden mod B 93. Er der nogen, der ved, hvordan det går med Hiljemark i øvrigt? Måske vi har en teoretisk chance for at se både Lucas og føromtalte på banen sammen i denne sæson, eller er det urealistisk?FlæskeFrank skrev: ↑21. apr 2021, 23:30Med Ferreira tilbage fra karantæne kan det betyde, at der skiftes minimum tre pladser til søndagens kamp, hvis de to ikke er klar.
Fed kamp med god energi og stemning på stadion.
Er fuldstændig enig i at det er ufatteligt at der ikke er udsolgt.
Sad på enggard tribunen hvor pølseboden lukkede 12 min inde i kampen og der kunne kun fåes kaffe fordi deres "system ikke virkede".
Var pinligt ringe! Men skidt nu med det.. Var ikke derfor at folk ikke købte billet.
Det er samme restriktioner til de andre kampe og lyngby havde fuldt hus.
Enig i at vi skal gøre noget for at få fans på lægterne igen for tydeligt at spillerne blev båret frem af stemningen fra vesttribunen. Har tidligere nævnt at jeg synes særligt vi skal arbejde på at få flere i kamptrøjer på lægterne, det bliver et visuelt løft og en sammenholdsfølelse.
Tilbage til kampen.
Positivt vi skaber så mange chancer og Cifuentes og holdet kan forhåbentlig ride lidt videre på sejren og hive en sikker sejr på søndag.
Er fuldstændig enig i at det er ufatteligt at der ikke er udsolgt.
Sad på enggard tribunen hvor pølseboden lukkede 12 min inde i kampen og der kunne kun fåes kaffe fordi deres "system ikke virkede".
Var pinligt ringe! Men skidt nu med det.. Var ikke derfor at folk ikke købte billet.
Det er samme restriktioner til de andre kampe og lyngby havde fuldt hus.
Enig i at vi skal gøre noget for at få fans på lægterne igen for tydeligt at spillerne blev båret frem af stemningen fra vesttribunen. Har tidligere nævnt at jeg synes særligt vi skal arbejde på at få flere i kamptrøjer på lægterne, det bliver et visuelt løft og en sammenholdsfølelse.
Tilbage til kampen.
Positivt vi skaber så mange chancer og Cifuentes og holdet kan forhåbentlig ride lidt videre på sejren og hive en sikker sejr på søndag.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Fortjent.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Har jeg sagt han er elendig? Du siger ingen kan stoppe ham. Har jeg nogle sinde anfægtet at jeg er en såkaldt Gaarde Lover, fordi man kan stille spørgsmålstegn ved nogle af Inges dispositioner, har jeg brugt enhver lejlighed til at kritisere vores træner? Jeg siger vi spiller en god kamp igår.R Rosenberg skrev: ↑22. apr 2021, 08:34Ja, det er da ikke just blevet hævet af, at du er returneret - hvad end du selv måtte tro.raekkeettre skrev: ↑22. apr 2021, 08:10Super niveau. Jeg anfægter en udskiftning som jeg synes er grobund for en debat i og med, OB kun var farlige på dødbolde, og de havde sat Okosun ind. Hvorfor man så piller en af vores top 3 headede ud, jeg mener det kunne havde kostet os en MEGET MEGET fortjent sejer idag. Om det var Pep eller nogle andre vil jeg stadigvæk sige at den udskiftning er yderst mærkelig. Med mindre han var skadet.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 22:47Nej, og barnet ved vel ret beset ikke det modsatte. Jeg opponerer derfor blot over at benytte enhver given lejlighed til at klandre Cifuentes. Noget, der forekommer på mere og mere latterligt og dumt niveau.Brodernumsi skrev: ↑21. apr 2021, 21:31Du ved vel ret beset ikke, om Ross kunne det. Der er en del, der har dæmmet op for ham før, han scorer jo ret få mål.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 21:02Men kan du fortælle, hvordan den kommer til at se dum ud? For jeg siger lige igen: Ej heller Ross ville kunne dæmme op for Okosun - det kan ingen i ligaen.raekkeettre skrev: ↑21. apr 2021, 20:59
Bitter?? Overhoved ikke. Vi spiller en fin kamp, synes bare det er okay at pointere en udskiftning som efterfølgende kommer til at se vild dum ud! Ellers super glad, så du behøver ikke bekymre dig...![]()
Og jeg anfægter, at Gaarde-lovers finder enhver given lejlighed til at kritisere Cifuentes, uanset hvad han gør. Det er søgt og tendentiøs og meget, meget lidt sagligt.
Træneren skal kritiseres, når han skal kritiseres. Men at kaste sig ud i nærmest spåmandsarbejde, fordi Okosun scorer på et hovedstød (som han mestrer), er jo bare dumt og verdens mest letlæselige dagsorden.
Desuden burde alle vel kunne dække op for Okosun, for ifølge dig er han jo elendig? Bare du kunne bestemme dig...
Jeg smutter igen, det her er sgu for lavt. Troede det havde ændret sig med bedre spil, Lucas er tilbage og der er forår....
PS. Hvis du kunne få pulsen ned, siger jeg ikke det er fordi han score...Jeg siger det er fordi OB kun er farlige på dødbolde, indikeret af at de skifter Okosun ind, Pallesen bliver højre midtstopper og skal nu dække Okosun istedet for Ross og 5 min senere score de på en dødbolde, og er kun farlige på at losse bolden op i 100 meters højde...derfor, kan man med rette stille spørgsmålstegn ved denne her udskiftning. Men ja, som sagt....I am out!