ja det er faktisk en interessant midterakse. Og tit det der skaber grobund for at godt hold + en ny målmand hvis rinne sælges.R Rosenberg skrev: ↑22. apr 2021, 09:01Lyder dejligt. En akse med Thelander, Ferreira, Hilje, Lucas og en ny, skarp angriber, ville være herligt.baresi skrev: ↑22. apr 2021, 08:55jeg har snakket med et par stykker efter kampen igår der kender lidt til miljøet og træningen. Jeg hører meget kraftigt at der arbejdes på en model/system hvor Lucas skal ind at lege 10er. Enten som ene mand bag 2 angribere eller som 1 af 2 offensive bag 1 angriber. MEN hvor han ligger mere centralt istedet for ude på kanten.
Lyder interessant. Glæder mig til at se hvordan man kan toppe holdet og hvilket system der egentlig ender med at blive vores foretrukne.
Men dejligt med en sejr igår. Fortjent sejr.
Jeg savner også Hilje, for en mangelvare på holdet er en LEDER der tager styringen i kampen (ala ståle dengang vi havde ham) Der skal være en der styrer det inde på banen. Og der er HILJE helt enestående når han er med. Det løfter holdet helt vildt.