Kamptråd: AaB - OB, 21.04.2021

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Uldahl
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kamptråd: AaB - OB, 21.04.2021

Indlæg af Uldahl » 22. apr 2021, 21:09

KlaskmyggenNoah skrev:
22. apr 2021, 20:56
R Rosenberg skrev:
22. apr 2021, 16:39
KlaskmyggenNoah skrev:
22. apr 2021, 16:07
R Rosenberg skrev:
22. apr 2021, 15:38
KlaskmyggenNoah skrev:
22. apr 2021, 15:23
jonas386 skrev:
22. apr 2021, 14:22

Problemet med MC er jo ikke, at han aldrig spiller gode kampe, eller har gode aktioner, men at det for ofte går for stærkt til at han kan følge med. Når vi møder hold der er bedre end OB, SønderjyskE eller Horsens, så kommer han for ofte i problemer eller er dårligt placeret ved en scoring imod os. Magnus har enkelte gode kampe og laver indimellem nogle fine ting, men vi har også set eksempler på hvordan at gode spillere som Kudos eller Mukthar har haft en decideret fest over for ham og som konsekvens har ejet banen. Over en sæson er MC desværre for dyrt et bekendtskab uanset at han også har gode kampe fra tid til anden.

Jeg tror sådan set godt at Magnus kunne blive en god spiller i første division, måske Hobro, og efter et par sæsoner blive en spiller med en habil superligakarriere i den nedre halvdel, men han bliver aldrig nogen topspiller i ligaen. Jeg kunne godt se ham lave en udvikling ala Andre Rømer der også er gået hen og blevet en hel habil spiller, men uden at have niveauet til de bedste klubber i ligaen.

Magnus er stadig kun 23, så der er stadig muligheder for at løfte sig spil, men jeg tror ikke det bliver i AaB. Han har brug for spilletid og ansvar, og det ser jeg ham ikke få i AaB. Jeg håber vi ser ham smutte videre til sommer. Både for vores skyld, og at vi kan hente en ny mand til den centrale midtbane der kan flere af de ting vi mangler, men også for Magnus' egen skyld, så hans karriere ikke går nærmest i stå.
Jeg er enig med meget af det du skriver, jeg ser ham heller ikke som fast starte i en idealopstilling på et top 6 hold, men han kunne for min skyld sagtens blive som en udmærket trupspiller, vi kan smide ind mod de rigtige hold, når skader og karantæner ellers forhindre den foretrukne startellever. Nu kender jeg ikke hans løncheck men spørgsmålet er jo om vi kan hente bedre kvalitet for pengene til den funktion.
Vi er også enige om at han med sine 23 år sagtens kan nå at løfte sit spil, jeg ser bare ingen grund til at det ikke kan foregå i AaB.
Desuden synes jeg at han er blevet nærmest symbolet på alt hvad der er galt i AaB for nogle debattører, og den status er ufortjent efter min mening.
23 år og nul udvikling de seneste 2-3 af dem. Så kan du ikke længere kaldes et talent. Så er du bare blød metervare. Og dem kan man finde hvor som helst.

Så hellere en talentfuld 19-årig som backup for Ferreira, som der er noget potentiale i. Det er den eneste vej, hvis vi skal udvikle os som klub OG skabe salgsemner.
Før skrev du spot on til at han bla sagtens kunne løfte sit spil, kan du finde rundt i din egen modvilje mod Magnus?
Men fair nok du vil have en 19 årigt talent til den plads til at afløse Ferreira i hans karantænepauser, hvis de har superliga niveau findes de jo ikke gratis.
Desuden har vi jo Cifuentes som træner nu, og han får jo mere ud af spillerene end de andre blege pædagog typer vi har haft, men det gælder så åbenbart ikke for MC der bare skal ud...
Du læser vist som sædvanlig med en prædefineret agenda, som en vis dude læser Skriften.
Jeg skriver, at han ikke har udviklet sig, men at han sagtens kunne blive en habil divisionsspiller. Han HAR jo ikke udviklet sig, men det betyder jo ikke, at han ikke kunne løfte sig på et niveau, hvor det går knap så hurtigt.

Og nej, ingen skal bare ud. MC spillede en ok kamp i går mod et ringe hold, hvor hans hoved og krop kunne følge med. Men set over hele hans tid i AaB har han jo ikke rykket sig nok. Og det er jo ubrugeligt, hvis man som klub vil rykke sig.
Bare ærgerligt, at det går mod dine ønsker om middelmådighed og grå materie.
En homogen trup består af stjerner, vandbærer og unge talenter, Magnus hører til i den minderst kategori, og den rolle kan han sagtens udfylde i AaB.
Inge køber jo heller ikke udelukkende ind i første og sidste kategori, så ser ingen grund til at Magnus skal nogen steder (medmindre at han har urimelige lønkrav)
Jeg har det fint med Jens Jørn Bertelsen'er...
Magnus har intet at gøre på et hold med top 4 ambitioner, selvom han spillede en god kamp i går. Der udover har han heller ikke videresalg potentiale, noget Inge har set og der for prøve på at slippe af med ham i vinters. Han skal videre både for sin egen men også for AB's skyld. Han er spild af løn kroner, og en død vægt uden perspektiv.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Strandli

Indlæg af RicoBR02 » 22. apr 2021, 21:30

Gnu skrev:
22. apr 2021, 20:44
R Rosenberg skrev:
22. apr 2021, 17:49
Stegosaurus skrev:
22. apr 2021, 17:32
Gnu skrev:
22. apr 2021, 15:56
Stegosaurus skrev:
22. apr 2021, 08:18
Gnu skrev:
22. apr 2021, 07:33

Læs lige igen, makker. Jeg tager blot udgangspunkt i, hvad direktøren selv har meldt ud. Hvorfor vil du ikke selv byde ind med et konkret tal?
Jeg synes ikke AaB "skal" eller "bør" have noget bestemt antal tilskuere. Jeg "så gerne" at AaB havde 14.000 tilskuere hver gang. AaB gør rigtigt meget for at tiltrække tilskuere - mere kan man ikke forlange.
Aha. Så det betyder ikke noget, at AaB har mistet hver tredje tilskuer fra 2014 til 2019? Det er helt lige meget for dig?
Nej da, men hvad har AaB som klub gjort forkert?
Siden 2014: Talt sig selv ned og gjort sig selv grå, middelmådige og ligegyldige. Og spillet ringe fodbold.
Det har helt sikkert ikke gjort noget godt at AaB nærmest har været en undskyldning for sig selv. Det ser heldigvis ud til at ændre sig med Bælum og Inge ved roret. Der er der lidt større ambitioner og armbevægelser.

Og for nu at svare dinosauren: Bælum har jo selv talt varmt for et fyldt stadion, men de seneste to sæsoner før corona har man haft et tilskuersnit på under 6.000. Under halvdelen af kapaciteten. Så der har man åbenlyst fejlet. Alle ved hvor fedt det er med et fyldt stadion, og vi snakker jo stadig om den legendariske Sampdoria-kamp. Et halvtomt stadion er bare trist. Så se at få fyldt stadion. Om det så er med gratister i en periode, så få det fyldt. Det har en selvforstærkende effekt og folk kommer igen, hvis de har en god oplevelse.

Billetsystemet fungerer heller ikke. De få gange, der har været optræk til mange tilskuere har der været meldt ud om x antal billetter "i omløb" og umuligt at købe to pladser ved siden af hinanden. Når kampdagen så oprinder er tilskuertallet markant lavere end det udmeldte billettal, og man kan se på et hav af tomme stole. Det må laves om.

Derudover:
- Massiv markedsføring i alle tænkelige medier og på alle tænkelige flader.
- Langt større tilstedeværelse i hele regionen. Man bryster sig af at være hele Nordjyllands hold. Vis det. Vendsyssel og Hobro ser ud til at implodere, så kvæl de opkomlinge nu og nap deres sponsorkroner.
Du rammer hovedet på sømmet her!!!

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 22. apr 2021, 21:40

KlaskmyggenNoah skrev:
R Rosenberg skrev:
KlaskmyggenNoah skrev:
R Rosenberg skrev:
KlaskmyggenNoah skrev:
jonas386 skrev:
22. apr 2021, 14:22

Problemet med MC er jo ikke, at han aldrig spiller gode kampe, eller har gode aktioner, men at det for ofte går for stærkt til at han kan følge med. Når vi møder hold der er bedre end OB, SønderjyskE eller Horsens, så kommer han for ofte i problemer eller er dårligt placeret ved en scoring imod os. Magnus har enkelte gode kampe og laver indimellem nogle fine ting, men vi har også set eksempler på hvordan at gode spillere som Kudos eller Mukthar har haft en decideret fest over for ham og som konsekvens har ejet banen. Over en sæson er MC desværre for dyrt et bekendtskab uanset at han også har gode kampe fra tid til anden.

Jeg tror sådan set godt at Magnus kunne blive en god spiller i første division, måske Hobro, og efter et par sæsoner blive en spiller med en habil superligakarriere i den nedre halvdel, men han bliver aldrig nogen topspiller i ligaen. Jeg kunne godt se ham lave en udvikling ala Andre Rømer der også er gået hen og blevet en hel habil spiller, men uden at have niveauet til de bedste klubber i ligaen.

Magnus er stadig kun 23, så der er stadig muligheder for at løfte sig spil, men jeg tror ikke det bliver i AaB. Han har brug for spilletid og ansvar, og det ser jeg ham ikke få i AaB. Jeg håber vi ser ham smutte videre til sommer. Både for vores skyld, og at vi kan hente en ny mand til den centrale midtbane der kan flere af de ting vi mangler, men også for Magnus' egen skyld, så hans karriere ikke går nærmest i stå.
Jeg er enig med meget af det du skriver, jeg ser ham heller ikke som fast starte i en idealopstilling på et top 6 hold, men han kunne for min skyld sagtens blive som en udmærket trupspiller, vi kan smide ind mod de rigtige hold, når skader og karantæner ellers forhindre den foretrukne startellever. Nu kender jeg ikke hans løncheck men spørgsmålet er jo om vi kan hente bedre kvalitet for pengene til den funktion.
Vi er også enige om at han med sine 23 år sagtens kan nå at løfte sit spil, jeg ser bare ingen grund til at det ikke kan foregå i AaB.
Desuden synes jeg at han er blevet nærmest symbolet på alt hvad der er galt i AaB for nogle debattører, og den status er ufortjent efter min mening.
23 år og nul udvikling de seneste 2-3 af dem. Så kan du ikke længere kaldes et talent. Så er du bare blød metervare. Og dem kan man finde hvor som helst.

Så hellere en talentfuld 19-årig som backup for Ferreira, som der er noget potentiale i. Det er den eneste vej, hvis vi skal udvikle os som klub OG skabe salgsemner.
Før skrev du spot on til at han bla sagtens kunne løfte sit spil, kan du finde rundt i din egen modvilje mod Magnus?
Men fair nok du vil have en 19 årigt talent til den plads til at afløse Ferreira i hans karantænepauser, hvis de har superliga niveau findes de jo ikke gratis.
Desuden har vi jo Cifuentes som træner nu, og han får jo mere ud af spillerene end de andre blege pædagog typer vi har haft, men det gælder så åbenbart ikke for MC der bare skal ud...
Du læser vist som sædvanlig med en prædefineret agenda, som en vis dude læser Skriften.
Jeg skriver, at han ikke har udviklet sig, men at han sagtens kunne blive en habil divisionsspiller. Han HAR jo ikke udviklet sig, men det betyder jo ikke, at han ikke kunne løfte sig på et niveau, hvor det går knap så hurtigt.

Og nej, ingen skal bare ud. MC spillede en ok kamp i går mod et ringe hold, hvor hans hoved og krop kunne følge med. Men set over hele hans tid i AaB har han jo ikke rykket sig nok. Og det er jo ubrugeligt, hvis man som klub vil rykke sig.
En homogen trup består af stjerner, vandbærer og unge talenter, Magnus hører til i den minderst kategori, og den rolle kan han sagtens udfylde i AaB.
Inge køber jo heller ikke udelukkende ind i første og sidste kategori, så ser ingen grund til at Magnus skal nogen steder (medmindre at han har urimelige lønkrav)
Jeg er ikke enig. Anakronistisk at tale om det setup. Korrekt, at der er et lag under stjernerne. Men det lag skal gerne have et niveau, så de ånder stjernerne i nakken og holder dem til ilden. Det har MC ikke.
Som Julgranen skriver, så kan man fodre grise med hans slags - og det er også fint. Men har man ambitioner om top 4, så skal den slags metervare naturligvis skiftes ud med noget bedre. Og det kan AaB sagtens finde til den samme løn.
Ædruelighedens stemme

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 23. apr 2021, 09:14

R Rosenberg skrev:
22. apr 2021, 21:40
KlaskmyggenNoah skrev:
R Rosenberg skrev:
KlaskmyggenNoah skrev:
R Rosenberg skrev:
KlaskmyggenNoah skrev:

Jeg er ikke enig. Anakronistisk at tale om det setup. Korrekt, at der er et lag under stjernerne. Men det lag skal gerne have et niveau, så de ånder stjernerne i nakken og holder dem til ilden. Det har MC ikke.
Som Julgranen skriver, så kan man fodre grise med hans slags - og det er også fint. Men har man ambitioner om top 4, så skal den slags metervare naturligvis skiftes ud med noget bedre. Og det kan AaB sagtens finde til den samme løn.
Jeg er enig i at løn og kvalitet skal hænge sammen, jeg ser kun rygterne om hans lønniveau herinde, og det ved jeg faktuelt at OB også betaler spillere i periferien af truppen, dermed ikke sagt at vi ikke skal gøre det bedre end OB, men hvis rygterne er rigtige så er det ikke Magnus der vælter vores budget.
Da jeg ikke kender hans løn, gir vores debat ikke megen mening, tingene løser sig vel sig selv og som jeg husker det har han kontrakt udløb om et år, Ser det ikke som nogen katastrofe hvis han bliver kontrakten ud.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 23. apr 2021, 09:20

Ift. Magnus så er der også en væsentlig forskel fra tidligere. Nu kan han læne sig op ad Ferreira og Hiljemark. Tidligere skulle han være den faste spiller. Det kan nogengange betyder positivt for spillerens udvikling.
- FlæskeFrank

Julgranen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Indlæg af Julgranen » 23. apr 2021, 09:21

Smukt at se målene igen. Hhv. højt pres fra VB og hidsig generobring der giver de 2 første mål, og 3. mål er flot spil på førsteberøring fra Børsting, Kusk og Fossum, der sætter Lucas op i frit rum, Prica det samme - 3-1.

Det er Cifuentes-aftryk. Fremragende!

Utroligt så stille debatsidens største trolls Mephisto og Brent er blevet.
Selv dobbeltbrugerne har fået en pause.

Rart, så kan vi andre snakke AaB.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 23. apr 2021, 09:24

Julgranen skrev:
23. apr 2021, 09:21
Smukt at se målene igen. Hhv. højt pres fra VB og hidsig generobring der giver de 2 første mål, og 3. mål er flot spil på førsteberøring fra Børsting, Kusk og Fossum, der sætter Lucas op i frit rum, Prica det samme - 3-1.

Og det er åndssvage kommentarer som den sidste der gør at de vender tilbage igen. For det har aldrig handlet om andet end dig vs. dem. Tag jer for helvede sammen og drop alt det fnidder.

Ban mig
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 23. apr 2021, 09:26

FlæskeFrank skrev:
23. apr 2021, 09:20
Ift. Magnus så er der også en væsentlig forskel fra tidligere. Nu kan han læne sig op ad Ferreira og Hiljemark. Tidligere skulle han være den faste spiller. Det kan nogengange betyder positivt for spillerens udvikling.
Den faste spiller?

Såvidt jeg husker spillede han både med Würtz, Risgård og Abildgaard.
Han har altså spillet med rigeligt erfaring ved sin side, uden at udvikle sig.
Omsonst at blive ved med at diskutere ham ud fra et talentperspektiv.
Han er en reservespiller, der nu får kampe fordi vi mangler et reelt alternativ, og Hilje er ude.
Kan han løse det på PK-manér (stabile indsatser), så er det fint. Men han har absolut ingen fremtid i AaB.

Uldahl
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Indlæg af Uldahl » 23. apr 2021, 09:27

:thumbsup:
Buzz Killington skrev:
23. apr 2021, 09:24
Julgranen skrev:
23. apr 2021, 09:21

Og det er åndssvage kommentarer som den sidste der gør at de vender tilbage igen. For det har aldrig handlet om andet end dig vs. dem. Tag jer for helvede sammen og drop alt det fnidder.

Ban mig
:thumbsup:

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 23. apr 2021, 09:31

Buzz Killington skrev:

Ban mig
Nej, det er Juntaen der har undladt at banne dem trods gentagne overskridelser af forumreglerne.

Det er ene og alene Debatjuntaen der kan skride ind overfor den slags, og det har de desværre undladt. Det samme med de mange dobbeltbrugere de har gjort brug af.

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af white splash » 23. apr 2021, 09:35

Julgranen skrev:
23. apr 2021, 09:31
Buzz Killington skrev:

Ban mig
Nej, det er Juntaen der har undladt at banne dem trods gentagne overskridelser af forumreglerne.

Det er ene og alene Debatjuntaen der kan skride ind overfor den slags, og det har de desværre undladt. Det samme med de mange dobbeltbrugere de har gjort brug af.
Julgranen er enig med dig i de fleste af de ting du skriver om AaB, men kæden hopper sgu lidt af i din internetkrig med andre brugere herinde. Ignorer dem og hop ud af offerrollen.
1 2 3 Jimmy er en mur!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 23. apr 2021, 09:38

Julgranen skrev:
23. apr 2021, 09:26
FlæskeFrank skrev:
23. apr 2021, 09:20
Den faste spiller?

Såvidt jeg husker spillede han både med Würtz, Risgård og Abildgaard.
Han har altså spillet med rigeligt erfaring ved sin side, uden at udvikle sig.
Omsonst at blive ved med at diskutere ham ud fra et talentperspektiv.
Han er en reservespiller, der nu får kampe fordi vi mangler et reelt alternativ, og Hilje er ude.
Kan han løse det på PK-manér (stabile indsatser), så er det fint. Men han har absolut ingen fremtid i AaB.
Risgård var vel meget indskiftningsspiller, mens Abildgaard på ingen måde var gennembagt. Så jeg tror, at han sagtens kan løfte niveauet, og blive i klubben.
- FlæskeFrank

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 23. apr 2021, 09:40

white splash skrev:
23. apr 2021, 09:35
Ignorer dem og hop ud af offerrollen.
Jeg beder bare om ens regler for alle.
Så kan vi komme tilbage til at snakke AaB.

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 23. apr 2021, 09:42

FlæskeFrank skrev:
23. apr 2021, 09:38
Risgård var vel meget indskiftningsspiller, mens Abildgaard på ingen måde var gennembagt. Så jeg tror, at han sagtens kan løfte niveauet, og blive i klubben.
Det ændrer ikke på at han HAR haft sin mulighed. I en alder af 23, så har han ikke udviklet nok på sine svagheder og han har ingen nævneværdige styrker.
AaB bør satse på Højholt og hælde Magnus ud.

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 23. apr 2021, 09:57

Julgranen skrev:
23. apr 2021, 09:42
FlæskeFrank skrev:
Det ændrer ikke på at han HAR haft sin mulighed. I en alder af 23, så har han ikke udviklet nok på sine svagheder og han har ingen nævneværdige styrker.
AaB bør satse på Højholt og hælde Magnus ud.
magnus er dømt færdig i 2 vinduer og uagtet hvad han gør nu så bliver han altid en spiller i periferien af AaB. Dem skal man også have, men som IAO selv siger så skal de presse start 11eren. MC selvopfattelse er at han er start 11 materiale. Det er han også i Hobro. Men ikke i en klub der vil i top 4. Det her er nemlig ikke et spørgsmål om vi vil anvende egne talenter men mere om de er gode nok. Han er nemlig 23 og har åbenlyse mangler stadig ift at konkurrere med en Pedro og Hilje (skadesfri) men også bare en højholt og kaketo.
I min verden mangler magnus:
kommunikationsevner ( hen har ingen lyd på og render rundt og passer sit eget job - men det duer ikke i et team)
Spilopfattelse. (tænker ikke spillet hurtigt nok og bliver ofte overrendt af modstandere)
boldkontrol (slipper sjældent godt af med bolden og har mange fejlafleveringer også de farlige)
omvej/rundkørsel (han er slet ikke direkte nok i sit spil og fanger ikke de offensive aspekter og deltager heller ik med de rigtige fremadrettede løb ved mulighed, det er for omfattende og ender tit i side og baglænsspil)

Han er bestemt ikke en elendig spiller, han har sine forcer, og det er sikkert at der er et talent. Men nuancen må være om det er godt nok til AaBs ambitioner. Og i hans tilfælde som i L. Klittens. Der er det bare ikke godt nok.
Og så må de kæmpe mere og snakke mindre. L. klittens snak om utilfredshed osv. Jamen du kæmper mod Ahlmann. så slå ham af. Men nu er du også overhalet af hannesbo som wingback.
Så der er jo ikke så meget at snakke om
Talentet er der hos begge, niveauet er for lavt når de rammer bunden, og desværre ikke højt nok når de topper.
ENig Julgranen.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 23. apr 2021, 09:57

FlæskeFrank skrev:
Ethvert godt hold kan rumme spillere der ikke toneangivende, og MC kunne vel sagtens også være i AaB, men det bliver aldrig ham der kommer til at bære os videre - hverken på banen ved at gøre en forskel kamp efter kamp, eller som salgsobjekt.

En overset ting ved MC er at han faktisk allerede har været ret meget skadet, og han har kun fået det til at fungere, når han i længere tid har været skadesfri og trænet godt.

MC bliver aldrig en Risgaard og det er allerede for sent for at han kan blive en Abildgaard.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Indlæg af Moen » 23. apr 2021, 10:08

Pastorius skrev:
23. apr 2021, 09:57
FlæskeFrank skrev:
Ethvert godt hold kan rumme spillere der ikke toneangivende, og MC kunne vel sagtens også være i AaB, men det bliver aldrig ham der kommer til at bære os videre - hverken på banen ved at gøre en forskel kamp efter kamp, eller som salgsobjekt.

En overset ting ved MC er at han faktisk allerede har været ret meget skadet, og han har kun fået det til at fungere, når han i længere tid har været skadesfri og trænet godt.

MC bliver aldrig en Risgaard og det er allerede for sent for at han kan blive en Abildgaard.
Arh. Han har misset 11 kampe pga. skader..

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 23. apr 2021, 10:56

Prica22 skrev:
23. apr 2021, 10:08
Pastorius skrev:
FlæskeFrank skrev:

Ok, har ikke talt efter - det lyder af mindre end min umiddelbare fornemmelse, men hver gang han har haft en lille pause, har han i hvert fald skullet bruge en del tid på at komme i omdrejninger igen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 23. apr 2021, 11:02

Pastorius skrev:
23. apr 2021, 10:56
Prica22 skrev:
Pastorius skrev:
FlæskeFrank skrev:

Ok, har ikke talt efter - det lyder af mindre end min umiddelbare fornemmelse, men hver gang han har haft en lille pause, har han i hvert fald skullet bruge en del tid på at komme i omdrejninger igen.
Ved godt det ikke har været skader det hele, men i sidste sæson spillede han ca halvdelen af minutterne, og var helt ude i 9 kampe.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Indlæg af Moen » 23. apr 2021, 11:04

Pastorius skrev:
23. apr 2021, 11:02
Pastorius skrev:
23. apr 2021, 10:56
Prica22 skrev:
Pastorius skrev:
FlæskeFrank skrev:

Ved godt det ikke har været skader det hele, men i sidste sæson spillede han ca halvdelen af minutterne, og var helt ude i 9 kampe.
Der kan selvfølgelig være noget om, at han er sløj uden kampform. Men nu har vi simpelthen så mange spillere med prædikatet "skadesplaget", at jeg ikke vil have flere.. :cheers:

Besvar