Maglau skrev: ↑22. maj 2021, 22:24
[quote="R Rosenberg" post_id=608241 time=<a href="tel:1621707514">1621707514</a> user_id=7703]
Naturligvis er Hagelskær ikke hverken et scoop, et stort talent eller en transfer, vi har strukket os langt for.
Var han pisse god, havde top 6/top 4-klubberne nok hapset ham for længst. I stedet har han spillet 1. division, heraf seneste halvsæson på bænken, hvormed han heller ikke har vist sig uundværlig for et 1. divisionshold.
Han kan naturligvis blomstre op i AaB - det er det før.
Det er fint at have god bredde/gode vandbærere, men jeg kan naturligvis i min vildeste fantasi ikke forestille mig, at Inge, Cifuentes, Bælum eller Fristrup mener, at der ikke skal en reel forstærkning til i midterforsvaret, hvis man vil bakke sine ambitioner op med handling. Og den handling er altså ikke at hente flere spillere som Hagelskær, Granli, etc. før på den anden side af en reel forstærkning.
100% procent enig -mest forvirrende kommunikation vs handlinger nogensinde.
Der er ingen tvivl om at der er en stor omgang smoke and mirrors igang. Om der er vi køber ind bunden/bredden og kapow lander et par kæmpe transfer ud af det blå.
Eller om hvis bare vi blæser os nok op, sætter baren højt og taler om sky høje ambitioner slipper vi sku nok afsted med granli Rufo og hagelskjær. Så snakker vi os ud af det bagefter og sparer penge.
Er virkelig spændt på hvad der sker her i sommer.
[/quote]
Enig i at Granli ikke har været en forstærkning ift Kasper P, nok nærmere status quo.
Uenig omkring Rufo. Jeg synes rent faktisk han har været en fornuftig investering - har scoret nogle vigtige mål og haft anden og tredjesidste fod på både mål og chancer skabt. Har ikke været specielt iøjnefaldende de sidste kampe, men han er absolut godkendt.
Jeg vil ikke dømme Hagelskjær før jeg har set ham i aktion - forventer ikke han bliver en profil for os, men en driftsikker backup. Men så igen, da vi hentede Patrick Olsen for knap to år siden, mindes jeg også at folk var mildest talt skeptiske og det gik jo egentlig meget godt