Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FisenMathisen
Lilleput
Lilleput
Favoritspiller: Curth

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)

Indlæg af FisenMathisen » 17. jul 2021, 18:22

R Rosenberg skrev:
17. jul 2021, 15:56
FisenMathisen skrev:
17. jul 2021, 15:31
BoT skrev:
17. jul 2021, 14:13
R Rosenberg skrev:
17. jul 2021, 13:13
Hvad er det egentlig, folk herinde forventer?

AaB har gennem de sidste 7 år spillet og talt sig længere og længere ned i et hul og ud i ligegyldighedens leverpostejsunivers, siden man havde alletiders chance for at skabe noget kontinuitet efter 2014 - men valgte det modsatte. AaB er således blevet et ligegyldigt midter-/bundhold i en ret inferiør liga.
Et hold uden ret mange penge. Uden at kunne tilbyde medaljekampe. Uden at kunne tilbyde europæiske kampe. Et hold, der de fleste sæsoner de senere år har kunnet tilbyde 4 x opgør mod Horsens, Sønderjyske og Randers som det største.
Hvem forventer man, at AaB, som vi elsker og ærer, men som reelt er en nobody i Europa, kan hente i en fodboldverden, der dagligt bliver mere og mere koncentreret om penge og spilleres personlige branding af dem selv?

Vi har ikke haft en boksangriber siden Spalvis, og det et noget, der er skreget på konstant herinde de seneste mange år. Alle drømmer om en spiller, der er garant for 15-20 mål pr. sæson. Men har den spiller med sikkerhed niveauet til det, er AaB slet ikke en option for denne spiller - det er Danmark næppe overhovedet, fraset måske FCK.

Nu har vi så endelig hentet en længe krævet boksangriber, som ovenikøbet blev topscorer i den serbiske liga (nej, ikke den italienske, svenske, spanske, tyske, franske, norske), som scorede 25 mål i 41 kampe i sidste sæson. For en fucking halv million €.
Og så skal man denondelyneme stadig høre på jammer, gråd og tænders gnislen - og det endda blot dagen på og efter, at spilleren er signet. Uden han overhovedet har rørt en bold på det sagnomspunde græstæppe på Hornevej.

Hvad fanden er det, man forventer? Ronaldo? Kane? Diving bitch Sterling? Lewandowski? Schick? Forsberg? Lukaku?

Det er AaB, for fanden. En klub, som vi fans har høje tanker om, men i realiteten en klub, der absolut intet er på en europæisk (eller dansk) skala efterhånden, hvis man ikke er følelsesmæssigt involveret.
Komplet enig. Som sædvanligt.

Nu er jo det klubben selv som siger vi skal være en top 4 klub.
Ikke os fans.

Så når jeg kigger på FCK, FCM. Brøndby og AGF.
Hvis vi skal slå en af dem ud, så tror jeg personligt det kræver lidt mere end det vi handler lige for tiden.
Jeg tror ikke Milan bliver topscorer i superligaen.

Nu er det jo ikke fordi det IAO altid bare går godt.
Det er Samuelsen og og Nkada og vores røde stjerne spiller vel gode eksempler på.

Så kan I jo synes jeg er åndsvag af forventning, men nu er der jo såmænd klubben selv igen, som har meldt den klare forventning ud.
Og hvornår har en bund-/midterklub i DK sidst hentet en spiller, der blev topscorer?
Mindre kan måske også gøre det.

Men det er da fint, at du tror, det kræver mere. Det tror de fleste såmænd nok. Men derfor er det jo ikke forbudt at være realist.

Hvem skulle klubben hente i stedet for fx Milan?

Nej jeg gider ikke lege den leg hvor jeg finder en angriber fra en norsk eller svensk klub, og så kan du finde på hvorfor vi ikke i teorien ville kunne få ham.

Det er ikke sådan der fungerer, jeg kan godt være utilfreds med et spil indkøb uden at skulle levere en anden.

Men en der kunne tale engelsk ville jeg nok starte med.
Måske også en der kom fra en fysisk stærkere liga.

Jeg oplever tit de der øst europæere vi henter ind som nogle der slet ikke kan matche de store havregryns danske forsvarer.

Ville eksempelvis langt hellere have en polak end en serber.

Er i klar over hvor elendig deres liga er? Fordi det virker det ikke helt til I er,

Der er deltids professionelle i deres bedste liga, på flere hold. Vendsyssel ville være en fin klub i den liga.

Det virker som om det faktum han er topscorer betyder det hele, uagtet kvaliteten af det han kommer fra.

Van Weert kom fra æresdivisionen og scorede masser af mål.

Måske forstår jeg bare ikke hvad vi bytter ham ud for til en på papiret markant dårligere spiller.

Vi havde en spiller der har bevist sig i en bedre liga. Han taler dansk, han vil gerne blive i AaB og han scorer mål.
Ham smider vi ud. Og henter så Milan.

Så skriver I ‘hvad havde du regnet med?’

Så havde jeg regnet med vi beholdte Van Weert.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 17. jul 2021, 18:30

FisenMathisen skrev:
17. jul 2021, 18:22
R Rosenberg skrev:
17. jul 2021, 15:56
FisenMathisen skrev:
17. jul 2021, 15:31
BoT skrev:
17. jul 2021, 14:13
R Rosenberg skrev:
17. jul 2021, 13:13
Hvad er det egentlig, folk herinde forventer?

AaB har gennem de sidste 7 år spillet og talt sig længere og længere ned i et hul og ud i ligegyldighedens leverpostejsunivers, siden man havde alletiders chance for at skabe noget kontinuitet efter 2014 - men valgte det modsatte. AaB er således blevet et ligegyldigt midter-/bundhold i en ret inferiør liga.
Et hold uden ret mange penge. Uden at kunne tilbyde medaljekampe. Uden at kunne tilbyde europæiske kampe. Et hold, der de fleste sæsoner de senere år har kunnet tilbyde 4 x opgør mod Horsens, Sønderjyske og Randers som det største.
Hvem forventer man, at AaB, som vi elsker og ærer, men som reelt er en nobody i Europa, kan hente i en fodboldverden, der dagligt bliver mere og mere koncentreret om penge og spilleres personlige branding af dem selv?

Vi har ikke haft en boksangriber siden Spalvis, og det et noget, der er skreget på konstant herinde de seneste mange år. Alle drømmer om en spiller, der er garant for 15-20 mål pr. sæson. Men har den spiller med sikkerhed niveauet til det, er AaB slet ikke en option for denne spiller - det er Danmark næppe overhovedet, fraset måske FCK.

Nu har vi så endelig hentet en længe krævet boksangriber, som ovenikøbet blev topscorer i den serbiske liga (nej, ikke den italienske, svenske, spanske, tyske, franske, norske), som scorede 25 mål i 41 kampe i sidste sæson. For en fucking halv million €.
Og så skal man denondelyneme stadig høre på jammer, gråd og tænders gnislen - og det endda blot dagen på og efter, at spilleren er signet. Uden han overhovedet har rørt en bold på det sagnomspunde græstæppe på Hornevej.

Hvad fanden er det, man forventer? Ronaldo? Kane? Diving bitch Sterling? Lewandowski? Schick? Forsberg? Lukaku?

Det er AaB, for fanden. En klub, som vi fans har høje tanker om, men i realiteten en klub, der absolut intet er på en europæisk (eller dansk) skala efterhånden, hvis man ikke er følelsesmæssigt involveret.
Komplet enig. Som sædvanligt.

Nu er jo det klubben selv som siger vi skal være en top 4 klub.
Ikke os fans.

Så når jeg kigger på FCK, FCM. Brøndby og AGF.
Hvis vi skal slå en af dem ud, så tror jeg personligt det kræver lidt mere end det vi handler lige for tiden.
Jeg tror ikke Milan bliver topscorer i superligaen.

Nu er det jo ikke fordi det IAO altid bare går godt.
Det er Samuelsen og og Nkada og vores røde stjerne spiller vel gode eksempler på.

Så kan I jo synes jeg er åndsvag af forventning, men nu er der jo såmænd klubben selv igen, som har meldt den klare forventning ud.
Og hvornår har en bund-/midterklub i DK sidst hentet en spiller, der blev topscorer?
Mindre kan måske også gøre det.

Men det er da fint, at du tror, det kræver mere. Det tror de fleste såmænd nok. Men derfor er det jo ikke forbudt at være realist.

Hvem skulle klubben hente i stedet for fx Milan?

Nej jeg gider ikke lege den leg hvor jeg finder en angriber fra en norsk eller svensk klub, og så kan du finde på hvorfor vi ikke i teorien ville kunne få ham.

Det er ikke sådan der fungerer, jeg kan godt være utilfreds med et spil indkøb uden at skulle levere en anden.

Men en der kunne tale engelsk ville jeg nok starte med.
Måske også en der kom fra en fysisk stærkere liga.

Jeg oplever tit de der øst europæere vi henter ind som nogle der slet ikke kan matche de store havregryns danske forsvarer.

Ville eksempelvis langt hellere have en polak end en serber.

Er i klar over hvor elendig deres liga er? Fordi det virker det ikke helt til I er,

Der er deltids professionelle i deres bedste liga, på flere hold. Vendsyssel ville være en fin klub i den liga.

Det virker som om det faktum han er topscorer betyder det hele, uagtet kvaliteten af det han kommer fra.

Van Weert kom fra æresdivisionen og scorede masser af mål.

Måske forstår jeg bare ikke hvad vi bytter ham ud for til en på papiret markant dårligere spiller.
Det er ikke en leg. Det er blot et forsøg på at få dig til at komme med noget konstruktivt i stedet for bare at komme ind og rante over et indkøb, som du vel ikke kender det store til.

Det er for nemt bare at sige, at det hele er lort uden at kunne diske op med noget alternativt.

Ja, jeg ville også hellere have Lewandowski. Men jeg forholder mig også til, at AaB er historisk uinteressant uden for Aalborg.
Ædruelighedens stemme

FisenMathisen
Lilleput
Lilleput

Indlæg af FisenMathisen » 17. jul 2021, 18:38

Hvis du gerne vil være konstruktiv, som du siger, så drop nu det der med ‘nå du tror vi kan få lewandowski’
Bidrager det synes du?

Er han skridtet efter Milan? Det er enten den serbiske liga eller Harry Kane..

Vi havde Van Weert han bankede mål ind i foråret. Han har banket mål ind i æresdivisionen, han er vice anfører, han taler dansk.

Når man smider ham væk, så forventer jeg noget andet end det de kommer med, og jeg tænker ikke jeg er alene.

Jeg kan godt huske samtlige sports kommentatorer rystede på hovedet over vi ikke gad beholde Van Weert.
De talte om i vores sidste kampe at det godt nok måtte være noget af en spiller vi havde kig på
For at fjerne Van Weert.
Jeg føler jeg har ret til at være skuffet, jeg ville hellere have beholdt Tom.

Og i forhold til at få en spiller der kan gå direkte ind, som du skrev ( eller også var det en anden )
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/ci ... ykke-efter

Så tænker jeg roligt I kan vente lidt på den debut, han der ærlig talt også noget kvabset ud.

FisenMathisen
Lilleput
Lilleput

Indlæg af FisenMathisen » 17. jul 2021, 18:51

Vi har de sidste par år hentet

Hiljemark fra Genoa
Samuelsen fra Hull
Iver Fossum fra Hanover
Granlin fea AIK
Rasmus thelander fra Vitesse
Andersen grasshoppers
Van Weert fra gronningen
Prica fra Malmø
Phillip Ochs fra Hoffenheim

Så det der med ‘vi er en total ligegyldig klub, som bare må håbe på en rumæner eller en ny Safranko, den køber jeg ikke ind I.

IAO snakkede vi alle om havde et enormt netværk da han startede i AaB.
Og når man smider AaB topscoreren og den tidligere gronning topscorer på porten, så forventer jeg noget mere.

Og du har ret jeg ved ikke meget om den serbiske liga, med god grund fordi når jeg googler om den lige nu minder det mest af alt om 2 division.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Indlæg af Moen » 17. jul 2021, 18:54

FisenMathisen skrev:
17. jul 2021, 18:51
Vi har de sidste par år hentet

Hiljemark fra Genoa
Samuelsen fra Hull
Iver Fossum fra Hanover
Rasmus thelander fra Vitesse
Andersen grasshoppers
Van Weert fra gronningen
Prica fra Malmø
Phillip Ochs fra Hoffenheim

Så det der med ‘vi er en total ligegyldig klub, som bare må håbe på en rumæner eller en ny Safranko, den køber jeg ikke ind I.

IAO snakkede vi alle om havde et enormt netværk da han startede i AaB.
Og når man smider AaB topscoreren og den tidligere æres division topscorer på porten, så forventer jeg noget mere.

Og du har ret jeg ved ikke meget om den serbiske liga, med god grund fordi når jeg googler om den lige nu minder det mest af alt om 2 division.
Æresdivision topscorer?

Det her er absolut højeste hylde AaB kan hente fra, hvis det ikke skulle være én som netop har floppet i en større klub, som størstedelen af dem du nævner.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Moen » 17. jul 2021, 18:56

FisenMathisen skrev:
17. jul 2021, 18:38
Hvis du gerne vil være konstruktiv, som du siger, så drop nu det der med ‘nå du tror vi kan få lewandowski’
Bidrager det synes du?

Vi havde Van Weert han bankede mål ind i foråret. Han har banket mål ind i æresdivisionen, han er vice anfører, han taler dansk.

Når man smider ham væk, så forventer jeg noget andet end det de kommer med, og jeg tænker ikke jeg er alene.

Jeg kan godt huske samtlige sports kommentatorer rystede på hovedet over vi ikke gad beholde Van Weert.
De talte om i vores sidste kampe at det godt nok måtte være noget af en spiller vi havde kig på
For at fjerne Van Weert.

Og i forhold til at få en spiller der kan gå direkte ind, som du skrev ( eller også var det en anden )

Så tænker jeg roligt I kan vente lidt på den debut, han der ærlig talt også noget kvabset ud.
De samme eksperter der tidligere har skreget efter, at AaB skulle hente en ny angriber. De manglede en overskrift, det fik de da Tom begyndte at score lidt og AaB ikke mente at en svingende 31-årig var svaret på problemerne.

FisenMathisen
Lilleput
Lilleput

Indlæg af FisenMathisen » 17. jul 2021, 18:58

Hold nu op med at sige det er øverste hylde.

Den svenske og den norske liga er bedre end den serbiske..

Vi har beviseligt hentet meget efterspurgte spillere fra både Norge og Sverige.

Van Weert var fast mand da vi fik ham.. lavede 12 mål i Gronningen det år vi købte ham..

Iver Fossum var på ingen måde et flop.

Jeg ville til hver en til foretrække en svensk angriber end en der ikke kan tale dansk.

Og du forholder dig strategisk ikke igen og igen til det faktum at vi allerede havde Van weert.

Hvis Serbien er bedste hylde vi kan få fra, så skulle vi nok have beholdt ham fra højere hylde.

FisenMathisen
Lilleput
Lilleput

Indlæg af FisenMathisen » 17. jul 2021, 18:59

Prica22 skrev:
17. jul 2021, 18:56
FisenMathisen skrev:
Bidrager det synes du?

For at fjerne Van Weert.

De samme eksperter der tidligere har skreget efter, at AaB skulle hente en ny angriber. De manglede en overskrift, det fik de da Tom begyndte at score lidt og AaB ikke mente at en svingende 31-årig var svaret på problemerne.
Svingende?

Garant for 8-9 mål hver sæson. Alle år I AaB mener du.
Men du har ret en overvægtig Milan der ikke taler et ord engelsk skal nok slå den, tror du har laver 10+ ?

😅😂😅

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 17. jul 2021, 19:06

Prica22 skrev:

Helt enig her.
Tom var en udmærket angriber for, men fik aldrig hævet sig over det middelmådige, mest fordi han havde for mange perioder hvor det ikke kørte for ham. Jeg synes dog han er delvist undskyldt af at være spillet ude af position i lange perioder. Men jeg bakker helt op om at både vi og han skulle prøve noget nyt.

Det er sundt nok at have en vis portion skeptisk over købet af Milan, men der er ved gud heller ingen grund til at tage alle sorger på forskud eller udelukkende se de mulige problemer. Vi har hentet en spiller der scorede 25 mål sidste sæson, og som har præcist den "poacher profil", som jeg mener vi har manglet. 25 mål havde også været flot i den danske 1. division. Lad ham nu lige få en chance...
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Moen » 17. jul 2021, 19:07

FisenMathisen skrev:
17. jul 2021, 18:59
Prica22 skrev:
FisenMathisen skrev:
Bidrager det synes du?

For at fjerne Van Weert.

Svingende?

Garant for 8-9 mål hver sæson. Alle år I AaB mener du.
Men du har ret en overvægtig Milan der ikke taler et ord engelsk skal nok slå den, tror du har laver 10+ ?

😅😂😅
Er 8-9 mål nok for en angriber, hvis man vil opnå målsætningen? Nej.

Og ja, det gør jeg. Lad os se efter sæsonen, jeg tror ikke vi kommer længere her :thumbsup:

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Moen » 17. jul 2021, 19:09

FisenMathisen skrev:
17. jul 2021, 18:58

Van Weert var fast mand da vi fik ham.. lavede 12 mål i Gronningen det år vi købte ham..

Jeg ville til hver en til foretrække en svensk angriber end en der ikke kan tale dansk.

Og du forholder dig strategisk ikke igen og igen til det faktum at vi allerede havde Van weert.

Hvis Serbien er bedste hylde vi kan få fra, så skulle vi nok have beholdt ham fra højere hylde.
"De fleste". Tom var en habil målscorer på et højt niveau, det har du ret i. Men hvornår har sidst hentet meget efterspurgte spillere i de ligaer? Og hvad får dig til at sige, at de to ligaer er bedre?

Legum Magister
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Indlæg af Legum Magister » 17. jul 2021, 19:10

Er der noget nyt om den midtbanespiller, som @Baresi tidligere teasede lidt med, at AaB søger efter?

Debatjuntaen
Administrator
Administrator

Indlæg af Debatjuntaen » 17. jul 2021, 19:17

Vi minder om at der skal holdes en ordentlig debattone og at vi ikke accepterer konfrontatorisk adfærd. Ret ind!

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 17. jul 2021, 19:24

FisenMathisen skrev:
Bidrager det synes du?

For at fjerne Van Weert.

Ingen smed Tom van Weert væk. Han ville gerne selv prøve noget nyt.
Stavnsbåndet eksisterer ikke inden for fodbolden heller.

Og i øvrigt var han en ganske middelmådig angriber i superligaen - ikke prangende målsnit for en angriber i hans år i klubben.

Men, men, men du virker til at have set dig godt sur på Milan Makaric/Inge/Cifuentes. Så jeg tænker ikke, at vi, uanset argumenternes vægt, kommer så meget videre.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 17. jul 2021, 19:27

FisenMathisen skrev:
Bidrager det synes du?

For at fjerne Van Weert.

Der var vel ingen, som smed ham væk?
Tom ville prøve noget andet, har han udtalt.

Iøvrigt (uden at kende lønnen på, hverken Tom eller Milan) Så er der jo også et budget , som skal holdes.
Og hvis Inge mener at Toms 9 mål Kan scores af Milan og, der samtidig er råd til en ny Hiljemark (Sparet løn til Tom og sparet løn til Hiljemark selv)
Så skal det jo også med i ligningen.

FisenMathisen
Lilleput
Lilleput

Indlæg af FisenMathisen » 17. jul 2021, 19:32

Ok så jeg klandres for at være negativ på forhånd uden belæg, og vil gerne være konstruktiv omkring det.

jeg synes der er meget belæg.

1: det er flot han har scoret alle de mål på 38 kampe, uden tvivl.
Men har nogen af jer tjekket hvem han reelt set har scoret dem mod? Det har jeg, jeg har tjekket hver eneste kamp i hele deres liga, og det er ikke Røde Stjerne, eller Partizan Beograd eller nogle af de gode han scorer mod kan jeg afsløre.
Han har faktisk aldrig nogensinde scoret mod et af de to hold.

Faktisk så ud af top 5 i ligaen, som hans hold har spillet 10 kampe mod, har han scoret 1 mål, mod Cukaricki.

Han har til gengæld scoret 5 af sine mål mod FK Zlatibor. de har plads til 1000 tilskuere, har amatører på holdet
Her er deres stadium: http://www.playmakerstats.com/foto.php? ... &ide=19167

Han har også scoret 5 mål mod Macva Sabac.
Her ser i deres stadion: https://commons.wikimedia.org/wiki/File ... ac_002.jpg
En klub der sidste år havde store økonomiske problemer og spillede uden en sponsor.

Så ja 25 mål er rigtig flot, men ingen af jer kigger på grundlaget, det er som om ingen af jer faktisk har forstået hvor stor en skod liga den serbiske liga er, med undtagelse af et par hold som han ikke får et ben til jorden mod.

Sebastian Grønning 23 mål sidste år i 1 division, en meget tilsvarende præstation.

2: Hvornår har vi nogensinde hentet en øst europæisk fodboldspiller der har klaret sig i AaB.
Nogensinde... i historien, og specielt en der kommer ind uden nogen skandinavisk kultur eller kan tale et ord engelsk.

Vladimir Prijovic
Aramis Kouzine
Pavol Safranko
Filip Lesniak
Jakub Sylvestr

Stop mig når jeg rammer en succes.

FisenMathisen
Lilleput
Lilleput

Indlæg af FisenMathisen » 17. jul 2021, 19:32

Gaarde6 skrev:
17. jul 2021, 19:27
FisenMathisen skrev:
Bidrager det synes du?

For at fjerne Van Weert.

Der var vel ingen, som smed ham væk?
Tom ville prøve noget andet, har han udtalt.

Iøvrigt (uden at kende lønnen på, hverken Tom eller Milan) Så er der jo også et budget , som skal holdes.
Og hvis Inge mener at Toms 9 mål Kan scores af Milan og, der samtidig er råd til en ny Hiljemark (Sparet løn til Tom og sparet løn til Hiljemark selv)
Så skal det jo også med i ligningen.

Har vi ikke lige betalt hvad der svarer til et par års løn for at købe MIlan? så vidt jeg ved ville vi ikke skulle betale for Tom igen.

FisenMathisen
Lilleput
Lilleput

Indlæg af FisenMathisen » 17. jul 2021, 19:35

Prica22 skrev:
17. jul 2021, 19:09
FisenMathisen skrev:
17. jul 2021, 18:58

"De fleste". Tom var en habil målscorer på et højt niveau, det har du ret i. Men hvornår har sidst hentet meget efterspurgte spillere i de ligaer? Og hvad får dig til at sige, at de to ligaer er bedre?

Prica22... det gør jeg fordi jeg har kigget.
Jeg har set kampe.. jeg har læst om alle deres klubber.. størrelse, økonomi, udenlandske præstation,..
Den serbiske liga, har amatør klubber med, stadion hvor man skal komme med sine egne klapstole.

Du kan selv tjekke det, det er ikke noget jeg digter.
Og det er mod dem Milan har scoret alle sine mål, han har scoret 1 mål, i 10 kampe mod top 5 holdene.
Han har aldrig nogensinde lavet et mål mod Røde Stjerne, Partizan Beograd eller de andre tophold.

Prøv at læse den her artikel: https://www.news.com.au/sport/football/ ... c933a58715

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 17. jul 2021, 19:38

FisenMathisen skrev:
17. jul 2021, 19:32
Ok så jeg klandres for at være negativ på forhånd uden belæg, og vil gerne være konstruktiv omkring det.

Men har nogen af jer tjekket hvem han reelt set har scoret dem mod? Det har jeg, jeg har tjekket hver eneste kamp i hele deres liga, og det er ikke Røde Stjerne, eller Partizan Beograd eller nogle af de gode han scorer mod kan jeg afsløre.

Faktisk så ud af top 5 i ligaen, som hans hold har spillet 10 kampe mod, har han scoret 1 mål, mod Cukaricki.

Han har til gengæld scoret 5 af sine mål mod FK Zlatibor. de har plads til 1000 tilskuere, har amatører på holdet

En klub der sidste år havde store økonomiske problemer og spillede uden en sponsor.

Så ja 25 mål er rigtig flot, men ingen af jer kigger på grundlaget, det er som om ingen af jer faktisk har forstået hvor stor en skod liga den serbiske liga er, med undtagelse af et par hold som han ikke får et ben til jorden mod.

Sebastian Grønning 23 mål sidste år i 1 division, en meget tilsvarende præstation.

2: Hvornår har vi nogensinde hentet en øst europæisk fodboldspiller der har klaret sig i AaB.
Nogensinde... i historien, og specielt en der kommer ind uden nogen skandinavisk kultur eller kan tale et ord engelsk.

Vladimir Prijovic
Aramis Kouzine
Pavol Safranko
Filip Lesniak
Jakub Sylvestr

Jeg lavede nogenlunde samme opgørelse et par sider tilbage mht. modstanderne. Men jeg er nok alligevel ikke så pessimistisk som dig. Det kræver alligevel noget målnæse at score så mange mål, også mod dårlige modstandere. Og så må vi jo bare håbe/vente og se om vores computer har fundet de rigtige underliggende data.

Noget helt andet. Er det forresten dig der gik under navnet Allan P tidligere?
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 17. jul 2021, 19:38

FisenMathisen skrev:
17. jul 2021, 19:32

Vladimir Prijovic
Aramis Kouzine
Pavol Safranko
Filip Lesniak
Jakub Sylvestr

Du føler godt nok stærkt for denne sag. Men hvad regner du egentlig med AaB kan hente. Det lader til du mangler realisme for denne handel er noget af det ypperligste vi kan hente med vores økonomi og ry. Vi ville aldrig kunne hente en topscorer fra Sverige eller lignende.

Tom var middelmådig indtil sidst på sæsonen. Han ville ud og have et eventyr. Man kan ikke “bare” forlænge hans kontrakt. J
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Låst