Ny træner og sportdirektør?

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Julgranen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Julgranen » 4. aug 2021, 10:45

Buzz Killington skrev:
4. aug 2021, 10:31
For lige at trække tråde til en tidligere diskussion: Hvis grundlønnen for et talent i AaB er så høj, så har jeg godt nok svært ved at forstå din harme over den kontrakt man har smidt efter MC. Altså, hvis Prijovic får 80k om måneden er det nogenlunde på niveau med MC. Og det er endda uden at skele til signon og transferomkostninger.
Aaaaarh. Han får ifølge serbiske medier 77.500 om måneden i AaB. Det er knap 25 % mindre end Magnus.
Men forskellene er jo ikke så store i AaB som i andre klubber. Etablerede profiler med landskampe, udlandsophold får kun det dobbelte af MC.

Jeg er enig i at Prijovic er en dårlig case for klubben, men det er Magnus (og andre spillere som Pallesen og Kakeeto) sådan set også. Det er en spiller man gav et lønhop, selvom han mildest talt ikke havde spillet overbevisende. Gaarde og Friis så noget, som ingen andre så, og som ingen her år senere stadigvæk ikke ser. Det er uden tvivl holdets svageste punkt, sammen med det generelle, lave tekniske niveau hos for mange spillere. Og særligt hos for mange af vores egenudviklede spillere.

Den slags skal vi væk fra. Jeg håber IAO med tiden går mere over til præstationslønning, som fungerede så glimrende for PC i AGF og gav et mere harmonisk lønniveau i truppen.
Og så stopper med at give medlidenhedskontrakter til spillere der ikke har niveau til mere end Silkeborg.

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 4. aug 2021, 10:51

Hanga skrev:
4. aug 2021, 10:38
Nyoprykkede talenter tjener ikke 80k månedligt, det vil i så fald være særlige tilfælde. Det tænker jeg også at Julgranen ved.
Ja, min pointe var, at det er naivt at tro at talenter på 17-18 år blot får 30.000 månedligt længere. Det gjorde de for 12-15 år siden.

Derfor behøver det ikke være så voldsomt at hente et talent udefra til den løn, men risikoen er selvfølgelig større end hvis han kom fra St. Brøndum.

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 4. aug 2021, 10:54

Hanga skrev:
4. aug 2021, 10:15
Julgranen skrev:
4. aug 2021, 10:03

Bortset fra det - som jeg har konkluderet før - kommer manden ikke til at spille, så var det en ærgerlig handel.
Men det er jo ikke anderledes end de mange gange vi har hevet spillere op til en Superliga-kontrakt, hvorefter de overhovedet ikke har kunnet være i stand til at være med. Det er faren ved unge spillere.
Man køber potentiale, ikke reelt niveau.
Det er da anderledes på den måde, at vi har afleveret et millionbeløb for at får ham, og måske/måske ikke betaler ham en noget større løn. Det er rigtigt at man køber potentiale, men det er der jo heller ikke meget der tyder på, at han for alvor har. Så ville han være tættere på Superliga nu. Her 1 år efter er man klar til at sende ham til Jammerbugt, der måske ikke engang vil have ham.
Julgranen skrev:

Og så vil jeg lige tillade mig at tilføje, at IAO skabte et langt bedre talentmiljø i Norge, end vi var i stand til at skabe her før han kom, hvilket var én af grundene til at man ansatte ham.
Jeg er nu ganske tryg ved at det ikke længere er "fra Skagen til Hobro"-tankegangen, som både Gaarde og Anders Damgaard stod på mål for, der er herskende længere. Magen til uambitiøst gang bavl skal man lede længe efter.
Her er vi helt enige. Det var decideret naivt at tro, at vi skulle kunne skabe et konkurrencedygtigt talentmiljø, næsten udelukkende ved at scoute nord for Rebild bakker. Strategien som den er blevet fremlagt tager os i den helt rigtige retning, men udførslen har ikke overbevist mig indtil videre. Som med det meste af Inges arbejde for at være ærlig. Forhåbentlig er det et spørgsmål om tid.
Synes IAO er lidt 2 delt hos mig. Ud af til i pressen er han fantastisk, problemet er bare hvis han ikke indfrier det han selv står og siger med hvad man som klub skal kunne sælge og tiltrække. Handlingen er ikke helt til stede endnu. Men der er også et stort oprydningsarbejde og et budget der skal arbejdes med.
Dog synes jeg ikke der har været mange smuttere. Nkada og Prijovic - de 2 stinker, og så Samuelsen, men den kunne fint forsvares. Var han lykkes var det en fed case.
Han har også hentet en Hilje, Prica, PEdro (som jeg stadig tror på og er godt scoutet), Prip, Hagelskjær (som jeg synes er interessant for truppen) , Makaric m.fl. Og han prøver at rydde op.
At vi har en Palle rendende til stor løn og lang kontrakt uden værdi er jo svært at gøre noget ved.
At MC nægter at lade sig sælge i 2 vinduer er svært
og så er indkøbene ekstremt svære pt.

Han har også kommet af med noget af det vi skulle og stadig skal.

Men han mangler at bevise et top 6 hold i denne sommer.
Og når jeg synes han kan forsvares er det når vi kigger på modstanderne. Hvem udover FCK og FCM herhjemme henter noget ekstraordinært? Ingen i min verden. Jeg har ikke set en eneste handel endnu hvor jeg tænker WOW.
Men denne sommer er afgørende for leverpostej eller om vi får lidt Ristet Løg på :-) Og jeg tror på Inge. Der er noget undervejs, men kræver tid at rydde op i en trup.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 4. aug 2021, 11:10

Julgranen skrev:
4. aug 2021, 10:45
Buzz Killington skrev:
For lige at trække tråde til en tidligere diskussion: Hvis grundlønnen for et talent i AaB er så høj, så har jeg godt nok svært ved at forstå din harme over den kontrakt man har smidt efter MC. Altså, hvis Prijovic får 80k om måneden er det nogenlunde på niveau med MC. Og det er endda uden at skele til signon og transferomkostninger.
Aaaaarh. Han får ifølge serbiske medier 77.500 om måneden i AaB. Det er knap 25 % mindre end Magnus.
Men forskellene er jo ikke så store i AaB som i andre klubber. Etablerede profiler med landskampe, udlandsophold får kun det dobbelte af MC.

Jeg er enig i at Prijovic er en dårlig case for klubben, men det er Magnus (og andre spillere som Pallesen og Kakeeto) sådan set også. Det er en spiller man gav et lønhop, selvom han mildest talt ikke havde spillet overbevisende. Gaarde og Friis så noget, som ingen andre så, og som ingen her år senere stadigvæk ikke ser. Det er uden tvivl holdets svageste punkt, sammen med det generelle, lave tekniske niveau hos for mange spillere. Og særligt hos for mange af vores egenudviklede spillere.

Den slags skal vi væk fra. Jeg håber IAO med tiden går mere over til præstationslønning, som fungerede så glimrende for PC i AGF og gav et mere harmonisk lønniveau i truppen.
Og så stopper med at give medlidenhedskontrakter til spillere der ikke har niveau til mere end Silkeborg.
Det kommer jo bare til at virke noget biased, på den side at levere hård kritik af Gaardes arbejde med MC's kontrakt, og samtidig lidt bagatelliserer Prijovic handlen. Ja der er måske 25% forskel i de påståede lønninger, men den ene spiller så også hver uge (desværre) på superligastadions, mens den anden prøvetræner i Jammerbugt... og det er sidstnævnte vi har betalt milliontransfer for.

Men okay, jeg høre så også nu en erkendelse af, at vi godt kan kalde Prijovic handlen for skidt arbejde :thumbsup: Det kan vi godt indrømme, uden at fælde en generel dom over Inge, for der også gode cases som du selv nævner.

@baresi jeg tror vi ser ens på det meste. Helt enig i at de strategier og holdninger som vi hører fra Inge er de rigtige, men han mangler at overbevise mig i udførslen heraf. Som sagt er det forhåbentlig et spørgsmål om tid, og den næste lille måneds tid bliver enormt vigtig.

(hva dælen, man kan nu langt om længe bruge @ til at tagge en bruger...)
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 4. aug 2021, 11:13

Hanga skrev:
4. aug 2021, 11:10
Julgranen skrev:
Buzz Killington skrev:

Det kommer jo bare til at virke noget biased, på den side at levere hård kritik af Gaardes arbejde med MC's kontrakt, og samtidig lidt bagatelliserer Prijovic handlen. Ja der er måske 25% forskel i de påståede lønninger, men den ene spiller så også hver uge (desværre) på superligastadions, mens den anden prøvetræner i Jammerbugt... og det er sidstnævnte vi har betalt milliontransfer for.

Men okay, jeg høre så også nu en erkendelse af, at vi godt kan kalde Prijovic handlen for skidt arbejde :thumbsup: Det kan vi godt indrømme, uden at fælde en generel dom over Inge, for der også gode cases som du selv nævner.

@baresi jeg tror vi ser ens på det meste. Helt enig i at de strategier og holdninger som vi hører fra Inge er de rigtige, men han mangler at overbevise mig i udførslen heraf. Som sagt er det forhåbentlig et spørgsmål om tid, og den næste lille måneds tid bliver enormt vigtig.

(hva dælen, man kan nu langt om længe bruge @ til at tagge en bruger...)
hva helvede - kan vi tagge nogen :-) finally.....vi er enige.

Uldahl
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Indlæg af Uldahl » 4. aug 2021, 11:15

Hanga skrev:
4. aug 2021, 10:15
Julgranen skrev:

Bortset fra det - som jeg har konkluderet før - kommer manden ikke til at spille, så var det en ærgerlig handel.
Men det er jo ikke anderledes end de mange gange vi har hevet spillere op til en Superliga-kontrakt, hvorefter de overhovedet ikke har kunnet være i stand til at være med. Det er faren ved unge spillere.
Man køber potentiale, ikke reelt niveau.
Det er da anderledes på den måde, at vi har afleveret et millionbeløb for at får ham, og måske/måske ikke betaler ham en noget større løn. Det er rigtigt at man køber potentiale, men det er der jo heller ikke meget der tyder på, at han for alvor har. Så ville han være tættere på Superliga nu. Her 1 år efter er man klar til at sende ham til Jammerbugt, der måske ikke engang vil have ham.
Julgranen skrev:

Og så vil jeg lige tillade mig at tilføje, at IAO skabte et langt bedre talentmiljø i Norge, end vi var i stand til at skabe her før han kom, hvilket var én af grundene til at man ansatte ham.
Jeg er nu ganske tryg ved at det ikke længere er "fra Skagen til Hobro"-tankegangen, som både Gaarde og Anders Damgaard stod på mål for, der er herskende længere. Magen til uambitiøst gang bavl skal man lede længe efter.
Her er vi helt enige. Det var decideret naivt at tro, at vi skulle kunne skabe et konkurrencedygtigt talentmiljø, næsten udelukkende ved at scoute nord for Rebild bakker. Strategien som den er blevet fremlagt tager os i den helt rigtige retning, men udførslen har ikke overbevist mig indtil videre. Som med det meste af Inges arbejde for at være ærlig. Forhåbentlig er det et spørgsmål om tid.
Det kommer helt sikkert til at tage tid, vi skal have skabt et internationalt akademi på Hornevej, Det tager tid og koster mange penge, men er en nødvendighed hvis vi skal have en bæredygtig økonomi. Og det skal vi.

Angående Prijovic så er det altid en chance man tager når man henter talenter, eller spillere for den sags skyld. Ikke alle kommer til at slå til, det ser vi jo også i de store klubber, men der for kan det sagtens være bæredygtigt alligevel.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 4. aug 2021, 11:16

Julgranen skrev:
Buzz Killington skrev:

Ja, den plovmand om måneden var dælme vigtig! :D Uanset, så er de nogenlunde på niveau, ja da specielt hvis man medtager at den ene rent faktisk har en rolle at udfylde jf. træneren, hvor den anden ikke engang er fast mand på u19.

Men jeg ville egentlig ikke ud i en større sammenligning. Det var bare en opfordring til konsistens.

...og Kakeeto forlængelsen var forresten Inges værk fyi
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 4. aug 2021, 11:19

Buzz Killington skrev:
4. aug 2021, 11:16
Ja, den plovmand om måneden var dælme vigtig! :D Uanset, så er de nogenlunde på niveau, ja da specielt hvis man medtager at den ene rent faktisk har en rolle at udfylde jf. træneren, hvor den anden ikke engang er fast mand på u19.

Men jeg ville egentlig ikke ud i en større sammenligning. Det var bare en opfordring til konsistens.

25 % er 25 %.

Ja, det er jeg helt med på - også derfor jeg skriver, at det skal vi væk fra.

Det ville være ret underligt, om vi havde hentet en ufejlbarlig sportschef - særligt set ifht. hvor meget Lynge slap afsted med af vanvittige beslutninger uden at nogen har taget specielt meget notits af det :-)

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Indlæg af 9520AaB » 4. aug 2021, 13:49

Julgranen skrev:
Buzz Killington skrev:
4. aug 2021, 11:16

25 % er 25 %.

Ja, det er jeg helt med på - også derfor jeg skriver, at det skal vi væk fra.

Det ville være ret underligt, om vi havde hentet en ufejlbarlig sportschef - særligt set ifht. hvor meget Lynge slap afsted med af vanvittige beslutninger uden at nogen har taget specielt meget notits af det :-)
Forskellen er bare, at trods Lynges fejlskud, så skabte han mesterhold, bronze og en 5. plads.
Der mangler IAO endnu at bevise at hans fejlskud kan accepteres.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 4. aug 2021, 13:55

9520AaB skrev:
4. aug 2021, 13:49
Forskellen er bare, at trods Lynges fejlskud, så skabte han mesterhold, bronze og en 5. plads.
I en tid hvor konkurrencen for det meste var mindre, men okay. Også helt absurd at konkludere på en sportschefs virke efter 1,5 år.

Jeg ved heller ikke helt hvad fejlskud du taler om - hvis du taler Hiljemark, så betalte Lynge Chanko 18-20 mio. over nogle år for at fede den, og evigt skadede Fredheim Holm knap 4 mio. om året.

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Indlæg af 9520AaB » 4. aug 2021, 14:10

Julgranen skrev:
9520AaB skrev:
4. aug 2021, 13:49
I en tid hvor konkurrencen for det meste var mindre, men okay. Også helt absurd at konkludere på en sportschefs virke efter 1,5 år.

Jeg ved heller ikke helt hvad fejlskud du taler om - hvis du taler Hiljemark, så betalte Lynge Chanko 18-20 mio. over nogle år for at fede den, og evigt skadede Fredheim Holm knap 4 mio. om året.
Jeg taler ikke specifikke spillere. Hiljemark slet ikke, da det var en typisk Lynge signing, den havde han også lavet. Du bragte selv Lynge på banen og at ingen bemærkede hans fejl, så ville jeg bare illustrere, at fejl lettere glemmes med bedre resultater.
Jeg er overhovedet ikke der hvor jeg har opgivet IAO eller Cifuentes, meeen der skal snart komme et positivt output, ellers mister jeg sgu også tålmodigheden.

Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 4. aug 2021, 14:25

9520AaB skrev:
4. aug 2021, 09:41
Jeg har en lille Update fra en der er meget tæt på U-19 holdet(han er ansat af AaB).
U-19 teamet er meget utilfreds med IAO og de spillere han giver dem at arbejde med.
Seneste eksempel er den canadiske prøvespiller(angriber), i hans første prøvekamp under vildbjerg cup for U 19, skulle han have scoret 2 mål, og trænerstaben så perspektiver i ham. IAO havde så ikke gjort sig den ulejlighed at tjekke fødselsdato, og han er for gammel til U-19.
En anden spiller de ryster hovedet over er Prijovic. Han får eftersigende 80.000kr i månedsløn, men de kan ikke bruge ham på U-19, kvaliteten er simpelthen for ringe.

Den prøvespiller, du omtaler, er 18. Han kan sagtens spille u19.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 4. aug 2021, 15:08

Jeg har lige forhørt mig hos en u19-spiller i en dansk klub med et noget højere budget end AaB og en stor ungdomsafdeling.
Hans kontrakt, som ikke er blevet forlænget, lød på 5.000 bobs om måneden + støvler, frys, lønstigning ved landsholdsudtagelse, etc.
Da han fik sin kontrakt for blot 1-2 år siden (han var vel 16 eller 17), forventede de, at han var kommende førsteholdsspiller.

I det lys lyder 75.000 til Prijovic samt generelt lønninger på 50.000+ til talenter meget voldsomt.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 4. aug 2021, 15:22

R Rosenberg skrev:
4. aug 2021, 15:08
Jeg har lige forhørt mig hos en u19-spiller i en dansk klub med et noget højere budget end AaB og en stor ungdomsafdeling.
Hans kontrakt, som ikke er blevet forlænget, lød på 5.000 bobs om måneden + støvler, frys, lønstigning ved landsholdsudtagelse, etc.
Da han fik sin kontrakt for blot 1-2 år siden (han var vel 16 eller 17), forventede de, at han var kommende førsteholdsspiller.

I det lys lyder 75.000 til Prijovic samt generelt lønninger på 50.000+ til talenter meget voldsomt.
Jeg tænker det der gør forskellen er når de bliver rykket op i førsteholdstruppen. Der er ingen af dem vi har set i førsteholdstruppen der går for 5000/md - det kan jeg godt love dig.
Med venlig Hilsen
--
Robert

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 4. aug 2021, 16:29

Pastorius skrev:
4. aug 2021, 15:22
R Rosenberg skrev:
4. aug 2021, 15:08

Jeg tænker det der gør forskellen er når de bliver rykket op i førsteholdstruppen. Der er ingen af dem vi har set i førsteholdstruppen der går for 5000/md - det kan jeg godt love dig.
Naturligvis. Men det er da stadig noget af et spring.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
KongGulerod
Landshold
Landshold

Indlæg af KongGulerod » 4. aug 2021, 18:57

9520AaB skrev:
4. aug 2021, 09:41
Jeg har en lille Update fra en der er meget tæt på U-19 holdet(han er ansat af AaB).
U-19 teamet er meget utilfreds med IAO og de spillere han giver dem at arbejde med.
Seneste eksempel er den canadiske prøvespiller(angriber), i hans første prøvekamp under vildbjerg cup for U 19, skulle han have scoret 2 mål, og trænerstaben så perspektiver i ham. IAO havde så ikke gjort sig den ulejlighed at tjekke fødselsdato, og han er for gammel til U-19.
En anden spiller de ryster hovedet over er Prijovic. Han får eftersigende 80.000kr i månedsløn, men de kan ikke bruge ham på U-19, kvaliteten er simpelthen for ringe.

Er de utilfredse med andet end de spillere som de får at arbejde med? Hvis det ikke er tilfældet skal de vel reelt set stikke piben ind. De har ét formål, og det er at udvikle fodboldspillere, der kan styrke førsteholdstruppen.

Vi henter spillere fra samarbejdsklubberne som tidligere, og nu kommer der pludselig lidt ekstra til ude fra. Det kan da rent logisk ikke være værre end tidligere. Samme materiale + lidt ekstra fra andre dele af Danmark og udlandet.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 5. aug 2021, 00:02

Dennis Nielsen skrev:
2. aug 2021, 13:19
Det er en helt reel kritik, der rettes mod Marti, når der skrives om manglende kontinuitet på positionerne fremme på banen.

Det samme gælder valget af taktik. 4231,343, 352, 3412, 3421. Så vidt jeg husker, så er det disse formationer, der er afprøvet i år. Så kan man selvfølgelig sige, at der fra den ene variant og til den anden ikke er markante ændringer, men ændringer er der.

Når man kombinerer de mange taktiske ændringer og ændringer på spillere, så er det, i min verden, helt fair at undre sig over retningen.

De defensive positioner er dog meget fastlagte. Jeg ville egentlig ønske, at man foretog det samme valg fremme på banen. Giver det en chance på nogle kampe. Virker det så ikke, så justere derefter.
Trænerens famlen er altså også bare et udtryk for nogle svagheder i truppen. Forsøger man at løse en ting skaber det som regel et nyt problem.
Skulle man tage vores isoleret set 11 bedste spillere (minus Lucas som ikke er tilgængelig foreløbeigt) så skulle vi jo spille sådan her

Rinne

Pallesen, Thelander, Ross, Ahlmann

Kusk, Pedro, Fossum, Prip

Makaric, Prica

Det vil jo løse vores problem med for få offensive spillere, men omvendt er det en formation, hvor Pedro og Fossum næppe fungerer optimalt og vi har set, at Pallesen ikke har noget nær Dalsgaard klasse til at supplere Kusk. Derudover addresserer det ikke for alvor det problem, at vi mangler fart og uforudsigelighed. Vi er fanget lidt i en skævt sammensat trup. Alle vores seneste trænere siden Kent har vaklet så det er ikke kun et Cifuentes problem.
RAUS RAUS SSE!

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Indlæg af Fromthecradle » 5. aug 2021, 00:28

Jakobsen skrev:
5. aug 2021, 00:02
Dennis Nielsen skrev:
2. aug 2021, 13:19
Det er en helt reel kritik, der rettes mod Marti, når der skrives om manglende kontinuitet på positionerne fremme på banen.

Det samme gælder valget af taktik. 4231,343, 352, 3412, 3421. Så vidt jeg husker, så er det disse formationer, der er afprøvet i år. Så kan man selvfølgelig sige, at der fra den ene variant og til den anden ikke er markante ændringer, men ændringer er der.

Når man kombinerer de mange taktiske ændringer og ændringer på spillere, så er det, i min verden, helt fair at undre sig over retningen.

De defensive positioner er dog meget fastlagte. Jeg ville egentlig ønske, at man foretog det samme valg fremme på banen. Giver det en chance på nogle kampe. Virker det så ikke, så justere derefter.
Trænerens famlen er altså også bare et udtryk for nogle svagheder i truppen. Forsøger man at løse en ting skaber det som regel et nyt problem.
Skulle man tage vores isoleret set 11 bedste spillere (minus Lucas som ikke er tilgængelig foreløbeigt) så skulle vi jo spille sådan her

Rinne

Pallesen, Thelander, Ross, Ahlmann

Kusk, Pedro, Fossum, Prip

Makaric, Prica

Det vil jo løse vores problem med for få offensive spillere, men omvendt er det en formation, hvor Pedro og Fossum næppe fungerer optimalt og vi har set, at Pallesen ikke har noget nær Dalsgaard klasse til at supplere Kusk. Derudover addresserer det ikke for alvor det problem, at vi mangler fart og uforudsigelighed. Vi er fanget lidt i en skævt sammensat trup. Alle vores seneste trænere siden Kent har vaklet så det er ikke kun et Cifuentes problem.
Eller 2 midterforsvarere med udtalte tekniske udfordringer.

Hvor får du fra at Makaric er blandt de 11 bedste? Vi har vel ikke set ham spille endnu.

Det er over hele linien, at manglerne er udtalte. Prica har ikke slået til i front, Kusk er en skygge af sig selv, midtbanen er for langsom og forsvaret for teknisk dårlige. Men vi har en god målmand, hallelujha.
You pay for this?

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 5. aug 2021, 05:58

Fromthecradle skrev:
5. aug 2021, 00:28
Det er over hele linien, at manglerne er udtalte. Prica har ikke slået til i front, Kusk er en skygge af sig selv, midtbanen er for langsom og forsvaret for teknisk dårlige. Men vi har en god målmand, hallelujha.
Ja, i virkeligheden må det være det ringeste stykke sportschef-arbejde i mands minde, mens det helt sikkert har været en kæmpe fejl at forgængeren røg ud på røv og albuer, efter at have sat et gedigent drømmehold sammen.

Et vaskeægte komplot!

Føler med dig :aabfan:

raekkeettre
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lars Thomsen

Indlæg af raekkeettre » 5. aug 2021, 08:11

Julgranen skrev:
5. aug 2021, 05:58
Fromthecradle skrev:
5. aug 2021, 00:28
Ja, i virkeligheden må det være det ringeste stykke sportschef-arbejde i mands minde, mens det helt sikkert har været en kæmpe fejl at forgængeren røg ud på røv og albuer, efter at have sat et gedigent drømmehold sammen.

Et vaskeægte komplot!

Føler med dig :aabfan:
Selvfølgelig sat på spidsen. Men lige nu er det eneste IAO har lavet af gode ting, har været at ansætte vores træner. Han har jeg faktisk stor tiltro til. Men ingen af de, hvad 6-10 spillere der er kommet til klubben, og en masse smutter igen, har været en succes. Lad os håbe det ændre sig. Men resultatet lige nu er jo ikke godt. Det tror jeg vist alle er enige om. Og så er det jo igen pisse ligemeget hvem han afløste.

Låst