Det er fuldstændigt korrekt, men vi SKAL jo se fremskridt og jeg synes BESTEMT også at det er der.Julgranen skrev: ↑7. aug 2021, 10:33Ja, ved ikke helt hvad det er folk vil - at vi skal til at skifte træner hver sæson? Det klubben har brug for er kontinuitet. Det tog Kent Nielsen mere end 2 år, at levere noget der bare tilnærmelsesvis var acceptabelt, det samme med Friis der først fik held med sine ting til sidst. Hvem gider træne AaB, hvis ikke man får lov til at være der mere end et halvt år før ens hoved bliver krævet på et fad?
jeg synes det er tydeligt at det ser bedre ud, det tager tid ja, men når når spillerne selv udtaler at de bliver mere og mere komfortable så skal det også udmønte sig på banen.
Cifu mangler noget materiale for at have optimale betingelser og når vinduet lukker ved vi hvor vi står.
Vi kommer ikke udenom at Cifu og Inge kombien skal gå op i en højere enhed, og vi skal altså et skridt videre spillemæssigt.
Midtbanen skriger efter et løft, når den er på plads tror jeg mange ting kommer af sig selv, kvaliteten er der IKKE lige nu.
Men personligt tror jeg på det uden tvivl. der er glimt der ser virkelig spændende ud!! håber Makaric kan skabe noget ro foran på sigt.