Køllen I Møllen skrev: ↑5. okt 2021, 14:05
Stemningen på stadion er voldsom fed for tiden. Det var det vi prøvede at skabe da vi smuglede ronerlys med ind i starten af 90’erne selvom vi kun var en gruppe på 20-30 personer dengang. Slet ingen tvivl om at det er eksploderet på det sidste.
Speakeren trækker for mig bare i stik modsatte retning. Han ødelægger stemningen med hans klovnerier.
Det er ikke ham personligt jeg er efter. Han er jo bare en klovn. Det er ham der har bestemt at han skal være der jeg er efter. Hvem fanden har fået den latterlige ide at vi skal have en klovn som speaker.
Og så har jeg slet ikke nævn hans Jakob Haugård-suit. Jøsses mand!
Jeg er med på at stemningen er elektrisk for tiden - det smitter også ud gennem skærmen. Det *er* fedt.
Jeg ville nok - på trods af afstanden - være taget derop og set en kamp eller to, hvis nu ikke jeg havde fejlet big-time med opdragelsen af min søn, som af en eller anden grund ikke rigtig er blevet bidt af AaB-bacillen, på trods af at 3 af de 6-7 kampe han har overværet live er nedrykningsdramaet i Parken, 0-0 kampen i Slagelse og Pokalfinalen ugen efter i Parken. Men mit liv er ikke til at hive hele dage ud til den slags, når jeg nu også har taget til træning i Næstved med junior 4 gange om ugen + kampe, og også prøver at nå at spille mindst et par runder golf/uge i sæsonen. På den anden side ville det nok give mig al den fritid jeg havde brug, efter min kone var skredet.
Stemningen til pokalfinalen i Parken fik faktisk grebet junior. Han er noget tilbageholdende med at vise følelser men de sidste 20 minutter af den kamp rejste han sig op på sædet og skrålede med på sangene. Så hvis man bare kan komme i nærheden af den eufori til andre kampe, kan jeg sagtens se værdien.
Anyway så er der altså noget positivt over at stadionspeakeren lader til at være det største problem vi har pt