Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 31.10.2021
Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 31.10.2021
Tyndt straffe imod os til Viborg, tyndt straffe til os nu. Jeg havde nok egentlig helst været begge foruden, men altså, øf.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- KME
- Superliga

- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
Armen flagrende ud er en unaturlig position.Pippo skrev: ↑31. okt 2021, 15:00Hvordan når I frem til, at den er soleklar?? I skulle kunne argumentere for, at han gør sig unaturlig bred i en unaturlig position. Han kan for fanden ikke skære armen af.KME skrev: ↑31. okt 2021, 14:55Helt enig her.Fromthecradle skrev: ↑31. okt 2021, 14:54Soleklart straffe. Der er nul grund til at den ikke skal dømmes.![]()
AaB fan since 1991 
Jeg må melde pas i hvordan det er i sådan en situation, men jeg er som sagt ret sikker på at det forholder sig sådan hvis der er tale om hændelser hvor der bliver gået for hårdt til den. Jeg mindes f.eks. at dommerne måtte indrømme deres fejl, at de ikke udviste Jordan Pickford da han korsbåndsskader Van Dijk bare fordi der blev dømt offside forinden.doukas skrev: ↑31. okt 2021, 15:00Så hvis MC fået gult kort for at stoppe bolden med hånden i situationen, så var det blevet annulleret?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Altså jeg synes heller ikke den skal dømmes, men IMO er det lige på vippen, om man kan kalde den arm “naturlig”.
Den er horisontalt ude fra kroppen.
Den er horisontalt ude fra kroppen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Det er nok det, og så spilafstanden. Det er jo ikke, som Bischoff står og vrøvler, inden for 1 meters afstand.KME skrev: ↑31. okt 2021, 15:02Armen flagrende ud er en unaturlig position.Pippo skrev: ↑31. okt 2021, 15:00Hvordan når I frem til, at den er soleklar?? I skulle kunne argumentere for, at han gør sig unaturlig bred i en unaturlig position. Han kan for fanden ikke skære armen af.KME skrev: ↑31. okt 2021, 14:55Helt enig her.Fromthecradle skrev: ↑31. okt 2021, 14:54Soleklart straffe. Der er nul grund til at den ikke skal dømmes.![]()
![]()
Jeg vil gerne se dig spille fodbold hvis du kan lave hurtige bevægelser uden at flagre lidt med armene. I mine øjne er det en helt naturlig bevægelse han laver, også med armene. Jeg synes jo generelt at der bliver dømt alt for mange straffe for hands, og dette er en af dem. Men som reglerne og praksis er, så vil jeg sige at det er en 50/50 situation.KME skrev: ↑31. okt 2021, 15:02Armen flagrende ud er en unaturlig position.Pippo skrev: ↑31. okt 2021, 15:00Hvordan når I frem til, at den er soleklar?? I skulle kunne argumentere for, at han gør sig unaturlig bred i en unaturlig position. Han kan for fanden ikke skære armen af.KME skrev: ↑31. okt 2021, 14:55Helt enig her.Fromthecradle skrev: ↑31. okt 2021, 14:54Soleklart straffe. Der er nul grund til at den ikke skal dømmes.![]()
![]()
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg kan ikke forstå FCN er havnet i en situation hvor de er nødt til at starte med den målmand. Han er da slet ikke klar til Superligaen, jeg er alvorligt i tvivl om han nogensinde bliver det.
Og dermed ikke skrigende uretfærdig. Der bliver i øvrigt ikke dømt nær så mange som sidste sæson, synes jeg.Hanga skrev: ↑31. okt 2021, 15:05Jeg vil gerne se dig spille fodbold hvis du kan lave hurtige bevægelser uden at flagre lidt med armene. I mine øjne er det en helt naturlig bevægelse han laver, også med armene. Jeg synes jo generelt at der bliver dømt alt for mange straffe for hands, og dette er en af dem. Men som reglerne og praksis er, så vil jeg sige at det er en 50/50 situation.KME skrev: ↑31. okt 2021, 15:02Armen flagrende ud er en unaturlig position.Pippo skrev: ↑31. okt 2021, 15:00Hvordan når I frem til, at den er soleklar?? I skulle kunne argumentere for, at han gør sig unaturlig bred i en unaturlig position. Han kan for fanden ikke skære armen af.KME skrev: ↑31. okt 2021, 14:55Helt enig her.Fromthecradle skrev: ↑31. okt 2021, 14:54Soleklart straffe. Der er nul grund til at den ikke skal dømmes.![]()
![]()
Synes det ligner en fcn spiller der skyder bolden op på en medspillers arm. Har det betydning om det er kusk eller en medspiller?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Når man ser 3+, så er lyden 50% højere og Brøndby udtales højt og med versaler. Sådan har det også været med Kusk i denne kamp...
Ufattelig at Makaric ikke får flere frispark, men stadig vigtig for os.
Ufattelig at Makaric ikke får flere frispark, men stadig vigtig for os.
- FlæskeFrank
Der tåbelige praksis der gav "hånd på bold i feltet = straffe" er heldigvis væk. Kakeetos imod BIF og Pedros imod GF som skrækeksemplerne.Hanga skrev: ↑31. okt 2021, 15:05Jeg vil gerne se dig spille fodbold hvis du kan lave hurtige bevægelser uden at flagre lidt med armene. I mine øjne er det en helt naturlig bevægelse han laver, også med armene. Jeg synes jo generelt at der bliver dømt alt for mange straffe for hands, og dette er en af dem. Men som reglerne og praksis er, så vil jeg sige at det er en 50/50 situation.KME skrev: ↑31. okt 2021, 15:02Armen flagrende ud er en unaturlig position.Pippo skrev: ↑31. okt 2021, 15:00Hvordan når I frem til, at den er soleklar?? I skulle kunne argumentere for, at han gør sig unaturlig bred i en unaturlig position. Han kan for fanden ikke skære armen af.KME skrev: ↑31. okt 2021, 14:55Helt enig her.Fromthecradle skrev: ↑31. okt 2021, 14:54Soleklart straffe. Der er nul grund til at den ikke skal dømmes.![]()
![]()
Jeg håber, at der snart findes en klarere international anerkendelse af hvad hands faktisk er. Hænderne er forbudt område i fodbold, og så er det teknisk set næsten ligemeget hvor 'uheldigt' det er - sådan skal det også gerne blive ved med at være.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Den eneste grund til at vi snakker om straffesparket, er fordi kommentatorene tog fejl i afgørelsen.
- FlæskeFrank
-
R Rosenberg
- Allstar

Vi spiller bragende kedelig fodbold. Triller og triller. En Lucas ville virkelig være dejligt. Én, der kan lægge de gode afleveringer og stikninger.
Kusk og Hagelskjær gode. Magnus mener åbenbart, at alle bolde skal spilles tilbage til Thelander, selvom vi er ved at bygge angreb op. Man får lange løg af alt det baglæns lort.
Kusk og Hagelskjær gode. Magnus mener åbenbart, at alle bolde skal spilles tilbage til Thelander, selvom vi er ved at bygge angreb op. Man får lange løg af alt det baglæns lort.
Ædruelighedens stemme
Det er frustrerende, at Magnus så ofte trækker et gult i første halvleg, for han laver så mange ‘på grænsen’-frispark, at man altid frygter det røde kort.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Alt for passiv start på 2. halvleg fra os. Har vi tænkt os at stå 11 mand bag bolden på egen banehalvdel hele halvlegen eller? Vi skal have scoret til 0-2, tror ikke vi får lukket dem af hele kampen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Var de så bare nødvendige... Ofte er det netop resultatet af, at han tænker (og agerer) så uhyggeligt langsomt. Enig i at træneren snart bør skifte ham ud, han er og bliver et omvandrende frispark.
Siden vi har så mange nøglespillere som ikke spiller 110%, så tror jeg at Marti er lidt bange for at satse for meget ind på tigernes banehalvdel.
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
Stolpen må nok være vores værste fjende i sæsonen 
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
Der er godt nok ingen tvivl om hvor sympatien ligger hos kommentatorparet! Ærger sig højlydt over missede Nordsjælland chancer
Kæmp videre drenge, og giv kommentatorparret noget at tude over
Kæmp videre drenge, og giv kommentatorparret noget at tude over
Desværre er der jo ikke rigtigt alternativer på bænken, i hvert fald ikke hvis Cifuentes ønsker at bevare konstellationen med to defensive midtbanespillere, hvilket jeg tror at han gør. Ellers enig, MC har ikke en god kamp og man bliver nervøs af at han render rundt med gult kort.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14