men pallesen er jo højre back, uagtet om han er god eller ej. Det er jo det "bedste"af det vi har.R Rosenberg skrev: ↑6. nov 2021, 18:23Det lyder dejligt. Men Pallesen i en firebackkæde. Pallesen som forsvarsspiller. Det er bare dømt til at gå op i hat og briller.baresi skrev: ↑6. nov 2021, 18:11kunne da være helt fantastisk at prøve at se et 4 mands forsvar, med 2 6ere foran sig i pedro og højholt, og så slippe offensiven fri.
palle - thelander - hagelskjær - ahlmann
Så har man både et kæmpende men også spillende forsvar i både thelander og hagelskjær - og ahlmann og palle kan fokusere mere på forsvaret end det offensive, da de er trukket lidt meter tilbage.
højholt og pedro
2 stærke 6ere med mange meter i sig, og sindssygt gode til at komme i vejen. Godt for forsvaret og højholt lægger mere og mere på at blive hurtigere retvendt og tænke fremad.
Kusk - fossum - trajkovski
Her er kusk og trajkovski lidt mere sluppen fri, og kan være kreative. Trajkovski skal have flere offensive omkring sig. Ham alene med makaric duer ikke. det er for defensivt.
Fossum kan agere 8er og rykke lidt ned på den centrale efter behov, så det mere er en 4-3-3
Makaric skal være frontløberen. Han kommer stille og rolig, han skal bare have flere bolde at arbejde med og flere dygtige omkring sig.
Men hvis vi beholder fossum som en del af 3 offensive med makaric foran synes jeg vi står stærkt i en 4-2-3-1 hvor forsvaret også er godt beskyttet.
Gad jeg satme godt se.
Den kan let veksle mellem 4-3-3 og 4-2-3-1
Slip så de offensive kræfter løs, giv kusk chancen igen.
Havde vi en ordentlig HB, der kunne finde ud af den position, så tænker jeg, det kunne være rart. Omend jeg aldrig bliver glad for to 6'ere - det er simpelthen for defensivt.
Ift vores 3-5-2 og så den her opstilling - hvor ser du så at den her er for defensiv ift. hvordan vi normalt stiller op???