Kamptråd: AaB - Randers FC, 07.11.2021 kl. 14:00
Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 07.11.2021 kl. 14:00
hvordan kan var overhovedet komme i betragtning. der er IKKE skyggen af straffe overhovedet. Det er så pisse pinligt. Og dommeren står direkte foran og afværger det på det tydeligste
det er vanvittigt.
MEN AaB skal steppe op i 2. halvleg - stærke indskiftninger af randers og vi skal være hurtigere og bedre i presset.
det er vanvittigt.
MEN AaB skal steppe op i 2. halvleg - stærke indskiftninger af randers og vi skal være hurtigere og bedre i presset.
Anerkender til fulde at vi fører 1-0, men Nøj hvor jeg savner at se AaB lave et mål skabt på et flot gennemspillet angreb eller en fantastisk individuel præstation. Vi kan ikke blive ved med at leve på dødbolde og lykketræf. AaB`s sidste 3 mål er kommet ved et tvivlsomt VAR straffe samt 2 store målmandsfejl……
Kom nu igang AaB!!!
Godt at dommerens første beslutning var den rigtige!!
og som man lige nå at skrive at vi er for passive.
kæft et hovedstød mand der er knald på
kæft et hovedstød mand der er knald på
Fuldt fortjent!!
Fortjent. Vi har bare stillet os ned.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Jeg synes han har lavet en del løb i blindgyder og sjuskede afleveringer. Hans spil er baseret på, at der skal være plads til fejl, fordi han skal prøve nogle svære ting der skaber chancerne.Maglau skrev: ↑7. nov 2021, 15:05Jeg uenig i at kusk har spillet skidt. Han løber rigtigt meget og tilbyder sig konstant i offensive positioner. Men det er rigtigt at han et par gange har fejlafleveret boldenjonas386 skrev: ↑7. nov 2021, 14:58Jeg er til dels enig, men jeg synes/tror også, at Makarics arbejdsraseri og Pricas træfsikkerhed kunne være en fin kombination over for et træt forsvar der ved gud laver fejl.Maglau skrev: ↑7. nov 2021, 14:51Jeg tror ikke på er Makaric og Prica makker par. Der er simpelthen for lidt flair og 1 vs 1 styrke. De er alt for afhængige af deres medspillere
Fin halvleg over det meste af linjen. Kusk og Pallesen har som de eneste stået svagt, men begge har også haft enkelte fine aktioner. Desværre har der været for mange af de ikke-så-gode.
Lad os fortsætte de fine takter i anden halvleg, så ligger der også tre point og venter
I dag synes jeg at fejlmarginen har været for høj, og vi har ikke set mange potentielt målsøgende aktioner.
Pis med mål. Men der er da offside - næh, Ross hænger
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Dårligt forsvarsspil
-
svenderikpoulsen
- 2. div

- Favoritspiller: Ahlmann
Nu smider vi sku nok det hele igen i dag 
Det skulle ske. Randers er altså bare bedre til at skabe chancer
Kom nu igang AaB!!!
Det vil stadig være fint med 1 point mod et tophold som Randers
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Amen, der var jo offside!!
Randers kan ændre kampen fra bænken det kan vi ikke 
AaB AaB AaB AaB
For fanden...typisk at vi ikke udbytter chancerne i første halvleg.
Den her kamp er pisse svær.. skal kriges hjem
Den her kamp er pisse svær.. skal kriges hjem
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Det er altså også en vild bænk Randers har. Ind med Mistrati, Kehinde og Kamara….. Hvad har vi at skyde med? Trajkovski 
Kom nu igang AaB!!!
Pinligt indsats
vi spiller bare ikke særligt godt. synes vi spiller langsommeligt. og som om der mangler et ekstra gear. Men offensivt der er vi der bare ikke.
vi har ikke et presspil på modstanderen
vi står afventende
men vores kontra virker ikke
og så mister vi bare hurtigt bolden.
vi får ikke sat de der lækre angreb - det er alt for ufarligt.
og synes faktisk det er vores generelle problem. Vi er for ufarlige
Enig, til gengæld fatter jeg ikke vi spiller tre mod tre i vores eget felt centralt. Vi er ikke godt til at håndtere løb i feltet.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert