Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Havde han været født og opvokset i AaB ville nogle råbe om at man skulle lade være med at blive ved at holde på dem, når de ikke slår igennem. Send ham nu bare videre, find ud af hvad det koster at hæve kontrakten.Prica22 skrev:Fint, hvis man får ham på andet græs.
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/der- ... vohwUyv1gs
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
SPÆNDENDE!!!!Prica22 skrev: ↑9. jan 2022, 17:41Helt sikkert. Men hører at man er tæt på enighed med 1-2 spillere ind.
Kunne en Emil Berggreen ikke vær aktuel for os han er uden kontrakt og har fået lidt hår på brystkassen efter dit ophold i Tyskland
Håber det ikke. Manden er altid skadet og overrasket mig egentlig, at der er blevet ved med at falde udenlandske klubber af til en spiller, der næsten aldrig spilller så mange gange.
https://www.transfermarkt.com/emil-berg ... ler/234375
RAUS RAUS SSE!
Det synes jeg ellers ikke, folk har holdt tilbage med. Prijovic skal bare væk imo.9520AaB skrev: ↑9. jan 2022, 18:36Havde han været født og opvokset i AaB ville nogle råbe om at man skulle lade være med at blive ved at holde på dem, når de ikke slår igennem. Send ham nu bare videre, find ud af hvad det koster at hæve kontrakten.Prica22 skrev:Fint, hvis man får ham på andet græs.
Kan du komme med noget insiderviden på ham. Tror man stadig på han kan slå igennem eller er han opgivet?Prica22 skrev: ↑9. jan 2022, 20:27Det synes jeg ellers ikke, folk har holdt tilbage med. Prijovic skal bare væk imo.9520AaB skrev: ↑9. jan 2022, 18:36Havde han været født og opvokset i AaB ville nogle råbe om at man skulle lade være med at blive ved at holde på dem, når de ikke slår igennem. Send ham nu bare videre, find ud af hvad det koster at hæve kontrakten.Prica22 skrev:Fint, hvis man får ham på andet græs.
RAUS RAUS SSE!
Ja, ham ramte vi nok forkert med. Han er sikkert svær at komme af med når han ikke engang vil udlejes.Prica22 skrev: ↑9. jan 2022, 20:27Det synes jeg ellers ikke, folk har holdt tilbage med. Prijovic skal bare væk imo.9520AaB skrev: ↑9. jan 2022, 18:36Havde han været født og opvokset i AaB ville nogle råbe om at man skulle lade være med at blive ved at holde på dem, når de ikke slår igennem. Send ham nu bare videre, find ud af hvad det koster at hæve kontrakten.Prica22 skrev:Fint, hvis man får ham på andet græs.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Alle meldinger går på at han er alt for ringe både til træning og på U19. Og dermed er mit bud, at han er opgivet. Tror simpelthen ikke, han bliver til noget i AaB.Jakobsen skrev: ↑9. jan 2022, 21:24Kan du komme med noget insiderviden på ham. Tror man stadig på han kan slå igennem eller er han opgivet?Prica22 skrev: ↑9. jan 2022, 20:27Det synes jeg ellers ikke, folk har holdt tilbage med. Prijovic skal bare væk imo.9520AaB skrev: ↑9. jan 2022, 18:36Havde han været født og opvokset i AaB ville nogle råbe om at man skulle lade være med at blive ved at holde på dem, når de ikke slår igennem. Send ham nu bare videre, find ud af hvad det koster at hæve kontrakten.Prica22 skrev:Fint, hvis man får ham på andet græs.
Ja. Mon ikke han kommer til fornuftForza skrev: ↑9. jan 2022, 21:26Ja, ham ramte vi nok forkert med. Han er sikkert svær at komme af med når han ikke engang vil udlejes.Prica22 skrev: ↑9. jan 2022, 20:27Det synes jeg ellers ikke, folk har holdt tilbage med. Prijovic skal bare væk imo.9520AaB skrev: ↑9. jan 2022, 18:36Havde han været født og opvokset i AaB ville nogle råbe om at man skulle lade være med at blive ved at holde på dem, når de ikke slår igennem. Send ham nu bare videre, find ud af hvad det koster at hæve kontrakten.Prica22 skrev:Fint, hvis man får ham på andet græs.
Mon ikke det er Sørensen fra VFF og Høgh fra Hobro...Mr Gold skrev: ↑9. jan 2022, 18:58SPÆNDENDE!!!!Prica22 skrev: ↑9. jan 2022, 17:41Helt sikkert. Men hører at man er tæt på enighed med 1-2 spillere ind.![]()
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
R Rosenberg
- Allstar

Ja, hvis det står til troende, at han får 80.000 om måneden, så har han vel næppe travlt, da det nok bliver svært at oppebære den hyre andetsteds.Forza skrev: ↑9. jan 2022, 21:26Ja, ham ramte vi nok forkert med. Han er sikkert svær at komme af med når han ikke engang vil udlejes.Prica22 skrev: ↑9. jan 2022, 20:27Det synes jeg ellers ikke, folk har holdt tilbage med. Prijovic skal bare væk imo.9520AaB skrev: ↑9. jan 2022, 18:36Havde han været født og opvokset i AaB ville nogle råbe om at man skulle lade være med at blive ved at holde på dem, når de ikke slår igennem. Send ham nu bare videre, find ud af hvad det koster at hæve kontrakten.Prica22 skrev:Fint, hvis man får ham på andet græs.
Ædruelighedens stemme
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Det beløb hørte jeg også fra en af lederne omkring U 19. Hvis det står til troende får det MC’s rygtede løn til at ligne peanuts. MC spiller trods alt.R Rosenberg skrev:Ja, hvis det står til troende, at han får 80.000 om måneden, så har han vel næppe travlt, da det nok bliver svært at oppebære den hyre andetsteds.Forza skrev: ↑9. jan 2022, 21:26Ja, ham ramte vi nok forkert med. Han er sikkert svær at komme af med når han ikke engang vil udlejes.Prica22 skrev: ↑9. jan 2022, 20:27Det synes jeg ellers ikke, folk har holdt tilbage med. Prijovic skal bare væk imo.9520AaB skrev: ↑9. jan 2022, 18:36Havde han været født og opvokset i AaB ville nogle råbe om at man skulle lade være med at blive ved at holde på dem, når de ikke slår igennem. Send ham nu bare videre, find ud af hvad det koster at hæve kontrakten.Prica22 skrev:Fint, hvis man får ham på andet græs.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
- Copenhagen Sundays på Twitter.Vi hører AaBs Rasmus Thelander nævnt i forbindelse med F.C. København.
Vi ved ikke, hvor den står, men vi er ret overbeviste om, at der har været kontakt.
Synes T er rigtig god, men er han ikke en hyldes penge under hvad FCK søger, men Ok hvem ved med PC for bordendenPrica22 skrev:- Copenhagen Sundays på Twitter.Vi hører AaBs Rasmus Thelander nævnt i forbindelse med F.C. København.
Vi ved ikke, hvor den står, men vi er ret overbeviste om, at der har været kontakt.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Oplagt at de har ham i søgelyset. Hver gang han har udtalt sig har han snakket om AaB eller udlandet, men den slags kan jo hurtigt ændre sig. Det er set før.
Jeg synes også han ville være en god signing for dem. Lederskab og store evner i midterforsvaret.
Håber virkelig han får det ekstra udlands ophold hvis han ikke bliver i AaB.
Umiddelbart ville han være en fin gardering til deres forsvar, synes jeg. Han ville jo skulle være 3. mand.Jakobsen skrev: ↑10. jan 2022, 08:53Synes T er rigtig god, men er han ikke en hyldes penge under hvad FCK søger, men Ok hvem ved med PC for bordendenPrica22 skrev:- Copenhagen Sundays på Twitter.Vi hører AaBs Rasmus Thelander nævnt i forbindelse med F.C. København.
Hvor ville det være sørgeligt at se ham gå fra anførerbind og lederskab i AaB til en reserverolle i FCK.Prica22 skrev: ↑10. jan 2022, 08:56Umiddelbart ville han være en fin gardering til deres forsvar, synes jeg. Han ville jo skulle være 3. mand.Jakobsen skrev: ↑10. jan 2022, 08:53Synes T er rigtig god, men er han ikke en hyldes penge under hvad FCK søger, men Ok hvem ved med PC for bordendenPrica22 skrev:- Copenhagen Sundays på Twitter.Vi hører AaBs Rasmus Thelander nævnt i forbindelse med F.C. København.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Han er vel interessant, hvis Boilesen render af pladsen.
- FlæskeFrank