Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
-
9520AaB
- Allstar

- Indlæg: 2076
- Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Havde han været født og opvokset i AaB ville nogle råbe om at man skulle lade være med at blive ved at holde på dem, når de ikke slår igennem. Send ham nu bare videre, find ud af hvad det koster at hæve kontrakten.Prica22 skrev:Fint, hvis man får ham på andet græs.
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/der- ... vohwUyv1gs
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
SPÆNDENDE!!!!Prica22 skrev: ↑9. jan 2022, 17:41Helt sikkert. Men hører at man er tæt på enighed med 1-2 spillere ind.
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Kunne en Emil Berggreen ikke vær aktuel for os han er uden kontrakt og har fået lidt hår på brystkassen efter dit ophold i Tyskland
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Håber det ikke. Manden er altid skadet og overrasket mig egentlig, at der er blevet ved med at falde udenlandske klubber af til en spiller, der næsten aldrig spilller så mange gange.
https://www.transfermarkt.com/emil-berg ... ler/234375
RAUS RAUS SSE!
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Det synes jeg ellers ikke, folk har holdt tilbage med. Prijovic skal bare væk imo.9520AaB skrev: ↑9. jan 2022, 18:36Havde han været født og opvokset i AaB ville nogle råbe om at man skulle lade være med at blive ved at holde på dem, når de ikke slår igennem. Send ham nu bare videre, find ud af hvad det koster at hæve kontrakten.Prica22 skrev:Fint, hvis man får ham på andet græs.
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/der- ... vohwUyv1gs
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Kan du komme med noget insiderviden på ham. Tror man stadig på han kan slå igennem eller er han opgivet?Prica22 skrev: ↑9. jan 2022, 20:27Det synes jeg ellers ikke, folk har holdt tilbage med. Prijovic skal bare væk imo.9520AaB skrev: ↑9. jan 2022, 18:36Havde han været født og opvokset i AaB ville nogle råbe om at man skulle lade være med at blive ved at holde på dem, når de ikke slår igennem. Send ham nu bare videre, find ud af hvad det koster at hæve kontrakten.Prica22 skrev:Fint, hvis man får ham på andet græs.
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/der- ... vohwUyv1gs
Sent from my iPhone using Tapatalk
RAUS RAUS SSE!
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Ja, ham ramte vi nok forkert med. Han er sikkert svær at komme af med når han ikke engang vil udlejes.Prica22 skrev: ↑9. jan 2022, 20:27Det synes jeg ellers ikke, folk har holdt tilbage med. Prijovic skal bare væk imo.9520AaB skrev: ↑9. jan 2022, 18:36Havde han været født og opvokset i AaB ville nogle råbe om at man skulle lade være med at blive ved at holde på dem, når de ikke slår igennem. Send ham nu bare videre, find ud af hvad det koster at hæve kontrakten.Prica22 skrev:Fint, hvis man får ham på andet græs.
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/der- ... vohwUyv1gs
Sent from my iPhone using Tapatalk
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Alle meldinger går på at han er alt for ringe både til træning og på U19. Og dermed er mit bud, at han er opgivet. Tror simpelthen ikke, han bliver til noget i AaB.Jakobsen skrev: ↑9. jan 2022, 21:24Kan du komme med noget insiderviden på ham. Tror man stadig på han kan slå igennem eller er han opgivet?Prica22 skrev: ↑9. jan 2022, 20:27Det synes jeg ellers ikke, folk har holdt tilbage med. Prijovic skal bare væk imo.9520AaB skrev: ↑9. jan 2022, 18:36Havde han været født og opvokset i AaB ville nogle råbe om at man skulle lade være med at blive ved at holde på dem, når de ikke slår igennem. Send ham nu bare videre, find ud af hvad det koster at hæve kontrakten.Prica22 skrev:Fint, hvis man får ham på andet græs.
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/der- ... vohwUyv1gs
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Ja. Mon ikke han kommer til fornuftForza skrev: ↑9. jan 2022, 21:26Ja, ham ramte vi nok forkert med. Han er sikkert svær at komme af med når han ikke engang vil udlejes.Prica22 skrev: ↑9. jan 2022, 20:27Det synes jeg ellers ikke, folk har holdt tilbage med. Prijovic skal bare væk imo.9520AaB skrev: ↑9. jan 2022, 18:36Havde han været født og opvokset i AaB ville nogle råbe om at man skulle lade være med at blive ved at holde på dem, når de ikke slår igennem. Send ham nu bare videre, find ud af hvad det koster at hæve kontrakten.Prica22 skrev:Fint, hvis man får ham på andet græs.
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/der- ... vohwUyv1gs
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Mon ikke det er Sørensen fra VFF og Høgh fra Hobro...Mr Gold skrev: ↑9. jan 2022, 18:58SPÆNDENDE!!!!Prica22 skrev: ↑9. jan 2022, 17:41Helt sikkert. Men hører at man er tæt på enighed med 1-2 spillere ind.![]()
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Ja, hvis det står til troende, at han får 80.000 om måneden, så har han vel næppe travlt, da det nok bliver svært at oppebære den hyre andetsteds.Forza skrev: ↑9. jan 2022, 21:26Ja, ham ramte vi nok forkert med. Han er sikkert svær at komme af med når han ikke engang vil udlejes.Prica22 skrev: ↑9. jan 2022, 20:27Det synes jeg ellers ikke, folk har holdt tilbage med. Prijovic skal bare væk imo.9520AaB skrev: ↑9. jan 2022, 18:36Havde han været født og opvokset i AaB ville nogle råbe om at man skulle lade være med at blive ved at holde på dem, når de ikke slår igennem. Send ham nu bare videre, find ud af hvad det koster at hæve kontrakten.Prica22 skrev:Fint, hvis man får ham på andet græs.
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/der- ... vohwUyv1gs
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ædruelighedens stemme
-
9520AaB
- Allstar

- Indlæg: 2076
- Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Det beløb hørte jeg også fra en af lederne omkring U 19. Hvis det står til troende får det MC’s rygtede løn til at ligne peanuts. MC spiller trods alt.R Rosenberg skrev:Ja, hvis det står til troende, at han får 80.000 om måneden, så har han vel næppe travlt, da det nok bliver svært at oppebære den hyre andetsteds.Forza skrev: ↑9. jan 2022, 21:26Ja, ham ramte vi nok forkert med. Han er sikkert svær at komme af med når han ikke engang vil udlejes.Prica22 skrev: ↑9. jan 2022, 20:27Det synes jeg ellers ikke, folk har holdt tilbage med. Prijovic skal bare væk imo.9520AaB skrev: ↑9. jan 2022, 18:36Havde han været født og opvokset i AaB ville nogle råbe om at man skulle lade være med at blive ved at holde på dem, når de ikke slår igennem. Send ham nu bare videre, find ud af hvad det koster at hæve kontrakten.Prica22 skrev:Fint, hvis man får ham på andet græs.
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/der- ... vohwUyv1gs
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
- Copenhagen Sundays på Twitter.Vi hører AaBs Rasmus Thelander nævnt i forbindelse med F.C. København.
Vi ved ikke, hvor den står, men vi er ret overbeviste om, at der har været kontakt.
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Synes T er rigtig god, men er han ikke en hyldes penge under hvad FCK søger, men Ok hvem ved med PC for bordendenPrica22 skrev:- Copenhagen Sundays på Twitter.Vi hører AaBs Rasmus Thelander nævnt i forbindelse med F.C. København.
Vi ved ikke, hvor den står, men vi er ret overbeviste om, at der har været kontakt.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Oplagt at de har ham i søgelyset. Hver gang han har udtalt sig har han snakket om AaB eller udlandet, men den slags kan jo hurtigt ændre sig. Det er set før.
Jeg synes også han ville være en god signing for dem. Lederskab og store evner i midterforsvaret.
Håber virkelig han får det ekstra udlands ophold hvis han ikke bliver i AaB.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Umiddelbart ville han være en fin gardering til deres forsvar, synes jeg. Han ville jo skulle være 3. mand.Jakobsen skrev: ↑10. jan 2022, 08:53Synes T er rigtig god, men er han ikke en hyldes penge under hvad FCK søger, men Ok hvem ved med PC for bordendenPrica22 skrev:- Copenhagen Sundays på Twitter.Vi hører AaBs Rasmus Thelander nævnt i forbindelse med F.C. København.
Vi ved ikke, hvor den står, men vi er ret overbeviste om, at der har været kontakt.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Hvor ville det være sørgeligt at se ham gå fra anførerbind og lederskab i AaB til en reserverolle i FCK.Prica22 skrev: ↑10. jan 2022, 08:56Umiddelbart ville han være en fin gardering til deres forsvar, synes jeg. Han ville jo skulle være 3. mand.Jakobsen skrev: ↑10. jan 2022, 08:53Synes T er rigtig god, men er han ikke en hyldes penge under hvad FCK søger, men Ok hvem ved med PC for bordendenPrica22 skrev:- Copenhagen Sundays på Twitter.Vi hører AaBs Rasmus Thelander nævnt i forbindelse med F.C. København.
Vi ved ikke, hvor den står, men vi er ret overbeviste om, at der har været kontakt.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Indlæg: 6762
- Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
- Geografisk sted: Middelfart
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Han er vel interessant, hvis Boilesen render af pladsen.
- FlæskeFrank

