Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2488
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Moen » 9. jan 2022, 17:46

Fint, hvis man får ham på andet græs.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/der- ... vohwUyv1gs

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2076
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af 9520AaB » 9. jan 2022, 18:36

Prica22 skrev:Fint, hvis man får ham på andet græs.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/der- ... vohwUyv1gs
Havde han været født og opvokset i AaB ville nogle råbe om at man skulle lade være med at blive ved at holde på dem, når de ikke slår igennem. Send ham nu bare videre, find ud af hvad det koster at hæve kontrakten.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 703
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Mr Gold » 9. jan 2022, 18:58

Prica22 skrev:
9. jan 2022, 17:41
Mr Gold skrev:
9. jan 2022, 17:16
Prica22 skrev:
9. jan 2022, 13:05
ABC90 skrev:
9. jan 2022, 11:13
Det er da skrækkeligt så godt de vandrør på Hornevej er blevet isoleret med tiden :|
Slipper der slet ikke bare lidt insider viden ud? ;)
Forventer at der kommer noget snart. Måske ikke en signing endnu, men ihvertfald noget nyt derude fra.
Tror bestemt når der er styr og ro på træner situationen så kommer der helt sikkert en masse snak :-)
Helt sikkert. Men hører at man er tæt på enighed med 1-2 spillere ind.
SPÆNDENDE!!!! :aabfan:

Bros
2. div
2. div
Indlæg: 215
Tilmeldt: 25. jun 2019, 19:43
Favoritspiller: Jeppe Curth

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Bros » 9. jan 2022, 19:37

Kunne en Emil Berggreen ikke vær aktuel for os han er uden kontrakt og har fået lidt hår på brystkassen efter dit ophold i Tyskland

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 3029
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Eksil » 9. jan 2022, 19:45

Bros skrev:
9. jan 2022, 19:37
Kunne en Emil Berggreen ikke vær aktuel for os han er uden kontrakt og har fået lidt hår på brystkassen efter dit ophold i Tyskland
Han er en omvandrende skade

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6764
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Jakobsen » 9. jan 2022, 19:48

Bros skrev:
9. jan 2022, 19:37
Kunne en Emil Berggreen ikke vær aktuel for os han er uden kontrakt og har fået lidt hår på brystkassen efter dit ophold i Tyskland
Håber det ikke. Manden er altid skadet og overrasket mig egentlig, at der er blevet ved med at falde udenlandske klubber af til en spiller, der næsten aldrig spilller så mange gange.
https://www.transfermarkt.com/emil-berg ... ler/234375
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2488
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Moen » 9. jan 2022, 20:27

9520AaB skrev:
9. jan 2022, 18:36
Prica22 skrev:Fint, hvis man får ham på andet græs.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/der- ... vohwUyv1gs
Havde han været født og opvokset i AaB ville nogle råbe om at man skulle lade være med at blive ved at holde på dem, når de ikke slår igennem. Send ham nu bare videre, find ud af hvad det koster at hæve kontrakten.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det synes jeg ellers ikke, folk har holdt tilbage med. Prijovic skal bare væk imo.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6764
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Jakobsen » 9. jan 2022, 21:24

Prica22 skrev:
9. jan 2022, 20:27
9520AaB skrev:
9. jan 2022, 18:36
Prica22 skrev:Fint, hvis man får ham på andet græs.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/der- ... vohwUyv1gs
Havde han været født og opvokset i AaB ville nogle råbe om at man skulle lade være med at blive ved at holde på dem, når de ikke slår igennem. Send ham nu bare videre, find ud af hvad det koster at hæve kontrakten.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det synes jeg ellers ikke, folk har holdt tilbage med. Prijovic skal bare væk imo.
Kan du komme med noget insiderviden på ham. Tror man stadig på han kan slå igennem eller er han opgivet?
RAUS RAUS SSE!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8749
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Forza » 9. jan 2022, 21:26

Prica22 skrev:
9. jan 2022, 20:27
9520AaB skrev:
9. jan 2022, 18:36
Prica22 skrev:Fint, hvis man får ham på andet græs.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/der- ... vohwUyv1gs
Havde han været født og opvokset i AaB ville nogle råbe om at man skulle lade være med at blive ved at holde på dem, når de ikke slår igennem. Send ham nu bare videre, find ud af hvad det koster at hæve kontrakten.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det synes jeg ellers ikke, folk har holdt tilbage med. Prijovic skal bare væk imo.
Ja, ham ramte vi nok forkert med. Han er sikkert svær at komme af med når han ikke engang vil udlejes.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2488
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Moen » 9. jan 2022, 21:54

Jakobsen skrev:
9. jan 2022, 21:24
Prica22 skrev:
9. jan 2022, 20:27
9520AaB skrev:
9. jan 2022, 18:36
Prica22 skrev:Fint, hvis man får ham på andet græs.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/der- ... vohwUyv1gs
Havde han været født og opvokset i AaB ville nogle råbe om at man skulle lade være med at blive ved at holde på dem, når de ikke slår igennem. Send ham nu bare videre, find ud af hvad det koster at hæve kontrakten.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det synes jeg ellers ikke, folk har holdt tilbage med. Prijovic skal bare væk imo.
Kan du komme med noget insiderviden på ham. Tror man stadig på han kan slå igennem eller er han opgivet?
Alle meldinger går på at han er alt for ringe både til træning og på U19. Og dermed er mit bud, at han er opgivet. Tror simpelthen ikke, han bliver til noget i AaB.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2488
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Moen » 9. jan 2022, 21:55

Forza skrev:
9. jan 2022, 21:26
Prica22 skrev:
9. jan 2022, 20:27
9520AaB skrev:
9. jan 2022, 18:36
Prica22 skrev:Fint, hvis man får ham på andet græs.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/der- ... vohwUyv1gs
Havde han været født og opvokset i AaB ville nogle råbe om at man skulle lade være med at blive ved at holde på dem, når de ikke slår igennem. Send ham nu bare videre, find ud af hvad det koster at hæve kontrakten.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det synes jeg ellers ikke, folk har holdt tilbage med. Prijovic skal bare væk imo.
Ja, ham ramte vi nok forkert med. Han er sikkert svær at komme af med når han ikke engang vil udlejes.
Ja. Mon ikke han kommer til fornuft

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16014
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Funky » 9. jan 2022, 22:11

Mr Gold skrev:
9. jan 2022, 18:58
Prica22 skrev:
9. jan 2022, 17:41
Mr Gold skrev:
9. jan 2022, 17:16
Prica22 skrev:
9. jan 2022, 13:05
ABC90 skrev:
9. jan 2022, 11:13
Det er da skrækkeligt så godt de vandrør på Hornevej er blevet isoleret med tiden :|
Slipper der slet ikke bare lidt insider viden ud? ;)
Forventer at der kommer noget snart. Måske ikke en signing endnu, men ihvertfald noget nyt derude fra.
Tror bestemt når der er styr og ro på træner situationen så kommer der helt sikkert en masse snak :-)
Helt sikkert. Men hører at man er tæt på enighed med 1-2 spillere ind.
SPÆNDENDE!!!! :aabfan:
Mon ikke det er Sørensen fra VFF og Høgh fra Hobro...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 9. jan 2022, 22:32

Forza skrev:
9. jan 2022, 21:26
Prica22 skrev:
9. jan 2022, 20:27
9520AaB skrev:
9. jan 2022, 18:36
Prica22 skrev:Fint, hvis man får ham på andet græs.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/der- ... vohwUyv1gs
Havde han været født og opvokset i AaB ville nogle råbe om at man skulle lade være med at blive ved at holde på dem, når de ikke slår igennem. Send ham nu bare videre, find ud af hvad det koster at hæve kontrakten.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det synes jeg ellers ikke, folk har holdt tilbage med. Prijovic skal bare væk imo.
Ja, ham ramte vi nok forkert med. Han er sikkert svær at komme af med når han ikke engang vil udlejes.
Ja, hvis det står til troende, at han får 80.000 om måneden, så har han vel næppe travlt, da det nok bliver svært at oppebære den hyre andetsteds.
Ædruelighedens stemme

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2076
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af 9520AaB » 10. jan 2022, 06:51

R Rosenberg skrev:
Forza skrev:
9. jan 2022, 21:26
Prica22 skrev:
9. jan 2022, 20:27
9520AaB skrev:
9. jan 2022, 18:36
Prica22 skrev:Fint, hvis man får ham på andet græs.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/der- ... vohwUyv1gs
Havde han været født og opvokset i AaB ville nogle råbe om at man skulle lade være med at blive ved at holde på dem, når de ikke slår igennem. Send ham nu bare videre, find ud af hvad det koster at hæve kontrakten.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det synes jeg ellers ikke, folk har holdt tilbage med. Prijovic skal bare væk imo.
Ja, ham ramte vi nok forkert med. Han er sikkert svær at komme af med når han ikke engang vil udlejes.
Ja, hvis det står til troende, at han får 80.000 om måneden, så har han vel næppe travlt, da det nok bliver svært at oppebære den hyre andetsteds.
Det beløb hørte jeg også fra en af lederne omkring U 19. Hvis det står til troende får det MC’s rygtede løn til at ligne peanuts. MC spiller trods alt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2488
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Moen » 10. jan 2022, 08:45

Vi hører AaBs Rasmus Thelander nævnt i forbindelse med F.C. København.
Vi ved ikke, hvor den står, men vi er ret overbeviste om, at der har været kontakt.
- Copenhagen Sundays på Twitter.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6764
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Jakobsen » 10. jan 2022, 08:53

Prica22 skrev:
Vi hører AaBs Rasmus Thelander nævnt i forbindelse med F.C. København.
Vi ved ikke, hvor den står, men vi er ret overbeviste om, at der har været kontakt.
- Copenhagen Sundays på Twitter.
Synes T er rigtig god, men er han ikke en hyldes penge under hvad FCK søger, men Ok hvem ved med PC for bordenden


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8749
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Forza » 10. jan 2022, 08:55

Prica22 skrev:
10. jan 2022, 08:45
Vi hører AaBs Rasmus Thelander nævnt i forbindelse med F.C. København.
Vi ved ikke, hvor den står, men vi er ret overbeviste om, at der har været kontakt.
- Copenhagen Sundays på Twitter.
Oplagt at de har ham i søgelyset. Hver gang han har udtalt sig har han snakket om AaB eller udlandet, men den slags kan jo hurtigt ændre sig. Det er set før.

Jeg synes også han ville være en god signing for dem. Lederskab og store evner i midterforsvaret.

Håber virkelig han får det ekstra udlands ophold hvis han ikke bliver i AaB.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2488
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Moen » 10. jan 2022, 08:56

Jakobsen skrev:
10. jan 2022, 08:53
Prica22 skrev:
Vi hører AaBs Rasmus Thelander nævnt i forbindelse med F.C. København.
Vi ved ikke, hvor den står, men vi er ret overbeviste om, at der har været kontakt.
- Copenhagen Sundays på Twitter.
Synes T er rigtig god, men er han ikke en hyldes penge under hvad FCK søger, men Ok hvem ved med PC for bordenden


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Umiddelbart ville han være en fin gardering til deres forsvar, synes jeg. Han ville jo skulle være 3. mand.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8749
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Forza » 10. jan 2022, 08:57

Prica22 skrev:
10. jan 2022, 08:56
Jakobsen skrev:
10. jan 2022, 08:53
Prica22 skrev:
Vi hører AaBs Rasmus Thelander nævnt i forbindelse med F.C. København.
Vi ved ikke, hvor den står, men vi er ret overbeviste om, at der har været kontakt.
- Copenhagen Sundays på Twitter.
Synes T er rigtig god, men er han ikke en hyldes penge under hvad FCK søger, men Ok hvem ved med PC for bordenden


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Umiddelbart ville han være en fin gardering til deres forsvar, synes jeg. Han ville jo skulle være 3. mand.
Hvor ville det være sørgeligt at se ham gå fra anførerbind og lederskab i AaB til en reserverolle i FCK.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6762
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af FlæskeFrank » 10. jan 2022, 08:59

Han er vel interessant, hvis Boilesen render af pladsen.
- FlæskeFrank

Låst