Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2488
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Moen » 10. jan 2022, 20:07

Har forhørt mig lidt rundt omkring og støvet dette frem.

- AaB er meget tæt på Kasper Høgh, som vil blive lejet tilbage til Hobro med det samme

- Viborg holdte AaB hen, i håb om at Grønning blev solgt, så man havde råd til kræve meget for Sørensen. De kræver en ikke uvæsentlig sum. AaB har luret den og er ikke helt tilfredse. En transfer er efterhånden tvivlsom. Og af samme årsag er interessen for L.Friis kølnet

- Thomasberg har 6 måneders opsigelse, hvilket giver AaB nogle kort på hånden ift. de 2 millioner der kræves

- Thomasberg vil gerne AaB og presser lidt på

- Der sker noget med Cifuentes i morgen eller overmorgen, mest sandsynligt i overmorgen

- Man vil gerne have erstatningen klar med det samme Cifuentes er væk

- Der er noget snak om J.Friis vidst er andenprioritet fordi man ved, hvad man får og han er vellidt blandt spillerne

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 10. jan 2022, 20:13

Prica22 skrev:
10. jan 2022, 20:07
Har forhørt mig lidt rundt omkring og støvet dette frem.

- AaB er meget tæt på Kasper Høgh, som vil blive lejet tilbage til Hobro med det samme

- Viborg holdte AaB hen, i håb om at Grønning blev solgt, så man havde råd til kræve meget for Sørensen. De kræver en ikke uvæsentlig sum. AaB har luret den og er ikke helt tilfredse. En transfer er efterhånden tvivlsom. Og af samme årsag er interessen for L.Friis kølnet

- Thomasberg har 6 måneders opsigelse, hvilket giver AaB nogle kort på hånden ift. de 2 millioner der kræves

- Thomasberg vil gerne AaB og presser lidt på

- Der sker noget med Cifuentes i morgen eller overmorgen, mest sandsynligt i overmorgen

- Man vil gerne have erstatningen klar med det samme Cifuentes er væk

- Der er noget snak om J.Friis vidst er andenprioritet fordi man ved, hvad man får og han er vellidt blandt spillerne
Det sidste må simpelthen være en and. Netop, fordi man ved, hvad man får.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2488
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Moen » 10. jan 2022, 20:14

R Rosenberg skrev:
10. jan 2022, 20:13
Det sidste må simpelthen være en and. Netop, fordi man ved, hvad man får.
Det er hvad jeg hører. Man har åbenbart været mere tilfreds i klubben end folk på debatsiden er.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 10. jan 2022, 20:25

Prica22 skrev:
10. jan 2022, 20:14
R Rosenberg skrev:
10. jan 2022, 20:13
Det sidste må simpelthen være en and. Netop, fordi man ved, hvad man får.
Det er hvad jeg hører. Man har åbenbart været mere tilfreds i klubben end folk på debatsiden er.
Jamen, han er da en flink mand. Det bør bare ikke være nok at være flink. Og sporadisk pigefodbold i et halvt års tid har næppe gjort ham til den nye Klopp.

Hvis Inge henter Friis tilbage, så begynder den nærmest forelskelse, jeg havde i ham nærmest at falme til ligegyldighed.

I så fald kan man sætte flueben ved, at han har hentet 1, måske 2, spillere, der har været kanonarbejde. Den ene gik dog i stykker ret hurtigt. Røvtur.

Dertil en træner, som virkelig viste noget nytænkning, men som stak halen mellem benene/jagtede mammon efter bare ét år. Røvtur.

Samt en helvedes masse nulbon'er. Røvtur.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Pastorius » 10. jan 2022, 20:27

Prica22 skrev:
10. jan 2022, 20:14
R Rosenberg skrev:
10. jan 2022, 20:13
Det sidste må simpelthen være en and. Netop, fordi man ved, hvad man får.
Det er hvad jeg hører. Man har åbenbart været mere tilfreds i klubben end folk på debatsiden er.
Chok :)
Med venlig Hilsen
--
Robert

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8749
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Forza » 10. jan 2022, 20:28

Prica22 skrev:
10. jan 2022, 20:07
Har forhørt mig lidt rundt omkring og støvet dette frem.

- AaB er meget tæt på Kasper Høgh, som vil blive lejet tilbage til Hobro med det samme

- Viborg holdte AaB hen, i håb om at Grønning blev solgt, så man havde råd til kræve meget for Sørensen. De kræver en ikke uvæsentlig sum. AaB har luret den og er ikke helt tilfredse. En transfer er efterhånden tvivlsom. Og af samme årsag er interessen for L.Friis kølnet

- Thomasberg har 6 måneders opsigelse, hvilket giver AaB nogle kort på hånden ift. de 2 millioner der kræves

- Thomasberg vil gerne AaB og presser lidt på

- Der sker noget med Cifuentes i morgen eller overmorgen, mest sandsynligt i overmorgen

- Man vil gerne have erstatningen klar med det samme Cifuentes er væk

- Der er noget snak om J.Friis vidst er andenprioritet fordi man ved, hvad man får og han er vellidt blandt spillerne
Godt arbejde. Alt det du skriver giver super god mening. Speciel handel med Høgh. Man må virkelig ha’ spottet et udviklingspotentiale.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2488
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Moen » 10. jan 2022, 21:20

Også lidt til de pågående Thelander-rygter:

- Det er på agentniveau lige pt.

- Han er mere stemt på et udlandsskifte

- En forlængelse er ikke umulig og FCK-interessen svækker nok ikke hans situation i forhandlingerne

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2488
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Moen » 10. jan 2022, 21:21

Forza skrev:
10. jan 2022, 20:28
Prica22 skrev:
10. jan 2022, 20:07
Har forhørt mig lidt rundt omkring og støvet dette frem.

- AaB er meget tæt på Kasper Høgh, som vil blive lejet tilbage til Hobro med det samme

- Viborg holdte AaB hen, i håb om at Grønning blev solgt, så man havde råd til kræve meget for Sørensen. De kræver en ikke uvæsentlig sum. AaB har luret den og er ikke helt tilfredse. En transfer er efterhånden tvivlsom. Og af samme årsag er interessen for L.Friis kølnet

- Thomasberg har 6 måneders opsigelse, hvilket giver AaB nogle kort på hånden ift. de 2 millioner der kræves

- Thomasberg vil gerne AaB og presser lidt på

- Der sker noget med Cifuentes i morgen eller overmorgen, mest sandsynligt i overmorgen

- Man vil gerne have erstatningen klar med det samme Cifuentes er væk

- Der er noget snak om J.Friis vidst er andenprioritet fordi man ved, hvad man får og han er vellidt blandt spillerne
Godt arbejde. Alt det du skriver giver super god mening. Speciel handel med Høgh. Man må virkelig ha’ spottet et udviklingspotentiale.
Tak! Han var et stortalent i ungdomsårene, men fik aldrig knækket koden på seniorniveau i Randers. En ansættelse af Thomasberg kunne måske sætte handlen i fare, da han i tidernes morgen droppede Høgh i Randers.

Brugeravatar
Nordjyden HY
1. div
1. div
Indlæg: 341
Tilmeldt: 10. jun 2021, 15:19
Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Nordjyden HY » 10. jan 2022, 21:31

Prica22 skrev:
10. jan 2022, 20:07
Har forhørt mig lidt rundt omkring og støvet dette frem.

- AaB er meget tæt på Kasper Høgh, som vil blive lejet tilbage til Hobro med det samme

- Viborg holdte AaB hen, i håb om at Grønning blev solgt, så man havde råd til kræve meget for Sørensen. De kræver en ikke uvæsentlig sum. AaB har luret den og er ikke helt tilfredse. En transfer er efterhånden tvivlsom. Og af samme årsag er interessen for L.Friis kølnet

- Thomasberg har 6 måneders opsigelse, hvilket giver AaB nogle kort på hånden ift. de 2 millioner der kræves

- Thomasberg vil gerne AaB og presser lidt på

- Der sker noget med Cifuentes i morgen eller overmorgen, mest sandsynligt i overmorgen

- Man vil gerne have erstatningen klar med det samme Cifuentes er væk

- Der er noget snak om J.Friis vidst er andenprioritet fordi man ved, hvad man får og han er vellidt blandt spillerne
Vi går vel med små skridt mod en ansættelse af Thomasberg.
Vil det sige, at man håber på at kunne præsentere den nye træner senest d. 13 Januar? (Dagen før AaB tager på tæningslejr)
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16014
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Funky » 10. jan 2022, 21:36

Pastorius skrev:
10. jan 2022, 20:27
Prica22 skrev:
10. jan 2022, 20:14
R Rosenberg skrev:
10. jan 2022, 20:13
Det sidste må simpelthen være en and. Netop, fordi man ved, hvad man får.
Det er hvad jeg hører. Man har åbenbart været mere tilfreds i klubben end folk på debatsiden er.
Chok :)
Ja, egentlig. Man hyrer en træner som klart udvikler truppen videre fra et niveau hvor spillet var for endimensionelt og umodent, gode spillere blev kastet rundt i skrivebords-eksperimenter, og træningsmiljøet ikke var ambitiøst nok, og så er det en option at gå tilbage til træneren der leverede det udgangspunkt. Chok, tja.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Pastorius » 10. jan 2022, 21:38

Funky skrev:
10. jan 2022, 21:36
Pastorius skrev:
10. jan 2022, 20:27
Prica22 skrev:
10. jan 2022, 20:14
R Rosenberg skrev:
10. jan 2022, 20:13
Det sidste må simpelthen være en and. Netop, fordi man ved, hvad man får.
Det er hvad jeg hører. Man har åbenbart været mere tilfreds i klubben end folk på debatsiden er.
Chok :)
Ja, egentlig. Man hyrer en træner som klart udvikler truppen videre fra et niveau hvor spillet var for endimensionelt og umodent, gode spillere blev kastet rundt i skrivebords-eksperimenter, og træningsmiljøet ikke var ambitiøst nok, og så er det en option at gå tilbage til træneren der leverede det udgangspunkt. Chok, tja.
Det er ikke svært at lave hårde træninger, det er svært at ændre kulturen. Det har Marti åbenbart gjort, og Hiljemark og Würtz er der stadig til at svinge pisken. Hvis det er træningsintensiteten der var anken mod Friis, så synes jeg godt man kan argumentere for at det problem er løst.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6607
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af FIDEL » 10. jan 2022, 21:39

Funky skrev:
10. jan 2022, 21:36
Pastorius skrev:
10. jan 2022, 20:27
Prica22 skrev:
10. jan 2022, 20:14
R Rosenberg skrev:
10. jan 2022, 20:13
Det sidste må simpelthen være en and. Netop, fordi man ved, hvad man får.
Det er hvad jeg hører. Man har åbenbart været mere tilfreds i klubben end folk på debatsiden er.
Chok :)
Ja, egentlig. Man hyrer en træner som klart udvikler truppen videre fra et niveau hvor spillet var for endimensionelt og umodent, gode spillere blev kastet rundt i skrivebords-eksperimenter, og træningsmiljøet ikke var ambitiøst nok, og så er det en option at gå tilbage til træneren der leverede det udgangspunkt. Chok, tja.
Enig. Det vil være et stort skridt tilbage. Har bare svært ved at tro på, at Jakob Friis er aktuel.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16014
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Funky » 10. jan 2022, 21:40

Prica22 skrev:
10. jan 2022, 21:21
Forza skrev:
10. jan 2022, 20:28
Prica22 skrev:
10. jan 2022, 20:07
Har forhørt mig lidt rundt omkring og støvet dette frem.

- AaB er meget tæt på Kasper Høgh, som vil blive lejet tilbage til Hobro med det samme

- Viborg holdte AaB hen, i håb om at Grønning blev solgt, så man havde råd til kræve meget for Sørensen. De kræver en ikke uvæsentlig sum. AaB har luret den og er ikke helt tilfredse. En transfer er efterhånden tvivlsom. Og af samme årsag er interessen for L.Friis kølnet

- Thomasberg har 6 måneders opsigelse, hvilket giver AaB nogle kort på hånden ift. de 2 millioner der kræves

- Thomasberg vil gerne AaB og presser lidt på

- Der sker noget med Cifuentes i morgen eller overmorgen, mest sandsynligt i overmorgen

- Man vil gerne have erstatningen klar med det samme Cifuentes er væk

- Der er noget snak om J.Friis vidst er andenprioritet fordi man ved, hvad man får og han er vellidt blandt spillerne
Godt arbejde. Alt det du skriver giver super god mening. Speciel handel med Høgh. Man må virkelig ha’ spottet et udviklingspotentiale.
Tak! Han var et stortalent i ungdomsårene, men fik aldrig knækket koden på seniorniveau i Randers. En ansættelse af Thomasberg kunne måske sætte handlen i fare, da han i tidernes morgen droppede Høgh i Randers.
Så må det være TT frem for Høgh, hvis det skulle komme dertil - men det har jeg svært ved at forestille mig.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2488
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Moen » 10. jan 2022, 21:42

Nordjyden HY skrev:
10. jan 2022, 21:31
Prica22 skrev:
10. jan 2022, 20:07
Har forhørt mig lidt rundt omkring og støvet dette frem.

- AaB er meget tæt på Kasper Høgh, som vil blive lejet tilbage til Hobro med det samme

- Viborg holdte AaB hen, i håb om at Grønning blev solgt, så man havde råd til kræve meget for Sørensen. De kræver en ikke uvæsentlig sum. AaB har luret den og er ikke helt tilfredse. En transfer er efterhånden tvivlsom. Og af samme årsag er interessen for L.Friis kølnet

- Thomasberg har 6 måneders opsigelse, hvilket giver AaB nogle kort på hånden ift. de 2 millioner der kræves

- Thomasberg vil gerne AaB og presser lidt på

- Der sker noget med Cifuentes i morgen eller overmorgen, mest sandsynligt i overmorgen

- Man vil gerne have erstatningen klar med det samme Cifuentes er væk

- Der er noget snak om J.Friis vidst er andenprioritet fordi man ved, hvad man får og han er vellidt blandt spillerne
Vi går vel med små skridt mod en ansættelse af Thomasberg.
Vil det sige, at man håber på at kunne præsentere den nye træner senest d. 13 Januar? (Dagen før AaB tager på tæningslejr)
Ja, Thomasberg er også mit klart bedste bud.

Det er ikke noget jeg har hørt, men det er jo oplagt med tanken. Hvis der sker noget indenfor de 1-2 dage og erstatningen så er klar med det samme, passer det med træningslejren.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2488
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Moen » 10. jan 2022, 21:43

Funky skrev:
10. jan 2022, 21:40
Prica22 skrev:
10. jan 2022, 21:21
Forza skrev:
10. jan 2022, 20:28
Prica22 skrev:
10. jan 2022, 20:07
Har forhørt mig lidt rundt omkring og støvet dette frem.

- AaB er meget tæt på Kasper Høgh, som vil blive lejet tilbage til Hobro med det samme

- Viborg holdte AaB hen, i håb om at Grønning blev solgt, så man havde råd til kræve meget for Sørensen. De kræver en ikke uvæsentlig sum. AaB har luret den og er ikke helt tilfredse. En transfer er efterhånden tvivlsom. Og af samme årsag er interessen for L.Friis kølnet

- Thomasberg har 6 måneders opsigelse, hvilket giver AaB nogle kort på hånden ift. de 2 millioner der kræves

- Thomasberg vil gerne AaB og presser lidt på

- Der sker noget med Cifuentes i morgen eller overmorgen, mest sandsynligt i overmorgen

- Man vil gerne have erstatningen klar med det samme Cifuentes er væk

- Der er noget snak om J.Friis vidst er andenprioritet fordi man ved, hvad man får og han er vellidt blandt spillerne
Godt arbejde. Alt det du skriver giver super god mening. Speciel handel med Høgh. Man må virkelig ha’ spottet et udviklingspotentiale.
Tak! Han var et stortalent i ungdomsårene, men fik aldrig knækket koden på seniorniveau i Randers. En ansættelse af Thomasberg kunne måske sætte handlen i fare, da han i tidernes morgen droppede Høgh i Randers.
Så må det være TT frem for Høgh, hvis det skulle komme dertil - men det har jeg svært ved at forestille mig.
Jeg tænker heller ikke, det er et dilemma for AaB. Høgh må ligge og rode med det, hvis han er ked af træneren.

To Madeira
Miniput
Miniput
Indlæg: 6
Tilmeldt: 10. jan 2022, 21:14
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af To Madeira » 10. jan 2022, 21:45

Kaufmann endnu ikke haft en startplads hos HSV og hverken lavet mål eller assist. Er det nu AaB skal komme ham til undsätning?

Brugeravatar
KongGulerod
Landshold
Landshold
Indlæg: 856
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af KongGulerod » 10. jan 2022, 22:07

To Madeira skrev:
10. jan 2022, 21:45
Kaufmann endnu ikke haft en startplads hos HSV og hverken lavet mål eller assist. Er det nu AaB skal komme ham til undsätning?
Det et vel kun leje, der er realistisk, og der er ikke nogen grund til at spille FCKs mand varm…

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Pastorius » 10. jan 2022, 22:16

KongGulerod skrev:
10. jan 2022, 22:07
To Madeira skrev:
10. jan 2022, 21:45
Kaufmann endnu ikke haft en startplads hos HSV og hverken lavet mål eller assist. Er det nu AaB skal komme ham til undsätning?
Det et vel kun leje, der er realistisk, og der er ikke nogen grund til at spille FCKs mand varm…
Enig, det er kun relevant hvis han får ophævet sin kontrakt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6764
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Jakobsen » 10. jan 2022, 22:23

Har det blandet med evt. at tage Kaufmann hjem. Jeg tror egentlig på ham og kan sagtens se ham blive genstartet her, men jeg synes omvendt det er andre typer vi mangler lige nu i angrebet.
RAUS RAUS SSE!

To Madeira
Miniput
Miniput
Indlæg: 6
Tilmeldt: 10. jan 2022, 21:14
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af To Madeira » 10. jan 2022, 22:34

Jeg er helt enig med jer alle tre og forstår godt I er skeptiske med at tage Kaufmann retur på leje som pt er det eneste realistiske-han har jo stadig en lang kontrakt med löverne.

Jeg tror bare ikke på han nogensinde vil blive fast angriber hos FCK, når de lejer ham ud uden snärt af success. Desuden var det Ståles köb og ikke en Jess Thorup spiller. Hvis Marakric går i stykker synes jeg vi ser sårbare ud, så at leje Kaufmann med köbsoption til sommer vil ikke väre dumt. Men men men måske vi bare skal vente til han spiller sig endnu ringere og kontrakten närmer sig et udlöb inden vi hapser ham...

Låst