Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Har forhørt mig lidt rundt omkring og støvet dette frem.
- AaB er meget tæt på Kasper Høgh, som vil blive lejet tilbage til Hobro med det samme
- Viborg holdte AaB hen, i håb om at Grønning blev solgt, så man havde råd til kræve meget for Sørensen. De kræver en ikke uvæsentlig sum. AaB har luret den og er ikke helt tilfredse. En transfer er efterhånden tvivlsom. Og af samme årsag er interessen for L.Friis kølnet
- Thomasberg har 6 måneders opsigelse, hvilket giver AaB nogle kort på hånden ift. de 2 millioner der kræves
- Thomasberg vil gerne AaB og presser lidt på
- Der sker noget med Cifuentes i morgen eller overmorgen, mest sandsynligt i overmorgen
- Man vil gerne have erstatningen klar med det samme Cifuentes er væk
- Der er noget snak om J.Friis vidst er andenprioritet fordi man ved, hvad man får og han er vellidt blandt spillerne
- AaB er meget tæt på Kasper Høgh, som vil blive lejet tilbage til Hobro med det samme
- Viborg holdte AaB hen, i håb om at Grønning blev solgt, så man havde råd til kræve meget for Sørensen. De kræver en ikke uvæsentlig sum. AaB har luret den og er ikke helt tilfredse. En transfer er efterhånden tvivlsom. Og af samme årsag er interessen for L.Friis kølnet
- Thomasberg har 6 måneders opsigelse, hvilket giver AaB nogle kort på hånden ift. de 2 millioner der kræves
- Thomasberg vil gerne AaB og presser lidt på
- Der sker noget med Cifuentes i morgen eller overmorgen, mest sandsynligt i overmorgen
- Man vil gerne have erstatningen klar med det samme Cifuentes er væk
- Der er noget snak om J.Friis vidst er andenprioritet fordi man ved, hvad man får og han er vellidt blandt spillerne
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Det sidste må simpelthen være en and. Netop, fordi man ved, hvad man får.Prica22 skrev: ↑10. jan 2022, 20:07Har forhørt mig lidt rundt omkring og støvet dette frem.
- AaB er meget tæt på Kasper Høgh, som vil blive lejet tilbage til Hobro med det samme
- Viborg holdte AaB hen, i håb om at Grønning blev solgt, så man havde råd til kræve meget for Sørensen. De kræver en ikke uvæsentlig sum. AaB har luret den og er ikke helt tilfredse. En transfer er efterhånden tvivlsom. Og af samme årsag er interessen for L.Friis kølnet
- Thomasberg har 6 måneders opsigelse, hvilket giver AaB nogle kort på hånden ift. de 2 millioner der kræves
- Thomasberg vil gerne AaB og presser lidt på
- Der sker noget med Cifuentes i morgen eller overmorgen, mest sandsynligt i overmorgen
- Man vil gerne have erstatningen klar med det samme Cifuentes er væk
- Der er noget snak om J.Friis vidst er andenprioritet fordi man ved, hvad man får og han er vellidt blandt spillerne
Ædruelighedens stemme
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Det er hvad jeg hører. Man har åbenbart været mere tilfreds i klubben end folk på debatsiden er.R Rosenberg skrev: ↑10. jan 2022, 20:13Det sidste må simpelthen være en and. Netop, fordi man ved, hvad man får.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Jamen, han er da en flink mand. Det bør bare ikke være nok at være flink. Og sporadisk pigefodbold i et halvt års tid har næppe gjort ham til den nye Klopp.Prica22 skrev: ↑10. jan 2022, 20:14Det er hvad jeg hører. Man har åbenbart været mere tilfreds i klubben end folk på debatsiden er.R Rosenberg skrev: ↑10. jan 2022, 20:13Det sidste må simpelthen være en and. Netop, fordi man ved, hvad man får.
Hvis Inge henter Friis tilbage, så begynder den nærmest forelskelse, jeg havde i ham nærmest at falme til ligegyldighed.
I så fald kan man sætte flueben ved, at han har hentet 1, måske 2, spillere, der har været kanonarbejde. Den ene gik dog i stykker ret hurtigt. Røvtur.
Dertil en træner, som virkelig viste noget nytænkning, men som stak halen mellem benene/jagtede mammon efter bare ét år. Røvtur.
Samt en helvedes masse nulbon'er. Røvtur.
Ædruelighedens stemme
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
ChokPrica22 skrev: ↑10. jan 2022, 20:14Det er hvad jeg hører. Man har åbenbart været mere tilfreds i klubben end folk på debatsiden er.R Rosenberg skrev: ↑10. jan 2022, 20:13Det sidste må simpelthen være en and. Netop, fordi man ved, hvad man får.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Godt arbejde. Alt det du skriver giver super god mening. Speciel handel med Høgh. Man må virkelig ha’ spottet et udviklingspotentiale.Prica22 skrev: ↑10. jan 2022, 20:07Har forhørt mig lidt rundt omkring og støvet dette frem.
- AaB er meget tæt på Kasper Høgh, som vil blive lejet tilbage til Hobro med det samme
- Viborg holdte AaB hen, i håb om at Grønning blev solgt, så man havde råd til kræve meget for Sørensen. De kræver en ikke uvæsentlig sum. AaB har luret den og er ikke helt tilfredse. En transfer er efterhånden tvivlsom. Og af samme årsag er interessen for L.Friis kølnet
- Thomasberg har 6 måneders opsigelse, hvilket giver AaB nogle kort på hånden ift. de 2 millioner der kræves
- Thomasberg vil gerne AaB og presser lidt på
- Der sker noget med Cifuentes i morgen eller overmorgen, mest sandsynligt i overmorgen
- Man vil gerne have erstatningen klar med det samme Cifuentes er væk
- Der er noget snak om J.Friis vidst er andenprioritet fordi man ved, hvad man får og han er vellidt blandt spillerne
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Også lidt til de pågående Thelander-rygter:
- Det er på agentniveau lige pt.
- Han er mere stemt på et udlandsskifte
- En forlængelse er ikke umulig og FCK-interessen svækker nok ikke hans situation i forhandlingerne
- Det er på agentniveau lige pt.
- Han er mere stemt på et udlandsskifte
- En forlængelse er ikke umulig og FCK-interessen svækker nok ikke hans situation i forhandlingerne
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Tak! Han var et stortalent i ungdomsårene, men fik aldrig knækket koden på seniorniveau i Randers. En ansættelse af Thomasberg kunne måske sætte handlen i fare, da han i tidernes morgen droppede Høgh i Randers.Forza skrev: ↑10. jan 2022, 20:28Godt arbejde. Alt det du skriver giver super god mening. Speciel handel med Høgh. Man må virkelig ha’ spottet et udviklingspotentiale.Prica22 skrev: ↑10. jan 2022, 20:07Har forhørt mig lidt rundt omkring og støvet dette frem.
- AaB er meget tæt på Kasper Høgh, som vil blive lejet tilbage til Hobro med det samme
- Viborg holdte AaB hen, i håb om at Grønning blev solgt, så man havde råd til kræve meget for Sørensen. De kræver en ikke uvæsentlig sum. AaB har luret den og er ikke helt tilfredse. En transfer er efterhånden tvivlsom. Og af samme årsag er interessen for L.Friis kølnet
- Thomasberg har 6 måneders opsigelse, hvilket giver AaB nogle kort på hånden ift. de 2 millioner der kræves
- Thomasberg vil gerne AaB og presser lidt på
- Der sker noget med Cifuentes i morgen eller overmorgen, mest sandsynligt i overmorgen
- Man vil gerne have erstatningen klar med det samme Cifuentes er væk
- Der er noget snak om J.Friis vidst er andenprioritet fordi man ved, hvad man får og han er vellidt blandt spillerne
- Nordjyden HY
- 1. div

- Indlæg: 341
- Tilmeldt: 10. jun 2021, 15:19
- Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
- Kontakt:
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Vi går vel med små skridt mod en ansættelse af Thomasberg.Prica22 skrev: ↑10. jan 2022, 20:07Har forhørt mig lidt rundt omkring og støvet dette frem.
- AaB er meget tæt på Kasper Høgh, som vil blive lejet tilbage til Hobro med det samme
- Viborg holdte AaB hen, i håb om at Grønning blev solgt, så man havde råd til kræve meget for Sørensen. De kræver en ikke uvæsentlig sum. AaB har luret den og er ikke helt tilfredse. En transfer er efterhånden tvivlsom. Og af samme årsag er interessen for L.Friis kølnet
- Thomasberg har 6 måneders opsigelse, hvilket giver AaB nogle kort på hånden ift. de 2 millioner der kræves
- Thomasberg vil gerne AaB og presser lidt på
- Der sker noget med Cifuentes i morgen eller overmorgen, mest sandsynligt i overmorgen
- Man vil gerne have erstatningen klar med det samme Cifuentes er væk
- Der er noget snak om J.Friis vidst er andenprioritet fordi man ved, hvad man får og han er vellidt blandt spillerne
Vil det sige, at man håber på at kunne præsentere den nye træner senest d. 13 Januar? (Dagen før AaB tager på tæningslejr)
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Ja, egentlig. Man hyrer en træner som klart udvikler truppen videre fra et niveau hvor spillet var for endimensionelt og umodent, gode spillere blev kastet rundt i skrivebords-eksperimenter, og træningsmiljøet ikke var ambitiøst nok, og så er det en option at gå tilbage til træneren der leverede det udgangspunkt. Chok, tja.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Det er ikke svært at lave hårde træninger, det er svært at ændre kulturen. Det har Marti åbenbart gjort, og Hiljemark og Würtz er der stadig til at svinge pisken. Hvis det er træningsintensiteten der var anken mod Friis, så synes jeg godt man kan argumentere for at det problem er løst.Funky skrev: ↑10. jan 2022, 21:36Ja, egentlig. Man hyrer en træner som klart udvikler truppen videre fra et niveau hvor spillet var for endimensionelt og umodent, gode spillere blev kastet rundt i skrivebords-eksperimenter, og træningsmiljøet ikke var ambitiøst nok, og så er det en option at gå tilbage til træneren der leverede det udgangspunkt. Chok, tja.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Enig. Det vil være et stort skridt tilbage. Har bare svært ved at tro på, at Jakob Friis er aktuel.Funky skrev: ↑10. jan 2022, 21:36Ja, egentlig. Man hyrer en træner som klart udvikler truppen videre fra et niveau hvor spillet var for endimensionelt og umodent, gode spillere blev kastet rundt i skrivebords-eksperimenter, og træningsmiljøet ikke var ambitiøst nok, og så er det en option at gå tilbage til træneren der leverede det udgangspunkt. Chok, tja.
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Så må det være TT frem for Høgh, hvis det skulle komme dertil - men det har jeg svært ved at forestille mig.Prica22 skrev: ↑10. jan 2022, 21:21Tak! Han var et stortalent i ungdomsårene, men fik aldrig knækket koden på seniorniveau i Randers. En ansættelse af Thomasberg kunne måske sætte handlen i fare, da han i tidernes morgen droppede Høgh i Randers.Forza skrev: ↑10. jan 2022, 20:28Godt arbejde. Alt det du skriver giver super god mening. Speciel handel med Høgh. Man må virkelig ha’ spottet et udviklingspotentiale.Prica22 skrev: ↑10. jan 2022, 20:07Har forhørt mig lidt rundt omkring og støvet dette frem.
- AaB er meget tæt på Kasper Høgh, som vil blive lejet tilbage til Hobro med det samme
- Viborg holdte AaB hen, i håb om at Grønning blev solgt, så man havde råd til kræve meget for Sørensen. De kræver en ikke uvæsentlig sum. AaB har luret den og er ikke helt tilfredse. En transfer er efterhånden tvivlsom. Og af samme årsag er interessen for L.Friis kølnet
- Thomasberg har 6 måneders opsigelse, hvilket giver AaB nogle kort på hånden ift. de 2 millioner der kræves
- Thomasberg vil gerne AaB og presser lidt på
- Der sker noget med Cifuentes i morgen eller overmorgen, mest sandsynligt i overmorgen
- Man vil gerne have erstatningen klar med det samme Cifuentes er væk
- Der er noget snak om J.Friis vidst er andenprioritet fordi man ved, hvad man får og han er vellidt blandt spillerne
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Ja, Thomasberg er også mit klart bedste bud.Nordjyden HY skrev: ↑10. jan 2022, 21:31Vi går vel med små skridt mod en ansættelse af Thomasberg.Prica22 skrev: ↑10. jan 2022, 20:07Har forhørt mig lidt rundt omkring og støvet dette frem.
- AaB er meget tæt på Kasper Høgh, som vil blive lejet tilbage til Hobro med det samme
- Viborg holdte AaB hen, i håb om at Grønning blev solgt, så man havde råd til kræve meget for Sørensen. De kræver en ikke uvæsentlig sum. AaB har luret den og er ikke helt tilfredse. En transfer er efterhånden tvivlsom. Og af samme årsag er interessen for L.Friis kølnet
- Thomasberg har 6 måneders opsigelse, hvilket giver AaB nogle kort på hånden ift. de 2 millioner der kræves
- Thomasberg vil gerne AaB og presser lidt på
- Der sker noget med Cifuentes i morgen eller overmorgen, mest sandsynligt i overmorgen
- Man vil gerne have erstatningen klar med det samme Cifuentes er væk
- Der er noget snak om J.Friis vidst er andenprioritet fordi man ved, hvad man får og han er vellidt blandt spillerne
Vil det sige, at man håber på at kunne præsentere den nye træner senest d. 13 Januar? (Dagen før AaB tager på tæningslejr)
Det er ikke noget jeg har hørt, men det er jo oplagt med tanken. Hvis der sker noget indenfor de 1-2 dage og erstatningen så er klar med det samme, passer det med træningslejren.
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Jeg tænker heller ikke, det er et dilemma for AaB. Høgh må ligge og rode med det, hvis han er ked af træneren.Funky skrev: ↑10. jan 2022, 21:40Så må det være TT frem for Høgh, hvis det skulle komme dertil - men det har jeg svært ved at forestille mig.Prica22 skrev: ↑10. jan 2022, 21:21Tak! Han var et stortalent i ungdomsårene, men fik aldrig knækket koden på seniorniveau i Randers. En ansættelse af Thomasberg kunne måske sætte handlen i fare, da han i tidernes morgen droppede Høgh i Randers.Forza skrev: ↑10. jan 2022, 20:28Godt arbejde. Alt det du skriver giver super god mening. Speciel handel med Høgh. Man må virkelig ha’ spottet et udviklingspotentiale.Prica22 skrev: ↑10. jan 2022, 20:07Har forhørt mig lidt rundt omkring og støvet dette frem.
- AaB er meget tæt på Kasper Høgh, som vil blive lejet tilbage til Hobro med det samme
- Viborg holdte AaB hen, i håb om at Grønning blev solgt, så man havde råd til kræve meget for Sørensen. De kræver en ikke uvæsentlig sum. AaB har luret den og er ikke helt tilfredse. En transfer er efterhånden tvivlsom. Og af samme årsag er interessen for L.Friis kølnet
- Thomasberg har 6 måneders opsigelse, hvilket giver AaB nogle kort på hånden ift. de 2 millioner der kræves
- Thomasberg vil gerne AaB og presser lidt på
- Der sker noget med Cifuentes i morgen eller overmorgen, mest sandsynligt i overmorgen
- Man vil gerne have erstatningen klar med det samme Cifuentes er væk
- Der er noget snak om J.Friis vidst er andenprioritet fordi man ved, hvad man får og han er vellidt blandt spillerne
-
To Madeira
- Miniput

- Indlæg: 6
- Tilmeldt: 10. jan 2022, 21:14
- Favoritspiller: Lucas Andersen
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Kaufmann endnu ikke haft en startplads hos HSV og hverken lavet mål eller assist. Er det nu AaB skal komme ham til undsätning?
- KongGulerod
- Landshold

- Indlæg: 856
- Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Det et vel kun leje, der er realistisk, og der er ikke nogen grund til at spille FCKs mand varm…To Madeira skrev: ↑10. jan 2022, 21:45Kaufmann endnu ikke haft en startplads hos HSV og hverken lavet mål eller assist. Er det nu AaB skal komme ham til undsätning?
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Enig, det er kun relevant hvis han får ophævet sin kontrakt.KongGulerod skrev: ↑10. jan 2022, 22:07Det et vel kun leje, der er realistisk, og der er ikke nogen grund til at spille FCKs mand varm…To Madeira skrev: ↑10. jan 2022, 21:45Kaufmann endnu ikke haft en startplads hos HSV og hverken lavet mål eller assist. Er det nu AaB skal komme ham til undsätning?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Har det blandet med evt. at tage Kaufmann hjem. Jeg tror egentlig på ham og kan sagtens se ham blive genstartet her, men jeg synes omvendt det er andre typer vi mangler lige nu i angrebet.
RAUS RAUS SSE!
-
To Madeira
- Miniput

- Indlæg: 6
- Tilmeldt: 10. jan 2022, 21:14
- Favoritspiller: Lucas Andersen
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Jeg er helt enig med jer alle tre og forstår godt I er skeptiske med at tage Kaufmann retur på leje som pt er det eneste realistiske-han har jo stadig en lang kontrakt med löverne.
Jeg tror bare ikke på han nogensinde vil blive fast angriber hos FCK, når de lejer ham ud uden snärt af success. Desuden var det Ståles köb og ikke en Jess Thorup spiller. Hvis Marakric går i stykker synes jeg vi ser sårbare ud, så at leje Kaufmann med köbsoption til sommer vil ikke väre dumt. Men men men måske vi bare skal vente til han spiller sig endnu ringere og kontrakten närmer sig et udlöb inden vi hapser ham...
Jeg tror bare ikke på han nogensinde vil blive fast angriber hos FCK, når de lejer ham ud uden snärt af success. Desuden var det Ståles köb og ikke en Jess Thorup spiller. Hvis Marakric går i stykker synes jeg vi ser sårbare ud, så at leje Kaufmann med köbsoption til sommer vil ikke väre dumt. Men men men måske vi bare skal vente til han spiller sig endnu ringere og kontrakten närmer sig et udlöb inden vi hapser ham...