9520AaB skrev: ↑4. jan 2022, 20:18
Køllen I Møllen skrev:Portland skrev: ↑4. jan 2022, 17:42
Gad vide om det var mig, som fik en reprimande?
Jeg har altid synes, at Brøndby har været en ynkelig klub, når de altid har forsvaret deres fans med udsagn som
Vi har nogle fantastiske fans - dette har været mantraet efter masseødelæggelse, slagsmål, homofobiske og racistiske tilråb.
Det er ikke i orden - det er lavt.
Men måske fik jeg en reprimande for at kalde folk der råber racistiske tilråb for et fjols - det gælder også selv om man har et AaB trøje på.
Må man mene sådan og skrive sådan i det her Forum?
Er der én eneste der har forsvaret de par bøvede bonderøve der har råbt homofobiske ting?
Du sammenligner med Brøndby som forsvarede alt og alle uanset hvad deres fans gjorde dengang de hærgede byer, smadrede folk osv overalt i landet.
Jeg ser heller ingen herinde, der forsvarer nogle bøvhoveder. Et lille håb går dog på, at hvis de sætter deres fod på vesttribunen igen, så stimler samtlige rigtige fans sig sammen, og får smidt bøvhovederne ud. SELVJUSTITS!!!
Noget som Brøndby så i øvrigt mangler også.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Selv har jeg - i det virkelige liv et relativt kultiveret, ganske belæst og okay socialt kompetent menneske - ikke tal på, hvor mange ting, jeg har råbt, brummet eller sagt på stadion gennem tiderne. Ting, som jeg - igen ude i det virkelige liv anno 2022 - ville tænke kom fra en huleboer, der aldrig har omgåedes mennesker.
Jeg er heldigvis blevet noget mere afdæmpet med alderen, men min kone kan da skrive under på, at vi vel ikke skal mere end mellem 1 og 3 kampe tilbage, siden jeg sad og råbte ting til mit tv (er man idiot?), som i hendes optik netop afspejlede den føromtalte huleboer.
Fodbold kan bare skabe nogle underlige kortslutninger i synapserne mellem hjernebark, lillehjerne og talecentre, som man en tirsdag aften har svært ved at greje.
Det betyder jo ikke, at der ikke er grænser. Eller at man ikke skal tage sig sammen. Eller at man kan tillade sig at råbe hvad som helst. Men vi skal også bare lige huske på, at grænserne rykker sig hele tiden, og at vores hjerne ikke altid lige kan følge med. Igen, det er ikke nogen undskyldning for at overskride grænserne - blot en forklaring.
Derfor er det også godt, hvis et, I situationen mere rationelt menneske, kan lægge hånden på skulderen og sige "stop, fjols", men at en hel tribune skal tafe affære over for et sådan tilråb er nok at gå lidt for langt.