Den er svær. Vi elsker jo alle 2014 Kusk og ønsker alle at se ham på det niveau igen. Vi må dog også være ærlige og erkende, at han aldrig er nået et stabilt højt niveau igen.Funky skrev:Jeg vil nu fastholde, at Kusk gjorde det godt i de træningskampe, vi kunne se i opstarten - men ellers er historien jo klar: Kusk er aldrig blevet den bærende kraft i vores offensiv, som han var tiltænkt at være, og nu er vi på den 3. eller 4. træner, som ikke ser ham som en centralt brik på holdet (eller bare bænken). Så kan man se i bakspejlet og klandre AaB for at have satset på Kusk til at begynde med, men det synes jeg er lidt for bagklogt.Patmand skrev: ↑26. feb 2022, 18:32Hvorfor skulle en klub fra MLS være interesseret i en reserve fra upåagtede AaB?
Jeg har længe været fortaler for at Kusk skal sendes videre. Det er Jyllands dyreste reserve, men der går rygter om at han nægter at forlade AaB og sin guldrandede kontrakt.
Når året rinder ud har AaB spenderet kr. 15 mio. på Kasper Kusk. Vel nok den ringeste transfer i nyere tid.
De fleste herinde er ikke rationelle i deres holdning til Kasper Kusk, men prøv at forestille jer et lignende forløb blot med en udlænding.
Det virker oplagt, at Kusk skal videre. Jeg ved ikke, om der er en sidste livline for ham i, at Friis kommer pr. 1/8. Men jeg tvivler.
Det kommer til at lyde meget bagklogt, men i virkeligheden har han nok været fejlcastet som bærende kraft fra starten. Kusk er en medgansspiller, ikke en der går forrest eller en særligt ekstrovert type. De tre ting til sammen gør det svært at lykkes som bærende kraft og det er det han er hentet som. Alt det til trods har jeg stadig svært ved at opgive Kusk, men havde han ikke været AaB’er og doublevinder med den løn og track record siden han kom tilbage havde jeg nok glædeligt sponsoreret en envejsbillet væk.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro