Jaja, barnemordere har jo også ret til underholdning
AaB´ere i andre klubber / udlandet
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Man må da næsten håbe, at det er skaden som gør, at det ikke giver mening for Abildgaard at finde sig en anden klub..
Ellers ser det ikke så godt ud på "personlig karakter"-skalaen..
Men mon ikke årsagen skal findes i skaden, og der derfor ikke er nogen klubber, som vil match hans løn i de kommende måneder, og han derudover heller ikke ville få mange minutter, fordi han ikke er klar endnu
Men mon ikke årsagen skal findes i skaden, og der derfor ikke er nogen klubber, som vil match hans løn i de kommende måneder, og han derudover heller ikke ville få mange minutter, fordi han ikke er klar endnu
At det kunne komme til at gøre lidt ondt på pengepungen i en lille periode er ikke rigtig en undskyldning. Eller står man kun på mål for sine værdier når det ikke koster en selv noget? Mon ikke Oliver kunne klare sig.Dalbjerg skrev:Man må da næsten håbe, at det er skaden som gør, at det ikke giver mening for Abildgaard at finde sig en anden klub..
Nuvel, det er nok mere kompliceret end som så, men han ser ikke for heldig ud her.
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Hvad skulle han ellers gøre. Har er ikke i stand til at spille eller få en kontrakt andre steder. Han har reelt intet valg.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Springe et par måneders løn over.
You pay for this?
Jeg synes du skulle gå foran med et godt eksempel og starte med at give afkald på et par måneder af din egen løn til Ukraine. Jeg skal gerne finde et link til dig, hvor du kan betale pengene direkte ind til Ukraine.Fromthecradle skrev: ↑4. apr 2022, 22:28Springe et par måneders løn over.
I mellemtiden kan du så prøve at finde ud af hvilken skade Abildgaard har, og om det overhovedet er realistisk han kan få en anden kontrakt om et par måneder.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Hvad kender du til mit bidrag?Pastorius skrev: ↑4. apr 2022, 22:31Jeg synes du skulle gå foran med et godt eksempel og starte med at give afkald på et par måneder af din egen løn til Ukraine. Jeg skal gerne finde et link til dig, hvor du kan betale pengene direkte ind til Ukraine.Fromthecradle skrev: ↑4. apr 2022, 22:28Springe et par måneders løn over.
I mellemtiden kan du så prøve at finde ud af hvilken skade Abildgaard har, og om det overhovedet er realistisk han kan få en anden kontrakt om et par måneder.
Og hvorfor i alverden skulle jeg undersøge hvilken skade han har?
Stop dig selv.
You pay for this?
- Buzz Killington
- Allstar

Han er vel arbejdsløshedsforsikret på en eller anden måde, eller har sparet lidt op. Ellers er han berettiget til kontanthjælp. Eller hvis han vil gå i gang med en uddannelse, så er der også SU. Han er trods alt kun 25.Pastorius skrev: ↑4. apr 2022, 22:31Jeg synes du skulle gå foran med et godt eksempel og starte med at give afkald på et par måneder af din egen løn til Ukraine. Jeg skal gerne finde et link til dig, hvor du kan betale pengene direkte ind til Ukraine.Fromthecradle skrev: ↑4. apr 2022, 22:28Springe et par måneders løn over.
Derudover tror jeg der er lidt mere symbolik i at Abildgaard som profil i en stor Russisk klub tager et standpunkt, end når en en random internetbruger som FtC gør. Det synes jeg egentlig godt man må mene mene uden at man behøver drage andre brugeres bidrag ind i sagen.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Hvorfor skulle lige netop Abildgaard bidrage med 1/6 af sin årsindkomst, mens vi andre kan sidde herhjemme og være hellige.Fromthecradle skrev: ↑4. apr 2022, 22:39Hvad kender du til mit bidrag?Pastorius skrev: ↑4. apr 2022, 22:31Jeg synes du skulle gå foran med et godt eksempel og starte med at give afkald på et par måneder af din egen løn til Ukraine. Jeg skal gerne finde et link til dig, hvor du kan betale pengene direkte ind til Ukraine.Fromthecradle skrev: ↑4. apr 2022, 22:28Springe et par måneders løn over.
Og hvorfor i alverden skulle jeg undersøge hvilken skade han har?
Stop dig selv.
Det er jo ikke fordi han bare rykker tilbage til en sikker og tryg base, når han tager tilbage. Havde han følt han havde andre muligheder, så var han vel ikke taget tilbage.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det er altid let at kræve, at andre skal opgive et par måneders løn..Hanga skrev: ↑4. apr 2022, 22:06At det kunne komme til at gøre lidt ondt på pengepungen i en lille periode er ikke rigtig en undskyldning. Eller står man kun på mål for sine værdier når det ikke koster en selv noget? Mon ikke Oliver kunne klare sig.Dalbjerg skrev:Man må da næsten håbe, at det er skaden som gør, at det ikke giver mening for Abildgaard at finde sig en anden klub..
Nuvel, det er nok mere kompliceret end som så, men han ser ikke for heldig ud her.
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Hvis han havde muligheden for at få tæt på tilsvarende løn andet sted, ja så var jeg med på at betvivle hans karater.
Hvis hans alternativ er en formålsløs aktion, hvor han nægter at modtage løn, ja så forstår jeg ham godt!
Det skulle være en meget speciel (og dyr) lønforsikring, som inddækker hans løn efter egen opsigelse..Buzz Killington skrev: ↑4. apr 2022, 22:40Han er vel arbejdsløshedsforsikret på en eller anden måde, eller har sparet lidt op. Ellers er han berettiget til kontanthjælp. Eller hvis han vil gå i gang med en uddannelse, så er der også SU. Han er trods alt kun 25.Pastorius skrev: ↑4. apr 2022, 22:31Jeg synes du skulle gå foran med et godt eksempel og starte med at give afkald på et par måneder af din egen løn til Ukraine. Jeg skal gerne finde et link til dig, hvor du kan betale pengene direkte ind til Ukraine.Fromthecradle skrev: ↑4. apr 2022, 22:28Springe et par måneders løn over.
Derudover tror jeg der er lidt mere symbolik i at Abildgaard som profil i en stor Russisk klub tager et standpunkt, end når en en random internetbruger som FtC gør. Det synes jeg egentlig godt man må mene mene uden at man behøver drage andre brugeres bidrag ind i sagen.
Det er godt nok let at sidde i trygge DK, og kritisere andre..
- Buzz Killington
- Allstar

Nej. Jeg tror ikke han er forsikret. Han har vel sparet op i stedet.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Buzz Killington
- Allstar

TJoe. Det kræver vel bare at en person bidrager til underholdningsindustrien i et land der dræber tusinder af uskyldige, voldtager (og dræber) børn og smadrer for milliarder, og at personen samtidig ved ikke at tage afstand fra uhyrlighederne ved at blive væk dermed implicit signalerer til russerne at det er helt cool hvad russerne laver*. Så ja, det er vel egentlig ret let.Dalbjerg skrev: ↑4. apr 2022, 22:45Det skulle være en meget speciel (og dyr) lønforsikring, som inddækker hans løn efter egen opsigelse..Buzz Killington skrev: ↑4. apr 2022, 22:40Han er vel arbejdsløshedsforsikret på en eller anden måde, eller har sparet lidt op. Ellers er han berettiget til kontanthjælp. Eller hvis han vil gå i gang med en uddannelse, så er der også SU. Han er trods alt kun 25.Pastorius skrev: ↑4. apr 2022, 22:31Jeg synes du skulle gå foran med et godt eksempel og starte med at give afkald på et par måneder af din egen løn til Ukraine. Jeg skal gerne finde et link til dig, hvor du kan betale pengene direkte ind til Ukraine.Fromthecradle skrev: ↑4. apr 2022, 22:28Springe et par måneders løn over.
Det er godt nok let at sidde i trygge DK, og kritisere andre..
*som i at det er sådan det vil blive forstået.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Tænker ikke vi skal fordømme Abildgaard. For det første kender vi reelt set ikke hele baggrunden, for det andet er det næppe Rubin Kazan der er gået i krig i Ukraine. Det er muligt at man ikke kan adskille sport og politik helt. Men det er sgu da tankevækkende, at russerne i NHL spiller videre og tiljubles som kæmpe stjerner, og vi så kritiserer Abildgaard for at opfylde sin kontrakt. Måske man kunne gøre mere for fred og demokrati ved at være til stede i et land i stedet for at isolere det????
Åhh nej vi skal endelig ikke forvente at sports folk har en samvittighed.. Alt den snak om sport og politik ikke hænger sammen er til at få dårlig mave af, alt imens Michael Laudrup, Nadia Nadim og alle de andre får store summer af Quatar osv.
Selvfølgelig har Abildgård et valg, hvad enten han er skadet eller ej. Os almindelige mennesker får sku ikke samme luksus, når vi bliver bedt om at afstå for at støtte xxx eller yyy.... Rusland er blevet en terror stat, der bevist begår uhyrligheder i Ukraine, så som at voldtage piger ned til 7 års aldere, for der efter at skyde hele familien osv... Alt imens den almindelig russer støtter op om det, dels pga uvidenhed, dels pga properganda og dels pga den russiske stolthed og ideen om at alle er imod dem... Jeg brækker mig
Selvfølgelig har Abildgård et valg, hvad enten han er skadet eller ej. Os almindelige mennesker får sku ikke samme luksus, når vi bliver bedt om at afstå for at støtte xxx eller yyy.... Rusland er blevet en terror stat, der bevist begår uhyrligheder i Ukraine, så som at voldtage piger ned til 7 års aldere, for der efter at skyde hele familien osv... Alt imens den almindelig russer støtter op om det, dels pga uvidenhed, dels pga properganda og dels pga den russiske stolthed og ideen om at alle er imod dem... Jeg brækker mig
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Tusindvis af russere er også blevet arresteret i protester mod krigen. Den folkelige modstand har været så stor, at man har måttet gøre det ulovligt at benævne krigen for, hvad den er.gravballe skrev: ↑5. apr 2022, 08:39Åhh nej vi skal endelig ikke forvente at sports folk har en samvittighed.. Alt den snak om sport og politik ikke hænger sammen er til at få dårlig mave af, alt imens Michael Laudrup, Nadia Nadim og alle de andre får store summer af Quatar osv.
Jeg tror, man skal passe på med at gøre sig klog på, hvordan landet ligger i Rusland.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Nej, Rubin Kazan er ikke i krig, men er i det land som pt. er gang i folkedrab. Det er umuligt at tro, at han ikke bliver en del af den propaganamaskine der skal holde støtten til krigen højt, måske endnu mere når han er en russisktalende udlænding. Fifa har sikret ham en kattelem ud, men den har han ikke taget. Derfor er det fair at kritisere ham.Klaus skrev: ↑5. apr 2022, 07:08Tænker ikke vi skal fordømme Abildgaard. For det første kender vi reelt set ikke hele baggrunden, for det andet er det næppe Rubin Kazan der er gået i krig i Ukraine. Det er muligt at man ikke kan adskille sport og politik helt. Men det er sgu da tankevækkende, at russerne i NHL spiller videre og tiljubles som kæmpe stjerner, og vi så kritiserer Abildgaard for at opfylde sin kontrakt. Måske man kunne gøre mere for fred og demokrati ved at være til stede i et land i stedet for at isolere det????
Det er stadig et stort mindre tal, og de har været modige ingen tvivl om det. Men slaget blev tabt allerede da Putin bombede sin egen befolkning for at gå ind i tjetjenien... Folk her hjemme forventer firmaer trækker sig ud af rusland og afskriver store invisteringer som tabt, alt imens man holder hånden over sport sfolk... Få nu lidt nosser, hvis man har intregreitet så koster det...Erasmus Montanus skrev: ↑5. apr 2022, 08:44Tusindvis af russere er også blevet arresteret i protester mod krigen. Den folkelige modstand har været så stor, at man har måttet gøre det ulovligt at benævne krigen for, hvad den er.gravballe skrev: ↑5. apr 2022, 08:39Åhh nej vi skal endelig ikke forvente at sports folk har en samvittighed.. Alt den snak om sport og politik ikke hænger sammen er til at få dårlig mave af, alt imens Michael Laudrup, Nadia Nadim og alle de andre får store summer af Quatar osv.
Jeg tror, man skal passe på med at gøre sig klog på, hvordan landet ligger i Rusland.
Det er lidt lige som fortællingen om hvorfor fodboldspillere skal have så meget i løn.. "øhhh de kan jo kun leve af det til de er 35" alt imens i den virkelige verden er der normale mennesker der først rigtigt begynder at arbejde der... Man har altid altid undskyldninger over for sportsfolk...
Hvis man er i rusland nu, skadet eller ej.. som sportsmand, firma eller andet så støtter man en stat der voldtager og myrder løs, og laver etnisk udrensning... Gå ind i diverse telegram grupper.. det nærmer sig ISIS style....
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Han skal have lov til at vælge, uden pøblen står klar med kritik.Eksil skrev: ↑5. apr 2022, 08:44Nej, Rubin Kazan er ikke i krig, men er i det land som pt. er gang i folkedrab. Det er umuligt at tro, at han ikke bliver en del af den propaganamaskine der skal holde støtten til krigen højt, måske endnu mere når han er en russisktalende udlænding. Fifa har sikret ham en kattelem ud, men den har han ikke taget. Derfor er det fair at kritisere ham.Klaus skrev: ↑5. apr 2022, 07:08Tænker ikke vi skal fordømme Abildgaard. For det første kender vi reelt set ikke hele baggrunden, for det andet er det næppe Rubin Kazan der er gået i krig i Ukraine. Det er muligt at man ikke kan adskille sport og politik helt. Men det er sgu da tankevækkende, at russerne i NHL spiller videre og tiljubles som kæmpe stjerner, og vi så kritiserer Abildgaard for at opfylde sin kontrakt. Måske man kunne gøre mere for fred og demokrati ved at være til stede i et land i stedet for at isolere det????
Almindelige russere bliver udsat for diskrimination, blot fordi de er russere. Den propaganda maskine du snakker om, er du og andre i vesten en markant del af - på baggrund af vestlige medier, politikere og frelste meningsdannere. Du er klar til at lege moralsk overdommer, blot fordi arbejdet passes - noget af en diskurs der sættes!