men 3 mio er åbenbart for dyrt for AaB, jeg synes da ikke at det lyder af meget for en kæmpe opgradering istedet for pallesen
Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Jeg gad godt, at jeg kunne tale de ting op som en fordel, men huset kan lejes ud eller sælges, konen kan vel let finde et nyt job (jeg tænker, at de som fodboldkoner er med på, at det er en stor del af præmissen?) og der er internationale skoler "alle steder".9000AA skrev: ↑11. jun 2022, 17:25Jeg tænker også han selv kan se en fordel i det - de har købt hus i Aalborg, hans kæreste/kone arbejder her, og ungerne går i skole her. Så alt andet lige skal han vel nærmest alene afsted. Så kan det godt være han kan få lidt mindre i Aalborg, men så skal han ikke rejse fra dem.
Selvom vi har fået Kramer, ser jeg meget gerne en forlængelse med Thelander, for de øvrige til den plads i truppen har bare ikke særlig høj kvalitet.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
-
Stegosaurus
- Allstar

Jeg havde gerne byttet Mølgaard for Pallesen, men SÅ vild synes jeg nu ikke Mølgaard har været. Han har været en del af det ringeste forsvar og har også kostet nogle mål. Men lidt svært at bedømme ham når han har spillet på så ringe et hold.
Men nu mangler AaB jo forstærkninger ret mange steder, og man har stadig ikke solgt for hvad man har budgetteret med denne sommer.
3 mio. kunne man sikkert godt få råd til, men så koster det jo på en række andre pladser. For AaB handler det om at prioritere, og det er derfor man i stor grad kigger på transferfrie spillere dette vindue.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
hvis han købes for 3 mio så er jeg ærgerlig over vi ikke er køber klubben. Vi burde have sådan en spiller. Ung, fremadstormende og et klart salgtspotentiale. + en der kan gå direkte ind på holdet. ØVForza skrev: ↑13. jun 2022, 11:53Men nu mangler AaB jo forstærkninger ret mange steder, og man har stadig ikke solgt for hvad man har budgetteret med denne sommer.
3 mio. kunne man sikkert godt få råd til, men så koster det jo på en række andre pladser. For AaB handler det om at prioritere, og det er derfor man i stor grad kigger på transferfrie spillere dette vindue.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Arh, 25 år er ikke ungt i fodbold. Hvis der skulle være et videresalgspotentiale i ham udover de tre mio han tilsyneladende ryger til, så skal han denuntelynme ske noget. Og backs er generelt i den billigere end.baresi skrev: ↑13. jun 2022, 11:58hvis han købes for 3 mio så er jeg ærgerlig over vi ikke er køber klubben. Vi burde have sådan en spiller. Ung, fremadstormende og et klart salgtspotentiale. + en der kan gå direkte ind på holdet. ØVForza skrev: ↑13. jun 2022, 11:53Men nu mangler AaB jo forstærkninger ret mange steder, og man har stadig ikke solgt for hvad man har budgetteret med denne sommer.
Jeg er ikke specielt trist over at AGF fik ham.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Sådan set enig i at Mølgaard nok skulle kunne agere et upgrade i forhold til Pallesen, det vil de fleste kunne, men tror det er begrænset hvad vi vil kunne forvente i et muligt fremtidig salg. Han bliver trods alt 26 til september.baresi skrev: ↑13. jun 2022, 11:58hvis han købes for 3 mio så er jeg ærgerlig over vi ikke er køber klubben. Vi burde have sådan en spiller. Ung, fremadstormende og et klart salgtspotentiale. + en der kan gå direkte ind på holdet. ØVForza skrev: ↑13. jun 2022, 11:53Men nu mangler AaB jo forstærkninger ret mange steder, og man har stadig ikke solgt for hvad man har budgetteret med denne sommer.
Mon ikke trenden forsætter med at lede efter transferfrie spillere til den højre dør?
Mølgaard fylder 26 til september. Så "ung, fremadstormende og klart salgspotentiale" er vel ikke så oplagt? Men AGF har haft svært ved at komme sig over tabet af Kevin Diks. Man hentede en middelmådig D'Alberto transferfrit fra den portugisiske liga, men nåede i løbet af sæsonen frem til, at den ellers vragede Alexander Munksgaard er bedre.
Munksgaard er kun 24, men har ikke udviklet sig siden han skiftede fra FCM. Han har ellers et hav af ungdomslandskampe som højreback, selvom han er samme årgang som Mæhle, Nissen og Bah. Og nu måske i overskud i AGF. Kunne han få gang i sin udvikling i nye omgivelser?
Munksgaard er kun 24, men har ikke udviklet sig siden han skiftede fra FCM. Han har ellers et hav af ungdomslandskampe som højreback, selvom han er samme årgang som Mæhle, Nissen og Bah. Og nu måske i overskud i AGF. Kunne han få gang i sin udvikling i nye omgivelser?
Han bliver 26 i år?baresi skrev: ↑13. jun 2022, 11:58hvis han købes for 3 mio så er jeg ærgerlig over vi ikke er køber klubben. Vi burde have sådan en spiller. Ung, fremadstormende og et klart salgtspotentiale. + en der kan gå direkte ind på holdet. ØVForza skrev: ↑13. jun 2022, 11:53Men nu mangler AaB jo forstærkninger ret mange steder, og man har stadig ikke solgt for hvad man har budgetteret med denne sommer.
Vi skal have en yngre spiller der kan presse Pallesen ud af truppen. Ikke en spiller der er i nogenlunde samme kategori.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Nu er det jo ikke sikkert at han ville til AaB, men hvis vi ikke har været med i opløbet, hvis prisen er korrekt angivet, ja så fatter man ingenting..
3 millioner er alligevel nok dér, hvor jeg også ville tøve lidt. Men det afhænger jo alt sammen af, om AaB overhovedet har den post som et særligt indsatsområde, og om de i givet fald så ender med at præsentere en mere spændende spiller.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg har nævnt munksgaard før. Ser ham umiddelbart som bedre end Pallesen men må indrømme at jeg ikke ved alverden om ham andet end det jeg har set I tv og læst..SteenA skrev: ↑13. jun 2022, 12:14Mølgaard fylder 26 til september. Så "ung, fremadstormende og klart salgspotentiale" er vel ikke så oplagt? Men AGF har haft svært ved at komme sig over tabet af Kevin Diks. Man hentede en middelmådig D'Alberto transferfrit fra den portugisiske liga, men nåede i løbet af sæsonen frem til, at den ellers vragede Alexander Munksgaard er bedre.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Synes det lugter lidt af, at vi ikke er ude efter en ny højre back.
- Nordjyden HY
- 1. div

- Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
- Kontakt:
Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Det ærgrer mig enormt meget, at Mølgaard ikke tager til AaB. Med det sagt, håber jeg ikke vi kigger på Munksgaard. Han er langt fra god nok, hvis vi ønsker at spille med i top 4-6
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
Munksgaard er heller ikke manden. Jeg er jo ikke Pallesens allervarmeste tilhænger, men hvis han skal på bænken, skal det jo være fordi vi får en der klart distancerer ham, eller distancerer ham og har et stort potentiale. Jeg tænker på en der allerede nu har en sindsyg spidskompetence (fx fart) men mangler i andre dele af spillet, som man så kunne bygge på.RicoBR02 skrev: ↑13. jun 2022, 12:29Jeg har nævnt munksgaard før. Ser ham umiddelbart som bedre end Pallesen men må indrømme at jeg ikke ved alverden om ham andet end det jeg har set I tv og læst..SteenA skrev: ↑13. jun 2022, 12:14Mølgaard fylder 26 til september. Så "ung, fremadstormende og klart salgspotentiale" er vel ikke så oplagt? Men AGF har haft svært ved at komme sig over tabet af Kevin Diks. Man hentede en middelmådig D'Alberto transferfrit fra den portugisiske liga, men nåede i løbet af sæsonen frem til, at den ellers vragede Alexander Munksgaard er bedre.
Jeg ser ikke det hos hverken Munksgaard eller Mølgaard.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg tænker, at hvis vi havde købt Mølgaard for 3 mio. kr. ville det være en næsten tro kopi af, da vi købte Pallesen. Ca. samme transfersum, ca. samme alder. Ca. samme meritter. Ca. samme niveau.
Og ja, jeg er vel en af de få herinde, der egentlig synes, Pallesen har leveret nogenlunde stabilt fornuftigt i sin tid i AaB. Og det samme kunne sikkert gøre sig gældende med Tobias Mølgaard. Men vi har brug for mere end stabilt fornuftigt, hvis vi skal betale 3 mio. kr. for en spiller. Så fattige er vi, at det altså skal være en spiller med et fornuftigt videresalgspotentiale i sig, for at retfærdiggøre sådan en transfersum. Og det er Tobias Mølgaard ikke.
Og ja, jeg er vel en af de få herinde, der egentlig synes, Pallesen har leveret nogenlunde stabilt fornuftigt i sin tid i AaB. Og det samme kunne sikkert gøre sig gældende med Tobias Mølgaard. Men vi har brug for mere end stabilt fornuftigt, hvis vi skal betale 3 mio. kr. for en spiller. Så fattige er vi, at det altså skal være en spiller med et fornuftigt videresalgspotentiale i sig, for at retfærdiggøre sådan en transfersum. Og det er Tobias Mølgaard ikke.
-
R Rosenberg
- Allstar

Du er jo også kendt blandt venner, bekendte, kolleger, familie, svigerfamilie, EU-parlamentet, debatside, Nazionen, Twitter, Facebook, Snapchat samt Politikens, Kristelig Dagblads og Informations debatredaktioner for at have et noget aparte syn på fodboldspillere.BoT skrev: ↑13. jun 2022, 13:03Jeg tænker, at hvis vi havde købt Mølgaard for 3 mio. kr. ville det være en næsten tro kopi af, da vi købte Pallesen. Ca. samme transfersum, ca. samme alder. Ca. samme meritter. Ca. samme niveau.
Ædruelighedens stemme
Nogen der ved noget om Jesse Joronen?
Kan se på på transfermarkt at han udløber i Brescia her d. 30/6.
Er det for urealistisk at kigge hans vej?
Kan se på på transfermarkt at han udløber i Brescia her d. 30/6.
Er det for urealistisk at kigge hans vej?
Præcis. Fri af snærende bånd.R Rosenberg skrev: ↑13. jun 2022, 13:11Du er jo også kendt blandt venner, bekendte, kolleger, familie, svigerfamilie, EU-parlamentet, debatside, Nazionen, Twitter, Facebook, Snapchat samt Politikens, Kristelig Dagblads og Informations debatredaktioner for at have et noget aparte syn på fodboldspillere.BoT skrev: ↑13. jun 2022, 13:03Jeg tænker, at hvis vi havde købt Mølgaard for 3 mio. kr. ville det være en næsten tro kopi af, da vi købte Pallesen. Ca. samme transfersum, ca. samme alder. Ca. samme meritter. Ca. samme niveau.
Hvis han gider gå for AaB penge ville det være en konge keeper at få ind.
Tror dog det rent skatteteknisk bliver svært. Han har allerede 'forsket' i målmandspil i Danmark og kan derfor ikke vende tilbage under lav skat.