Kamptråd AaB - Horsens 31.7.22 Superliga 3. spillerunde
Re: Kamptråd AaB - Horsens 31.7.22 Superliga 3. spillerunde
Vi skaber INTET fra centralt i banen og kan slet ikke true i dybden. Vi er så nemme at dæmme op for. Samtidig står man med hjertet i halsen hver gang de tester vores keeper.
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Granli ind i stedet for Ross fra anden halvlegs start. Ross er alt for usikker på bolden og det går så langsomt
Har vi? Ku godt tænke mig se ham score lidt mål først. Hans boldomgang skal op i tempo.Kokkefar skrev:På den lyse side har vi da fået en angriber.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Granli ind i stedet for Ross fra anden halvlegs start. Ross er alt for usikker på bolden og det går så langsomt
Eller så ved han at når Pallesen får bolden, så suges der tempo ud af spillet, og bolden ender med en presset aflevering..
Dumt gult kort Ementa..
Det kommer til at begrænse ham nu..
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Når Lucas er god, så er han fandme god.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Pallesen kan umuligt suge tempoet længere ned end det, Ross leverer.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Lucas roses for at forsøge at skabe noget. Jeg vil gerne se mere end et forsøg, for indtil videre har der ikke været noget.
Et af hans store problemer helt tilbage fra Ajax-tiden har været, at han mangler et konsistent slutprodukt.
Et af hans store problemer helt tilbage fra Ajax-tiden har været, at han mangler et konsistent slutprodukt.
Det gør han dog gang på gang..Funky skrev: ↑31. jul 2022, 14:42Pallesen kan umuligt suge tempoet længere ned end det, Ross leverer.
Når han altså ikke slår et indlæg der rammer første mand, eller går til indkast i modsatte side..
Ross er ikke nogen René Henriksen, men Pallesen er et problem, især mod de her hold, som står kompakt, og giver mere plads til vores højre side end venstre side.. Netop fordi de ikke frygtet Pallesen
Ligner vi får en udskiftning af Palle i pausen
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Baseret på hvad?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Hvem?
Bevares, Ementa gør det godt som opspilsstation, men angribere vil altid blive målt på antallet af mål, og han har vel knap nok haft et skud på kassen i hele sin AaB-tid.
Jeg gad godt, at man lagde en mand ind ved siden af ham. En med noget fart. Hvilket Ementa på igen måde har.
Prip og Lucas tager konsekvent en berøring for meget. Spil nu hurtigere!
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Udviklingen går kun én vej, og det er drastigt nedad. Det her hold er ikke sat op til at skabe chancer. Det er jo helt uden energi. Nu er der snart kun 19 kampe tilbage i grundspillet og top 6 er ved at fortone sig. Det er nu, der skal gøres noget drastigt.
Ludewigs opvarmning
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Jammerligt AaB. Én pæn chance til Sousa var hvad det kunne blive til. Der er intet flow i vores spil overhovedet. Forfalder ofte til de lange bolde til Ementa.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ud med fossum og Prip eller Lucas, ind med Kusk og Pedro.
Og gerne Ludewig for Pallesen. Havde ikke set han varmede op. Måske også Granli for Ross. Men det er også pludselig fire mand.
Og gerne Ludewig for Pallesen. Havde ikke set han varmede op. Måske også Granli for Ross. Men det er også pludselig fire mand.
Højholt døjer også med tempo og præcision i sine pasninger. Ligesom vanligt. Det er bare lidt mindre synligt i denne kamp, hvor han står længere tilbage, men et problem, det er det sgu.
Vores midtbane fylder ikke meget, de få gange Horsens etablerer et angreb.
Meget chancefattig kamp, lille overvægt til AaB. Jeg synes, det er tydeligt, at Horsens-spillerne har mere selvtillid. Det forstår man også godt, med den stime, de kommer med. Men Jesus de er kedelige at se på. Nu husker jeg, hvorfor det nok er den nedrykning, jeg har glædet mig mest over de senere år.
Vores midtbane fylder ikke meget, de få gange Horsens etablerer et angreb.
Meget chancefattig kamp, lille overvægt til AaB. Jeg synes, det er tydeligt, at Horsens-spillerne har mere selvtillid. Det forstår man også godt, med den stime, de kommer med. Men Jesus de er kedelige at se på. Nu husker jeg, hvorfor det nok er den nedrykning, jeg har glædet mig mest over de senere år.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Ok første halvleg - Lucas bedste mand indtil videre, svagest Ross.
Vi skal spille hurtigere og især midtbanen varmer for meget.
Vi skal spille hurtigere og især midtbanen varmer for meget.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Måske Makaric ved siden af Ementa kunne gøre underværker ift at have en reel trussel i feltet.