jo, men når det er ca. det eneste, der virker nogenlunde...selv korte pasninger fra vores midtbane bliver til sådan nogle sløve ballonbolde, som giver Horsensspillerne alverden tid at agere på.
Kamptråd AaB - Horsens 31.7.22 Superliga 3. spillerunde
Re: Kamptråd AaB - Horsens 31.7.22 Superliga 3. spillerunde
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Helt sikkert. Hvor mange åbne chancer til AaB i 1. halvleg?
Horsens er med garanti super tilfredse med kampens forløb indtil videre.
-
OrkSatme
- 2. div

- Favoritspiller: Tulio de Melo / Melker Widell
Hvis de skruer 2 takker op i tempo, kan vi sagtens vinde den her. Men som de har spillet i første halvleg går det simpelthen for langsomt!
-
OrkSatme
- 2. div

- Favoritspiller: Tulio de Melo / Melker Widell
Hvis de skruer 2 takker op i tempo, kan vi sagtens vinde den her. Men som de har spillet i første halvleg går det simpelthen for langsomt!
Det er egentlig utroligt, vi har mange offensive spillere på banen, vi kan bare ikke komme igennem deres betondefensiv.
Et par backs der kunne slå indlæg, ville i den grad pynte.
Jeg har Lars Kramer som bedste mand. God placerings evne gør at det ser simpelt udMaglau skrev:Ok første halvleg - Lucas bedste mand indtil videre, svagest Ross.
Vi skal spille hurtigere og især midtbanen varmer for meget.
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Kom nu bare på stadion!
Jeg er uenig. Vi mangler i den grad en pasningsstærk midtbanespiller, og så noget timing i løbene. Eller måske bare nogle løb i det hele taget. Vi skal have mere ud af Ementas evner som opspilstation.troelsh skrev: ↑31. jul 2022, 14:54Det er egentlig utroligt, vi har mange offensive spillere på banen, vi kan bare ikke komme igennem deres betondefensiv.
Lidt som frygtet. Vi kan ikke skabe chancer, når modstanderen trækker sig tilbage. Det har været et problem i flere sæsoner. Ementa viser, at han er vores første angriber. Brølstærk og virkelig god til at lægge bolde af til sine medspillere. Men vi skal have mere tempo I spillet og slippe boldene hurtigere, kører flere sideskift osv. Kom så, AaB 
Håber at man ryster posen i pausen - Det er så uinspirerende og jammerligt at kigge på, så gudsforladt og planløst.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Spændende om Lars Friis kan få ændret kampbilledet.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Enig, vores store problem er at Fossum ikke fungerer som den midtbanespiller som sætter spil + tempoFunky skrev: ↑31. jul 2022, 14:57Jeg er uenig. Vi mangler i den grad en pasningsstærk midtbanespiller, og så noget timing i løbene. Eller måske bare nogle løb i det hele taget. Vi skal have mere ud af Ementas evner som opspilstation.troelsh skrev: ↑31. jul 2022, 14:54Det er egentlig utroligt, vi har mange offensive spillere på banen, vi kan bare ikke komme igennem deres betondefensiv.
Hvis ikke snart der sker noget, er der flere på stadion som omkommer af kedsomhed… det er jo Wieghorst bold
Når Ementa går ned, hvilket han gør fremragende, så skal midtbanen/wings simpelthen byde ind med nogle løb i dybden. Ementa trækker minimum 1 spiller med sig ned, og det hul han efterlader skal udfordres. I stedet triller vi bolden til siden og så lunter Ementa på plads igen.
Og så slår vi satme nogle vage indlæg. Det er ufatteligt. Både i åbent spil og på dødbolde.
Og så slår vi satme nogle vage indlæg. Det er ufatteligt. Både i åbent spil og på dødbolde.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Jeg er ret sikker på, at vores problem er langt større, end én spiller.Jonas_K skrev: ↑31. jul 2022, 14:59Enig, vores store problem er at Fossum ikke fungerer som den midtbanespiller som sætter spil + tempoFunky skrev: ↑31. jul 2022, 14:57Jeg er uenig. Vi mangler i den grad en pasningsstærk midtbanespiller, og så noget timing i løbene. Eller måske bare nogle løb i det hele taget. Vi skal have mere ud af Ementas evner som opspilstation.troelsh skrev: ↑31. jul 2022, 14:54Det er egentlig utroligt, vi har mange offensive spillere på banen, vi kan bare ikke komme igennem deres betondefensiv.
Hvis ikke snart der sker noget, er der flere på stadion som omkommer af kedsomhed… det er jo Wieghorst bold
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Men vi er ikke bagud. Det er sgu det vigtigste lige nu. Jeg spår, at rigtig mange også dyre hold i ligaen kommer til at spille kedelige, grimme og uinspirerende kampe mod Horsens. Fordi sådan et hold er Horsens, og jeg kan kun håbe på, de rykker ned igen.
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Enig.Jonas_K skrev: ↑31. jul 2022, 14:59Enig, vores store problem er at Fossum ikke fungerer som den midtbanespiller som sætter spil + tempoFunky skrev: ↑31. jul 2022, 14:57Jeg er uenig. Vi mangler i den grad en pasningsstærk midtbanespiller, og så noget timing i løbene. Eller måske bare nogle løb i det hele taget. Vi skal have mere ud af Ementas evner som opspilstation.troelsh skrev: ↑31. jul 2022, 14:54Det er egentlig utroligt, vi har mange offensive spillere på banen, vi kan bare ikke komme igennem deres betondefensiv.
Fossum centralt fungerer bare ikke i dag - elsker ham, når han er i hopla, men det er han bare alt for sjældent, og så går AaB's opspil alt for ofte i stå.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Det er rigtig nok, Fossum er usynlig og det samme er Prip, jeg synes dog heller ikke der kommer noget som helst fra vores backs, og når Horsens står så kompakt er vi nødt til at komme ud på kanterne.Funky skrev: ↑31. jul 2022, 14:57Jeg er uenig. Vi mangler i den grad en pasningsstærk midtbanespiller, og så noget timing i løbene. Eller måske bare nogle løb i det hele taget. Vi skal have mere ud af Ementas evner som opspilstation.troelsh skrev: ↑31. jul 2022, 14:54Det er egentlig utroligt, vi har mange offensive spillere på banen, vi kan bare ikke komme igennem deres betondefensiv.
Jeg håber den unge Ross får chancen i stedet for en af de to nævnte
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det presspil der ffs. Også totalt forståeligt at vi ikke kan få bolden fra Horsens når deres små superteknikkere i forsvaret stille og roligt spiller den rundt om os.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
R Rosenberg
- Allstar

Man kan undres over, at så god en flok boldspillere, som vores offensiv består af, er så dårlige til at skrue nogle angreb sammen.
Det burde virkelig være muligt med den flok at lege kispus med de fleste forsvar.
Men det går bare så langsomt og er helt uden idé.
Kusk må ind.
Det burde virkelig være muligt med den flok at lege kispus med de fleste forsvar.
Men det går bare så langsomt og er helt uden idé.
Kusk må ind.
Ædruelighedens stemme