Jeg er faktisk overhovedet ikke forpligtet til at pege på nogen spillere som inge har hentet whatever.Proppen skrev: ↑27. aug 2022, 18:04Nu skriver jeg noget, som måske kan overraske sådan én som dig. Men jeg bruger min egen dømmekraft baseret på mine betragtninger. Og Inge kører bare videre i samme skrue.Maglau skrev: ↑27. aug 2022, 17:47Nej du skrev rigtigt nok ikke du havde læst det men alternativet var at du havde hørt det fra nogen i AaB og det kunne du selvfølgelig ikke linke til eller afsløre dine kilder.Proppen skrev: ↑27. aug 2022, 17:36Hmm - jeg mindes ikke at have skrevet, at jeg har læst det. Kan du mon være kommet til at blande tingene lidt sammen? Det kan jo ske.Maglau skrev: ↑27. aug 2022, 17:27Hvor har læst at hvad Inge måles på og ikke måles på - mindes ikke at have set det noget sted. Synes det kunne være interesant at se det - har du et link til det.Proppen skrev: ↑27. aug 2022, 13:35Ja, selvfølgelig er det urealistisk. Og endnu mere urealistik at tro, at vi skal indfri vores målsætning om top 4 (det er åbenbart ikke noget, Inge bliver målt på). Med det pointsnit, holdet har sat sammen under den nuværende træner, og med det generelle udtryk - defensivt såvel som offensivt - så kræver det i hvert fald et lille mirakel. Men igen - mirakler sker i fodbold ind i mellem. Jeg vil tillade mig at se hvert et point som noget, der sættes i banken til nedrykningskampen - og så samtidig stille spørgsmålstegn ved, om det er godt nok. Med sejr til Horsens i går, er et nederlag mod Randers i hvert fald endnu et hårdt slag i nedrykningskampen.Gnu skrev: ↑27. aug 2022, 12:16Top 6 er komplet urealistisk. Trods sejren over Brøndby er AaB jo stadig meget, meget langt fra et sammenhængende spilkoncept, hvor særligt offensiven mangler ideer og indarbejdede mønstre. Alle kampe er stadig et slagsmål, og dét er helt sikkert ikke nok til at samle det fornødne antal point sammen.
Jeg jeg bedømmer det mest på, at vi nu kører tredje sæson, uden at han opfylder sæsonmålet, og vi kører bare videre i samme skrue. Lidt træls som fan, når de ikke har leveret varen siden 2014.
Men så er jeg nødt til at spørge hvorfor skriver du han ikke bliver bedømt på det - når du ikke har den fjerneste ide om det.
Men du kan selvfølgelig - i stedet for de evindelige ordskærmydlser - pege på, hvilke spillere Inge har hentet, som over tid eller måske endda kontinuerligt har været en rigtig forstærkning, som har været pengene værd. Det er meget få. Og han kører bare uændret videre. I det her vindue har han fx kun hentet folk ind, som har kunnet løfte holdet til én sejr i seks kampe.
Vi er i en kamptråd om Randers kampen hvor du Ud af blå smider en påstand om nogle interne personale bedømmelser i AaB - det er fandme uden substans.
Derfor spørger jeg om hvor du har det kendskab fra - så viser det sig at det bare er noget du har hevet ud røven for at gøre dig selv interesant. Så kan du kalde mine indlæg for ordskærmydsler - men dine er løgn og påfund - igen det er uden den substans du påstår selv at ville have. - så jeg ved ikke hvad der er værst.