Kamptråd: Randers FC - AaB, 28.08.2022

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Hovedet
Allstar
Allstar

Re: Kamptråd: Randers FC - AaB, 28.08.2022

Indlæg af Hovedet » 28. aug 2022, 20:55

Gnu skrev:
28. aug 2022, 20:23
raekkeettre skrev:
28. aug 2022, 16:18
R Rosenberg skrev:
28. aug 2022, 16:10
raekkeettre skrev:
28. aug 2022, 16:05
Jeg ser i spillet klart noget vi kan bygge videre på. Piase flot kamp, og 10 niveauer over ikke bare os selv i starten af sæsonen men nu også over Superligaens nummer 1. Det var rent uheld det her, men fuck en kamp tæt på 20 skud på mål, det er længe siden vi har oplevet det.

Pis med pointene, men fuck det her peger fremad. Vi får svært ved at nå top 6, men tror på det! Nedrykning bliver jo ALDRIG er tema hvis de spiller sådan her.

Jeg er frustreret over de ikke sparker den ind, men glæden over spillet vægter klart højst hos mig.
Det har da intet med uheld at gøre. Vi er jo fuldstændig ufarlige. Ligegyldige.
Er du frustreret hr. Rosenberg ? :) prip, Lucas, fossum er jo ikke blevet dårligere. Vores spil har været skidt, men de skal nok sparke dem ind bare vi bliver ved sådanne her. Vi var jo klart bedst. Meget i modsætning til de første mange kampe, så har de 2 sidste kampe fandme været gode.
Jeg synes ikke, at vi på nogen måder kan sige, at AaB er på vej frem eller var bedst bedømt på dagens præstation. Randers er jo foran hele kampen, og så er det da klart at AaB har bolden mest og befinder sig mest på modstanderens banehalvdel. Det passede Randers fint, de havde kampen hvor de ville have den, og AaB blev aldrig rigtig farlige udover en enkelt på overliggeren.

Jeg er alvorligt bekymret, for det ser stadig meget, meget sløjt ud især i offensiven. Og så undrer jeg mig over, hvad fanden træneren har tænkt sig, når han sætter en 17-årig målmand til at lave den slags pressede udspil. Dén havde Randers luret, og det tog jo lige nøjagtig tre minutter for dem at fremprovokere to kæmpefejl og et mål.
Jeg er enig i dine sidstnævnte betragtninger. Det er helt hul i hovedet at foretage den slags pressede udspil, hvor det samtidig er uhyre svært at få øje på gevinsten, hvis det lykkes - vi taler her ikke bare i en 17-årig målmands debutkamp, men i kampens absolutte begyndelse, hvor han dårligt har rørt bolden. Det er en absolut skærpende omstændighed, at man fortsætter med det umiddelbart efter en gigantisk fejl og en kæmpechance - alt sammen inden for 2½ minut! Tal da lige om en debut fra helvede her!

Rimeligvis havde vi fortjent point i dagens opgør, selv om du har ret i, at kampen nok havde fået et andet forløb, havde det ikke været for de komplet uforståelige indledende klovnerier. OB har på den anden side fået det absolut maximale udbytte ud af de sidste to kampe, hvor holdet forvandlede to point til seks point til allersidst og ikke specielt fortjent. Jeg tror ikke, det er et hold, der har ramt en stime.

Vi skal imidlertid tage denne situation meget alvorligt, da jeg allerede nu fornemmer et "efterår 2010" udspille sig. Hvis vi er på nedrykningsplads efter en 8-9 runder, er der noget strukturelt galt. Vi kan ikke undskylde os med en bunke skader og uheld; vi burde have slået Horsens og fået point i dag og nok også hjemme mod FCK, men vi kan ikke generelt sige, at vi har været uheldige. Jeg synes, at dette hold burde være bedre end holdet i efteråret 2010, men navnlig offensiven er bekymrende - og vi er jo heller ikke vanvittigt godt kørende i defensiven, selv om vi ikke slipper foruroligende mange mål, 11 i 7 kampe (hvoraf de to af faldt i overtiden, hvor vi var bagud 1-2).

Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Indlæg af Gnu » 28. aug 2022, 21:20

raekkeettre skrev:
28. aug 2022, 20:54
Gnu skrev:
28. aug 2022, 20:49
raekkeettre skrev:
28. aug 2022, 20:43
Gnu skrev:
28. aug 2022, 20:23
raekkeettre skrev:
28. aug 2022, 16:18
R Rosenberg skrev:
28. aug 2022, 16:10

Det har da intet med uheld at gøre. Vi er jo fuldstændig ufarlige. Ligegyldige.
Er du frustreret hr. Rosenberg ? :) prip, Lucas, fossum er jo ikke blevet dårligere. Vores spil har været skidt, men de skal nok sparke dem ind bare vi bliver ved sådanne her. Vi var jo klart bedst. Meget i modsætning til de første mange kampe, så har de 2 sidste kampe fandme været gode.
Jeg synes ikke, at vi på nogen måder kan sige, at AaB er på vej frem eller var bedst bedømt på dagens præstation. Randers er jo foran hele kampen, og så er det da klart at AaB har bolden mest og befinder sig mest på modstanderens banehalvdel. Det passede Randers fint, de havde kampen hvor de ville have den, og AaB blev aldrig rigtig farlige udover en enkelt på overliggeren.

Jeg er alvorligt bekymret, for det ser stadig meget, meget sløjt ud især i offensiven. Og så undrer jeg mig over, hvad fanden træneren har tænkt sig, når han sætter en 17-årig målmand til at lave den slags pressede udspil. Dén havde Randers luret, og det tog jo lige nøjagtig tre minutter for dem at fremprovokere to kæmpefejl og et mål.
Altså jeg synes ikke at høre nogle sige at Randers var bedst i den her kamp, og hvis man har en kamp under kontrol og stadigvæk tager imod 20 skud...og rammer overliggere, så må jeg jo så tage hatten af for Randers og dig da du jo så er den skarpeste analytiker der er.
Randers tager ikke imod 20 skud. AaB har ganske vist 18 forsøg, men kun 7 inden for rammen, hvilket blot er et enkelt mere end Randers. Jeg synes ikke at det vidner om voldsom dominans af et hold, som ellers har hele kampen til at jagte.
Så et skud der ryger lige uden om stolpen er ikke et ordentligt skud mere? Men ja hvis du synes Randers var bedst i den her kamp så okay. Jeg kan bare sige, jeg personligt ser et meget bedre sammenspillet hold der spillede meget bedre en ligaens nummer 1-2 stykker. Og ikke mindst peger pilen fremad nu med de sidste 2 præsentationer.
Jeg har vist ikke sagt, at Randers var bedst, men de spillede en klog kamp, hvor de fra starten havde luret at Sander kunne presset. Og så kan det godt være, at du er imponeret af 18 forsøg, hvor de fleste var uden for rammen, men du overser resultatet i kampen, som jo har stor indvirket i kampens forløb. Når et hold kommer foran efter tre minutter, så tvinger det jo modstanderen frem på banen, og så er det jo klart, at AaB må prøve mest. Men Randers er gode defensivt, og de var helt komfortable med at overlade bolden til AaB.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Sønderhof
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Indlæg af Sønderhof » 28. aug 2022, 21:31

Stegosaurus skrev:
28. aug 2022, 18:54
Sønderhof skrev:
28. aug 2022, 17:44
Ligeså meget jeg havde glædet mig til, at se Lucas igen i den her sæson, ligeså skuffet er jeg over ham indtil nu.

Hvad er hans rolle? Han ligner ikke en der kan sætte en i en duel. Hvor mange mål ligner det han kommer til, at sætte op eller score selv. Med det spil vi ser ligner det max 2-3 stk.

Er hans rolle at spille længere tilbage? Her sænker han spillet med en masse fintefiduser.

Er han ikke 100% fit? Manglende selvtillid eller hvad er det?
Ligenu er han en central del af vores problemer.
ØV!
Du ville få svar på et par af spørgsmålene hvis du havde set kampen. Han gjorde det ganske godt i dag, ligesom mod BIF.
Jeg så som sagt kampen fra langsiden i dag. Jeg blev ikke en skid klogere på, hvad hvordan det er vi vil spille, og i den forbindelse hvad Lucas skal. Jeg forventer, at han er kampafgørende. Lige nu er det begrænset hvad han giver, ifht Højholt.

Er det fordi hans udgangspunkt er for dybt, eller at løbene er for få og for ringe? Nok en kombination af det, samt for mange touch.

Jeg håber inderligt, at storspillet er på vej, for han har om nogen talentet til at forløse offensiven.

Hvis løbene udebliver, bliver det her aldrig godt. Det skal så komme fra backs og Fossum, for den øvrige offensive gør sig ikke i det!

Jokeren1943
Lilleput
Lilleput
Favoritspiller: Lucas

Indlæg af Jokeren1943 » 28. aug 2022, 22:15

Kunne være fedt hvis vores angribere gider være inde foran mål (i stedet for at løbe rundt ude på fløjene).

Proppen
Superliga
Superliga

Indlæg af Proppen » 28. aug 2022, 22:28

Jokeren1943 skrev:
28. aug 2022, 22:15
Kunne være fedt hvis vores angribere gider være inde foran mål (i stedet for at løbe rundt ude på fløjene).
Enig. Men det har måske noget at gøre med de instrukser - eller mangel på samme - som de får fra trænerteamet.

Dalbjerg
Allstar
Allstar

Indlæg af Dalbjerg » 28. aug 2022, 23:23

Hvis ikke Sander havde lavet den katastrofale fejl (som hans holdkammerater dog havde alle muligheder for at rette op på efterfølgende), så er vi jo næsten ude i, at hans indsats havde gjort, at trænerteamet havde fået noget at tænke over, når der skulle sættes hold i næste kamp..

Skuffende resultat igen igen i dag.. Intet nyt der.. Dog med en bedre fornemmelse end flere af de andre kampe, men stadigvæk skræmmende hvor tandløse vi er på den sidste tredjedel..

Men top 6.. Den snak kan man godt droppe, medmindre de pludselig sætter 3-4 sejre sammen i træk..

Lyngby er i store problemer med Bjelland ude.. OB ser dårligere ud end os.. Men det kan ændre sig over en sæson.. Det tror jeg ikke helt Lyngby gør..

Skræmmende at det er det som vi må sidde og tænke i..

Jonas_K
2. div
2. div
Favoritspiller: Kusk

Indlæg af Jonas_K » 29. aug 2022, 08:25

Proppen skrev:
28. aug 2022, 22:28
Jokeren1943 skrev:
28. aug 2022, 22:15
Enig. Men det har måske noget at gøre med de instrukser - eller mangel på samme - som de får fra trænerteamet.
Trænerteamet er en stor del af vores deroute.... jeg tror desværre ikke Friis er manden, selvom jeg vil forbande det langt væk hvis vi igen igen skal skifte træner. Vi har brug for en træner som er realist, og ikke udelukkende tænker i processer, skabeloner, regneark og statistikker

Thomasberg sagde det før kampen, de ville frem og stresse Theo. Friis ville omvendt ikke ændre på opspillet.... 1-0 til Thomasberg, og igen er Friis sat skakmat

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 29. aug 2022, 08:26

Jeg er faktisk fan er Lars Friis, og synes helt sikkert at manden skal have arbejdsro.
MEN det ændrer bare ikke på det faktum at vi bliver ved med at snakke om gode præstationer.
"vi havde en god første halvleg der"
Vi kom til flere chancer end vi plejer"
Vi burde have scoret"
OG OG OG OG OG
Det vi står tilbage med er at vi ikke scorer - at vi ikke får 3 point - og det er ikke kun tilfældigheder. Vi er ikke gode nok, for hvis vi spiller godt nok, så skaber vi også endnu større chancer hvor der scores.
Det her er ikke et spørgsmål om ineffektivitet - vi skaber ikke nok af de chancer hvor de er helt farlige. Fossums skud på overlæggeren igår - jamen det er en retur der klappes på kassen. Fedt hvis der er mål.
Vi halter af helvede til offensivt.

Hvis vi kommer af med de spillere det kræves som feks hagelskjær og fossum og får hentet
Grønning og en ny CM - så må jeg indrømme at for mit vedkommende kan der ikke længere snakkes PROCES eller VI SER UDVIKLING eller en 3. undskyldning.
Der er mange trænere i mange klubber der kommer og præsterer dag 1.
Med grønning og en ny CM så har vi holdet, med endnu større konkurrence og endnu stærkere start 11er.

VI har lullet os selv i søvn med hvor godt vores hold er, og primært fordi vi kigger på det enkelte navn.
men tabellen lyver ikke. desværre.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 29. aug 2022, 08:40

Så ikke kampen i går, men ud fra Aabsports's fine uddrag så er det jo helt vanvittigt at vi taber spillerne er så elendige/rådvilde når det komme til løb foran boldholder. Antallet af gange hvor Prip eller Lucas driver bolden frem i en tilsyneladende farlig situation, hvor der er fint med spillere foran, men hvor ingen i position til at modtage bolden, er helt for højt. Det tvinger os til de der halvsløje spark udefra. Jeg kan ikke gennemskue om det er Prip og Lucas der venter for længe med at spille bolden, eller om det er løbene foran der er får dårlige. Men nøj hvor er det frustrerende at se (på hajlajts)
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 29. aug 2022, 09:06

Buzz Killington skrev:
29. aug 2022, 08:40
Så ikke kampen i går, men ud fra Aabsports's fine uddrag så er det jo helt vanvittigt at vi taber spillerne er så elendige/rådvilde når det komme til løb foran boldholder. Antallet af gange hvor Prip eller Lucas driver bolden frem i en tilsyneladende farlig situation, hvor der er fint med spillere foran, men hvor ingen i position til at modtage bolden, er helt for højt. Det tvinger os til de der halvsløje spark udefra. Jeg kan ikke gennemskue om det er Prip og Lucas der venter for længe med at spille bolden, eller om det er løbene foran der er får dårlige. Men nøj hvor er det frustrerende at se (på hajlajts)
Spot on. Vores helt store problem er, at vi både i kontraspil og etableret spil slet ikke finder hinanden i de rette positioner. Vi skaber således vel ikke rigtig nogen farlige chancer på vores mange kontramuligheder? Det er bekymrende taget i betragtning, at det tilsyneladende er offensive løb, vi har trænet de seneste uger.

På positivsiden er, at vi ser rigtig godt struktureret ud og sidder totalt på midtbanen. Pedro og Fossum overstråler totalt Randers ellers fine centrale midt. Men vi er kun farlige efter dødbolde. Det skal ændres..

Bugatti1
2. div
2. div
Favoritspiller: Siyabonga Nomvete

Indlæg af Bugatti1 » 29. aug 2022, 09:23

Det er satme svært at vinde fodboldkampe, når man ikke kan lave mål???

baresi
Allstar
Allstar

Indlæg af baresi » 29. aug 2022, 09:46

Og når vi snakker om at det stadig let kan nåes at komme i top 6 - så lad os prøve at glemme de point der er op til to 6 - for i bund og grund handler det mere om modstanderne.
Hvilke modstandere bliver i top 6
hvilke skal ud
og hvilke tror vi der kommer op i top 6.
Det er jo her problemet ligger. Det er ikke et regnestykke om hvor mange point AaB har lige nu, og så skal de bare hentes. Så skal alle de andre jo også tabe.
top 6 regnestykket er smuldret - der er for mange "forkerte" hold under top 6 - bla fck og fcm som klart kommer i top 6 - for de øger bare indkøb nu

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 29. aug 2022, 09:52

baresi skrev:
29. aug 2022, 09:46
Og når vi snakker om at det stadig let kan nåes at komme i top 6 - så lad os prøve at glemme de point der er op til to 6 - for i bund og grund handler det mere om modstanderne.
hvilke skal ud
Det er jo her problemet ligger. Det er ikke et regnestykke om hvor mange point AaB har lige nu, og så skal de bare hentes. Så skal alle de andre jo også tabe.
top 6 regnestykket er smuldret - der er for mange "forkerte" hold under top 6 - bla fck og fcm som klart kommer i top 6 - for de øger bare indkøb nu
Det bliver regulær krig om at komme i top 6.

Som jeg sagde efter sejren mod BIF, så kræver det en stime af AaB.

Det duer dælme ikke at vi sætter point til mod Randers..en direkte konkurrent på det her tidspunkt.

AaB skal virkelig i arbejdstøjet og sætte en stime sammen hurtigst muligt, ellers fordufter det hele fuldstændig.

1 point i Herning er nærmest et must! Om vi vil eller ej. Spillerne må ud og kæmpe for det her.

baresi
Allstar
Allstar

Indlæg af baresi » 29. aug 2022, 09:56

Kristian skrev:
29. aug 2022, 09:52
baresi skrev:
hvilke skal ud

Det duer dælme ikke at vi sætter point til mod Randers..en direkte konkurrent på det her tidspunkt.

AaB skal virkelig i arbejdstøjet og sætte en stime sammen hurtigst muligt, ellers fordufter det hele fuldstændig.

1 point i Herning er nærmest et must! Om vi vil eller ej. Spillerne må ud og kæmpe for det her.
i øjeblikket kan vi ikke bruge andet end point pga det der også sker omkring os af sejre og nederlag. Vi er presset max - vi ligger andensidst og scorer "ingen" mål - synes defensiven ser helt hæderlig ud - men vi stinker offensivt pt. Det fungerer altså ikke. Håber vinduet står på klem de rigtige steder - både på ud og ind siden.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 29. aug 2022, 09:56

BoT skrev:
29. aug 2022, 09:06
Buzz Killington skrev:
Spot on. Vores helt store problem er, at vi både i kontraspil og etableret spil slet ikke finder hinanden i de rette positioner. Vi skaber således vel ikke rigtig nogen farlige chancer på vores mange kontramuligheder? Det er bekymrende taget i betragtning, at det tilsyneladende er offensive løb, vi har trænet de seneste uger.

På positivsiden er, at vi ser rigtig godt struktureret ud og sidder totalt på midtbanen. Pedro og Fossum overstråler totalt Randers ellers fine centrale midt. Men vi er kun farlige efter dødbolde. Det skal ændres..
Det er måske min største undren på dette hold: Lucas, Prip, Fossum, Sousa. Det er fire etablerede spillere på et pænt eller meget højt teknisk niveau, vi har til at skabe chancer - de bliver bare ikke skabt. Udover frontkæden fra Søhøjlandet kan jeg ikke nævne en frontkæde i ligaen, der består af individuelt bedre spillere. Men alligevel går alt i stå, når vi når modstandernes felt, og det sker igen og igen.

Jeg nævner ikke Kusk, for han viser endnu engang, at han kan skabe de chancer og gennembrud, som de andre ikke magter, men får atter al for kort tid til det.

Og Fossum er tydeligvis bare en spiller blottet for selvtillid. Sidste sæson havde han scoret to i en kamp som i går.

Og hvis argumentet er, at Kusk er dårlig og lad til træning, så er Prip det samme i kampene. Som træner ved jeg godt, hvem jeg ville vælge mellem ham, som er god til træning og ham, som er god i kamp.
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 29. aug 2022, 10:01

baresi skrev:
29. aug 2022, 09:56
Kristian skrev:
29. aug 2022, 09:52
baresi skrev:
hvilke skal ud

i øjeblikket kan vi ikke bruge andet end point pga det der også sker omkring os af sejre og nederlag. Vi er presset max - vi ligger andensidst og scorer "ingen" mål - synes defensiven ser helt hæderlig ud - men vi stinker offensivt pt. Det fungerer altså ikke. Håber vinduet står på klem de rigtige steder - både på ud og ind siden.
Prip og Fossum ud må være ønskescenariet. Og hvis én eller anden klub i udlandet kan se ét eller andet potentiale i Ementa, må de også meget gerne snuppe ham.
Ædruelighedens stemme

Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Indlæg af Gnu » 29. aug 2022, 10:01

BoT skrev:
Buzz Killington skrev:
Sindssygt. Jeg har ellers lige fået at vide at AaB var klart bedst og havde 20 skud på mål.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

baresi
Allstar
Allstar

Indlæg af baresi » 29. aug 2022, 10:03

R Rosenberg skrev:
BoT skrev:
Buzz Killington skrev:

Det er måske min største undren på dette hold: Lucas, Prip, Fossum, Sousa. Det er fire etablerede spillere på et pænt eller meget højt teknisk niveau, vi har til at skabe chancer - de bliver bare ikke skabt. Udover frontkæden fra Søhøjlandet kan jeg ikke nævne en frontkæde i ligaen, der består af individuelt bedre spillere. Men alligevel går alt i stå, når vi når modstandernes felt, og det sker igen og igen.

Jeg nævner ikke Kusk, for han viser endnu engang, at han kan skabe de chancer og gennembrud, som de andre ikke magter, men får atter al for kort tid til det.

Og Fossum er tydeligvis bare en spiller blottet for selvtillid. Sidste sæson havde han scoret to i en kamp som i går.
og @R Rosenberg det er nok også her hvor selvforståelsen og undren er hos os alle og ikke mindst dem der er meget positive for udviklingen, processen osv.
Vi har nemlig individualisterne. 4 back kæden er rimeligt bestået. Men de individuelle offensive spillere er ikke bestået og slet ikke som et hold.
Vi har ikke haft 2 kampe i træk med samme opstilling. Vi leder og leder og leder efter en start 11er.
Kusk kan af årsager man ikke aner simpelthen ikke bruges, selvom han er garant for indlæg og direkte spil. Han varmer ikke bolden. Men lad os droppe kusk snakken.
Prip og sousa er 2 venstre benede og nu spiller sousa til venstre selvom han klart er bedst til højre. Prip spiller nu til højre hvor han er bedst - men spiller stadig ikke godt.
Om vi bruger den ene eller anden angriber er næsten lige meget for sandheden er at ingen af dem er gode nok pt. VI mangler en skarp retter
vores centrale midt har været helt til rotterne - men nu begynder pedro da at svinge taktstokken som en ren 6er
lucas kommer mere og mere.
Men vi mangler farlige løb, vi mangler deciderede løbe mønstre og så mangler vi et offensivt udtryk hvor vi stormer op med backs i overlap, løb for hinanden . en angriber i feltet og ikke en som tosser rundt alle mulige andre steder.
Vi mangler at spille som 1 hold og ikke som en flok individualister - og det er et vi gør nu.
Det hænger ikke godt nok sammen. og vi måler holdet på den enkelte hvilket i mine øjne er fejlen - for holdet præsterer ikke.

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 29. aug 2022, 10:08

R Rosenberg skrev:
BoT skrev:
Buzz Killington skrev:

Og hvis argumentet er, at Kusk er dårlig og lad til træning, så er Prip det samme i kampene. Som træner ved jeg godt, hvem jeg ville vælge mellem ham, som er god til træning og ham, som er god i kamp.
Enig i det hele. det er omstillingerne eller de halve omstillinger der går helt i fisk og ligner noget der skal arbejdes intenst med på træningsbanen. Som alle skriver der mangler en forståelse for løb og spil muligheder. Men jeg er også overbevist om at den del er den absolut sværeste at indarbejde i holdet og det er kun tiden der kan gøre det. Husk på at Silkeborg og Viborg som er super dygtige til den del har haft et sabbatår i 1 division hvor de kunne træne og forfine dette.
Jeg synes til gengæld det var opløftende at se at der var forbedringer i det etableret angrebsspil hvor det var tydeligt at der trænet løbemønstre og bevægelse med Sousa Prip og Lucas som overtal på midten og åbninger til backs.
Det er et langt sejt træk men jeg tror det lykkes.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

baresi
Allstar
Allstar

Indlæg af baresi » 29. aug 2022, 10:15

Maglau skrev:
29. aug 2022, 10:08
R Rosenberg skrev:
BoT skrev:
Buzz Killington skrev:

Enig i det hele. det er omstillingerne eller de halve omstillinger der går helt i fisk og ligner noget der skal arbejdes intenst med på træningsbanen. Som alle skriver der mangler en forståelse for løb og spil muligheder. Men jeg er også overbevist om at den del er den absolut sværeste at indarbejde i holdet og det er kun tiden der kan gøre det. Husk på at Silkeborg og Viborg som er super dygtige til den del har haft et sabbatår i 1 division hvor de kunne træne og forfine dette.
Jeg synes til gengæld det var opløftende at se at der var forbedringer i det etableret angrebsspil hvor det var tydeligt at der trænet løbemønstre og bevægelse med Sousa Prip og Lucas som overtal på midten og åbninger til backs.
Det er et langt sejt træk men jeg tror det lykkes.
jeg tror på projektet hvis vi får rettet de sidste ting i truppen både ud og ind. Men vi spiller jo ikke som et bundbold mod hverken bif eller randers og der er tegn på noget der er på vej. Dog stadig langt til top 6 - men med held og dygtighed kan det vende. Det skal bare være nu. :-)

Besvar