Jeg er enig i dine sidstnævnte betragtninger. Det er helt hul i hovedet at foretage den slags pressede udspil, hvor det samtidig er uhyre svært at få øje på gevinsten, hvis det lykkes - vi taler her ikke bare i en 17-årig målmands debutkamp, men i kampens absolutte begyndelse, hvor han dårligt har rørt bolden. Det er en absolut skærpende omstændighed, at man fortsætter med det umiddelbart efter en gigantisk fejl og en kæmpechance - alt sammen inden for 2½ minut! Tal da lige om en debut fra helvede her!Gnu skrev: ↑28. aug 2022, 20:23Jeg synes ikke, at vi på nogen måder kan sige, at AaB er på vej frem eller var bedst bedømt på dagens præstation. Randers er jo foran hele kampen, og så er det da klart at AaB har bolden mest og befinder sig mest på modstanderens banehalvdel. Det passede Randers fint, de havde kampen hvor de ville have den, og AaB blev aldrig rigtig farlige udover en enkelt på overliggeren.raekkeettre skrev: ↑28. aug 2022, 16:18Er du frustreret hr. Rosenberg ?R Rosenberg skrev: ↑28. aug 2022, 16:10Det har da intet med uheld at gøre. Vi er jo fuldstændig ufarlige. Ligegyldige.raekkeettre skrev: ↑28. aug 2022, 16:05Jeg ser i spillet klart noget vi kan bygge videre på. Piase flot kamp, og 10 niveauer over ikke bare os selv i starten af sæsonen men nu også over Superligaens nummer 1. Det var rent uheld det her, men fuck en kamp tæt på 20 skud på mål, det er længe siden vi har oplevet det.
Pis med pointene, men fuck det her peger fremad. Vi får svært ved at nå top 6, men tror på det! Nedrykning bliver jo ALDRIG er tema hvis de spiller sådan her.
Jeg er frustreret over de ikke sparker den ind, men glæden over spillet vægter klart højst hos mig.prip, Lucas, fossum er jo ikke blevet dårligere. Vores spil har været skidt, men de skal nok sparke dem ind bare vi bliver ved sådanne her. Vi var jo klart bedst. Meget i modsætning til de første mange kampe, så har de 2 sidste kampe fandme været gode.
Jeg er alvorligt bekymret, for det ser stadig meget, meget sløjt ud især i offensiven. Og så undrer jeg mig over, hvad fanden træneren har tænkt sig, når han sætter en 17-årig målmand til at lave den slags pressede udspil. Dén havde Randers luret, og det tog jo lige nøjagtig tre minutter for dem at fremprovokere to kæmpefejl og et mål.
Rimeligvis havde vi fortjent point i dagens opgør, selv om du har ret i, at kampen nok havde fået et andet forløb, havde det ikke været for de komplet uforståelige indledende klovnerier. OB har på den anden side fået det absolut maximale udbytte ud af de sidste to kampe, hvor holdet forvandlede to point til seks point til allersidst og ikke specielt fortjent. Jeg tror ikke, det er et hold, der har ramt en stime.
Vi skal imidlertid tage denne situation meget alvorligt, da jeg allerede nu fornemmer et "efterår 2010" udspille sig. Hvis vi er på nedrykningsplads efter en 8-9 runder, er der noget strukturelt galt. Vi kan ikke undskylde os med en bunke skader og uheld; vi burde have slået Horsens og fået point i dag og nok også hjemme mod FCK, men vi kan ikke generelt sige, at vi har været uheldige. Jeg synes, at dette hold burde være bedre end holdet i efteråret 2010, men navnlig offensiven er bekymrende - og vi er jo heller ikke vanvittigt godt kørende i defensiven, selv om vi ikke slipper foruroligende mange mål, 11 i 7 kampe (hvoraf de to af faldt i overtiden, hvor vi var bagud 1-2).