En del af varerne har han ikke selv sat på hylderne. Jeg er med på, at man kan klandre Inge for meget, men skal vi nu ikke lige spise brød til?doukas skrev: ↑31. aug 2022, 21:49Ja, hvis da bare AaB havde en person ansat, hvis ansvar det bl.a. var, at vi havde attraktive varer på hylderne, så ville vi være nået langt.R Rosenberg skrev: ↑31. aug 2022, 21:43Men igen: Hvis vores spillere ikke er interessante nok til, at nogen gider at købe dem, hvad så?raekkeettre skrev: ↑31. aug 2022, 21:40Ja når man ikke kan sælge må man prøve med en masse signon fees. Han skal jo selv skaffe råderum for at købe ind, og det er der han også fejler big time. Så ikke ligefrem trylleri når han prøver at reparere og dække ind for mangler. Jeg synes bestemt ikke at dette vindue har været dårligt...selvom vi mangler en masse så synes jeg stadigvæk det er det bedste han har haft. Siger måske lidt. Men han giver så også Bælum hovedbrud når han slet ikke bidrager til at få økonomien til at hænge sammen, så nu kommer vi igen ud med et kæmpe underskud. Jeg vil vædde på vi kommer med en fondsbørs meddelelse i morgen som beskriver et større underskud end først antaget.Funky skrev: ↑31. aug 2022, 21:34My point exactly. Og det fortæller noget om, at vi måske rent faktisk HAR set Inge trylle i dette transfervindue, ved at hente så mange spillere som pt. er i start-11, faktisk uden at betale noget videre i transfers.R Rosenberg skrev: ↑31. aug 2022, 21:31Noget lugter i så fald af en økonomisk spændetrøje af historiske dimensioner.
Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Ædruelighedens stemme
Enig.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Lasse Steffensen fra Vendsyssel - Sæt igang !!
AaB - nu, i morgen & altid! 
Man kan følge med her hvis man skulle være interesseret. Ser ikke ud til at være en handel der er gået igennem endnu, ud fra de nuværende spillere på listen.
https://www.transfermarkt.com/transfers ... 2022-08-31
Hey, jeg smed den dartpil først!
-
R Rosenberg
- Allstar

Menraekkeettre skrev: ↑31. aug 2022, 21:47Ja så har man i den grad fejlet! At man har opbygget et hold af spillere som ingen andre gider have...R Rosenberg skrev: ↑31. aug 2022, 21:43Men igen: Hvis vores spillere ikke er interessante nok til, at nogen gider at købe dem, hvad så?raekkeettre skrev: ↑31. aug 2022, 21:40Ja når man ikke kan sælge må man prøve med en masse signon fees. Han skal jo selv skaffe råderum for at købe ind, og det er der han også fejler big time. Så ikke ligefrem trylleri når han prøver at reparere og dække ind for mangler. Jeg synes bestemt ikke at dette vindue har været dårligt...selvom vi mangler en masse så synes jeg stadigvæk det er det bedste han har haft. Siger måske lidt. Men han giver så også Bælum hovedbrud når han slet ikke bidrager til at få økonomien til at hænge sammen, så nu kommer vi igen ud med et kæmpe underskud. Jeg vil vædde på vi kommer med en fondsbørs meddelelse i morgen som beskriver et større underskud end først antaget.Funky skrev: ↑31. aug 2022, 21:34My point exactly. Og det fortæller noget om, at vi måske rent faktisk HAR set Inge trylle i dette transfervindue, ved at hente så mange spillere som pt. er i start-11, faktisk uden at betale noget videre i transfers.R Rosenberg skrev: ↑31. aug 2022, 21:31Noget lugter i så fald af en økonomisk spændetrøje af historiske dimensioner.
1. Nogle af spillerne er egen avl. De er nu engang så gode, som de er.
2. Nogle af spillerne er forgængerens indkøb - det kan man, selvom man prøver, altså ikke klandre Inge for.
Ædruelighedens stemme
Vi kan tak bestyrelsen for at vi kan ende med at miste livet i superligaen. Øv..
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Godt nok et tyndt midterforsvar vi har nu medmindre eksempelvis Pallesen er tiltænkt som løsning. Kramer er i karantæne ved næste advarsel og det illustrerer meget godt at der skal få skader/karantæner til før den manglende bredde bliver udstillet
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Han er gået med på en præmis om at sælge for 30 millioner om året, så ja det kan man godt bebrejde ham. Og det med bestyrelsen overtrumfer Inge og ikke vil sælge mens Inge skriger sælg de bliver ikke bedre. Fatter jeg ikke på, at man tror AaBs bestyrelse er så meget anderledes end alle andre bestyrelser hvor en ledende medarbejder indstiller sin holdning til et issue der skal tages op i bestyrelsen. Der bliver den indstilling 99/100 godkendt. Med mindre man ingen tiltro har til mandens færdigheder.Funky skrev: ↑31. aug 2022, 21:47Men seriøst, kan vi bebrejde ham, at han ikke laver supersalg i hvert vindue? Hvem skulle vi sælge for store penge? Og læg dertil de tilbagevendende historier om, at det altså også var bestyrelsen som sidste vinter sagde nej til salg af Prip og Thelander. Jeg tror, han virkelig har prøvet alle tricks i skuffen, inklusiv manøvren med Okore og Kina-markedet - og det fik han så i øvrigt høvl for.raekkeettre skrev: ↑31. aug 2022, 21:40Ja når man ikke kan sælge må man prøve med en masse signon fees. Han skal jo selv skaffe råderum for at købe ind, og det er der han også fejler big time. Så ikke ligefrem trylleri når han prøver at reparere og dække ind for mangler. Jeg synes bestemt ikke at dette vindue har været dårligt...selvom vi mangler en masse så synes jeg stadigvæk det er det bedste han har haft. Siger måske lidt. Men han giver så også Bælum hovedbrud når han slet ikke bidrager til at få økonomien til at hænge sammen, så nu kommer vi igen ud med et kæmpe underskud. Jeg vil vædde på vi kommer med en fondsbørs meddelelse i morgen som beskriver et større underskud end først antaget.Funky skrev: ↑31. aug 2022, 21:34My point exactly. Og det fortæller noget om, at vi måske rent faktisk HAR set Inge trylle i dette transfervindue, ved at hente så mange spillere som pt. er i start-11, faktisk uden at betale noget videre i transfers.R Rosenberg skrev: ↑31. aug 2022, 21:31Noget lugter i så fald af en økonomisk spændetrøje af historiske dimensioner.
Jeg tror det hele går galt I de første vinduer hvor han havde nogle penge at gøre med, og der skulle den positive spiral være startet og nu hænger han på de penge er spildt og de investeringer slet ikke har givet det return han havde forventet. Og nu er han så på røven.
vallys bekræftet til silke
faghir til nordsjælland
kusk snart ude af butikken - AaB ville ikke forlænge trods kusk ønske
bakiz på vej ind
Tror desværre det er den aften - sørgeligt.
jeg retter skytset mod bestyrelsen - synes det er en vanvittig sørgelig forfatning som de sætte klubben i.
faghir til nordsjælland
kusk snart ude af butikken - AaB ville ikke forlænge trods kusk ønske
bakiz på vej ind
Tror desværre det er den aften - sørgeligt.
jeg retter skytset mod bestyrelsen - synes det er en vanvittig sørgelig forfatning som de sætte klubben i.
Måske ikke supersalg, men de er til den gode side:doukas skrev: ↑31. aug 2022, 21:53Har Inge lavet nogen supersalg???Funky skrev: ↑31. aug 2022, 21:47Men seriøst, kan vi bebrejde ham, at han ikke laver supersalg i hvert vindue? Hvem skulle vi sælge for store penge? Og læg dertil de tilbagevendende historier om, at det altså også var bestyrelsen som sidste vinter sagde nej til salg af Prip og Thelander. Jeg tror, han virkelig har prøvet alle tricks i skuffen, inklusiv manøvren med Okore og Kina-markedet - og det fik han så i øvrigt høvl for.raekkeettre skrev: ↑31. aug 2022, 21:40Ja når man ikke kan sælge må man prøve med en masse signon fees. Han skal jo selv skaffe råderum for at købe ind, og det er der han også fejler big time. Så ikke ligefrem trylleri når han prøver at reparere og dække ind for mangler. Jeg synes bestemt ikke at dette vindue har været dårligt...selvom vi mangler en masse så synes jeg stadigvæk det er det bedste han har haft. Siger måske lidt. Men han giver så også Bælum hovedbrud når han slet ikke bidrager til at få økonomien til at hænge sammen, så nu kommer vi igen ud med et kæmpe underskud. Jeg vil vædde på vi kommer med en fondsbørs meddelelse i morgen som beskriver et større underskud end først antaget.Funky skrev: ↑31. aug 2022, 21:34My point exactly. Og det fortæller noget om, at vi måske rent faktisk HAR set Inge trylle i dette transfervindue, ved at hente så mange spillere som pt. er i start-11, faktisk uden at betale noget videre i transfers.R Rosenberg skrev: ↑31. aug 2022, 21:31Noget lugter i så fald af en økonomisk spændetrøje af historiske dimensioner.
Andreas Hansen til FCN
Okore
Patrik Olsen til AGF
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Det er så muligvis kun dem der har en værdi i vores trup ud over Prip. Altså alt det trylleri med at købe billigt og sælge dyrt har vi slet ikke set. Tværtimod er han blevet tvunget til st hænge på spillere som er købt før ham eller tage unge ind fordi han ikke selv har sat sit præg på det hele.R Rosenberg skrev: ↑31. aug 2022, 22:09Menraekkeettre skrev: ↑31. aug 2022, 21:47Ja så har man i den grad fejlet! At man har opbygget et hold af spillere som ingen andre gider have...R Rosenberg skrev: ↑31. aug 2022, 21:43Men igen: Hvis vores spillere ikke er interessante nok til, at nogen gider at købe dem, hvad så?raekkeettre skrev: ↑31. aug 2022, 21:40Ja når man ikke kan sælge må man prøve med en masse signon fees. Han skal jo selv skaffe råderum for at købe ind, og det er der han også fejler big time. Så ikke ligefrem trylleri når han prøver at reparere og dække ind for mangler. Jeg synes bestemt ikke at dette vindue har været dårligt...selvom vi mangler en masse så synes jeg stadigvæk det er det bedste han har haft. Siger måske lidt. Men han giver så også Bælum hovedbrud når han slet ikke bidrager til at få økonomien til at hænge sammen, så nu kommer vi igen ud med et kæmpe underskud. Jeg vil vædde på vi kommer med en fondsbørs meddelelse i morgen som beskriver et større underskud end først antaget.Funky skrev: ↑31. aug 2022, 21:34My point exactly. Og det fortæller noget om, at vi måske rent faktisk HAR set Inge trylle i dette transfervindue, ved at hente så mange spillere som pt. er i start-11, faktisk uden at betale noget videre i transfers.R Rosenberg skrev: ↑31. aug 2022, 21:31
Noget lugter i så fald af en økonomisk spændetrøje af historiske dimensioner.
1. Nogle af spillerne er egen avl. De er nu engang så gode, som de er.
2. Nogle af spillerne er forgængerens indkøb - det kan man, selvom man prøver, altså ikke klandre Inge for.
Argh....sorry!!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Det er nemlig rigtig. Inge er ikke lykkes med at få penge for en spiller han selv har hentet til klubben, så vidt jeg husker.R Rosenberg skrev: ↑31. aug 2022, 22:06En del af varerne har han ikke selv sat på hylderne. Jeg er med på, at man kan klandre Inge for meget, men skal vi nu ikke lige spise brød til?doukas skrev: ↑31. aug 2022, 21:49Ja, hvis da bare AaB havde en person ansat, hvis ansvar det bl.a. var, at vi havde attraktive varer på hylderne, så ville vi være nået langt.R Rosenberg skrev: ↑31. aug 2022, 21:43Men igen: Hvis vores spillere ikke er interessante nok til, at nogen gider at købe dem, hvad så?raekkeettre skrev: ↑31. aug 2022, 21:40Ja når man ikke kan sælge må man prøve med en masse signon fees. Han skal jo selv skaffe råderum for at købe ind, og det er der han også fejler big time. Så ikke ligefrem trylleri når han prøver at reparere og dække ind for mangler. Jeg synes bestemt ikke at dette vindue har været dårligt...selvom vi mangler en masse så synes jeg stadigvæk det er det bedste han har haft. Siger måske lidt. Men han giver så også Bælum hovedbrud når han slet ikke bidrager til at få økonomien til at hænge sammen, så nu kommer vi igen ud med et kæmpe underskud. Jeg vil vædde på vi kommer med en fondsbørs meddelelse i morgen som beskriver et større underskud end først antaget.Funky skrev: ↑31. aug 2022, 21:34My point exactly. Og det fortæller noget om, at vi måske rent faktisk HAR set Inge trylle i dette transfervindue, ved at hente så mange spillere som pt. er i start-11, faktisk uden at betale noget videre i transfers.R Rosenberg skrev: ↑31. aug 2022, 21:31
Så kan man lige tænke lidt over den.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Den er der til vinter
Har ladet mig fortælle at han har talt med en Superliga klub i dag - ikke Horsens som nævnt i medierne
doukas skrev: ↑31. aug 2022, 22:15Det er nemlig rigtig. Inge er ikke lykkes med at få penge for en spiller han selv har hentet til klubben så vidt jeg husker.R Rosenberg skrev: ↑31. aug 2022, 22:06En del af varerne har han ikke selv sat på hylderne. Jeg er med på, at man kan klandre Inge for meget, men skal vi nu ikke lige spise brød til?doukas skrev: ↑31. aug 2022, 21:49Ja, hvis da bare AaB havde en person ansat, hvis ansvar det bl.a. var, at vi havde attraktive varer på hylderne, så ville vi være nået langt.R Rosenberg skrev: ↑31. aug 2022, 21:43Men igen: Hvis vores spillere ikke er interessante nok til, at nogen gider at købe dem, hvad så?raekkeettre skrev: ↑31. aug 2022, 21:40Ja når man ikke kan sælge må man prøve med en masse signon fees. Han skal jo selv skaffe råderum for at købe ind, og det er der han også fejler big time. Så ikke ligefrem trylleri når han prøver at reparere og dække ind for mangler. Jeg synes bestemt ikke at dette vindue har været dårligt...selvom vi mangler en masse så synes jeg stadigvæk det er det bedste han har haft. Siger måske lidt. Men han giver så også Bælum hovedbrud når han slet ikke bidrager til at få økonomien til at hænge sammen, så nu kommer vi igen ud med et kæmpe underskud. Jeg vil vædde på vi kommer med en fondsbørs meddelelse i morgen som beskriver et større underskud end først antaget.
Så kan man lige tænke lidt over den.
Fossum blev hentet af Gaarde
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
FCN har en bedre målmand end vi har.ekni99 skrev: ↑31. aug 2022, 22:14Måske ikke supersalg, men de er til den gode side:doukas skrev: ↑31. aug 2022, 21:53Har Inge lavet nogen supersalg???Funky skrev: ↑31. aug 2022, 21:47Men seriøst, kan vi bebrejde ham, at han ikke laver supersalg i hvert vindue? Hvem skulle vi sælge for store penge? Og læg dertil de tilbagevendende historier om, at det altså også var bestyrelsen som sidste vinter sagde nej til salg af Prip og Thelander. Jeg tror, han virkelig har prøvet alle tricks i skuffen, inklusiv manøvren med Okore og Kina-markedet - og det fik han så i øvrigt høvl for.raekkeettre skrev: ↑31. aug 2022, 21:40Ja når man ikke kan sælge må man prøve med en masse signon fees. Han skal jo selv skaffe råderum for at købe ind, og det er der han også fejler big time. Så ikke ligefrem trylleri når han prøver at reparere og dække ind for mangler. Jeg synes bestemt ikke at dette vindue har været dårligt...selvom vi mangler en masse så synes jeg stadigvæk det er det bedste han har haft. Siger måske lidt. Men han giver så også Bælum hovedbrud når han slet ikke bidrager til at få økonomien til at hænge sammen, så nu kommer vi igen ud med et kæmpe underskud. Jeg vil vædde på vi kommer med en fondsbørs meddelelse i morgen som beskriver et større underskud end først antaget.Funky skrev: ↑31. aug 2022, 21:34My point exactly. Og det fortæller noget om, at vi måske rent faktisk HAR set Inge trylle i dette transfervindue, ved at hente så mange spillere som pt. er i start-11, faktisk uden at betale noget videre i transfers.R Rosenberg skrev: ↑31. aug 2022, 21:31
Andreas Hansen til FCN
Okore
Patrik Olsen til AGF
Okore var et bizart salg.
Patrick Olsen salget kostede os rigtig meget sportsligt og han blev desværre ikke erstattet på den længere bane.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Det er for fjollet at sige, at fordi han er gået med på en præmis om 30 millioner, så er det også bare hans skyld, hvis det ikke lykkes. Vi har da ikke spillere til at sælge for 30 millioner om året overhovedet. Vi laver dem ikke selv, den sportslige sektor har ikke kunnet fremelske dem. Og det er da vist ikke fordi, der ikke er blevet fokuseret mere på individuel spillerudvikling under Inge.raekkeettre skrev: ↑31. aug 2022, 22:11Han er gået med på en præmis om at sælge for 30 millioner om året, så ja det kan man godt bebrejde ham. Og det med bestyrelsen overtrumfer Inge og ikke vil sælge mens Inge skriger sælg de bliver ikke bedre. Fatter jeg ikke på, at man tror AaBs bestyrelse er så meget anderledes end alle andre bestyrelser hvor en ledende medarbejder indstiller sin holdning til et issue der skal tages op i bestyrelsen. Der bliver den indstilling 99/100 godkendt. Med mindre man ingen tiltro har til mandens færdigheder.Funky skrev: ↑31. aug 2022, 21:47Men seriøst, kan vi bebrejde ham, at han ikke laver supersalg i hvert vindue? Hvem skulle vi sælge for store penge? Og læg dertil de tilbagevendende historier om, at det altså også var bestyrelsen som sidste vinter sagde nej til salg af Prip og Thelander. Jeg tror, han virkelig har prøvet alle tricks i skuffen, inklusiv manøvren med Okore og Kina-markedet - og det fik han så i øvrigt høvl for.raekkeettre skrev: ↑31. aug 2022, 21:40Ja når man ikke kan sælge må man prøve med en masse signon fees. Han skal jo selv skaffe råderum for at købe ind, og det er der han også fejler big time. Så ikke ligefrem trylleri når han prøver at reparere og dække ind for mangler. Jeg synes bestemt ikke at dette vindue har været dårligt...selvom vi mangler en masse så synes jeg stadigvæk det er det bedste han har haft. Siger måske lidt. Men han giver så også Bælum hovedbrud når han slet ikke bidrager til at få økonomien til at hænge sammen, så nu kommer vi igen ud med et kæmpe underskud. Jeg vil vædde på vi kommer med en fondsbørs meddelelse i morgen som beskriver et større underskud end først antaget.Funky skrev: ↑31. aug 2022, 21:34My point exactly. Og det fortæller noget om, at vi måske rent faktisk HAR set Inge trylle i dette transfervindue, ved at hente så mange spillere som pt. er i start-11, faktisk uden at betale noget videre i transfers.R Rosenberg skrev: ↑31. aug 2022, 21:31Noget lugter i så fald af en økonomisk spændetrøje af historiske dimensioner.
Jeg tror det hele går galt I de første vinduer hvor han havde nogle penge at gøre med, og der skulle den positive spiral være startet og nu hænger han på de penge er spildt og de investeringer slet ikke har givet det return han havde forventet. Og nu er han så på røven.
Skal Inge alene have ansvaret for, at vi ikke solgte Prip, Thelander og Fossum tidligere, i stedet for at satse på sportslig succes i foråret? Måske, men jeg husker det altså som om, det blev fremlagt, at det var blevet diskuteret i bestyrelsen. Du har sikkert også ret i, at Inge ikke fik nok ud af de penge, han have til rådighed år 1. Men der er da langt fra det og så til, at han står nu og ser dum ud fordi han ikke har solgt for 30 millioner hvert år.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Igen, det er jo ren spekulation. Jeg må indrømme jeg ikke tidligere har set samme iver efter at føre den slags ansvar over på bestyrelsen. Nogen der kan uddybe hvad årsagen er til at Inge tilsyneladende har accepteret at være så magtesløs? Jeg mindes ikke at have set samme iver efter ansvarsfralæggelse hos fans ift Lynge eller Gaarde. Har man skiftet totalt spor eller hur?Funky skrev: ↑31. aug 2022, 22:05Eller også er der faktisk noget om det.doukas skrev: ↑31. aug 2022, 22:01Altså, hvad der foregår inde i bestyrelseslokalet synes jeg er svært at gisne om, men det er da en fin undskyldning til lejligheden.Funky skrev: ↑31. aug 2022, 21:57Jeg har ikke Inges salgshistorik i frisk erindring, men det foresvæver mig faktisk, at han HAR lavet et salg eller to (foruden Okore) hvor vi sagde "okay, det var da meget godt gået".doukas skrev: ↑31. aug 2022, 21:53Har Inge lavet nogen supersalg???Funky skrev: ↑31. aug 2022, 21:47Men seriøst, kan vi bebrejde ham, at han ikke laver supersalg i hvert vindue? Hvem skulle vi sælge for store penge? Og læg dertil de tilbagevendende historier om, at det altså også var bestyrelsen som sidste vinter sagde nej til salg af Prip og Thelander. Jeg tror, han virkelig har prøvet alle tricks i skuffen, inklusiv manøvren med Okore og Kina-markedet - og det fik han så i øvrigt høvl for.raekkeettre skrev: ↑31. aug 2022, 21:40
Ja når man ikke kan sælge må man prøve med en masse signon fees. Han skal jo selv skaffe råderum for at købe ind, og det er der han også fejler big time. Så ikke ligefrem trylleri når han prøver at reparere og dække ind for mangler. Jeg synes bestemt ikke at dette vindue har været dårligt...selvom vi mangler en masse så synes jeg stadigvæk det er det bedste han har haft. Siger måske lidt. Men han giver så også Bælum hovedbrud når han slet ikke bidrager til at få økonomien til at hænge sammen, så nu kommer vi igen ud med et kæmpe underskud. Jeg vil vædde på vi kommer med en fondsbørs meddelelse i morgen som beskriver et større underskud end først antaget.
Det hører også med til salgshistorikken, at der vist ligger en bestyrelsesbeslutning til grund for, at AaB vil sælge dyrere. Altså, Inge bestemmer ikke bare selv, hvornår prisen er go' nok. Er det ikke korrekt?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
hold nu kæft det kører i selvsving herinde på Supporternes side. Der er ikke mange voksne tilstede, proppen må være røget af sutteflasken