Altså det der er skrevet om før her inde vil jo kræve AaB politi anmeldte ham, men siden det ikke er sket så nægtet jeg at tro på det. Tror det er der samme Mr gold snakker om. Gjorde Inge de ting er han jo færdig i fodbold verden.jonas386 skrev: ↑22. jan 2023, 15:41Konkrete beskyldninger er altid at foretrække over insinueringer.
Hvis der virkelig er foregået urent træk af den ene eller anden kaliber, så har jeg trods alt tiltro nok til, at Bælum, bestyrelsen osv. ville have handlet. Hvis man først begynder at dække over ulovligheder, eller bare skuffeaftaler, der kan have haft negativ effekt på aktiekursen - eller bare holdt den nede - har man et helt andet (og meget større) problem på hænderne, end at der mangler et par millioner i forbindelse med en handel den ene eller anden vej.
Jeg tror ikke på det, og jeg synes det ville klæde folk, der åbenbart sidder inde med den type viden, at kontakte de relevante myndigheder, i stedet for at insinuere lovovertrædelser eller grænsende til kriminelle handlinger på et internetforum.
Når det er sagt så er det ikke det jeg har hørt fra nogen omkring AaB. Det jeg hørte var han var oppe og bede om flere penge, og budgetterne sportsligt skulle øges, og hvis man ikke gjorde det har han her ikke mere, og det blev så til det sidste.