Hvis der var sket for en uge eller to siden så helt enig. Det er fordi det sker så sent som det gør, og AaB kan ikke nå at hente noget andet. Vi havde sat alt på ét bræt her.Forza skrev:Abildgaard har hele tiden givet udtryk for at AaB var en nødløsning hvis intet større skulle dukke op. Selvfølgelig skal han gribe muligheden og prøve serie A af.Hanga skrev: ↑2. feb 2023, 10:45I begge tilfælde vil jeg tillade mig at være skuffet over spillerens ageren.Bong skrev: ↑2. feb 2023, 09:03Det er jo næsten en Sebastian Grønning om igen. Irriterende!baresi skrev: ↑2. feb 2023, 08:35alligevel "sjov" læsning - Abild var nærmest på plads.
https://www.tv2nord.dk/aalborg/baelum-t ... -af-pinden
"Havde takket ja
Mens spilleren løb rundt til formiddagens træning, og Thomas Bælum gik rundt på banen talende i mobiltelefon, tydede alt ellers på, at chancerne for at hente Oliver Abildgaard var store.
Midt på eftermiddagen kunne en smilende Thomas Bælum fortælle til TV2 Nords medrejsende journalister i Spanien, at Oliver Abildgaard havde takket ja til at vende tilbage".
Grønning skylder AaB væsentligt mindre end Abilgaard, han blev trods alt "vraget" af os, men det var skuffende at han kunne vælge os fra i 11. time for AGF. Abildgaards klubvalg er mere forståeligt, men jeg synes altså det er noget dårlig stil overfor klubben der har været med til at give ham hans karriere. Det er i 11. time han brænder os af, hvor vi i forvejen er i en kritisk situation. Men ja, jeg ved det er name of the game.
Mega ærgerligt for os men jeg kan ikke bebrejde ham: Grønning on the other hand….
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk