Træningskampe vinteren 2023
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Træningskampe vinteren 2023
Dine, naturligvis, @RicoBR02!
Horsens, BIF, AGF må virkelig have sænket skuldrene og fået tro på tingene efter at have set AaB's træningskampe.
Horsens, BIF, AGF må virkelig have sænket skuldrene og fået tro på tingene efter at have set AaB's træningskampe.
Ædruelighedens stemme
Gik... Gik kameraet i stykker? 
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
- Nordjyden HY
- 1. div

- Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
- Kontakt:
Virkelig flot mål af Ramkilde!
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
- KongGulerod
- Landshold

Flot solomål af Ramkilde
Ramkilde til 5-3, fin aktion af ham hvor han løber i dybden på en bold og afdribler målmanden. Lidt af den forventede klasseforskel, men han skal da roses for at vise det.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Så har alle scoret i offensiven sådan 
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Ja tåbelige mål de får. Hovedstød efter hjørne, klodset straffe af Sousa og passivt spil i vores højre side af defensiven.FIDEL skrev: ↑6. feb 2023, 17:07Altså, har du set kampen? Endnu en rystende ringe defensiv indsats.Kasper skrev: ↑6. feb 2023, 17:01Dit indlæg er ynkeligt. Ren tuderi fordi man ikke stiller op med de 3 cb's som du vil ha'.baresi skrev: ↑6. feb 2023, 16:49Nu kan vi heller ikke blive ved med at give Hamren 0% skyld for det ikke fungere
Han skal sætte en formation der virker
Han skal få spillet til at hænge sammen
Han skal bygge et forsvar der virker og en offensiv der virker
Ingen af delene fungerer.og har det ikke gjort siden han er kommet.
Og så undrer det mig med alle de mærkelige opstillinger i de her kampe - de blir jo io spillet sammen.
Vi er SÅ ynkelige - mega ynkelige
Set er fucking pinligt
Ellers så har vi lavet helbane pres i hele kampen, det er sgu fedt at se noget mod til at gå frem og sætte dagsordenen.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- Nordjyden HY
- 1. div

- Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
- Kontakt:
Defensiven er skrøbelig, men det offensive begynder at sidde der.
Erik Hamrén, 17-09-2022:
Ramkilde, Ross, Sousa, Bakiz og Helenius gjorde det godt. Også fine indhop af Jeppe P og Højholt.Nordjyden HY skrev: ↑6. feb 2023, 17:18Defensiven er skrøbelig, men det offensive begynder at sidde der.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Dårlig modstander men alligevel kan der godt tages noget positivt med fra kampen, sejren først og fremmest men også det at de offensive spillere alle fik nettet.
Når de tager sig sammen så er der niveauforskel hvilket der selvfølgelig også skal være mod et norsk midterhold fra OBOS ligaen.
Der er meget der skal forbedres men jeg tror ikke at en sejr skal undervurderes i vores situation uagtet modstanderens niveau
Når de tager sig sammen så er der niveauforskel hvilket der selvfølgelig også skal være mod et norsk midterhold fra OBOS ligaen.
Der er meget der skal forbedres men jeg tror ikke at en sejr skal undervurderes i vores situation uagtet modstanderens niveau
Så hvad skal vi tag fra den kamp?
Det gode:
- Offensivt begynder at se skarp ud igen
- Flotte mål
- Første sejr siden Big Bang
Det dårlige:
- Forsvaret er stadigvæk for håbløs
- Spillestilen er for klosteret.
- For hidsig til sidst
Det gode:
- Offensivt begynder at se skarp ud igen
- Flotte mål
- Første sejr siden Big Bang
Det dårlige:
- Forsvaret er stadigvæk for håbløs
- Spillestilen er for klosteret.
- For hidsig til sidst
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
OG så vil jeg godt lige sige at jeg IKKE er fortaler for en 3 back kæde - har altid sagt vi skal i en 4 back. Men de spillere vi har passer til en 3 back. Vi er for skrøbelige og så har vi 2 ret dygtige wingbacks.Kristian skrev: ↑6. feb 2023, 17:11Det er da pres på boldholder og kæmpe forbedring i dag rent udtryksmæssigt.Kasper skrev: ↑6. feb 2023, 17:01Dit indlæg er ynkeligt. Ren tuderi fordi man ikke stiller op med de 3 cb's som du vil ha'.baresi skrev: ↑6. feb 2023, 16:49Nu kan vi heller ikke blive ved med at give Hamren 0% skyld for det ikke fungere
Han skal sætte en formation der virker
Han skal få spillet til at hænge sammen
Han skal bygge et forsvar der virker og en offensiv der virker
Ingen af delene fungerer.og har det ikke gjort siden han er kommet.
Og så undrer det mig med alle de mærkelige opstillinger i de her kampe - de blir jo io spillet sammen.
Vi er SÅ ynkelige - mega ynkelige
Set er fucking pinligt
Har luret Hamren..Han vil have alle til at performe.
Nu vinder vi måske en kamp tilmed !! Wow
Desuden er vores centrale midt skrøbelig så derfor kunne en 3-4-3 virke bedre.
så jeg er ikke fortaler for en 3 back - men 4 backen har overhovedet IKKE fungeret endnu.
Men vi kan da håbe det bliver forløst
Jeppe P og Højholt sammen...det virkede fint. Jeg synes altså, Jeppe P får for lidt positiv omtale herinde for den måde, hvorpå han er vendt tilbage til AaB.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
De kan sgu spille fodbold alligevel. Fedt med nogle mål. Fuck resten.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
100% enig. Han bør vel snart have en fair chance fra start.
Jeg savner Winsnes
I det mindste er det FANTASTIK at vi bringer ind et sejr!!!!

Ja. Og jeg bemærkede også, hvordan Hamrén mikro-coachede Højholt til at søge fremad mellem nordmændenes kæder, når han fik bolden, frem for at løbe eller spille bagud. Det klædte ham altså.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Sindsygt spændende spiller og så laver han mål igen igen.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Kan huske at Wieghorst i sin tid roste Jeppe P da han som en af få i truppen evnede at spille fremadrettede afleveringer.
Det ser ud til at Pedersen har haft gavn af lejeopholdet i Vendsyssel FF