Total enig.FIDEL skrev: ↑10. apr 2023, 16:12Det er jo helt ærligt en katastrofe, at vi taber på 2 personlige fejl. Det må selvfølgelig ikke ske, især i vores situation. MEN isoleret set, så er Pedro simpelthen ikke "klar" nok til opgaven, og Theo bør jo ikke kastes for løverne i klubbens værste krise nogensinde. Dét mener jeg er skidt af trænerteamet.
Theo har kostet os rigtig mange points nu, og den usikkerhed han viser påvirker naturligvis defensiven og resten af holdet. Sådan er det bare, og derfor bør Mantl stå resten af sæsonen. Det mentale bliver uhyggeligt vigtigt i den resterende del af dette rædsel af en sæson.
Der har været et hav af personlige fejl hele sæsonen, og det er skidt for moralen. Vi ligner en nedrykker.
Kæmpe fejl af Pedro - hans bold behandling stinker
MEN vi skal fandme stoppe det åndssvage småspil i eget felt.
Theo - jeg har aldrig syntes han skulle stå og Idag knækker han totalt - han svigter holdet, har flere placerings fejl opspils fejl osv.
han bør ikke stå for han gør også forsvaret usikkert.
Men fjerner vi de der personlige fejl så spiller vi sådan set en god nok kamp.
Ved godt man ikke kan fjerne de fejl - men der er vildt mange gode momenter også.
Jeg håber højholdt og helenius havde skavanker og skulle Skånes - ellers var det en giga brøler
Vi blev pillet ned Idag og det kan forværres imorgen
Tabellen lyver ikke.
Vi kan ikke blive ved med at leve på at Horsens måske også taber - vi SKAL vinde.
De fejl Idag er under al kritik