Min tone fejler intet, så sædvanlig copper-stil er ej nødvendig.Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 21:55Jeg synes du skal passe på tonen. Og selvfølgelig har jeg en holdning til hvad der er plausibelt. Hvis du virkelig vil diskussionen, kan du jo erklære om du er enig i de konkrete præmisser eller ej, og så redegøre for hvorfor/ikke. Ellers er der ingen grund til at kommentere.R Rosenberg skrev: ↑18. okt 2021, 21:52Godt, du selv kan konkludere, hvad der er plausibelt.Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 21:24Det er en plausibel konklusion på de præmisser jeg opstiller. Så det må komme an på om du køber de præmisser jeg skitserer i mine indlæg.R Rosenberg skrev: ↑18. okt 2021, 18:04Og det har du belæg for? Eller er det bare din tro?Buzz Killington skrev: ↑18. okt 2021, 14:56Jeg tror man har flere parter der alle har trukket i forskellige retninger for til sidst at finde et kompromis der har været fornuftigt for alle parter. Et kompromis der gør Hiljemark til landets bedst betalte assistent.jonas386 skrev: ↑18. okt 2021, 14:50
Hiljemark har selv vurderet, at han ikke kan fortsætte karrieren, og at det ikke har kunne betale sig (for kroppen) at forsøge at komme tilbage i fulde omdrejninger. Tror du virkelig på, at Inge, Marti, og hvem ellers der har været inde over beslutningen, hellere vil have Hiljemark på trænerbænken end på banen? Og så endda til noget der bare ligner samme løn?
Du har tidligere skrevet, at Hiljemark "bare" kunne vælge at bruge resten af kontraktperioden på at hygge sig på en kondicykel. Som om, at man som fodboldspiller selv bestemmer hvordan ens træningsdag ser ud, og at man bare kan nægte at leve op til sine forpligtelser og samtidig hæve sin løn.
Det går begge veje. Hvis ikke Hiljemark kan leve op til sine kontraktlige forpligtelser, så bliver kontrakten ugyldig. Man kan altså ikke bare sige, at man er skadet, og så lade tiden løbe ud.
Og nej, det gør jeg naturligvis ikke. Det ville kræve, at de havde en form for indbygget logik.
Og nej, jeg ser stadig intet belæg for, at Hiljemark skulle være nationens bedst betalte assistent. Og nej, jeg skal ikke redegøre for noget som helst, fordi jeg spørger ind til dine hjemmestrikkede teorier, som du udbasunerer.
Kan du fremskaffe andet belæg end dine synsninger, bliver det naturligvis modtaget med kyshånd.