Farzam mener at vide at Theo er hentet til som 2. målmand.Alexis skrev: ↑20. jul 2023, 12:20Altså de henter jo en ny 2 målmand inden længe, og så skal Theo og Dietmar kæmpe om hvem der skal være 3 målmand og hvem der skal være u19 målmandjonas386 skrev: ↑20. jul 2023, 12:13Et eller andet FCK medie mener, at Sander er hentet som u19 keeper i første omgang. Noget af en degradering fra superligamålmand, og så tilbage til u19 fodbold.
Åbenbart 3./4. Keeper, og ikke 2. Målmand. Om de har noget reel viden, eller bare gætter ved jeg ikke.
Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)
Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Okay, følger ikke så meget med i FCKs transfers som sådan. Har set lidt snak om Schmeichel for Grabara, hvis han skulle blive solgt, men har ikke set de er efter ny 2. Målmand (troede oprindeligt det ville være Sander)Alexis skrev: ↑20. jul 2023, 12:20Altså de henter jo en ny 2 målmand inden længe, og så skal Theo og Dietmar kæmpe om hvem der skal være 3 målmand og hvem der skal være u19 målmandjonas386 skrev: ↑20. jul 2023, 12:13Et eller andet FCK medie mener, at Sander er hentet som u19 keeper i første omgang. Noget af en degradering fra superligamålmand, og så tilbage til u19 fodbold.
Åbenbart 3./4. Keeper, og ikke 2. Målmand. Om de har noget reel viden, eller bare gætter ved jeg ikke.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Carabolo8 på Instagram.FlæskeFrank skrev: ↑20. jul 2023, 12:04Nu har jeg læst en del om ham Tomas Diaz, men kan intet officielt finde om ham.
Er han en ungdomsspiller fra Amazonas, Barcelonas førstehold, eller fra Skagen.
Info tak.
Jeg er sikker på, at han er et talent, og jeg ønsker ham al held og lykke fremover. Selvom jeg også ville ønske (det vil vi alle), at vi kunne sælge vores talenter bedre og dyrere, så kan jeg på ingen måde være bitter på den sportslige ledelse over det her. Med halvandet år tilbage af kontrakten og nej tak til forlængelse fra Sander, så var det nu, hvis AaB skulle have mønt for ham. Derudover håber jeg på, at det langsigtede arbejde, som er påbegyndt i klubben vil resultere i, at vi en dag kan sælge talenter til en bedre pris.RicoBR02 skrev: ↑20. jul 2023, 12:18Nå nu kan alt mit galde være fuldstændig ligegyldigt. FCK fik Sander og dem herinde der mente at han ikke var et stort talent, fik deres ønske opfyldt.
Jeg tror, igen, at vi har smidt guld på gaden, men i modsætning til ementa så virker det her som om Theo selv ville videre. Og så kan jeg godt forstå at folk bliver pisse bitre, han kommer til København for at sidde på bænken og spille u19, det virker helt sindssygt at man vil tage den tur som 18 årige anden målmand i AaB..
Vil lige tilføje, at jeg heller ikke er bitter på den unge mand (selvom det havde været optimalt med en forlængelse). Det er ikke sikkert, at det sidste års tid på Hornevej har været så sjovt for ham.Raptorr skrev: ↑20. jul 2023, 12:29Jeg er sikker på, at han er et talent, og jeg ønsker ham al held og lykke fremover. Selvom jeg også ville ønske (det vil vi alle), at vi kunne sælge vores talenter bedre og dyrere, så kan jeg på ingen måde være bitter på den sportslige ledelse over det her. Med halvandet år tilbage af kontrakten og nej tak til forlængelse fra Sander, så var det nu, hvis AaB skulle have mønt for ham. Derudover håber jeg på, at det langsigtede arbejde, som er påbegyndt i klubben vil resultere i, at vi en dag kan sælge talenter til en bedre pris.RicoBR02 skrev: ↑20. jul 2023, 12:18Nå nu kan alt mit galde være fuldstændig ligegyldigt. FCK fik Sander og dem herinde der mente at han ikke var et stort talent, fik deres ønske opfyldt.
Jeg tror, igen, at vi har smidt guld på gaden, men i modsætning til ementa så virker det her som om Theo selv ville videre. Og så kan jeg godt forstå at folk bliver pisse bitre, han kommer til København for at sidde på bænken og spille u19, det virker helt sindssygt at man vil tage den tur som 18 årige anden målmand i AaB..
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Fedt at få Bo Zinck ind i en rolle i trænerstaben for den kommende sæson.
Divisionsscout og assistent for U23-holdet (som DS-holdet bliver til nu).
Al held og lykke til Theo - kæft nogle barnlige kommentarer indimellem.
Divisionsscout og assistent for U23-holdet (som DS-holdet bliver til nu).
Al held og lykke til Theo - kæft nogle barnlige kommentarer indimellem.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
R Rosenberg
- Allstar

Theo er historie.
Videre. Nogle idéer, pipelines eller lufthavnsrygter?
Ædruelighedens stemme
Er spændt på hvem man henter ind som erstatning. Jeg gætter på man vælger en spiller med erfaring. Håber ikke på en udenlandsk lottokupon.R Rosenberg skrev: ↑20. jul 2023, 12:47Theo er historie.
Altså der ankommer et fly fra New York kl 13.30.R Rosenberg skrev: ↑20. jul 2023, 12:47Theo er historie.
Jeg siger ikke at der kan være en spiller med fra New York Red Bull, jeg siger bare at det er et sjov sammenfald at det fly lander samme dag som Theo lander i København....
Mon ikke vi ender med at tjene en god skilling mere på Theo, hvis han faktisk bliver til noget...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jo men der er jo kommercielle flyvning imellem Aalborg og New York så det er der jo ikke noget unormalt i.RicoBR02 skrev: ↑20. jul 2023, 13:02Altså der ankommer et fly fra New York kl 13.30.R Rosenberg skrev: ↑20. jul 2023, 12:47Theo er historie.
Jeg siger ikke at der kan være en spiller med fra New York Red Bull, jeg siger bare at det er et sjov sammenfald at det fly lander samme dag som Theo lander i København....
Jeg tror han jokerNautrup88 skrev: ↑20. jul 2023, 13:32Jo men der er jo kommercielle flyvning imellem Aalborg og New York så det er der jo ikke noget unormalt i.RicoBR02 skrev: ↑20. jul 2023, 13:02Altså der ankommer et fly fra New York kl 13.30.R Rosenberg skrev: ↑20. jul 2023, 12:47Theo er historie.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ja men tanken kunne være fedHanga skrev: ↑20. jul 2023, 13:33Jeg tror han jokerNautrup88 skrev: ↑20. jul 2023, 13:32Jo men der er jo kommercielle flyvning imellem Aalborg og New York så det er der jo ikke noget unormalt i.RicoBR02 skrev: ↑20. jul 2023, 13:02Altså der ankommer et fly fra New York kl 13.30.R Rosenberg skrev: ↑20. jul 2023, 12:47Theo er historie.
Jeg siger ikke at der kan være en spiller med fra New York Red Bull, jeg siger bare at det er et sjov sammenfald at det fly lander samme dag som Theo lander i København....![]()
Jeg håber stadig på Thorir Helgason fra Lecce, og så skal vi jo have en målmand. Dit forslag om Kalle Johnsson lyder ikke tosset.R Rosenberg skrev: ↑20. jul 2023, 12:47Theo er historie.
Det er jeg bange for Kalle Johnson er uenig i.Raptorr skrev: ↑20. jul 2023, 13:52Jeg håber stadig på Thorir Helgason fra Lecce, og så skal vi jo have en målmand. Dit forslag om Kalle Johnsson lyder ikke tosset.R Rosenberg skrev: ↑20. jul 2023, 12:47Theo er historie.
-
Stegosaurus
- Allstar

Han er alt for god som reserve….Kokkefar skrev: ↑20. jul 2023, 14:00Det er jeg bange for Kalle Johnson er uenig i.Raptorr skrev: ↑20. jul 2023, 13:52Jeg håber stadig på Thorir Helgason fra Lecce, og så skal vi jo have en målmand. Dit forslag om Kalle Johnsson lyder ikke tosset.R Rosenberg skrev: ↑20. jul 2023, 12:47Theo er historie.
Kalle som 1. målmand er fint med migStegosaurus skrev: ↑20. jul 2023, 14:10Han er alt for god som reserve….Kokkefar skrev: ↑20. jul 2023, 14:00Det er jeg bange for Kalle Johnson er uenig i.Raptorr skrev: ↑20. jul 2023, 13:52Jeg håber stadig på Thorir Helgason fra Lecce, og så skal vi jo have en målmand. Dit forslag om Kalle Johnsson lyder ikke tosset.R Rosenberg skrev: ↑20. jul 2023, 12:47Theo er historie.
-
R Rosenberg
- Allstar

Haha, ja det er han nok. Men altså, hvilke døre er åbne for ham lige nu?Kokkefar skrev: ↑20. jul 2023, 14:00Det er jeg bange for Kalle Johnson er uenig i.Raptorr skrev: ↑20. jul 2023, 13:52Jeg håber stadig på Thorir Helgason fra Lecce, og så skal vi jo have en målmand. Dit forslag om Kalle Johnsson lyder ikke tosset.R Rosenberg skrev: ↑20. jul 2023, 12:47Theo er historie.
Sverige? Viborg, hvis de sælger LL? En mindre liga?
Vi skulle bare have skaffet ham i sommer.
Ædruelighedens stemme
Jeg tror klart at den målmand vi jagter er en ny førstekeeper. Eller i hvert fald en som kan konkurrere ligeligt med ham, dvs. uden at have klart defineret hvem der er første og anden keeper. Jeg har stadig meget svært ved at tro at AaB pludselig skulle have fuld tillid til Posavec igen, efter at have vraget ham totalt sidste sæson.Stegosaurus skrev: ↑20. jul 2023, 14:10Han er alt for god som reserve….Kokkefar skrev: ↑20. jul 2023, 14:00Det er jeg bange for Kalle Johnson er uenig i.Raptorr skrev: ↑20. jul 2023, 13:52Jeg håber stadig på Thorir Helgason fra Lecce, og så skal vi jo have en målmand. Dit forslag om Kalle Johnsson lyder ikke tosset.R Rosenberg skrev: ↑20. jul 2023, 12:47Theo er historie.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14