Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Det var præcis samme sang ifht Locas Andersen.
Thelander og Helenius vil sikkert også kunne spille for et hold i championship.
Thelander og Helenius vil sikkert også kunne spille for et hold i championship.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
De er dog to tre fire år ældre og har aldrig haft et topniveau som Lucas. Man kan selvfølgelig være heldig at der er en god historie, ligesom med Cifuentes og Lucas, som gør at nogen vil hente dem. Men du skal nok ikke satse på det.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Kasper
- Allstar

Jeg tror på det kan lade sig gøre, hvis det er det spiller og AaB vil.Buzz Killington skrev: ↑25. maj 2024, 16:33De er dog to tre fire år ældre og har aldrig haft et topniveau som Lucas. Man kan selvfølgelig være heldig at der er en god historie, ligesom med Cifuentes og Lucas, som gør at nogen vil hente dem. Men du skal nok ikke satse på det.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
"hvis det er det spiller vil" som i gå drastisk ned i løn? For ja da. En mere eller mindre gratis Helenius kunne sikkert være interessant for mange. Men ellers kan jeg ikke forestille mig det. Ingen af dem har bevist noget i et godt stykke tid, og de har helt sikkert ikke lyst til at gå ned i løn så tæt på karrierestop. Så de skal nok blive her.Kasper skrev: ↑25. maj 2024, 16:49Jeg tror på det kan lade sig gøre, hvis det er det spiller og AaB vil.Buzz Killington skrev: ↑25. maj 2024, 16:33De er dog to tre fire år ældre og har aldrig haft et topniveau som Lucas. Man kan selvfølgelig være heldig at der er en god historie, ligesom med Cifuentes og Lucas, som gør at nogen vil hente dem. Men du skal nok ikke satse på det.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Aalborg
Nå så blev det OB der led samme skæbne som os sidste år. Er der nogle interessante emner eller er det ikke noget at kigge på? Don deedson spøgede sidste år, men er nok for dyr at få fat i?
- Kasper
- Allstar

Tror mange klubber har råd til at overtage deres løn, hvis de ikke skal betale transfer.Buzz Killington skrev: ↑25. maj 2024, 16:57"hvis det er det spiller vil" som i gå drastisk ned i løn? For ja da. En mere eller mindre gratis Helenius kunne sikkert være interessant for mange. Men ellers kan jeg ikke forestille mig det. Ingen af dem har bevist noget i et godt stykke tid, og de har helt sikkert ikke lyst til at gå ned i løn så tæt på karrierestop. Så de skal nok blive her.Kasper skrev: ↑25. maj 2024, 16:49Jeg tror på det kan lade sig gøre, hvis det er det spiller og AaB vil.Buzz Killington skrev: ↑25. maj 2024, 16:33De er dog to tre fire år ældre og har aldrig haft et topniveau som Lucas. Man kan selvfølgelig være heldig at der er en god historie, ligesom med Cifuentes og Lucas, som gør at nogen vil hente dem. Men du skal nok ikke satse på det.
Myhra i målet, Adelgaard og Slotsager i forsvaret, og Kjerrumgård i angrebet er de eneste der er værd at nævne. Men vi har ikke råd til nogen af dem.
- Kasper
- Allstar

Charly Nouck kunne godt være den rigtige type, men der har vi nok ikke råd.
Nej, bestemt ikke hvis AGF stadig er inde i billedet. Mon ikke OB vil gå langt for at holde på talenterne dig i stedet vil luge ud i alle Weströms mystiske indkøb.Kasper skrev:Charly Nouck kunne godt være den rigtige type, men der har vi nok ikke råd.
Tror ikke de kan holde på Slotsager, men der tror jeg heller ikke vi har råd.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Nouck til AGF virker oplagt. Slotsager tror jeg ryger til Belgien. Anderlecht eller Brügge.Jakobsen skrev: ↑25. maj 2024, 17:30Nej, bestemt ikke hvis AGF stadig er inde i billedet. Mon ikke OB vil gå langt for at holde på talenterne dig i stedet vil luge ud i alle Weströms mystiske indkøb.Kasper skrev:Charly Nouck kunne godt være den rigtige type, men der har vi nok ikke råd.
Tror ikke de kan holde på Slotsager, men der tror jeg heller ikke vi har råd.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Al hajj er bestemt også en god fodboldspiller.
Men ja Luca Kjerrumgaard gad jeg satme godt have, men mon ikke han ryger til udlandet
Hajj slår mig som en luksusspiller der ikke rigtig vil kæmpe for holdet når der er modgang. Den slags har vi ikke gode erfaringer med og ikke en type vi har behov for næste sæson.troelsh skrev: ↑25. maj 2024, 18:10Al hajj er bestemt også en god fodboldspiller.
Men ja Luca Kjerrumgaard gad jeg satme godt have, men mon ikke han ryger til udlandet
Læste fra en på Twitter at han i forbindelse med Van Dam til AaB, tænkte Schwatau tog turen med, evt. ved kontraktudløb og han passer vel også fint ind i strategien
-
Stegosaurus
- Allstar

- Kasper
- Allstar

Han har udløb næste sommer. Ham har vi ikke en jordisk chance for at signe.
Er sikker på Menno Van Dam har et godt kendskab til U19 ligaen og hvilke spillere som kunne være interessante for AaB..
Men Schwartau og Noah Nartey fra Brøndby skal vi glemme - de er fore dyre, og følges tæt i udlandet .. i hvertfald som permanent transfer - men en lejeaftale kunne måske komme på tale
Men der er flere spillere fra Brøndby, eller FCN, FCK eller FCM hvor talentet er stort, men for langt til spilletid - og med kontraktudløb til sommer som kunne være interessante for AaB .. Bare se på en spiller som Otoa - de findes derude og under det rette miljø kan de sagtens begå sig i superligsen
Men Schwartau og Noah Nartey fra Brøndby skal vi glemme - de er fore dyre, og følges tæt i udlandet .. i hvertfald som permanent transfer - men en lejeaftale kunne måske komme på tale
Men der er flere spillere fra Brøndby, eller FCN, FCK eller FCM hvor talentet er stort, men for langt til spilletid - og med kontraktudløb til sommer som kunne være interessante for AaB .. Bare se på en spiller som Otoa - de findes derude og under det rette miljø kan de sagtens begå sig i superligsen
AaB - nu, i morgen & altid! 
Nu får vi en ny træner med kompetencer udi arbejde med unge spillere og altså også udvikling af talenter. Selvom hans funktion er cheftræner, kan og skal han uden tvivl også have et godt øje på talent arbejdet. Det passer godt ind i strategien, og jeg glæder mig til at byde ham velkommen.
Hvem har vi egentlig af unge spillere, som er førsteholdsspillere eller i periferien til holdet? Bomholt, Arnorsson, Davidsen og selvfølgelig Otoa er enten (halv) faste eller har fået spilletid. Hvilke andre har vi, som måske kunne tage det næste skridt med tilkomsten af Van Dam? Er Meedom, Amar Diagne og Noshe aktuelle? Sidstnævnte har jo haft sin debut for lang tid siden?!
Hvem har vi egentlig af unge spillere, som er førsteholdsspillere eller i periferien til holdet? Bomholt, Arnorsson, Davidsen og selvfølgelig Otoa er enten (halv) faste eller har fået spilletid. Hvilke andre har vi, som måske kunne tage det næste skridt med tilkomsten af Van Dam? Er Meedom, Amar Diagne og Noshe aktuelle? Sidstnævnte har jo haft sin debut for lang tid siden?!
Rimelig åbenmundet Wesstrøm her.Halil skrev: ↑23. maj 2024, 12:56Prip var, som case, samlet set et godt køb.Hanga skrev: ↑23. maj 2024, 12:43Prip var et samlet set et fint køb. I den første sæson var en af superligaens bedste spillere. Set i bakspejlet skulle vi have solgt ham på det tidspunkt, men jeg forstod godt hvorfor vi forlangte en relativt pæn pris for ham med den sæson han lige havde haft. Desværre virkede han mentalt videre og var rigtig nok en skuffelse i den efterfølgende sæson. Vi endte dog med at få ham solgt alligevel til en pris der i hvert fald ikke var mindre end det vi gav for ham.jonas386 skrev: ↑23. maj 2024, 11:49Det er dig der påstår at han var et fint køb, selvom han også havde en ret stor andel i at vi rykkede ned, fordi han spillede som en pose nødder og leverede nul
Men forstår da godt du ikke vil snakke om det.
Et kæmpe minus er dog, at Prip ikke blev solgt efter den bemærkelsesværdige 1. sæson.
Det første jeg tænkte på var Prip.
https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/nyhe ... or-tror-du
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ja - det lyder sgu meget som Pizza Prip.Hanga skrev: ↑26. maj 2024, 10:54Rimelig åbenmundet Wesstrøm her.Halil skrev: ↑23. maj 2024, 12:56Prip var, som case, samlet set et godt køb.Hanga skrev: ↑23. maj 2024, 12:43Prip var et samlet set et fint køb. I den første sæson var en af superligaens bedste spillere. Set i bakspejlet skulle vi have solgt ham på det tidspunkt, men jeg forstod godt hvorfor vi forlangte en relativt pæn pris for ham med den sæson han lige havde haft. Desværre virkede han mentalt videre og var rigtig nok en skuffelse i den efterfølgende sæson. Vi endte dog med at få ham solgt alligevel til en pris der i hvert fald ikke var mindre end det vi gav for ham.
Et kæmpe minus er dog, at Prip ikke blev solgt efter den bemærkelsesværdige 1. sæson.
I guder, at vende tilbage fra ferie fem kilo tungere. Kæft en idiot!
RAUS RAUS SSE!
Det eneste Prip bød ind med i den sidste sæson, var en IQ som et jordegern og BMI som Strandli efter 10 år som selvstændig pizzabager.Hanga skrev: ↑26. maj 2024, 10:54Rimelig åbenmundet Wesstrøm her.Halil skrev: ↑23. maj 2024, 12:56Prip var, som case, samlet set et godt køb.Hanga skrev: ↑23. maj 2024, 12:43Prip var et samlet set et fint køb. I den første sæson var en af superligaens bedste spillere. Set i bakspejlet skulle vi have solgt ham på det tidspunkt, men jeg forstod godt hvorfor vi forlangte en relativt pæn pris for ham med den sæson han lige havde haft. Desværre virkede han mentalt videre og var rigtig nok en skuffelse i den efterfølgende sæson. Vi endte dog med at få ham solgt alligevel til en pris der i hvert fald ikke var mindre end det vi gav for ham.