Superliga 2023/2024

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Re: Superliga 2023/2024

Indlæg af Jakobsen » 24. maj 2024, 20:06

bonanza skrev:
Hanga skrev:
17. maj 2024, 09:22
Maglau skrev:
16. maj 2024, 22:36
Har lige set fck-fcm og i går noget af Big-fcn puha at tænke på at i næste sæson skal op imod de fire hold.
De spiller alle godt fodbold rigtigt godt faktisk.
Er lige glad hvem der bliver mestre bare ikke fck, fedt når ikke dem med aller aller størst budget vinder
Hvor er det i grunden trist at mesterskabet nu og de næste mange år kommer til at stå mellem de ulidelige klubber. Vi mangler bare at AGF byder sig til så er der fuld plade på hadeklubber. Så det handler alene om hvem man allerhest ser IKKE render med det, og her står FCM bare højest på min liste. Nok fordi jeg bor hvor jeg bor hvor jeg gør og fortsat har til gode at rende ind i en FCM fan, som jeg er overbevist om også ville stå på tribunen hvis den stod på 1 division som hos os.
Jeg har også set kampene, og de hold spiller god fodbold og har stærke profiler, er kloge taktiske og er ekstremt stærke fysisk. Personligt synes jeg at det mest sympatiske hold er Brøndby, så hvis jeg skulle vælge mellem pest eller kolera er det nok dem jeg "holder med" i indeværende sæson. Nok lidt biased af at bo i København, med en hel svigerfamilie der er Brøndby fans. Synes bare det er mere jordnært, end det f.eks. er i FCM og FCK. Lad os nu se, de fleste bliver endnu mere modbydelige af at vinde et mesterskab.
Der er aldrig noget sympatisk ved den medie og DBU favoriserede møgklub og deres hooliganfans. Klubben BIF skal bare udslettes.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!

RicoBR02
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Strandli

Indlæg af RicoBR02 » 24. maj 2024, 22:29

Jakobsen skrev:
24. maj 2024, 20:06
bonanza skrev:
Hanga skrev:
17. maj 2024, 09:22
Maglau skrev:
16. maj 2024, 22:36
Har lige set fck-fcm og i går noget af Big-fcn puha at tænke på at i næste sæson skal op imod de fire hold.
De spiller alle godt fodbold rigtigt godt faktisk.
Er lige glad hvem der bliver mestre bare ikke fck, fedt når ikke dem med aller aller størst budget vinder
Hvor er det i grunden trist at mesterskabet nu og de næste mange år kommer til at stå mellem de ulidelige klubber. Vi mangler bare at AGF byder sig til så er der fuld plade på hadeklubber. Så det handler alene om hvem man allerhest ser IKKE render med det, og her står FCM bare højest på min liste. Nok fordi jeg bor hvor jeg bor hvor jeg gør og fortsat har til gode at rende ind i en FCM fan, som jeg er overbevist om også ville stå på tribunen hvis den stod på 1 division som hos os.
Jeg har også set kampene, og de hold spiller god fodbold og har stærke profiler, er kloge taktiske og er ekstremt stærke fysisk. Personligt synes jeg at det mest sympatiske hold er Brøndby, så hvis jeg skulle vælge mellem pest eller kolera er det nok dem jeg "holder med" i indeværende sæson. Nok lidt biased af at bo i København, med en hel svigerfamilie der er Brøndby fans. Synes bare det er mere jordnært, end det f.eks. er i FCM og FCK. Lad os nu se, de fleste bliver endnu mere modbydelige af at vinde et mesterskab.
Der er aldrig noget sympatisk ved den medie og DBU favoriserede møgklub og deres hooliganfans. Klubben BIF skal bare udslettes.

Brøndby over alle fc klubber i landet til enhver tid.. Ideelt set blev Herning, Fyn og Sjælland udstødt fra Danmark..

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 25. maj 2024, 13:51

Jeg hader Brøndby mere end noget andet i denne verden inkl. Islamisk stat og Putin.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar

Indlæg af Jakobsen » 25. maj 2024, 16:54

Hold kæft, hvor hjernedødt i Viborg - OB. Skændsel på linje med det lort Unitas lavede sidste år da det var os.

RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Trickster
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Trickster » 25. maj 2024, 16:59

OB rykker ud af Superligaen. Det er vigtigt for vores overlevelseschancer i næste sæson. Vi skal knokle for at holde to af Lyngby, Vejle og Sønderjyske bag os...
Hair is not a right: it´s a privilege!

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 25. maj 2024, 17:03

Nu er jeg selvfølgelig også fra en anden tid; men kommentatorerne reagerer jo, som der var styrtet en tribune sammen eller at 30 mennesker havde mistet livet ved voldelige sammenstød. "Branden" viste sig at være et reklamebanner med ulmende gløder og røg. Selve fyrværkeriseancen stod på i nogle sekunder og drejer sig om 5-6 stykker nytårshalløj.

Jeg kan ikke på samme måde varme mig ved OBs nedrykning i denne sæson af den simple årsag, at AaB og OB med stor sandsynlighed bytter række igen allerede næste år. Der er jo intet festligt ved AaBs oprykning.

Og så er jeg i øvrigt blevet smaskforelsket i Ementa efter at have overværet kampen i dag. Jeg ser for mig en Peter Møller, en Frank Strandli eller en Rade Prica - og endda i opgraderet version, hvad angår evnen til at feje modstandere væk i straffesparksfeltet ved indlæg og levere fremragende assist.

Han ville have været et forrygende appendix til vores hold i denne sæson.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar

Indlæg af Jakobsen » 25. maj 2024, 17:13

Trickster skrev:OB rykker ud af Superligaen. Det er vigtigt for vores overlevelseschancer i næste sæson. Vi skal knokle for at holde to af Lyngby, Vejle og Sønderjyske bag os...
Tænker også vi kan hive VFF ned i den gruppe. Synes de er ved at være tilbage på deres vanlige niveau

RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 25. maj 2024, 17:16

Hovedet skrev:
25. maj 2024, 17:03
Nu er jeg selvfølgelig også fra en anden tid; men kommentatorerne reagerer jo, som der var styrtet en tribune sammen eller at 30 mennesker havde mistet livet ved voldelige sammenstød. "Branden" viste sig at være et reklamebanner med ulmende gløder og røg. Selve fyrværkeriseancen stod på i nogle sekunder og drejer sig om 5-6 stykker nytårshalløj.

Jeg kan ikke på samme måde varme mig ved OBs nedrykning i denne sæson af den simple årsag, at AaB og OB med stor sandsynlighed bytter række igen allerede næste år. Der er jo intet festligt ved AaBs oprykning.

Og så er jeg i øvrigt blevet smaskforelsket i Ementa efter at have overværet kampen i dag. Jeg ser for mig en Peter Møller, en Frank Strandli eller en Rade Prica - og endda i opgraderet version, hvad angår evnen til at feje modstandere væk i straffesparksfeltet ved indlæg og levere fremragende assist.

Der blev kastet kanonslag ned omkring en bolddreng, som blev hevet væk af en voksen. Jeg synes, det er helt fint, at Daniel Ortved reagerede, som han gjorde.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 25. maj 2024, 18:04

Tak til onenexus :danmarkfan:
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

RicoBR02
Allstar
Allstar

Indlæg af RicoBR02 » 25. maj 2024, 18:10

Jakobsen skrev:
25. maj 2024, 16:54
Hold kæft, hvor hjernedødt i Viborg - OB. Skændsel på linje med det lort Unitas lavede sidste år da det var os.

Følelser er en svær størrelse, især når de omhandler fodbold..

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar

Indlæg af Jakobsen » 25. maj 2024, 18:59

RicoBR02 skrev:
25. maj 2024, 18:10
Jakobsen skrev:

Fint at være utilfreds, men helt ærligt kan du med oprejst pande sige, at det er Ok at bombe et område, hvor der sidder børn med kanonslag. Hvis man har så lavt udviklede frontallapper har man sgu ikke noget at gøre på stadion.
RAUS RAUS SSE!

RicoBR02
Allstar
Allstar

Indlæg af RicoBR02 » 25. maj 2024, 19:30

Jakobsen skrev:
25. maj 2024, 18:59
RicoBR02 skrev:
Jakobsen skrev:

Fint at være utilfreds, men helt ærligt kan du med oprejst pande sige, at det er Ok at bombe et område, hvor der sidder børn med kanonslag. Hvis man har så lavt udviklede frontallapper har man sgu ikke noget at gøre på stadion.
Børn med kanonslag burde slet ikke være på stadion..

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 25. maj 2024, 19:38

Hovedet skrev:
25. maj 2024, 17:03

Jeg har fulgt kampene i nedrykningsgruppen, og uden at kunne spå om hvad de andre kandidater til bund 6 laver i vinduet, så er bund 6 i dette års Superliga ikke særligt stærk. Der er ikke voldsom forskel mellem bund 6 i suppen og toppen af 1. div. Det fik man også lidt smag for i langt de fleste pokalkampe. Vores sommer bliver dog afgørende, ting kan gå hurtigt i fodbold, meget hurtigt. Kan den nye træner få en bedre taktik op og stå, så vi får mere ud af vores profiler, og kan de ramme rigtigt med et par billige forstærkninger fra stærk scouting, i Widell og Jørgensen klassen, kan vi pludseligt være en klub i udvikling.

Enten er man i udvikling eller afvikling i fodbold, sjældent står tingene helt stille. Kappmeier skal bevise at vi kan scoute godt for at det kan fungere på sigt, som er en del af strategien, Müller, den nye målmand var der i hvert fald et par tyskere der var utilfredse med at miste. Der er nogle bedre muligheder for at hente spillere for dem i dette vindue, vi kommer ikke til at sprænge banken, men er ens scouting stærk behøver man heller ikke det. Jeg har set fodbold mange nok år til at vide at tingene kan ændres hurtigt, man kan hente nogle der får tingene til at klikke, og Kappmeier og kompany skal ud og præstere i den kommende tid.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar

Indlæg af Jakobsen » 25. maj 2024, 19:42

RicoBR02 skrev:
25. maj 2024, 19:30
Jakobsen skrev:
RicoBR02 skrev:
Jakobsen skrev:

Wauv, det var satme imponerende gledet udenom. Lad mig reformulere det så der ikke er nogen tvivl. Er det Ok at kaste kanonslag efter børn?
RAUS RAUS SSE!

RicoBR02
Allstar
Allstar

Indlæg af RicoBR02 » 25. maj 2024, 20:55

Jakobsen skrev:
25. maj 2024, 19:42
RicoBR02 skrev:
25. maj 2024, 19:30
Jakobsen skrev:
RicoBR02 skrev:
Jakobsen skrev:

Wauv, det var satme imponerende gledet udenom. Lad mig reformulere det så der ikke er nogen tvivl. Er det Ok at kaste kanonslag efter børn?
På ingen måde...

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 26. maj 2024, 08:05

En af mine venners svigerfar er Niels Thorborg. Jeg jokede med, at det ville betyde nedrykning, hvis de allierede sig med Allan Gaarde, og at han kunne få rådet om at holde sig væk, for den halve pris af hvad OneNexus skulle have for konsulentbistand. Jeg sagde det samme igen, da de ansatte Søren Krogh, men jeg har på fornemmelsen af at min kammerat ikke rigtigt bringer mine ellers fine råd videre. Han er selv Vejlefan, så måske det er bevidst sabotage :D
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold

Indlæg af emenike » 26. maj 2024, 13:53

Brøndby eller FCM som mestre er som at vælge mellem pest eller kolera, men det vil uden tvivl være sjovest med et Brøndby kollaps i dag. Alt ligger til dem, fans og medier er allerede godt i gang med at fejre guldet.

Helt fint hvis et scenarie a la Horsens i 2018 gentages.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 26. maj 2024, 14:03

emenike skrev:
26. maj 2024, 13:53
Brøndby eller FCM som mestre er som at vælge mellem pest eller kolera, men det vil uden tvivl være sjovest med et Brøndby kollaps i dag. Alt ligger til dem, fans og medier er allerede godt i gang med at fejre guldet.

Helt fint hvis et scenarie a la Horsens i 2018 gentages.
Helt enig. Så kan medierne også køre pladen om et "billigt" FCM mesterskab.

Brugeravatar
Trickster
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Lynge Jakobsen

Indlæg af Trickster » 26. maj 2024, 14:25

Brøndby er en anden klub end de var i slut 90erne og start 00erne, hvor jeg lærte at hade dem som barn/ung. Den samme arrogance, den nedladende opførsel, de dårlige undskyldninger efter hver eneste kamp osv. samt medierne og eksperternes bias er ikke ligeså slem længere som dengang. Derfor kan jeg godt acceptere et brømbø-mesterskab. Jeg får det straks værre, hvis en ulidelig klub som herning-ikast eller agf vinder.

Thomas Rasmussen, blandt andet, er/var en af mine all time hadespillere.
Hair is not a right: it´s a privilege!

Brugeravatar
Nestor
1. div
1. div

Indlæg af Nestor » 26. maj 2024, 14:58

Men hvad sker der for, at Brøndby får en latterlig straf for at spænge bomber mellem FCKs fans.
Hvid det havde været i en UEFA kamp, havde de vel fået en megalangt karantæne.
Endnu et tegn på at DBU er helt i lommen på Brøndby og FCK.
:aabfan:

Besvar