Enig.Raptorr skrev: ↑26. maj 2024, 11:52Det eneste Prip bød ind med i den sidste sæson, var en IQ som et jordegern og BMI som Strandli efter 10 år som selvstændig pizzabager.Hanga skrev: ↑26. maj 2024, 10:54Rimelig åbenmundet Wesstrøm her.Halil skrev: ↑23. maj 2024, 12:56Prip var, som case, samlet set et godt køb.Hanga skrev: ↑23. maj 2024, 12:43Prip var et samlet set et fint køb. I den første sæson var en af superligaens bedste spillere. Set i bakspejlet skulle vi have solgt ham på det tidspunkt, men jeg forstod godt hvorfor vi forlangte en relativt pæn pris for ham med den sæson han lige havde haft. Desværre virkede han mentalt videre og var rigtig nok en skuffelse i den efterfølgende sæson. Vi endte dog med at få ham solgt alligevel til en pris der i hvert fald ikke var mindre end det vi gav for ham.
Et kæmpe minus er dog, at Prip ikke blev solgt efter den bemærkelsesværdige 1. sæson.
Det første jeg tænkte på var Prip.
https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/nyhe ... or-tror-du
Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Jeg sidder og scroller igennem kontraktudløb i Tyskland for hhv. 2.- og 3. Bundesliga. Der render en interessant ung gut på 19 år rundt i 1860 München, 3. Bundesliga, som har meldt ud at han ikke forlænger.
Mansour Ouro-Tagba, Angriber, 19 år, 19 optrædener denne sæson med 3 mål som følge.
Passer han ikke ind i strategien og netværket de nye ejere kommer med?
https://www.transfermarkt.com/mansour-o ... ler/705020
Mansour Ouro-Tagba, Angriber, 19 år, 19 optrædener denne sæson med 3 mål som følge.
3 mål i 19 kampe er ikke så meget. Andet der får dig til at synes han er spændende?F_1885_ skrev:Jeg sidder og scroller igennem kontraktudløb i Tyskland for hhv. 2.- og 3. Bundesliga. Der render en interessant ung gut på 19 år rundt i 1860 München, 3. Bundesliga, som har meldt ud at han ikke forlænger.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Hvis man vil prøve OB, så er Tom Trybull nok det mest oplagte navn. Erfaren defensiv midt, med lederevner. Har meldt ud han ikke vil spille i første div. Koster et sted mellem lidt og intet pga. alder, udmelding og måske løn.
Alt for dyr desværre. Og alt for gammel.
Det er fint nok at drømme engang imellem - som jeg f.eks. om Jeronimus Poulsen, der har kontraktudløb i Vanløse her til sommer - men tiden maner til besindighed, ansvarlighed og realisme, så vi kan opnå den eftertragtede økonomiske bæredygtighed.
I Nibe har man lige rykket ynglingespilleren Malthe Emil Clausen op i førsteholdstruppen. Han har vist lovende takter i serie 3 på den centrale midtbane og kunne godt være den Rasmus Würtz/Kasper Risgaard - type, vi har sukket efter i årevis. Han er ung, han er nordjyde og indeholder stort videresalgspotentiale.
Måske uden for AaBs rækkevidde, men et forsøg værd. Det springende punkt bliver selvfølgelig, om han er villig til at betale fuldt kontinent for at optræde i AaB. Her skal der smøres tyske mundvige med amerikansk olie, når realitetsforhandlingerne sætter ind.
Toxiccc!Hovedet skrev: ↑26. maj 2024, 14:48Alt for dyr desværre. Og alt for gammel.
Det er fint nok at drømme engang imellem - som jeg f.eks. om Jeronimus Poulsen, der har kontraktudløb i Vanløse her til sommer - men tiden maner til besindighed, ansvarlighed og realisme, så vi kan opnå den eftertragtede økonomiske bæredygtighed.
I Nibe har man lige rykket ynglingespilleren Malthe Emil Clausen op i førsteholdstruppen. Han har vist lovende takter i serie 3 på den centrale midtbane og kunne godt være den Rasmus Würtz/Kasper Risgaard - type, vi har sukket efter i årevis. Han er ung, han er nordjyde og indeholder stort videresalgspotentiale.
Måske uden for AaBs rækkevidde, men et forsøg værd. Det springende punkt bliver selvfølgelig, om han er villig til at betale fuldt kontinent for at optræde i AaB. Her skal der smøres tyske mundvige med amerikansk olie, når realitetsforhandlingerne sætter ind.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ah, tyskerne har jo også ambitioner, som de skriver. Og måske villige til at se bort fra det fulde kontinent, såfremt Malthe Emils mor er villig til at smøre madpakker til ham, så han ikke belaster kantinebudgettet i klubben. Posavec blev jo taget i nåde, fordi han gav afkald på Statens Kørselsgodtgørelse - vel at mærke til den høje takst på næsten 4 kroner pr. kilometer - og nu i stedet modtager befordringsfradrag via skatten som vi andre dødeligeFunky skrev: ↑26. maj 2024, 14:53Toxiccc!Hovedet skrev: ↑26. maj 2024, 14:48Alt for dyr desværre. Og alt for gammel.
Måske uden for AaBs rækkevidde, men et forsøg værd. Det springende punkt bliver selvfølgelig, om han er villig til at betale fuldt kontinent for at optræde i AaB. Her skal der smøres tyske mundvige med amerikansk olie, når realitetsforhandlingerne sætter ind.![]()
Er du fuld eller har du bare ikke set ham spille?
Jeg har da ikke set en central midtbane i Superligaen vende så langsomt på den her side af år 2000. Derudover er han hvis en af lejesoldaterne som har været hurtigst til at melde sin afgang ved nedrykning. Hverken sportsligt eller menneskeligt er det en type vi skal have indenfor døren.
RAUS RAUS SSE!
Vi skal ikke have Trybull, men han vender nu hurtigere end MC og HøjholtJakobsen skrev: ↑26. maj 2024, 15:51Er du fuld eller har du bare ikke set ham spille?
Jeg har da ikke set en central midtbane i Superligaen vende så langsomt på den her side af år 2000. Derudover er han hvis en af lejesoldaterne som har været hurtigst til at melde sin afgang ved nedrykning. Hverken sportsligt eller menneskeligt er det en type vi skal have indenfor døren.
-
Stegosaurus
- Allstar

Du er med på, at det var en joke, ik'?jayC skrev: ↑25. maj 2024, 21:43Er sikker på Menno Van Dam har et godt kendskab til U19 ligaen og hvilke spillere som kunne være interessante for AaB..
Men Schwartau og Noah Nartey fra Brøndby skal vi glemme - de er fore dyre, og følges tæt i udlandet .. i hvertfald som permanent transfer - men en lejeaftale kunne måske komme på tale
Men der er flere spillere fra Brøndby, eller FCN, FCK eller FCM hvor talentet er stort, men for langt til spilletid - og med kontraktudløb til sommer som kunne være interessante for AaB .. Bare se på en spiller som Otoa - de findes derude og under det rette miljø kan de sagtens begå sig i superligsen![]()
- YentotreKaffe
- 2. div

Prip kunne konkurrere med de fleste balkan spillere, om at være størst humørspiller, han sparkede alt ind første sæson, men da det vendte så det ud som om han ikke kunne spille bold.FIDEL skrev: ↑26. maj 2024, 12:37Enig.Raptorr skrev: ↑26. maj 2024, 11:52Det eneste Prip bød ind med i den sidste sæson, var en IQ som et jordegern og BMI som Strandli efter 10 år som selvstændig pizzabager.Hanga skrev: ↑26. maj 2024, 10:54Rimelig åbenmundet Wesstrøm her.Halil skrev: ↑23. maj 2024, 12:56Prip var, som case, samlet set et godt køb.Hanga skrev: ↑23. maj 2024, 12:43Prip var et samlet set et fint køb. I den første sæson var en af superligaens bedste spillere. Set i bakspejlet skulle vi have solgt ham på det tidspunkt, men jeg forstod godt hvorfor vi forlangte en relativt pæn pris for ham med den sæson han lige havde haft. Desværre virkede han mentalt videre og var rigtig nok en skuffelse i den efterfølgende sæson. Vi endte dog med at få ham solgt alligevel til en pris der i hvert fald ikke var mindre end det vi gav for ham.
Et kæmpe minus er dog, at Prip ikke blev solgt efter den bemærkelsesværdige 1. sæson.
Det første jeg tænkte på var Prip.
https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/nyhe ... or-tror-du
- YentotreKaffe
- 2. div

Vi skal have en hurtigere CM til at hjælpe med at rydde op på omstillinger, evt. en hurtigere spillere længere tilbage.Portland skrev: ↑26. maj 2024, 16:00Vi skal ikke have Trybull, men han vender nu hurtigere end MC og HøjholtJakobsen skrev: ↑26. maj 2024, 15:51Er du fuld eller har du bare ikke set ham spille?
Jeg har da ikke set en central midtbane i Superligaen vende så langsomt på den her side af år 2000. Derudover er han hvis en af lejesoldaterne som har været hurtigst til at melde sin afgang ved nedrykning. Hverken sportsligt eller menneskeligt er det en type vi skal have indenfor døren.![]()
Hvis ellers han kan erhverves forholdsvist billigt, så var Gyamfi også en af de mere spændende spillere, jeg har set i 1. Div. Nærkampsstærk og lynhurtig, så heller ikke ud til at falde igennem på skudteknik. Han kom på en fri transfer til dem i februar. Så han er faldet lynhurtigt til.
Arsenal og Estland målmand, Karl Hein, har kontraktudløb nu her til sommer. 22 år og små 30 landskampe. Vil gerne spille førsteholdsfodbold, og får det ikke i PL.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Hvor mange målmænd skal vi have?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Jeg tænker en enkelt med superligaklasse er fint.
Jeg tror ikke at hverken Posavec, de Boer eller ham australieren er her når sæsonen starter op, så vi har vores nyhentede mand i Tyskland og Bertil Grønkjær.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Det bliver uden tvivl om 4 back, og skal man lige med modeller om hvad vi mangler kunne vi gå med
Den meget forsigtige min. mangler:
Ny VB - Ny 6er
Den fremstormende:
Ny CB - Ny VB - Ny 6er - Ny 8er - Ny 9er
jeg håber man får endnu en oprydning, og så må jeg bare indrømme at de der caballo, ask, toku, de boer transfers - dem er der sgu ikke råd til
Ny VB - Ny 6er
Den fremstormende:
jeg håber man får endnu en oprydning, og så må jeg bare indrømme at de der caballo, ask, toku, de boer transfers - dem er der sgu ikke råd til
Caballo var nu et meget godt skud på teknik og pasningsfod. En del af vores skarphed på dødbolde kom fra hans evne til præcise indlæg.baresi skrev: ↑27. maj 2024, 08:00Det bliver uden tvivl om 4 back, og skal man lige med modeller om hvad vi mangler kunne vi gå med
Ny VB - Ny 6er
Den fremstormende:
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Lad os starte med bare én som vi reelt er trygge ved at skulle spille nedrykningskamp med..
Måske en prøvetræning værd? Durmisi er på en lang nedtur efter han fik klemt alle penge ud af Lazio. Det kunne være interessant at sparke dæk på ham.
Riza Durmisi får ikke forlænget sin aftale med LKS Lodz
https://bold.dk/fodbold/klubber/lks-lod ... polsk-klub
Riza Durmisi får ikke forlænget sin aftale med LKS Lodz
https://bold.dk/fodbold/klubber/lks-lod ... polsk-klub
men ellers er han også faldet igennem - A.Poulsen har også en god pasningsfod og teknik...caballo har nogle gode ting, men ikke som VB i superligaen - der er han ikke god nok. . .Funky skrev: ↑27. maj 2024, 08:25Caballo var nu et meget godt skud på teknik og pasningsfod. En del af vores skarphed på dødbolde kom fra hans evne til præcise indlæg.baresi skrev: ↑27. maj 2024, 08:00Det bliver uden tvivl om 4 back, og skal man lige med modeller om hvad vi mangler kunne vi gå med
Ny VB - Ny 6er
Den fremstormende: