Jeg aner intet om det, men det er vel skrevet herinde gennem flere gange at selv transfer frie spillere også koster. Her tænker jeg en sign on fee eller er disse udfaset?raekkeettre skrev: ↑29. maj 2024, 14:15Jeg tænker også at man skal have følgende med i ligningen når man tyder på det, der kommer ud af Ydesen. Han meddeler hele tiden, at det er hvad han høre ude på Hornevej - kunne det være AaB gerne vil sænke forventningerne til det kommende vindue og ikke mindst de spillere der bliver hentet ind, så fanbasen ikke bliver skuffet, for hver ny spiller der kommer ind, og derfor fodre denne kommunikation til Nordjyske…Hanga skrev: ↑29. maj 2024, 12:36Mon ikke det er regnskabsåret, men det er begrænset hvor stor en forskel det gør.Kasper skrev: ↑29. maj 2024, 12:123 mio euro. Er det i regnskabsåret eller kun sommeren?Steve-Dave skrev: ↑29. maj 2024, 10:21Simon Ydesen, journalist ved Nordjyske, forventer at AaB skal hente mellem 7 og 9 spillere. Han melder desuden, at AaB har et transferbudget på 0, så man skal ud at hente gratis spillere.
Desuden udtaler han i seneste udgave af Ripodsten, at AaB skal sælge spillere for 3 mio Euro denne sommer for at ramme budgettet.
Han har skrevet en artikel om det, som dog er bag betalingsmur:
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/anal ... en/5084696
Det sejler u på Hornevej!
Men må sige jeg er bekymret for økonomien. Men nu stiger billetprisen også, hvilket vel egentlig er ok. Det koblet sammen med andre tiltag gør at der forhåbentlig kommer bedre styr på økonomien og vi får råd til spillere