Hvor kender vi til AaB’s interesse i ham? Er den rapporteret et sted eller er det brugere herinde der ved det?baresi skrev: ↑13. jun 2024, 09:15jeg kan konstatere at den stensikkert stadig lever den handel og ikke er død endnu.jonas386 skrev: ↑13. jun 2024, 09:05Jeg er godt nok også blevet mere varm på ham, jo mere jeg har læst om ham. Spændende profil, der får fine ord med på vejen af det jeg har kunne opstøve fra PSV fans der følger ungdomsholdene.Kokkefar skrev: ↑13. jun 2024, 08:47Det er ham vi har været ude efter, men den skulle eftersigende være kørt fast. Om den er helt død ved jeg ikke.jayC skrev: ↑12. jun 2024, 23:27Noget nyt om vores hollandske ven?
Kan se flere skrev Mylian Jiménez, og han ville være en vanvittig god signing at få, ud fra hvad jeg kan læse mig til på X og andet ..
For en måneds tid siden så det ud til at han var ved at underskrive kontrakt med Heerenveen, men grundet udskift på træner posten døde det - de var ellevilde med udsigten til ham på holdet ..
Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
det var en jeg breakede for lidt siden - at vi var ude efter en hollænder fra et U21 tophold. Efterfølgende har vi så fået konkretiseret at det drejer sig om en U21 spiller fra Psv og med stor sandsynlighed Mylian JimenezForza skrev: ↑13. jun 2024, 09:39Hvor kender vi til AaB’s interesse i ham? Er den rapporteret et sted eller er det brugere herinde der ved det?baresi skrev: ↑13. jun 2024, 09:15jeg kan konstatere at den stensikkert stadig lever den handel og ikke er død endnu.jonas386 skrev: ↑13. jun 2024, 09:05Jeg er godt nok også blevet mere varm på ham, jo mere jeg har læst om ham. Spændende profil, der får fine ord med på vejen af det jeg har kunne opstøve fra PSV fans der følger ungdomsholdene.Kokkefar skrev: ↑13. jun 2024, 08:47Det er ham vi har været ude efter, men den skulle eftersigende være kørt fast. Om den er helt død ved jeg ikke.jayC skrev: ↑12. jun 2024, 23:27Noget nyt om vores hollandske ven?
Kan se flere skrev Mylian Jiménez, og han ville være en vanvittig god signing at få, ud fra hvad jeg kan læse mig til på X og andet ..
For en måneds tid siden så det ud til at han var ved at underskrive kontrakt med Heerenveen, men grundet udskift på træner posten døde det - de var ellevilde med udsigten til ham på holdet ..
og dette rygte er stensikkert.
Både Baresi og jeg har hørt om den - fra to separate kilder.Forza skrev: ↑13. jun 2024, 09:39Hvor kender vi til AaB’s interesse i ham? Er den rapporteret et sted eller er det brugere herinde der ved det?baresi skrev: ↑13. jun 2024, 09:15jeg kan konstatere at den stensikkert stadig lever den handel og ikke er død endnu.jonas386 skrev: ↑13. jun 2024, 09:05Jeg er godt nok også blevet mere varm på ham, jo mere jeg har læst om ham. Spændende profil, der får fine ord med på vejen af det jeg har kunne opstøve fra PSV fans der følger ungdomsholdene.Kokkefar skrev: ↑13. jun 2024, 08:47Det er ham vi har været ude efter, men den skulle eftersigende være kørt fast. Om den er helt død ved jeg ikke.jayC skrev: ↑12. jun 2024, 23:27Noget nyt om vores hollandske ven?
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Vi skulle jo have brugt året i 1 div på spillestil og skabe grundlag for succes fremadrettet. Det skete så ikke.Jakobsen skrev: ↑13. jun 2024, 09:19Jamen selvfølgelig skal udskiftningen da gerne blive mindre, men hav nu også lige lidt tålmodighed. Vi har ikke pt. at akademi der bare spytter spillerne ud og den pipeline nedefra kommer over tid. Samtidig står vi en situation, hvor man implementerer en ny måde at spille på og det kræver selvsagt, at man får skabt en trup der passer til det og samtidig er pengene små så dyre spillere må i nogle tilfælde erstattes med yngre talentfuld spiller. Når man holder brandudsalg ovenpå en nedrykning så må der også lukkes lidt flere huller end der ellers skulle.Sønderhof skrev: ↑13. jun 2024, 09:06Hvis vi vil vende klubbens udvikling dur det bare ikke hvis vi år efter år sender 6-8 mand videre efter en enkelt sæson.Jakobsen skrev: ↑12. jun 2024, 23:45Med Lesniak, Makaric, Trajkovski og Flores var tre ud af vire på lange kontrakter med relativt høj uden at de var hentet som et led i en plan for spillestil etc. F.eks. har jeg hørt snak om, at Flores's CV bare så så godt ud, at man ikke turde lade være og den fik jeg for en kilde der med en hvis troværdighed kunne sige han vidste noget.Sønderhof skrev: ↑12. jun 2024, 23:07Gnuen får lige en JeppeGnu skrev: ↑12. jun 2024, 22:13AaB har ikke brug for træningskegler, men kvalitet på alle pladser, hvor spillerne kontinuerligt presser hinanden. Det er sådan et hold spilles sammen og forbedres. Ikke gennem en karrusel med den ene lejespiller, der afløser den anden. AaB havde fx Nkada, Samuelsen og Trajkovski, der hver fik en halv sæson på samme plads. Og efter halvanden sæson på den måde stod man stadig uden svar, fordi de bare røg videre. Hverken økonomisk eller sportsligt har det været nogen billig omgang. Hvad nu hvis AaB i stedet havde satset helhjertet på én spiller, de virkelig troede på og havde scoutet ordentligt. Det havde næsten med garanti været mere bæredygtigt.Krage skrev: ↑12. jun 2024, 21:57
Jeg tænker det er en rigtig fin gennemgang af Jakobsen og er enig i det du skriver. Vi har i klubben jo også brug for "træningskegler" til træning og disse pladser giver god mening at dække med lejesvende, da vores u hold også skal fungere og man ikke skal rykke op alt for hurtigt. Og hvis nu en af lejesvendene brænder igennem så har man ofte sikrer sig en klausul. Jeg tænker det er positivt. Som jeg ser en lejekontrakt så er de jo ikke voldsomt dyre da ejerklubben jo højst sandsynligt betaler største delen af lønnen. Sådan er narrative ihvertfald når AaB lejer spillere ud... Men rigtig god gennemgang Jakobsen.![]()
herfra. Jeg forstår godt logikken med Jakobsens gennemgang for hverken individuelt eller én sæson isoleret set, er det en katastrofe med SSE22's første år.
Det minder til forveksling, desværre, om det mønster vi har set under først Gaarde og så IAO. Måske vi som fans er forvente med den standard, og derfor denne "det er nok godt nok" tilgang? Der var adskillige spillere, som havde enten vilde ungdoms-CV eller flotte karriere på både klub- og landshold. Lesniak, Makaric, Trajkovski og Flores som de måske mest markante kæmpeskuffelser. Der er mange gode som dårlige forklaringer på hvorfor de ikke lykkedes. Det samme er der med alle de lottokuponer der er røget gennem svingdøren det sidste årti.
Det er netop kerne i den udvanding af AaBs som hold, og dermed også økonomi, som gør at vi står her i dag. (I grove træk)
SSE22 skal selvfølgelig ikke dømmes ud fra samme parametre som forgængerne, da de dels er helt nye i klubben og ikke mindst står foran at vende klubbens økonomi.
Derfor er det netop påkrævet at de lykkedes markant bedre med deres transfers denne sommer, end de har formået indtil nu. Hvis vi leger med tanken om, at Bakiz, Ross og Otoa og Højholt erstattes af Odada, Toku, Prijovic og Ask... færdiggør selv sætningen!
Hvis vi skal sælge for 20 mil, og der ikke er penge at købe for, samtidig med lønomkostningerne skal ned, så skal James Gow vise sig som en sand transferguru på Fredberg niveau, hvis vi skal gøre os forhåbninger om at stille med et seriøst hold i kommende sæson.
Som nævnt tidligere, så lykkedes SIF og Viborg med at hente store mængder spillere for ingen penge i 1. div og omkring oprykning. I runde tal lykkedes de med halvdelen af dem. Båret af en klar strategi, exceptionel scouting og dygtige trænere.
De spillere der er hentet på leje/som fyld er jo ikke nogen hvor de har lovet os, at det skulle være profiler eller stillet os i udsigt det skulle være der.
Der er jo en kæmpe forskel ifht. at hente en ude af form Trajkovski der dybest set ikke ville hertil eller prøve at sælge Martin Samuelsen som en stor transfer. Uanset, hvilken forfatning kluben er i vil der være brug for nogen til de ydre mandater og derfor må vi også vurdere spiller for spiller. Der er nu en gang mindre farligt at skifte ud i de dårligste breddespillere end stammen på holdet og derfor det også ok at tage chancer der.
Den nye ledelse har jo netop vist, at der er meget grundige med transfers og hele Mathias Jørgensen casen og den måde de har fortalt den på er en kæmpe show case for, hvor grundigt de griber det an. Jeg er ret tryg ved, at de spillere de smider de stor penge efter til dels passer ind ind i planerne og, at der ligger et virkelig grundigt stykke arbejde bag. Der kommer aldrig en hit-rate på 100%, men den måde som de nye folk arbejder på giver meget bedre odds for en høj hitrate og vi må huske på at ikke alle spillere er hentet til at være profiler, blive satser på eller at skulle lykkes som mere end reserver.
Hvorfor snakker du en hitrade på 100, når jeg netop helt konkret nævner 50% som et realistisk mål? Det har bragt Viborg og Silkeborg derhen hvor de er nu. Vores mindset på trupsammensætning minder om måden man gør det i Vejle og Vendsyssel, hvor der vælter ind med spillere fra alle verdenshjørner.
Jeg medgiver at det er urimelige forudsætninger Gow har, med det ikke eksisterende budget, men han skal ramme plet med en væsentlig større andel end hidtil. Vi genopbygger ikke det her hold hvis kun 2 ud af 10 spillere er langtidsholdbare.
*ang. Ask, og Odada for den dags skyld, så er de ikke kæmpefiaskoer, men vi står på 5. år uden en midtbanespiller der kan tage fat om spillet. Det er en farce .
I øvrigt er 6-8 spillere hver vej i sig selv ikke meget. Det var et problem, hvis man skiftede så mange i start 11 hvert år, men det er jo ikke det der ser ud til at ske.
Nu er man i gang med projekt Football Manager, hvor der købes junior spillere, der nærmest ikke har prøvet senior fodbold.
Vi har ikke råd til tålmodighed. Sæsonen starter om en måned.
Hvis vi skal overleve, kun hente unge ukendte spillere, så skal vores hitrate ift transfers være tæt på 100%.
Som det er lige nu, er det et krav for vores overlevelse, at alle unge stepper up, tager ansvar og leverer på et niveau, de endnu ikke har spillet på tidligere. Det er noget af et krav.
Det er som om, at der er nogle debattører, der bare tænker - vi skal presse højt, spillerne skal være atletiske og have en stor motor. Så siger den sportslige ledelse, at spilleren har stor motor og er atletisk, og vupti vi har succes. Vi spiller fodbold - det er ikke tikamp.
Jeg har tidligere skrevet, at vi skal have noget rygrad på holdet. Vi skal have mindst 2 skarpe på den centrale midtbane - ikke bare atleter, med stor motor, men med teknik, overblik, god positionering osv. Det tvivler jeg på, vi kan finde gratis og som talent. Det kommer til at koste nu og her.
Så kan vi have snakken om, hvad der kommer først hønen eller ægget ift om vi har råd. Nogle vil sige, at vi skal spare og ikke har råd, derfor skal der hentes billigt. Jeg er bekymret for, at vi sparer os fattige - både ift kvalitet og økonomi. Forstået på den måde, at vi sparer for meget lige her og nu, hvilket betyder nedrykning, som så kommer til at koste os endnu mere på et økonomisk plan.
Vi får at se, når vinduet er lukket. Så er det mere fair at vurdere.
Mht. erfarne spillere så hav nu lige lidt is på. De bedste transferfrie spillere eller spillere der er i overskud på en højere hylde ser vinduet an for at finde den bedst mulige mulighed. Det er rent strukturelt i markedet uanset om det er den ene eller anden ledelse.Dennis Nielsen skrev: ↑13. jun 2024, 09:55Vi skulle jo have brugt året i 1 div på spillestil og skabe grundlag for succes fremadrettet. Det skete så ikke.Jakobsen skrev: ↑13. jun 2024, 09:19Jamen selvfølgelig skal udskiftningen da gerne blive mindre, men hav nu også lige lidt tålmodighed. Vi har ikke pt. at akademi der bare spytter spillerne ud og den pipeline nedefra kommer over tid. Samtidig står vi en situation, hvor man implementerer en ny måde at spille på og det kræver selvsagt, at man får skabt en trup der passer til det og samtidig er pengene små så dyre spillere må i nogle tilfælde erstattes med yngre talentfuld spiller. Når man holder brandudsalg ovenpå en nedrykning så må der også lukkes lidt flere huller end der ellers skulle.Sønderhof skrev: ↑13. jun 2024, 09:06Hvis vi vil vende klubbens udvikling dur det bare ikke hvis vi år efter år sender 6-8 mand videre efter en enkelt sæson.Jakobsen skrev: ↑12. jun 2024, 23:45Med Lesniak, Makaric, Trajkovski og Flores var tre ud af vire på lange kontrakter med relativt høj uden at de var hentet som et led i en plan for spillestil etc. F.eks. har jeg hørt snak om, at Flores's CV bare så så godt ud, at man ikke turde lade være og den fik jeg for en kilde der med en hvis troværdighed kunne sige han vidste noget.Sønderhof skrev: ↑12. jun 2024, 23:07Gnuen får lige en JeppeGnu skrev: ↑12. jun 2024, 22:13
AaB har ikke brug for træningskegler, men kvalitet på alle pladser, hvor spillerne kontinuerligt presser hinanden. Det er sådan et hold spilles sammen og forbedres. Ikke gennem en karrusel med den ene lejespiller, der afløser den anden. AaB havde fx Nkada, Samuelsen og Trajkovski, der hver fik en halv sæson på samme plads. Og efter halvanden sæson på den måde stod man stadig uden svar, fordi de bare røg videre. Hverken økonomisk eller sportsligt har det været nogen billig omgang. Hvad nu hvis AaB i stedet havde satset helhjertet på én spiller, de virkelig troede på og havde scoutet ordentligt. Det havde næsten med garanti været mere bæredygtigt.herfra. Jeg forstår godt logikken med Jakobsens gennemgang for hverken individuelt eller én sæson isoleret set, er det en katastrofe med SSE22's første år.
Det minder til forveksling, desværre, om det mønster vi har set under først Gaarde og så IAO. Måske vi som fans er forvente med den standard, og derfor denne "det er nok godt nok" tilgang? Der var adskillige spillere, som havde enten vilde ungdoms-CV eller flotte karriere på både klub- og landshold. Lesniak, Makaric, Trajkovski og Flores som de måske mest markante kæmpeskuffelser. Der er mange gode som dårlige forklaringer på hvorfor de ikke lykkedes. Det samme er der med alle de lottokuponer der er røget gennem svingdøren det sidste årti.
Det er netop kerne i den udvanding af AaBs som hold, og dermed også økonomi, som gør at vi står her i dag. (I grove træk)
SSE22 skal selvfølgelig ikke dømmes ud fra samme parametre som forgængerne, da de dels er helt nye i klubben og ikke mindst står foran at vende klubbens økonomi.
Derfor er det netop påkrævet at de lykkedes markant bedre med deres transfers denne sommer, end de har formået indtil nu. Hvis vi leger med tanken om, at Bakiz, Ross og Otoa og Højholt erstattes af Odada, Toku, Prijovic og Ask... færdiggør selv sætningen!
Hvis vi skal sælge for 20 mil, og der ikke er penge at købe for, samtidig med lønomkostningerne skal ned, så skal James Gow vise sig som en sand transferguru på Fredberg niveau, hvis vi skal gøre os forhåbninger om at stille med et seriøst hold i kommende sæson.
Som nævnt tidligere, så lykkedes SIF og Viborg med at hente store mængder spillere for ingen penge i 1. div og omkring oprykning. I runde tal lykkedes de med halvdelen af dem. Båret af en klar strategi, exceptionel scouting og dygtige trænere.
De spillere der er hentet på leje/som fyld er jo ikke nogen hvor de har lovet os, at det skulle være profiler eller stillet os i udsigt det skulle være der.
Der er jo en kæmpe forskel ifht. at hente en ude af form Trajkovski der dybest set ikke ville hertil eller prøve at sælge Martin Samuelsen som en stor transfer. Uanset, hvilken forfatning kluben er i vil der være brug for nogen til de ydre mandater og derfor må vi også vurdere spiller for spiller. Der er nu en gang mindre farligt at skifte ud i de dårligste breddespillere end stammen på holdet og derfor det også ok at tage chancer der.
Den nye ledelse har jo netop vist, at der er meget grundige med transfers og hele Mathias Jørgensen casen og den måde de har fortalt den på er en kæmpe show case for, hvor grundigt de griber det an. Jeg er ret tryg ved, at de spillere de smider de stor penge efter til dels passer ind ind i planerne og, at der ligger et virkelig grundigt stykke arbejde bag. Der kommer aldrig en hit-rate på 100%, men den måde som de nye folk arbejder på giver meget bedre odds for en høj hitrate og vi må huske på at ikke alle spillere er hentet til at være profiler, blive satser på eller at skulle lykkes som mere end reserver.
Hvorfor snakker du en hitrade på 100, når jeg netop helt konkret nævner 50% som et realistisk mål? Det har bragt Viborg og Silkeborg derhen hvor de er nu. Vores mindset på trupsammensætning minder om måden man gør det i Vejle og Vendsyssel, hvor der vælter ind med spillere fra alle verdenshjørner.
Jeg medgiver at det er urimelige forudsætninger Gow har, med det ikke eksisterende budget, men han skal ramme plet med en væsentlig større andel end hidtil. Vi genopbygger ikke det her hold hvis kun 2 ud af 10 spillere er langtidsholdbare.
*ang. Ask, og Odada for den dags skyld, så er de ikke kæmpefiaskoer, men vi står på 5. år uden en midtbanespiller der kan tage fat om spillet. Det er en farce .
I øvrigt er 6-8 spillere hver vej i sig selv ikke meget. Det var et problem, hvis man skiftede så mange i start 11 hvert år, men det er jo ikke det der ser ud til at ske.
Nu er man i gang med projekt Football Manager, hvor der købes junior spillere, der nærmest ikke har prøvet senior fodbold.
Vi har ikke råd til tålmodighed. Sæsonen starter om en måned.
Hvis vi skal overleve, kun hente unge ukendte spillere, så skal vores hitrate ift transfers være tæt på 100%.
Som det er lige nu, er det et krav for vores overlevelse, at alle unge stepper up, tager ansvar og leverer på et niveau, de endnu ikke har spillet på tidligere. Det er noget af et krav.
Det er som om, at der er nogle debattører, der bare tænker - vi skal presse højt, spillerne skal være atletiske og have en stor motor. Så siger den sportslige ledelse, at spilleren har stor motor og er atletisk, og vupti vi har succes. Vi spiller fodbold - det er ikke tikamp.
Jeg har tidligere skrevet, at vi skal have noget rygrad på holdet. Vi skal have mindst 2 skarpe på den centrale midtbane - ikke bare atleter, med stor motor, men med teknik, overblik, god positionering osv. Det tvivler jeg på, vi kan finde gratis og som talent. Det kommer til at koste nu og her.
Så kan vi have snakken om, hvad der kommer først hønen eller ægget ift om vi har råd. Nogle vil sige, at vi skal spare og ikke har råd, derfor skal der hentes billigt. Jeg er bekymret for, at vi sparer os fattige - både ift kvalitet og økonomi. Forstået på den måde, at vi sparer for meget lige her og nu, hvilket betyder nedrykning, som så kommer til at koste os endnu mere på et økonomisk plan.
Vi får at se, når vinduet er lukket. Så er det mere fair at vurdere.
Derudover må du da kunne erkende, at der er noget der hedder breddespillere og noget der hedder startere og at kvaliteten selvsagt ikke er den samme. Nogle breddespillere vil være udviklingsspillere (egne eller hentede) som vi tror på kan blive lige så gode som dem vi har, men det kan også i nogle tilfælde blive spillere som kortsigtet udfylder en funktion f.eks. Odada.
Derfor er succeskriteriet selvsagt ikke det samme når vi henter Odada eller Alvarez Perez som når vi smider penge efter Widell og Mathias Jørgensen.
Mht. konceptet prøvede man jo det i 1. division, men truppen var jo for fragmenteret til at man for alvor kunne implementere noget. Der er en grund til at Hilje gik pragmatisk til værks fordi vi skulle, men i slutspillet prioritere man jo netop at arbejde på konceptet og vi fik for alvor set, hvor manglerne er i nuværende trup til at spille på den måde man vil. Så det passer simpelthen ikke, at man ikke er gået i gang med at bygge kocenpt med dem man har, men det er også tydeligt at læringen er, at man selvfølgelig må gøre det med afsæt i det man har og det de kan.
Jeg ser da også gerne, at der kommer et par erfarne eller lidt mere proven spillere, men vinduet er ungt og isoleret set har man so far hentet talent som passer ind i det koncept man vil.
Derudover er det altså ikke de rene lottokuponer man henter. Kelvin John kommer fra Genk, hvor han har spillet på et stærkt andet hold og været med i Yough League. Du spiller ikke på Genks talenthold uden at du har et hvis talent og man kan sagtens finde guld der som Randers f.eks. gjorde med Stephen Odery. Jasson har spillet næsten 60 kampe i MLS som er en liga der minimum er på niveau med Superligaen og Müller har spillet masser af seniorfodbold og kommer også med et CV der har været forbi PSV.
Fodbold er globalt og vi ser i alle klubber, at der kommer flere spillere vi ikke kender, men det er ikke det samme som de er lottokuponer at vi ikke kender dem.
RAUS RAUS SSE!
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Mon ikke eer også var nogle Heste fans der mente at Fusseini var en lotto kupon, en mand der ikke kunne spille sig på i den østrigske liga.
Han brændte superligaen fuldstændig af i foråret. Og hvad er det nu lige hans spidskompetence er? Nåh jo, fart. Man skal helt sikkert støtte op om det klubben gør og de spillere vi har, så kan vi vurdere dem på bagkant.
Han brændte superligaen fuldstændig af i foråret. Og hvad er det nu lige hans spidskompetence er? Nåh jo, fart. Man skal helt sikkert støtte op om det klubben gør og de spillere vi har, så kan vi vurdere dem på bagkant.
Akademispilleren Franculino eller en spiller fra den sydkoreanske liga havde nok også startet nogle nedsmeltninger.bonanza skrev:Mon ikke eer også var nogle Heste fans der mente at Fusseini var en lotto kupon, en mand der ikke kunne spille sig på i den østrigske liga.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Synes det virker fornuftigt. En ung spiller der har spillet masser af 1 div og Superliga. Ingen stjerneløsning, men givet god nok til at være driftsikker og samtidig med potentiale. Han bør være plug and play selvom han ikke bliver en ligaprofilKokkefar skrev:https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... rc-nielsen
RAUS RAUS SSE!
Nogen der har set Hvidovre sidste sæson og kan fortælle lidt om ham som type?
De har været meget begejstrede for ham i Mediano (mener det er Rasmus Monnerup især), hvor han konstant har været fremhævet som profil, og den spiller modstanderholdet bedst kunne bruge (et fast element i rundeoptakterne), selvom han vist har været skadet det meste af sæsonen
Skulle være stærk offensivt.
Troede faktisk han var en 7-8 år ældre.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
For et år siden havde jeg været decideret begejstret over den signing. Eftersigende stor profil i Nordic Bet. Skader har spoleret en del i år. De få kampe jeg har set med Hvidovre har han ikke stået ud som noget ud over det sædvanlige. Men for tyndt et grundlag at bedømme på.
Fornuftigt - uden man kommer helt op at ringe. Klassisk SIF-signing.
Fornuftigt - uden man kommer helt op at ringe. Klassisk SIF-signing.
Kæmpe Pallesen-vibes.Jakobsen skrev: ↑13. jun 2024, 13:44Synes det virker fornuftigt. En ung spiller der har spillet masser af 1 div og Superliga. Ingen stjerneløsning, men givet god nok til at være driftsikker og samtidig med potentiale. Han bør være plug and play selvom han ikke bliver en ligaprofilKokkefar skrev:https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... rc-nielsen
Pallesen har aldrig været nogen profil. Hverken i divisionerne eller andet.Kokkefar skrev: ↑13. jun 2024, 13:58Kæmpe Pallesen-vibes.Jakobsen skrev: ↑13. jun 2024, 13:44Synes det virker fornuftigt. En ung spiller der har spillet masser af 1 div og Superliga. Ingen stjerneløsning, men givet god nok til at være driftsikker og samtidig med potentiale. Han bør være plug and play selvom han ikke bliver en ligaprofilKokkefar skrev:https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... rc-nielsen
Pallesen var ligeså meget profil i Viborg som Marc Nielsen er i Hvidovre.jonas386 skrev: ↑13. jun 2024, 14:01Pallesen har aldrig været nogen profil. Hverken i divisionerne eller andet.Kokkefar skrev: ↑13. jun 2024, 13:58Kæmpe Pallesen-vibes.Jakobsen skrev: ↑13. jun 2024, 13:44Synes det virker fornuftigt. En ung spiller der har spillet masser af 1 div og Superliga. Ingen stjerneløsning, men givet god nok til at være driftsikker og samtidig med potentiale. Han bør være plug and play selvom han ikke bliver en ligaprofilKokkefar skrev:https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... rc-nielsen
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Kan lige supplere med at Marc Nielsen har udløb 30. Juni 2024. Så hvis det lykkedes bliver det endnu en free transfer. Det føles lidt som om vi er tilbage i Lynge-dagene. Jeg hader det ikke!
Kan se Tipsbladet skriver han har 6 måneder tilbage. Kan ikke rigtig finde noget konkret om kontrakten, men så kan det være det i det mindste bliver billigt at hente ham til
Kan se Tipsbladet skriver han har 6 måneder tilbage. Kan ikke rigtig finde noget konkret om kontrakten, men så kan det være det i det mindste bliver billigt at hente ham til
Kristoffer Pallesen har aldrig kunne spille fodboldKokkefar skrev: ↑13. jun 2024, 14:04Pallesen var ligeså meget profil i Viborg som Marc Nielsen er i Hvidovre.jonas386 skrev: ↑13. jun 2024, 14:01Pallesen har aldrig været nogen profil. Hverken i divisionerne eller andet.Kokkefar skrev: ↑13. jun 2024, 13:58Kæmpe Pallesen-vibes.Jakobsen skrev: ↑13. jun 2024, 13:44Synes det virker fornuftigt. En ung spiller der har spillet masser af 1 div og Superliga. Ingen stjerneløsning, men givet god nok til at være driftsikker og samtidig med potentiale. Han bør være plug and play selvom han ikke bliver en ligaprofilKokkefar skrev:https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... rc-nielsen
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Han har først kontraktudløb til januar skriver Tipsbladet og Nordjyske.
Pallesen var i øvrigt halvdyr og løntung. Det tænker jeg ikke, at ham her bliver.
Hair is not a right: it´s a privilege!
Nordjyske skriver, at man vil tage ham gratis nu og så lave bonus aftale. Sikkert X kr efter X kampe.
Kender ham ikke rigtig, men det lyder som en rigtig plug and play spiller, hvilket vi sagtens kan bruge, især på den position.
Nu hvor vi er i gang med at fiske fra nedrykkerne, så gad jeg godt vi kunne snuppe Max Fenger, han har et år tilbage af kontrakten, og jeg tror han passer rigtig fint ind i vores spillestil, han minder vel lidt om Mathias Jørgensen typemæssigt.
Nu hvor vi er i gang med at fiske fra nedrykkerne, så gad jeg godt vi kunne snuppe Max Fenger, han har et år tilbage af kontrakten, og jeg tror han passer rigtig fint ind i vores spillestil, han minder vel lidt om Mathias Jørgensen typemæssigt.