Men har vi råd til det ? Altså at beholde ham ?Martino1 skrev: ↑25. jun 2024, 09:50Selvfølgelig - de skal op med et seriøst beløb; ellers synes jeg klart de skal beholde ham.Forza skrev: ↑25. jun 2024, 09:10Jeg kan godt følge dig i den tankegang.Martino1 skrev: ↑25. jun 2024, 09:02Jeg synes omvendt at sporene fra Fossum, Ferreira og Prip skræmmer så meget at jeg synes de skal cashe ind NU. Han har spillet sig op i Nordicbet ligaen, men hvor stort er potentialet egentlig herfra? Han er en fin spiller absolut, men jo ingen stjernespiller i Suppen.Forza skrev: ↑25. jun 2024, 08:23Men problemet er også at man kun gav ham en 3-årig kontrakt. Så han har halvandet år tilbage nu. Ergo skal han sælges nu hvis vi skal have gode penge for ham.R Rosenberg skrev: ↑25. jun 2024, 08:15Enig. Han har virkelig øget sin værdi for holdet.baresi skrev: ↑25. jun 2024, 08:08
Ham
Håber jeg for alt i verden ikke vi sælger nu.
Senere men ikke nu.
Stor fysisk pakke
Mål igang assist mangler lidt men skal nok komme og så har han gjort det klart bedre defensivt
Desuden kommer han med noget vildskab og mentalitet der er brug for.
Han er blevet en nøglespiller syns jeg.
Men det ville passe fint med strategien at sælge de bedste og erstatte med nogen fra Kyrgyz Premier League.
Omvendt ligger vi med røven i vandskorpen. Få spillere har været profiler med pil opad for os. Han er en af de få.
Jeg synes det hele må afhænge af hvad AaB tilbydes.
Vi kommer jo nærmest konstant ud med minus 10-40 millioner i underskud.
Der skal sælges spillere. Længere er den ikke.
Nu har vi ENDELIG en daglig ledelse, som prøver at vende tingene. Skære ned på de høje lønninger og satse på spillere, som skal sælges videre.
Kan godt være det ser rodet ud med alle de udskiftninger. Kan også være vi ender med at rykke ned. Men vi kan ikke smide 100 millioner i underskud hvert 3-4 år.
Så indtil vi får solgt nogle spillere fast. Eller vi finder 20-30 millioner mere i sponsor indtægter årligt. Så er det nok det her vi skal vænne os til. At når der er en interesse i en spiller med 1 år tilbage. Så bliver de solgt.
Specielt de spillere som ikke er under den magiske grænse på 125.000 om måneden i løn (mener det var det beløb som kom frem et sted ?)
Jeg er nok en af de få, som glæder mig over at det endelig ser ud til at blive ryddet op i evigheders rod med økonomien i AaB.
Synes faktisk ejerne gør det helt rigtige, ved at satse ungt og sælge ud af de løntunge. Det her træk skal til før eller siden. Vi dør, hvis vi fortsætter med de sidste mange års regnskaber.