Ja, det er de. Så skal du helt sikkert have en XL. Jeg bruger selv M eller L ved alle andre mærker.Krage skrev: ↑11. jul 2024, 23:26Jeg bruger normalt Large og er 190 (er dog ret tynd) - er de nye trøjer små i størrelserne?
AaB Reklamer og Merchandise
- KongGulerod
- Landshold

Re: AaB Reklamer og Merchandise
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Aalborg
TakkerKongGulerod skrev: ↑12. jul 2024, 08:22Ja, det er de. Så skal du helt sikkert have en XL. Jeg bruger selv M eller L ved alle andre mærker.Krage skrev: ↑11. jul 2024, 23:26Jeg bruger normalt Large og er 190 (er dog ret tynd) - er de nye trøjer små i størrelserne?
197 cm … giver det en XXL?
De er i hvert fald små i det. Jeg er 1,80 og vejer em 10 kg over hvad jeg gerne vil. Jeg måtte op i XXL i stedet for XL som jeg normalt bruger. Ville klart anbefale at prøve den ude på stadion inden købDr.Jones skrev:197 cm … giver det en XXL?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Med eller uden dynejakke under?Jakobsen skrev: ↑14. jul 2024, 18:15De er i hvert fald små i det. Jeg er 1,80 og vejer em 10 kg over hvad jeg gerne vil. Jeg måtte op i XXL i stedet for XL som jeg normalt bruger. Ville klart anbefale at prøve den ude på stadion inden købDr.Jones skrev:197 cm … giver det en XXL?
Ædruelighedens stemme
Altid dynejakke..R Rosenberg skrev: ↑14. jul 2024, 22:00Med eller uden dynejakke under?Jakobsen skrev: ↑14. jul 2024, 18:15De er i hvert fald små i det. Jeg er 1,80 og vejer em 10 kg over hvad jeg gerne vil. Jeg måtte op i XXL i stedet for XL som jeg normalt bruger. Ville klart anbefale at prøve den ude på stadion inden købDr.Jones skrev:197 cm … giver det en XXL?
Er udebanetrøjen også lille i størrelsen, så man bør købe en størrelse større end normalt?
Det har jeg ikke testet, men vil ikke sige pasformen inviterer til det!RicoBR02 skrev:Altid dynejakke..R Rosenberg skrev: ↑14. jul 2024, 22:00Med eller uden dynejakke under?Jakobsen skrev: ↑14. jul 2024, 18:15De er i hvert fald små i det. Jeg er 1,80 og vejer em 10 kg over hvad jeg gerne vil. Jeg måtte op i XXL i stedet for XL som jeg normalt bruger. Ville klart anbefale at prøve den ude på stadion inden købDr.Jones skrev:197 cm … giver det en XXL?
RAUS RAUS SSE!
- Can
- 2. div

- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
Ift den nye trøje, er der så noget ASC-/sæsonkortholderrabat eller var det kun til lanceringseventen?
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Jeg tror dog ikke rabatten gælder til trøjer. Til gengæld kan du få 100 kr. rabat for tryk på trøjen
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
Til dem, der vil afskaffe striberne, fordi “striber er grimme”…
Hvis nogen griner af jeres AaB-trøje, kan I nu svare, at Euroman altså mener, det er den flotteste trøje i ligaen.
https://aabsport.dk/nyheder/2024/juli/a ... flotteste/
Hvis nogen griner af jeres AaB-trøje, kan I nu svare, at Euroman altså mener, det er den flotteste trøje i ligaen.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Vores barn har haft trøjen på nærmest non-stop på vores ferie rundt i Europa over 2 uger, og vi fik simpelthen så mange komplimenter for den og spørgsmål til, hvilket hold det dog kunne være, som havde sådan en flot trøje.Sauer skrev: ↑26. jul 2024, 15:42Til dem, der vil afskaffe striberne, fordi “striber er grimme”…
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Har ikke fået rabat på tryk, selvom jeg fulgte retningslinjerne på hjemmesiden. Beløbet på fakturaen er rigtig nok, men de har bare trukket det fulde beløb og ikke refunderet noget.... Få nu den webshop hjem fra HerningMoen skrev: ↑21. jul 2024, 14:33Det har du ret i. Jeg undersøgte lige, og på hjemmesiden står der "*Rabat i AaB Fanshop og souvenirbod gælder ikke i AaB webshop og gælder ikke spillertrøjer".
Fedt!doukas skrev: ↑27. jul 2024, 08:53Vores barn har haft trøjen på nærmest non-stop på vores ferie rundt i Europa over 2 uger, og vi fik simpelthen så mange komplimenter for den og spørgsmål til, hvilket hold det dog kunne være, som havde sådan en flot trøje.Sauer skrev: ↑26. jul 2024, 15:42Til dem, der vil afskaffe striberne, fordi “striber er grimme”…
De påtrykte navne på sæderne for dem med sæsonkort var væk til denne sæson
Jeg håber at det er fordi de er ved at trykke nye...
Jeg håber det er en del af en plan for at rykke nogle lidt rundt og optimere på det. Er åndssvagt der er så mange huller med 1 ledigt sæde alene.
På videoen igår til 1-0 målet ses der en del vesttribune fans i en rød / sort sweatshirt med hvide striber
Er det en eller anden AaB sweat?
Der var flere der havde den på - eller måske et komplet joggingsæt.
Syns bare ikke der er noget inde på shoppen der minder om det
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Tror du tænker på Vesttribunen merchandisebaresi skrev: ↑14. sep 2024, 10:58På videoen igår til 1-0 målet ses der en del vesttribune fans i en rød / sort sweatshirt med hvide striber
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby