[Superliga, rd. 3] FCM - AaB 3.8.24
Re: [Superliga, rd. 3] FCM - AaB 3.8.24
Jeg kunne ikke se anden halvleg, nogen der vil sætte et par ord på, og hvordan gjorde vores indskiftere det? Især John og Davidsen er jeg interesseret i at høre lidt om.
Marc Nielsen kom slet ikke på banen, hvilket måske skyldes skaden til Jimenez, som jeg synes virkede god I det hurtige spil i 1. Halvleg. Håber han hurtigt er klar igen. Håber Nielsen snart er klar til start, nu hvor programmet snart begynder at arte sig.
Marc Nielsen kom slet ikke på banen, hvilket måske skyldes skaden til Jimenez, som jeg synes virkede god I det hurtige spil i 1. Halvleg. Håber han hurtigt er klar igen. Håber Nielsen snart er klar til start, nu hvor programmet snart begynder at arte sig.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Fin kamp af os, hvor presset sad godt og vi spillede godt med bolden mellem felterne, men når det kom til at få afsluttet vores angreb, synes jeg ikke vi havde noget som helst, så fortjent sejr til FCM, de havde kynismen, uanset det første mål var lort. Det skal nok blive godt, når Menno har fået sine tanker implementeret i truppen.
Legaliser pyro!
Konklusionen må være at vi mangler kynisme på den sidste 3 del af banen. Det skal nok blive godt 
- YentotreKaffe
- 2. div

Vi skal lige lære hinandens løbemønstre og tendenser, så vi spiller hinanden bedre. Så følger kynismen sikkert med. Men flere af de nye viser sig fint frem. Håber Jimenez er okay, har vi fået nogle opdateringer? Og så passer Højholt jo fint ind i systemet, så ham vil jeg gerne have resten af sæsonen.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg så kun kampen drypvis, fordi gæster tl gløgg.
Men er det bare mig, eller dominerede vi generelt kampen og var væsentligt mere i angreb end de klamme?
At vi taber sådan en kamp er jo nok udslag af, at vi mangler helhed efter kort tid. Og vi mangler kynisme og 1-2 tørre målslugere.
Får vi en målscorertype, så ser det endnu mere lovende ud.
Dette hold rykker ikke ned igen. Der er for meget vilje og gejst og tryk på.
Men er det bare mig, eller dominerede vi generelt kampen og var væsentligt mere i angreb end de klamme?
At vi taber sådan en kamp er jo nok udslag af, at vi mangler helhed efter kort tid. Og vi mangler kynisme og 1-2 tørre målslugere.
Ædruelighedens stemme
Jeg ved ikke om vi generelt dominerede, men vi gjorde i perioder, men de havde også deres perioder.R Rosenberg skrev: ↑3. aug 2024, 20:19Jeg så kun kampen drypvis, fordi gæster tl gløgg.
Jeg gad godt vide hvordan kampen var endt, hvis de retmæssigt havde fået deres første mål annulleret, for det giver en del farlige situationer at vi satser meget, hvilket også giver dem 2-0 målet.
Det giver meget sikkerhed at både Otoa og Diakthe er ret hurtige, så de kan følge med i omstillingerne.
Vi havde bestemt mulighederne til at få point med derfra.
Nej det er ikke bare dig - vi dominerede 2 halvleg ret stort.R Rosenberg skrev: ↑3. aug 2024, 20:19Jeg så kun kampen drypvis, fordi gæster tl gløgg.
Men manglede den afgørende aflevering eller afslutning.
Jeg vil sige at alt det som Menno og trænerteamet kan påvirke blev udført næsten perfekt på dem offensive del. Afslutningsevne og kvalitet er ikke noget som trænere kan gøre super meget ved lige nu.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
abbifar
- Superliga

- Favoritspiller: Alle der hedder Prica
- Geografisk sted: 6933 Kibæk
I øvrigt superflot at de allermest retarderede af AaBs Casuals i deres iver for at lege rollespil og “erobr fanen” har angrebet og totaltsmadret værtshuset Don Quixote, hvor en gruppering af FCMs fans hører til.
Jeg kan dog glæde med, at jeg har fået fin video af alle fansene, da de løber mod værtshuset for at angribe, og at dette selvfølgelig overgives til politiet. Godt nok er jeg AaB-fan, men det her er sgu for dumt, for lavt, og absolut IKKE for klubben.
Jeg kan dog glæde med, at jeg har fået fin video af alle fansene, da de løber mod værtshuset for at angribe, og at dette selvfølgelig overgives til politiet. Godt nok er jeg AaB-fan, men det her er sgu for dumt, for lavt, og absolut IKKE for klubben.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983
Proud fan of AaB since 1983
- MortenN
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Nibe
Og så havde de Mads Beck Sørensen, han er kort sagt træls at spille overfor, havde han ikke været der, så havde M. Jørgensen lavet hattrickMaglau skrev: ↑3. aug 2024, 20:37Nej det er ikke bare dig - vi dominerede 2 halvleg ret stort.R Rosenberg skrev: ↑3. aug 2024, 20:19Jeg så kun kampen drypvis, fordi gæster tl gløgg.
Men manglede den afgørende aflevering eller afslutning.
Jeg vil sige at alt det som Menno og trænerteamet kan påvirke blev udført næsten perfekt på dem offensive del. Afslutningsevne og kvalitet er ikke noget som trænere kan gøre super meget ved lige nu.
The games you play
Make people say
You're either weird or lonely
Make people say
You're either weird or lonely
-
R Rosenberg
- Allstar

Stærkt!abbifar skrev: ↑3. aug 2024, 20:42I øvrigt superflot at de allermest retarderede af AaBs Casuals i deres iver for at lege rollespil og “erobr fanen” har angrebet og totaltsmadret værtshuset Don Quixote, hvor en gruppering af FCMs fans hører til.
Ædruelighedens stemme
Bare anmeld dem så vi kan blive fri for sammenligning med sådan nogen tosserabbifar skrev: ↑3. aug 2024, 20:42I øvrigt superflot at de allermest retarderede af AaBs Casuals i deres iver for at lege rollespil og “erobr fanen” har angrebet og totaltsmadret værtshuset Don Quixote, hvor en gruppering af FCMs fans hører til.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
angående 1-0 målet
man kan jo godt sige at blev dømt rigtigt, fordi angriberen rammer bolden og sparket på benet virker utilsigtigt.
Men forsvareren bliver også forhindret i at følge efter bolden ved spark. Jeg mener vi ser frispark til forsvareren hvis dommeren ser det altid, og hvis det var i omvendt situation hvor AaB var den angribende hold, ville FCM med mediernes opbakning kalde det den mest oplagte frispark.
Undtagelsesvis blev FCM ikke forfordelt i straffesparks kendelser, det bliver de ellers ofte, både til og imod dem.
man kan jo godt sige at blev dømt rigtigt, fordi angriberen rammer bolden og sparket på benet virker utilsigtigt.
Men forsvareren bliver også forhindret i at følge efter bolden ved spark. Jeg mener vi ser frispark til forsvareren hvis dommeren ser det altid, og hvis det var i omvendt situation hvor AaB var den angribende hold, ville FCM med mediernes opbakning kalde det den mest oplagte frispark.
Undtagelsesvis blev FCM ikke forfordelt i straffesparks kendelser, det bliver de ellers ofte, både til og imod dem.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
-
HamFraVest
- Miniput

Det er sgu en underlig ting at gøre, sådan at stikke egne fans.abbifar skrev: ↑3. aug 2024, 20:42I øvrigt superflot at de allermest retarderede af AaBs Casuals i deres iver for at lege rollespil og “erobr fanen” har angrebet og totaltsmadret værtshuset Don Quixote, hvor en gruppering af FCMs fans hører til.
-
PonySlaystation
- Superliga

Stop! De er jo ikke fans og de skal straffes som alle andre kriminelle.HamFraVest skrev: ↑3. aug 2024, 21:34Det er sgu en underlig ting at gøre, sådan at stikke egne fans.abbifar skrev: ↑3. aug 2024, 20:42I øvrigt superflot at de allermest retarderede af AaBs Casuals i deres iver for at lege rollespil og “erobr fanen” har angrebet og totaltsmadret værtshuset Don Quixote, hvor en gruppering af FCMs fans hører til.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Mere underligt end at udøve vold og hærværk?HamFraVest skrev: ↑3. aug 2024, 21:34Det er sgu en underlig ting at gøre, sådan at stikke egne fans.abbifar skrev: ↑3. aug 2024, 20:42I øvrigt superflot at de allermest retarderede af AaBs Casuals i deres iver for at lege rollespil og “erobr fanen” har angrebet og totaltsmadret værtshuset Don Quixote, hvor en gruppering af FCMs fans hører til.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Enig, det er en mentalitet, som kun giver mening for dem, der gerne vil kunne opføre sig som nogle fandens karle, så længe det kan ske uden konsekvenser - i mine øjne lidt i samme genre som rockergrupperinger og korrupte betjente, der misforstået ævler om ære og broderskab.Brodernumsi skrev: ↑3. aug 2024, 21:35Mere underligt end at udøve vold og hærværk?HamFraVest skrev: ↑3. aug 2024, 21:34Det er sgu en underlig ting at gøre, sådan at stikke egne fans.abbifar skrev: ↑3. aug 2024, 20:42I øvrigt superflot at de allermest retarderede af AaBs Casuals i deres iver for at lege rollespil og “erobr fanen” har angrebet og totaltsmadret værtshuset Don Quixote, hvor en gruppering af FCMs fans hører til.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg synes godt nok jeg i øvrigt så mange frispark, som ikke blev dømt. Altså til AaB.634 skrev: ↑3. aug 2024, 21:25angående 1-0 målet
Rotteynglen fik så snart de lagde sig.
Ædruelighedens stemme
Enig, det der knallertbandefis hører sgu ingen steder hjemme.R Rosenberg skrev:Stærkt!abbifar skrev: ↑3. aug 2024, 20:42I øvrigt superflot at de allermest retarderede af AaBs Casuals i deres iver for at lege rollespil og “erobr fanen” har angrebet og totaltsmadret værtshuset Don Quixote, hvor en gruppering af FCMs fans hører til.
@abbifar
Husk også at sende videomaterialet til AaB så de kan få karantæne på stadion. Der skal bare gøres kort proces her!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Hvis det fortsætter med uskarpheden fra Iredale, så kommer Helenius 100% i spil og det skal han også.baresi skrev: ↑3. aug 2024, 19:21Han er ikke helt ude i kulden nej.Funky skrev: ↑3. aug 2024, 18:44Det var nok ikke noget tilfælde, at Helenius fik et indhop. Det er en ren mavefornemmelse, men den siger mig altså, at han måske ikke er helt ude i kulden…baresi skrev: ↑3. aug 2024, 18:42Observationer
Fedt vi kan veksle ml 4-2-3-1 eller 4-3-3
Jimenez & Jasson klare forstærkning
Diakhete giver noget ro - syns ik han er så hurtig som han gøres til. Men syns han er en forstærkning.
Iredale - ah han har langt endnu - dårlig opspilsstation middel fart og virker totalt ude af kampform..
Kelvin John - hmm jeg ved sgu ikke, han brænder heller ikke banen af.
Otoa - han er og blir god
Arnorsson - han blir ik venstre back men 17 år , Wow.
Ross - tror han får svært ved at blive en profil
Widell - et monster og David Nielsen MeGA fan af ham.
Vi mangler klart en 9er
Glæder mig til at se om Adedeji kan komme til at spille en rolle. Fysik fart og driblinger
Men vi har ikke fundet vores nye 9er i Iredale det syns jeg er tydeligt
Jeg synes egentlig at Iredale gør mange gode ting, men han virker ikke ligefrem som en topscorer. Det kan vi sådan set også godt leve med, hvis Jørgensen, Jasson, Widell og Adedeji/John kan finde en målform frem. Men allerhelst håber jeg at vi kan få sendt både Helenius og Thelander afsted, og så få suppleret med en 9’er. Som trupspiller er Iredale sådan set udmærket, og skal nok have sin berettigelse over en hel sæson, men måske ikke som starter.
Alternativt en højrekant, og Jørgensen som angriber. Han ved da hvor målet står, og skal jo nok ramme de 8+ mål uanset, og muligvis op til det dobbelte.
Alternativt en højrekant, og Jørgensen som angriber. Han ved da hvor målet står, og skal jo nok ramme de 8+ mål uanset, og muligvis op til det dobbelte.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE