Skadet, men det var meldt ud for et par dage siden, så det var ventet han ikke ville spille.raekkeettre skrev: ↑12. aug 2024, 18:15Hvad med K. Jørgensen er han også syg...eller noget jeg har misset?
Viborg Fodbsportsforening - AaB - Mandag d. 12. august 2024
Re: Viborg Fodbsportsforening - AaB - Mandag d. 12. august 2024
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Han er skadetraekkeettre skrev: ↑12. aug 2024, 18:15Hvad med K. Jørgensen er han også syg...eller noget jeg har misset?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
Alpa Chino
- Superliga

Kramer erstatter jo ikke Widell, han erstatter Otoa som bliver skubbet ud på højre back istedet for K. Jørgensen.
Ross og Jasson erstatter Widell.
Ross og Jasson erstatter Widell.
Vi har igen to målmænd på bænken. Måske Bjarne Pudel også er skadet?
Kunne godt ha' set idéen i at have Thelander med på bænken, hvis vi skulle ende i en situation, hvor der skal parkeres en bus foran målet. Også selvom det ikke har været stilen i de første tre kampe.
Kunne godt ha' set idéen i at have Thelander med på bænken, hvis vi skulle ende i en situation, hvor der skal parkeres en bus foran målet. Også selvom det ikke har været stilen i de første tre kampe.
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Det er tæt på, at jeg mener det er sidste chance for Ross i dag. Håber han griber den, men tvivler meget på ham.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Man forlænger og forfremmer ham til 10’er. Og 4 kampe efter mener du han kan have misset sin chance. Du er godt nok vild at høre på.1885Cricket skrev: ↑12. aug 2024, 18:35Det er tæt på, at jeg mener det er sidste chance for Ross i dag. Håber han griber den, men tvivler meget på ham.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ja, vi mangler tre af de største profiler fra opstarten. Det kunne være bedre.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
1885Cricket
- 1. div

Jeg var/er ikke fortaler for den forlængelse.Kokkefar skrev:Man forlænger og forfremmer ham til 10’er. Og 4 kampe efter mener du han kan have misset sin chance. Du er godt nok vild at høre på.1885Cricket skrev: ↑12. aug 2024, 18:35Det er tæt på, at jeg mener det er sidste chance for Ross i dag. Håber han griber den, men tvivler meget på ham.
Jeg ved godt at han kunne være den gode historie, men han har ikke lavet noget endnu, eller sidste sæson, hvor jeg tænkte woow, sikke et talent.
Okay, hvis det bare handler om dit følelsesliv så tror jeg han lever fint med det. Så kan vi andre forholde os til den objektive virkelighed.1885Cricket skrev: ↑12. aug 2024, 18:47Jeg var/er ikke fortaler for den forlængelse.Kokkefar skrev:Man forlænger og forfremmer ham til 10’er. Og 4 kampe efter mener du han kan have misset sin chance. Du er godt nok vild at høre på.1885Cricket skrev: ↑12. aug 2024, 18:35Det er tæt på, at jeg mener det er sidste chance for Ross i dag. Håber han griber den, men tvivler meget på ham.
Jeg ved godt at han kunne være den gode historie, men han har ikke lavet noget endnu, eller sidste sæson, hvor jeg tænkte woow, sikke et talent.
-
Madridista
- Miniput

Det lyder heldigvis til, at Widells plads på bænken bare er på grund af sygdom. Lagde dog mærke til på Instagram, at både Widell og M. Jørgensen følger Pisa Sporting Club, som lige har købt Højholt og Lind. Er det meget normalt, at spillerne følger andre klubber på Instagram?
Ja.Madridista skrev: ↑12. aug 2024, 18:51Det lyder heldigvis til, at Widells plads på bænken bare er på grund af sygdom. Lagde dog mærke til på Instagram, at både Widell og M. Jørgensen følger Pisa Sporting Club, som lige har købt Højholt og Lind. Er det meget normalt, at spillerne følger andre klubber på Instagram?
-
1885Cricket
- 1. div

Time Will Tell om “min følelse”, eller din fantastiske fodboldviden og evne til at debattere får ret.Kokkefar skrev:Okay, hvis det bare handler om dit følelsesliv så tror jeg han lever fint med det. Så kan vi andre forholde os til den objektive virkelighed.1885Cricket skrev: ↑12. aug 2024, 18:47Jeg var/er ikke fortaler for den forlængelse.Kokkefar skrev:Man forlænger og forfremmer ham til 10’er. Og 4 kampe efter mener du han kan have misset sin chance. Du er godt nok vild at høre på.1885Cricket skrev: ↑12. aug 2024, 18:35Det er tæt på, at jeg mener det er sidste chance for Ross i dag. Håber han griber den, men tvivler meget på ham.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Ærgerligt tidspunkt at få 2 af vores faste ude, udover Højholt. Det gør kampen svær. Håber Widell har en halvleg i sig.
Forsat ingen Thelander i truppen...Det er altså lidt underligt - der må næsten være sket et eller andet mellem ham og træneren.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Nu kan de vise sig, at jeg må æde mine ord, men det er sådan noget, der kan koste mange point.Gentleman Finn skrev: ↑12. aug 2024, 18:58Ærgerligt tidspunkt at få 2 af vores faste ude, udover Højholt. Det gør kampen svær. Håber Widell har en halvleg i sig.
En skade eller 2, også ser vores hold altså ikke så skarpt ud.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Det er spændende at se, hvordan de klarer den. Spiller de en god kamp i dag og får et godt resultat hjem, så er det et positivt vink med en vognstang om truppens tilstand. Især kunne det være godt at få gode præstationer fra Iredale og Ross.Dennis Nielsen skrev: ↑12. aug 2024, 19:02Nu kan de vise sig, at jeg må æde mine ord, men det er sådan noget, der kan koste mange point.Gentleman Finn skrev: ↑12. aug 2024, 18:58Ærgerligt tidspunkt at få 2 af vores faste ude, udover Højholt. Det gør kampen svær. Håber Widell har en halvleg i sig.
En skade eller 2, også ser vores hold altså ikke så skarpt ud.
Skidt start! Vi sætter intet sammen og taber bolden med det samme
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Det er for usikkert, det her. Dårligt opstil af Müller, men Diakhite og Kramer har godt nok ikke mange ambitioner med bolden.
Hair is not a right: it´s a privilege!
-
1885Cricket
- 1. div

Det så nemt ud.