AaB - AGF, superliga 6. rd. 23.08.24

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Re: AaB - AGF, superliga 6. rd. 23.08.24

Indlæg af Funky » 23. aug 2024, 21:51

Hanga skrev:
23. aug 2024, 21:45
R Rosenberg skrev:
23. aug 2024, 21:16
En midtbanespiller, der kan skabe balance, vil naturligvis tilføre en del.

Men dels frygter jeg, at det bliver en eller anden, der har spillet soccer på high school, og dels tænker jeg, at det individuelle niveau pånær hos et par stikker er alt, alt for lavt generelt.
Her er vi enige. Det er også min store bekymring - kvaliteten hos de spillere vi får ind. Det ser jeg som et langt større problem end den spillestil vi forsøger at spille. Ret beset er det kun Jasson og Diakhite der har lignet spillere som kan spille i startopstillingen og man kan også godt spotte deres svagheder.
Jasson, ja, også en spiller med svagheder, men Diakhité er da en ret habil spiller hele vejen rundt.

Skal man finde et andet, lille lyspunkt blandt de nye, så var det vel en af Johns bedre indhop.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Baatnakken
1. div
1. div
Favoritspiller: Prica

Indlæg af Baatnakken » 23. aug 2024, 21:55

Vi må nok bare erkende at gratister fra bunden af 2.bundesliga ikke har niveauet når vi er oppe mod topholdene. Jeg synes bestemt ikke Muller er en opgradering ift. Posavec. Vi kunne godt have brugt andre romer, som røg til Randers for en slik

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 23. aug 2024, 22:00

Funky skrev:
23. aug 2024, 21:28
R Rosenberg skrev:
23. aug 2024, 21:19
Og lad os være enige om, at det, at vi har 6 point, også er noget af et mirakel og ikke et udslag af, at vi var klart bedst i de to kampe?

Det var jo helt freaky, at vi vandt over SIF. Og ikke meget mindre freaky mod Viborg.
Det var 2 tætte kampe. Ligeledes var kampen mod FCM også tættere, end resultatet viser, og egentlig også mod FCN. Fair nok vi tabte de to, men vi var bedre med end som så. BIF var meget bedre end os, og også klart bedre spillende end AGF. Det er lige voldsomt nok at have tabt begge kampe med samlet 0-8. Men for at svare på dit spørgsmål, ja, vi kan være godt tilfredse med at have 6 point. Det kunne godt have set værre ud, lige så vel som vores målscore kunne have set bedre ud.
Den kunne snildt have heddet 0 eller 1 point efter disse kampe. Og så havde alle skreget krise. Jeg er bange for, at lidt for mange klamrer sig til de 6 ret heldige point, når de skal se på helheden.

Faktum er, at vi er det hold, der har lukket flest mål ind og det hold, der har tilladt flest chancer imod os. Desuden har vi lukket mål ind i 10 SL-kampe i streg, mens vi kun har scoret på knap hver 10. af vores egne chancer.

Det tyder på et hold, som ikke har den helt store kvalitet, og hvor 30-40 point henover sæsonen ser meget svært ud.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
YentotreKaffe
2. div
2. div

Indlæg af YentotreKaffe » 23. aug 2024, 22:01

Baatnakken skrev:
23. aug 2024, 21:55
Vi må nok bare erkende at gratister fra bunden af 2.bundesliga ikke har niveauet når vi er oppe mod topholdene. Jeg synes bestemt ikke Muller er en opgradering ift. Posavec. Vi kunne godt have brugt andre romer, som røg til Randers for en slik
Lad os nu se hvordan vi ser ud efter 12 kampe, og med en mere boldsikker CM der kan hjælpe vores 2 unge CM'er. Det er tidligt at bedømme os, når vi har mange nye og unge der skal skabe relationer. Men klart mod de bedste hold i ligaen kunne man måske godt tænke sig at vi går lidt på kompromis med systemet. Men det har Menno valgt og det burde også betyde at vi ser bedre ud når tingene er kørt ind. Det er det ikke endnu, det er tydeligt. Men da Højholt tog til Italien mistede vi også en boldsikker CM, der var spillet ind. Det er et rum der skal fyldes og de 2 unge CM'er har fået for meget ansvar for hurtigt. Det er ikke rimeligt for dem. Så lad os se hvordan vi ser ud når vi forhåbentlig får en boldsikker CM tll at binde tingene sammen centralt.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 23. aug 2024, 22:05

Baatnakken skrev:
23. aug 2024, 21:55
Randers har givet 1,5 million for André Rømer. Synes det er fuldstændig vanvittigt, han er ekstremt begrænset i hans spil, men de har penge nok dernede efter salget af Enggård.
Jeg ville hellere have en teknisk stærk 6'er ind, der kan hjælpe især forsvaret i fase 1 spillet og som kan vise vejen for Jasson, Widell og Davidsen, når de konstant skal opfinde den dybe tallerken. Alle 3 mister et hav af bolde idag, fordi de hele tiden vil forsøge at lave det geniale.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Gentleman Finn » 23. aug 2024, 22:16

Lad os nu se hvordan vi ser ud når vi møder midterholdende/bundhold og har flere kampe i benene, med de mange nye spillere der skal skabe relationer til hinanden. Men vi mangler klart en stærk midtbanespiller centralt, der kan hjælpe med at spille igennem presset, for vores kombinationer sidder ikke, mod hold der har et godt pres som agf har.

Jimenez og Davidsen er fine talenter, men de skal have en boldsikker og stærk spiller derinde, hvis det skal fungere bedre, til at binde vores spil bedre sammen.

Vi skriger på en stærk boldfast CM og en sejr, og den skal vi have mod Randers, tak. De 2 nederlag tog lidt af energien ud af os, men vi plejer at spille godt i Randers, håber det fortsætter sådan, for de så ikke særligt gode ud senest.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 23. aug 2024, 22:21

R Rosenberg skrev:
23. aug 2024, 22:00
Funky skrev:
23. aug 2024, 21:28
R Rosenberg skrev:
23. aug 2024, 21:19
Og lad os være enige om, at det, at vi har 6 point, også er noget af et mirakel og ikke et udslag af, at vi var klart bedst i de to kampe?

Det var jo helt freaky, at vi vandt over SIF. Og ikke meget mindre freaky mod Viborg.
Det var 2 tætte kampe. Ligeledes var kampen mod FCM også tættere, end resultatet viser, og egentlig også mod FCN. Fair nok vi tabte de to, men vi var bedre med end som så. BIF var meget bedre end os, og også klart bedre spillende end AGF. Det er lige voldsomt nok at have tabt begge kampe med samlet 0-8. Men for at svare på dit spørgsmål, ja, vi kan være godt tilfredse med at have 6 point. Det kunne godt have set værre ud, lige så vel som vores målscore kunne have set bedre ud.
Den kunne snildt have heddet 0 eller 1 point efter disse kampe. Og så havde alle skreget krise. Jeg er bange for, at lidt for mange klamrer sig til de 6 ret heldige point, når de skal se på helheden.

Faktum er, at vi er det hold, der har lukket flest mål ind og det hold, der har tilladt flest chancer imod os. Desuden har vi lukket mål ind i 10 SL-kampe i streg, mens vi kun har scoret på knap hver 10. af vores egne chancer.

Det tyder på et hold, som ikke har den helt store kvalitet, og hvor 30-40 point henover sæsonen ser meget svært ud.
Jeg synes, du ignorerer, at spillet de første 4 kampe var klart bedre end i de sidste 2 her, og at det så lovende ud, uanset om det var blevet til færre point. Meget lidt har til gengæld fungeret de sidste 2 kampe her. I dagens kamp lignede vi efter min mening for første gang et hold, der kommer til at kæmpe lige omkring nedrykningsstregen - det synes jeg ikke, vi har gjort i de foregående 5, uanset om det så var blevet til færre point.

Der er også nogle helt konkrete træner-prioriteringer at slå ned på: Otoa render rundt på en vb, han ikke hører hjemme på, Kramer får spilletid, han ikke burde få, Kasper Jørgensen er kommet retur og spiller jævnt dårligt, vi er uden Højholts defensive stabilitet, Ross er ind og ud af holdet, og Iredale, Jimenez og Davidsen er ved at få tampet selvtilliden ud af kroppen på at spille kampe, de ikke er klar til. Skulle Marc Nielsen ikke forestille at være i god form?
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 23. aug 2024, 23:39

Jeg synes dagens nederlag var langt værre end sidste weekends. Mod Brøndby mødte vi et særdeles velspillende hold og kunne ret beset have tabt meget større. I dag var AGF også bedre, men der var slet ikke samme klasseforskel som i søndags. Vi bliver ramt af de første to mål, som vores målmand desværre har kæmpe aktier i. Og så forstår jeg ikke vores opstilling. Specielt venstre back virker helt gak. Otoa er ikke god på den plads, og Arnason har rent faktisk spillet den godt. Hvis Otoa skal spille, så er det enten i centerforsvaret eller på højre back. I en kamp under de forhold vi så i aften, virker det helt idiotisk at man ikke har Thelander med. Vi er gået fra at være stærke på dødbolde til at være sårbare. Måske man kunne kigge lidt på, hvordan det mon kan være...

DenSataniskeHest
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Frank

Indlæg af DenSataniskeHest » 23. aug 2024, 23:44

Klaus skrev:
23. aug 2024, 23:39
Jeg synes dagens nederlag var langt værre end sidste weekends. Mod Brøndby mødte vi et særdeles velspillende hold og kunne ret beset have tabt meget større. I dag var AGF også bedre, men der var slet ikke samme klasseforskel som i søndags. Vi bliver ramt af de første to mål, som vores målmand desværre har kæmpe aktier i. Og så forstår jeg ikke vores opstilling. Specielt venstre back virker helt gak. Otoa er ikke god på den plads, og Arnason har rent faktisk spillet den godt. Hvis Otoa skal spille, så er det enten i centerforsvaret eller på højre back. I en kamp under de forhold vi så i aften, virker det helt idiotisk at man ikke har Thelander med. Vi er gået fra at være stærke på dødbolde til at være sårbare. Måske man kunne kigge lidt på, hvordan det mon kan være...
Lars Kramer skal ud og otoa ind i midten og så arnason på den back.

Vi mangler en kvalitets def midt der kan tage fra og så en målmand der er bedre.. Han koster endnu engang.. Sjovt man havde så travlt med at presse possvac ud...

Iredale er også elendig.. Allan garde ramte sku mere rigtigt efterhånden end sse22 gør... Det er overraskende så mange af deres køb er så dårlige som de er... Det tegnet ikke godt

calciomania
2. div
2. div

Indlæg af calciomania » 23. aug 2024, 23:51

martinaalborg skrev:
23. aug 2024, 21:39
Ringeste mand i dag:
Müller

Hold da k... han er en dårlig målmand...
I dag var han ikke skarp. Nærmest 5-6 skud og fire mål. Dog synes jeg kun det var frisparksmålet til 0-2, han måske direkte kan klandres for. Men der blev han sikkert også snydt på grund af den ekstreme vind, som gjorde at bolden sejlede af sted med dobbelt hastighed i forhold til, hvad farten på skuddet ellers ville have været.

Men i de øvrige kampe synes jeg egentlig ikke, at han har gjort det dårligt. Jeg er dog heller ikke sikker på, at han er bedre end Posavec. Men det er nok meget på grund af økonomien, at Müller blev foretrukket.

Men denne kamp var den første, som jeg vil kalde direkte dårlig. Selv mod Brøndby var der pæne offensive takter og delvist enkelte spillemæssige lyspunkter. Men i dag mod AGF var det ét stort sort hul. Ikke rigtigt noget positivt at sige - bortset fra det pæne tilskuerfremmøde på 9449.

Jeg synes vi er der nu, hvor man godt kan komme med et par konklusioner.

Lars Kramer må have spillet sig af holdet. Otoa og Diakhité bør spille centralt. Er ham Hvidovre-manden ikke kampklar endnu?

Der mangler en bolderobrer på midtbanen. Sådan en Stig Tøfting-type. En hardhitter. Midtbanespillerne er for unge, for uprøvede og for "pæne".

Helenius har vist ikke Superliga-klasse mere. Iredale tvivler jeg på nogensinde får det. Men okay, lad os lige se ham i et par kampe mere.

Kempes
1. div
1. div

Indlæg af Kempes » 24. aug 2024, 00:47

0-4 er et fair resultat når AaB kun har en spiller med potentiale til Superliganiveau. Jeg så endda flere startere i dag der vil have svært ved at begå sig i den tredje bedste række

Når vi samtidig har en urutineret træner, der tror det er børnefodbold hvor resultatet er sekundært. Ja, så skal det blive skidt

Er desværre kun blevet bekræftet i at SSerne ikke evner at få AaB til at forblive en Superligaklub. Man kan altså ikke spare sig til succes i den syge verden, der er inden for professionel fodbold.

Nå men SSE22 er jo nok væk om et år, når det hedder Nordic Bet ligaen igen. Så må vi se om der er lokale pengemænd der er interesserede i en redningsaktion eller om det hedder konkurs og tvangsnedrykning.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 24. aug 2024, 04:58

I øvrigt bemærkelsesværdigt, at vi efter salget af Højholt har set os nødsaget til at skifte formation fra en 4-3-3 til en 4-2-3-1. AGF og FCM minder på mange måder om hinanden i stil og kvalitet, hvorfor det giver mening at samme ligne netop de to kampe.

Mod fcm startede vi med følgende.

Müller
Jørgensen - Diakithe - Otoa - Arnorsson
Jimenez - Højholt - Widell
Jørgensen - Iredale - Jasson

I går startede vi med følgende

Müller
Jørgensen - Kramer - Diakithe - Otoa
Jimenez - Davidsen
Jørgsensen - Jasson - Widell
Iredale

Mod FCM faktisk spiller en ret lige kamp målt på spil og chancer, og har mange rigtig gode gennemspillede angreb, og taber alene på deres individuelle kvalitet, i går bliver trykket helt i bund (igen), og kan ikke sætte to afleveringer sammen og skaber stort set intet.

Så hvad er der sket? Ja for det første har vi solgt holdets balancespiller Højholt uden at erstatte ham, og efterladt hans opgave til to ungdomsspillere, hvilket har totalt ødelagt balancen på holdet, derudover frygter jeg også vi mentalt er blevet ramt af Brøndby kampen, hvor vi blev kørt ud på røv og albuer foran et fyldt stadion. Vi virker i hvert fald igen meget nervøse i vores boldomgang.

Det er ærgerligt når vi startede sæsonen så godt og lignede en sikker overlevelse, at vi nu står efter to kampe med sammenlagt 8-0, og lige pt. Faktisk ligner det svageste hold i rækken.

DenGamleMand
1. div
1. div

Indlæg af DenGamleMand » 24. aug 2024, 06:24

Av, det her nederlag gjorde ondt.

Vores fankultur er unik.
SSE22 RAUS!

Lad det regne med tennisbolde.

martinaalborg
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Søren Thorst

Indlæg af martinaalborg » 24. aug 2024, 07:54

calciomania skrev:
23. aug 2024, 23:51
martinaalborg skrev:
23. aug 2024, 21:39
Ringeste mand i dag:
Müller

Hold da k... han er en dårlig målmand...
I dag var han ikke skarp. Nærmest 5-6 skud og fire mål. Dog synes jeg kun det var frisparksmålet til 0-2, han måske direkte kan klandres for. Men der blev han sikkert også snydt på grund af den ekstreme vind, som gjorde at bolden sejlede af sted med dobbelt hastighed i forhold til, hvad farten på skuddet ellers ville have været.

Men i de øvrige kampe synes jeg egentlig ikke, at han har gjort det dårligt. Jeg er dog heller ikke sikker på, at han er bedre end Posavec. Men det er nok meget på grund af økonomien, at Müller blev foretrukket.

Men denne kamp var den første, som jeg vil kalde direkte dårlig. Selv mod Brøndby var der pæne offensive takter og delvist enkelte spillemæssige lyspunkter. Men i dag mod AGF var det ét stort sort hul. Ikke rigtigt noget positivt at sige - bortset fra det pæne tilskuerfremmøde på 9449.

Jeg synes vi er der nu, hvor man godt kan komme med et par konklusioner.

Lars Kramer må have spillet sig af holdet. Otoa og Diakhité bør spille centralt. Er ham Hvidovre-manden ikke kampklar endnu?

Der mangler en bolderobrer på midtbanen. Sådan en Stig Tøfting-type. En hardhitter. Midtbanespillerne er for unge, for uprøvede og for "pæne".

Helenius har vist ikke Superliga-klasse mere. Iredale tvivler jeg på nogensinde får det. Men okay, lad os lige se ham i et par kampe mere.
Jeg er enig i at vi ikke har råd til en god målmand (dyr) som er kanpafgørende... men Müller er kanpafgørende i negativ retning.

1) han er ekstrem dårlig til at styre/dirigere sit forsvar, de ved ikke hvor de har ham.

2) han flagrer rundt inde i det lille felt

3) han fylder INTET på hjørnespark, det var bedre at have en af vore midtstoppere derinde.

4) i går kunne han, ligesom agf, have forberedt sig bedre ved at have bevæget sin røv op på stadion noget før og taget bestik af vejr og vind. Ekstremt uprofessionelt.

Jeg ville være tilfreds, hvis han bare tog dem man kunne forvente af en målmand i AaB - det er ikke umulige krav jeg stiller - over de sidste 2 kampe har jeg ikke set ham tage mere en max 2-3 skud på mål (indenfor rammen) og det er bekymrende, specielt når vores frontløbere er ren lort!!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 24. aug 2024, 08:50

Dagen derpå er nederlaget ikke blevet sjovere, men kan måske bedre sættes i perspektiv. Og så lidt strøtanker i øvrigt:

1. Første kamp hvor vi virkelig lignede en dårlig oprykker, som skal kæmpe omkring nedrykningsstregen til det sidste. Og vi har stadig ikke mødt mange af de 'blødere' modstandere. Der er faktisk noget positivt i indeværende sæson at finde tilbage til, og en lidt anden kaliber af modstandere at se frem imod.

2. Behovet for en defensiv tilføjelse til midtbanen er åbenbar, det er svært ikke at tænke, at resten af efterårssæsonen hænger meget på, at man kan finde en tilpas dygtig spiller, som kan gå ind og levere fra første færd. Dvs. ikke en Marc Nielsen-transfer (hvor jeg ud fra al snakken om den unge mand ærligt talt er lidt forundret over, at han ikke er tættere på at spille).

3. Fair nok at Menno skal prøve spillerne af i forskellige konstellationer, men så skal der også læres af det, og overordnet set må man nok indse, at kvaliteten i truppen ikke er til at køre med rotationsprincipper og spillere ude af position og deslige. Kan spillerne så holde til det, med den fysik, man samtidig vil bygge på, eller skal der justeres i de planer?

4. Mentalitet; en del af forskellen på i går og nogle af de foregående kampe er også, at spillerne i de første kampe holdt fast i konceptet, særligt på udebane. Hjemme foran 10.000 fans er det åbenbart sværere.

5. Peter Sørensen; altså, én ting er, at uformående kommentatorer som Per Frimann og hans brægende makker fra i går (som hellere ville kommentere på antallet af fans som gik i utide end kampen) kan tjene til livets ophold på så tyndt et grundlag, men at Peter Sørensen decideret får lov til at køre så negativ og nærmest perfid en kampagne mod AaB og spillerne, det forstår jeg ikke. Er det ikke en voksen redaktion til stede? Er der nogen som ved noget om, hvorvidt nogen i AaB har ridset lakken på hans bil eller råbt noget om hans tidligere parforhold, siden han optræder så hadsk på landsdækkende tv?

haghdk
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Robbie Fowler

Indlæg af haghdk » 24. aug 2024, 09:17

Jeg synes også, at vi alle lige skal slå koldt vand i blodet. Der var vel ingen med en snert af realitetssans der havde forventet at vi skulle tage point fra Brøndby og AGF, to i mine øjne, kandidater til mesterskabet, men 2 * 4-0 gør selvfølgelig nas. Der var nok noget optimisme og forhåbning efter en god opstart med 6 point og så føles skuffelsen nok derfor det større.

Vi skal spille mod vores direkte konkurrenter før vi kan få det reelle billede af hvor vi står henne. Taber vi til Vejle og Lyngby på samme måde, så vil jeg også begynde at blive nervøs, men indtil da, så er jeg forholdsvis rolig.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 24. aug 2024, 09:37

haghdk skrev:
24. aug 2024, 09:17
Vi skal spille mod vores direkte konkurrenter før vi kan få det reelle billede af hvor vi står henne. Taber vi til Vejle og Lyngby på samme måde, så vil jeg også begynde at blive nervøs, men indtil da, så er jeg forholdsvis rolig.
Enig.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 24. aug 2024, 09:43

haghdk skrev:
24. aug 2024, 09:17
Jeg synes også, at vi alle lige skal slå koldt vand i blodet. Der var vel ingen med en snert af realitetssans der havde forventet at vi skulle tage point fra Brøndby og AGF, to i mine øjne, kandidater til mesterskabet, men 2 * 4-0 gør selvfølgelig nas. Der var nok noget optimisme og forhåbning efter en god opstart med 6 point og så føles skuffelsen nok derfor det større.

Som sådan enig, det er ingen skam at tabe til BIF og AGF i vores nuværende forfatning, men det er måden det sker på. Jeg kan bedre leve med nederlaget mod BIF fordi de var virkelig gode på bolden, kampen i går var mod en helt anden type modstander, vi burde kunne give mere modstand, men kampen var reelt afgjort efter en halv time, hvilket er meget bekymrende.
AGF minder stilmæssigt en del om FCM med deres power og fysik, og mod FCM spillede vi en meget jævnbyrdig kamp på heden, som blev afgjort på individuel kvalitet.

Derfor er min bekymring, at vi er faldet så meget i niveau efter vores rigtig gode start, og jeg tror desværre Højholts afgang har stor betydning for dette.

Kempes
1. div
1. div

Indlæg af Kempes » 24. aug 2024, 09:49

Funky skrev:
24. aug 2024, 08:50
2. Behovet for en defensiv tilføjelse til midtbanen er åbenbar, det er svært ikke at tænke, at resten af efterårssæsonen hænger meget på, at man kan finde en tilpas dygtig spiller, som kan gå ind og levere fra første færd. Dvs. ikke en Marc Nielsen-transfer (hvor jeg ud fra al snakken om den unge mand ærligt talt er lidt forundret over, at han ikke er tættere på at spille).
Enig i at det er altafgørende at hente en defensiv midtbanespiller. Jeg så helst en på en lejeaftale, da der ikke er penge til transfer.
En kontraktfri vil være totalt ude af form og skal vel næsten bruge indtil vinterpausen på at blive spilleklar, da han har gået ledig i tre måneder.

Sandheden om Marc Nielsen er vel at han er en halvamatør med lidt Superligaerfaring. Som ungdomsspiller var han også kun i Hvidovre uden den konkurrence og trænerkapacitet der findes i top 20 klubbernes talentmiljøer i Danmark.

Her er AaB en helt anden størrelse, som den unge mand skal vænne sig til. Tror ikke vi skal regne med noget fra ham på den her side af nytår, hvis han vel at mærke har niveauet til AaBs førstehold.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 24. aug 2024, 09:57

ifølge Jesper Hansen satsede AGF på at vinde lodtrækningen og udnytte vinden i 1. halvleg, hvilket "jo lykkedes meget godt". Så ja, kan godt være, de var gode, men det var så også én blandt flere episoder, hvor de havde stolpe-ind. Irriterende.

Besvar