Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Udløber Bourhanes kontrakt ikke pr. 31/12?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Hvor er det nu lige Takahiro Ko's navn er dukket op henne?FIDEL skrev: ↑10. dec 2024, 15:30Fint bud.DarkHorse9000 skrev: ↑10. dec 2024, 11:44Medmindre Gow får nye midler til indkøb, så skal de næste spillere købes til spotpris.
Et realistisk bud kunne være Yacine Bourhane fra Esbjerg.
6 måneder tilbage af kontrakten. Jeg har fået ham beskrevet som en spillende sekser med god fysisk.
Det bliver interessant at se, om AaB stadig har snablen ude efter Radosevic. Tror dog han helst vil blive i Kbh.-området, men lad os nu se. OB kunne måske også være en mulighed for ham.
Derudover kunne japaneren Takahiro Ko godt ligne den type man går efter - altså en 6´er, der bl.a. evner at spille hurtigt og vende med bolden. Har kontraktudløb (ifølge Transfermarkt) til januar.
Jeg forventer ikke en super forstærkning, må jeg bare sige.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
R Rosenberg
- Allstar

Karate Kid Ii - den på Okinawa.Kasper skrev: ↑10. dec 2024, 18:42Hvor er det nu lige Takahiro Ko's navn er dukket op henne?FIDEL skrev: ↑10. dec 2024, 15:30Fint bud.DarkHorse9000 skrev: ↑10. dec 2024, 11:44Medmindre Gow får nye midler til indkøb, så skal de næste spillere købes til spotpris.
6 måneder tilbage af kontrakten. Jeg har fået ham beskrevet som en spillende sekser med god fysisk.
Det bliver interessant at se, om AaB stadig har snablen ude efter Radosevic. Tror dog han helst vil blive i Kbh.-området, men lad os nu se. OB kunne måske også være en mulighed for ham.
Derudover kunne japaneren Takahiro Ko godt ligne den type man går efter - altså en 6´er, der bl.a. evner at spille hurtigt og vende med bolden. Har kontraktudløb (ifølge Transfermarkt) til januar.
Ædruelighedens stemme
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Fint for mig. Få den transfer i hus.R Rosenberg skrev: ↑10. dec 2024, 20:35Karate Kid Ii - den på Okinawa.Kasper skrev: ↑10. dec 2024, 18:42Hvor er det nu lige Takahiro Ko's navn er dukket op henne?FIDEL skrev: ↑10. dec 2024, 15:30Fint bud.DarkHorse9000 skrev: ↑10. dec 2024, 11:44Medmindre Gow får nye midler til indkøb, så skal de næste spillere købes til spotpris.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Nej, men til sommer så han måske godt trækkes ud af Esbjergs klør billigt.
RAUS RAUS SSE!
https://aabsport.dk/nyheder/2024/decemb ... er-bremen/
Meget spændende signing, selvfølgelig lidt ærgerligt set udefra at det kun er en lejeaftale, medmindre der er købsoption med.
Meget spændende signing, selvfølgelig lidt ærgerligt set udefra at det kun er en lejeaftale, medmindre der er købsoption med.
-
R Rosenberg
- Allstar

Meget spændende og ja, meget træls hvis det udelukkende er leje for foråret. Men han har kontrakt i Werder til sommeren 2027, så han er sikkert ikke AaB-billig.DGK skrev: ↑11. dec 2024, 09:03https://aabsport.dk/nyheder/2024/decemb ... er-bremen/
Rart med en skandinav i øvrigt.
Ædruelighedens stemme
Ligner en oplagt erstatning for Widell… Spændende signing!
Han må satme være god hvis han som 20 årig er en profil som kan løfte holdet og det er værd at bruge tid på ham i et halvt år.R Rosenberg skrev: ↑11. dec 2024, 09:16Meget spændende og ja, meget træls hvis det udelukkende er leje for foråret. Men han har kontrakt i Werder til sommeren 2027, så han er sikkert ikke AaB-billig.DGK skrev: ↑11. dec 2024, 09:03https://aabsport.dk/nyheder/2024/decemb ... er-bremen/
Rart med en skandinav i øvrigt.
Fin tilgang. Tænker ikke der er de store udgifter forbundet med sådan en lejeaftale. Ikke lige den position hvor jeg først havde tænkt vi skulle hente nye folk, men vi kan jo sagtens bruge lidt bredde til midtbanen.
Et halvt år er ikke optimalt, men det er en fin mulighed for at se ham lidt an, teste ham i superligaen, og vurdere om han kunne være en erstatning for eks. Widell, hvis sidstnævnte bliver solgt til sommer.
Har aldrig hørt om vores norske ven før, men kampe i norge som 15-16 årig, og efterfølgende skifte til United og senere Werder Bremen, vidner da om et vist talent. Især beskrivelsen af ham som en aggressiv spiller giver mig bedre forhåbninger end eks. Martin Samuelsen og lignende lejespillere der har været forbi de sidste par år.
Et halvt år er ikke optimalt, men det er en fin mulighed for at se ham lidt an, teste ham i superligaen, og vurdere om han kunne være en erstatning for eks. Widell, hvis sidstnævnte bliver solgt til sommer.
Har aldrig hørt om vores norske ven før, men kampe i norge som 15-16 årig, og efterfølgende skifte til United og senere Werder Bremen, vidner da om et vist talent. Især beskrivelsen af ham som en aggressiv spiller giver mig bedre forhåbninger end eks. Martin Samuelsen og lignende lejespillere der har været forbi de sidste par år.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Spændende navn og CV, ligner en forstærkning fra dag 1, men nok også en spiller der ligger uden for vores økonomiske rækkevidde siden det "kun" er blevet til en lejeaftale tilsyneladende uden købsoption.
Det er også min første tanke. Vil være ked af at miste Melker, der er blevet en favoritspiller hos undertegnede, men omvendt er det også nu han skal skydes af hvis ikke vi kan forlænge med ham.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det lyder til at Widell ryger her til vinter og at vi får en erstatning ind, der er noget nær 1:1
-
R Rosenberg
- Allstar

I så fald, og jeg er enig, da han kun har kontrakt til sommer 2026, er det satme spændende, hvad vi kan få for ham.
Selvom SSE22 kører benhård hestekur, håber jeg ikke, at det betyder, at vores spillere (fortsat) skal gå for en slik.
Ædruelighedens stemme
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
meh... 20år.. halvt år.. hvad er det lige han kan nå at bidrage med? Typisk skal spillere bruge tid på at falde til, med mindre de bare har virkelig meget kvalitet.. ligner en panik løsning.. men håber da han smadre ligaen og jeg må bide det i mig..DGK skrev: ↑11. dec 2024, 09:03https://aabsport.dk/nyheder/2024/decemb ... er-bremen/
Mon ikke også det betyder Widell er solgt snart?
Det var nok det for Melker så. Pis, havde håbet på en forlængelse i stedet men det er nok ønsketænkning.
Det lugter af, at der er interesse for Widell.
Men vi har da lov at håbe at mere er fordi at vi var kreativt sårbare, da Widell havde karantæne.
Men vi har da lov at håbe at mere er fordi at vi var kreativt sårbare, da Widell havde karantæne.
// gwailo
Du er med på transfervinduet ikke engang er åbnet endnu. Og der er over 2 måneder til næste kamp i suppen. Det her skriger af rettighed omhu og alt andet end panik.DenSataniskeHest skrev: ↑11. dec 2024, 10:04meh... 20år.. halvt år.. hvad er det lige han kan nå at bidrage med? Typisk skal spillere bruge tid på at falde til, med mindre de bare har virkelig meget kvalitet.. ligner en panik løsning.. men håber da han smadre ligaen og jeg må bide det i mig..DGK skrev: ↑11. dec 2024, 09:03https://aabsport.dk/nyheder/2024/decemb ... er-bremen/
Mon ikke også det betyder Widell er solgt snart?
Kvaliteten aner vi intet om, ingen har set ham spille. Men det er alt andet end panik. Du behøver ikke opfinde ting bare for at få lov til at kommentere negativt
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Jeg fatter ingenting af at folk tror at den her signing betyder at Melker bliver solgt. Vi skal modtage et ordentligt bud før det overhovedet kommer på tale at sælge en viceanfører, og vi har manglet kvalitet på midtbanen i 6 måneder. Den nye gut er en kreativ midtbanespiller og det giver god mening i lyset af at Widell har spillet længere tilbage på banen her i efteråret, og i øvrigt har gjort det godt der.
Bud som Bourhane og Radosevic er dybt urealistiske. Det er jo transfer ønsker af Jannik Pohl’ske standarder.
Bud som Bourhane og Radosevic er dybt urealistiske. Det er jo transfer ønsker af Jannik Pohl’ske standarder.