Jeg syntes også, at tifoen var virkeligt flot og veludført.
Det er selvfølgelig sure penge for AaB at skulle betale bøder for pyroteknik, men hvis jeg nu skal være helt ærlig, så synes jeg, at det er forkert, at det er forbudt med pyroteknik på Vesttribunen. Jeg kan egentlig godt forstå, at man ikke er så vild med pyroteknik oppe på siddetribunerne og på familietribunerne, men i de afsnit, hvor de hardcore fans befinder sig, mener jeg at reglerne burde være langt mere lempelige. Jeg mener jo nok, at de folk, der bringer pyroteknik ned på f.eks. Vesttribunen, har styr på det og ved, hvad de laver. Så hvorfor skal det partout være forbudt?
Jeg kunne egentlig godt tænke mig, at der blev lagt pres på både klubber, DBU og politikere for at lave nogle mere lempelige regler. Nutidens nul-tolerance politik finder jeg helt ude af proportioner. Jeg synes at pyroteknik er noget, der kan forstærke oplevelsen ved at gå til fodbold og så længe, det bruges forsvarligt, synes jeg at det er fedt nok. Det er dumt at kriminalisere folk, bare fordi de gerne vil have lidt stemning og lir nede i stemningsafsnittet.
Så selvom jeg på sin vis godt kan se, at det måske er lidt dumt at medbringe og benytte pyroteknik, så klubben får store bøder, så kan jeg samtidig godt have sympati med dem, der gør det, fordi jeg synes på en måde, at det er fint nok, at de gør lidt oprør mod systemet og nogle meget firkantede regler på området, som er ude af proportioner (mener jeg).