Den helt billige tynde 2-lags toiletpapir…af genbrugspapir. Hvis du er uheldig så går den fuldstændig fra hinanden og røven er hudløs efter brug.R Rosenberg skrev: ↑9. mar 2025, 20:08Det erindrer jeg. Det vil være synd at sige, holdt stik. Det blev vist mere LIDL end luksus.DenSataniskeHest skrev: ↑9. mar 2025, 20:03Dengang rygernes om sse 22 tog til var der en bruger der skrev han havde info om de kom med store økonomiske muskler der vil forandre AaB. Han gættede på 200mFunky skrev: ↑9. mar 2025, 19:06Øh...what?DenSataniskeHest skrev: ↑9. mar 2025, 18:50Bare det der ikke er fra den samme bruger der snakkede om 200m fra dig sseFunky skrev: ↑9. mar 2025, 17:22Mja, jeg havde nok håbet, vi kunne have truet FCN mere på hjemmebane, og så måske snyde et af de andre tophold for et enkelt point (det lykkedes så også). Det har jo ikke været helt på månen på den måde, men træls med de store nedlerlag, selvfølgelig. At et af de andre nedrykningshold er kommet i gang kan vel heller ikke overraske. Jeg er lidt træt af, det lige skal være Lyngby, men sådan er det så.troelsh skrev: ↑9. mar 2025, 17:12Det eneste jeg kan sige efter de første fire kampe er, at vi har fået et point mere end forventet.
At basere en helt masse på de kampe, såsom at “nu ligner vi en nedrykker” er altså tosset.
Nu begynder den reelle overlevelseskamp, det bliver en sand gyser mod sønderjyske næste gang! Håber og tror mange tager den lange tur til Haderslev!![]()
![]()
AaB - FCM 9. marts, 2025, Superliga rd. 21
Re: AaB - FCM 9. marts, 2025, Superliga rd. 21
-
R Rosenberg
- Allstar

Og fingeren smutter igennem undervejs.Patmand skrev: ↑12. mar 2025, 14:27Den helt billige tynde 2-lags toiletpapir…af genbrugspapir. Hvis du er uheldig så går den fuldstændig fra hinanden og røven er hudløs efter brug.R Rosenberg skrev: ↑9. mar 2025, 20:08Det erindrer jeg. Det vil være synd at sige, holdt stik. Det blev vist mere LIDL end luksus.DenSataniskeHest skrev: ↑9. mar 2025, 20:03Dengang rygernes om sse 22 tog til var der en bruger der skrev han havde info om de kom med store økonomiske muskler der vil forandre AaB. Han gættede på 200mFunky skrev: ↑9. mar 2025, 19:06Øh...what?DenSataniskeHest skrev: ↑9. mar 2025, 18:50Bare det der ikke er fra den samme bruger der snakkede om 200m fra dig sseFunky skrev: ↑9. mar 2025, 17:22
Mja, jeg havde nok håbet, vi kunne have truet FCN mere på hjemmebane, og så måske snyde et af de andre tophold for et enkelt point (det lykkedes så også). Det har jo ikke været helt på månen på den måde, men træls med de store nedlerlag, selvfølgelig. At et af de andre nedrykningshold er kommet i gang kan vel heller ikke overraske. Jeg er lidt træt af, det lige skal være Lyngby, men sådan er det så.![]()
Ædruelighedens stemme
Og det værste er, at der ikke skrues op for budgettet til næste sæson.R Rosenberg skrev: ↑9. mar 2025, 20:08Det erindrer jeg. Det vil være synd at sige, holdt stik. Det blev vist mere LIDL end luksus.DenSataniskeHest skrev: ↑9. mar 2025, 20:03Dengang rygernes om sse 22 tog til var der en bruger der skrev han havde info om de kom med store økonomiske muskler der vil forandre AaB. Han gættede på 200mFunky skrev: ↑9. mar 2025, 19:06Øh...what?DenSataniskeHest skrev: ↑9. mar 2025, 18:50Bare det der ikke er fra den samme bruger der snakkede om 200m fra dig sseFunky skrev: ↑9. mar 2025, 17:22Mja, jeg havde nok håbet, vi kunne have truet FCN mere på hjemmebane, og så måske snyde et af de andre tophold for et enkelt point (det lykkedes så også). Det har jo ikke været helt på månen på den måde, men træls med de store nedlerlag, selvfølgelig. At et af de andre nedrykningshold er kommet i gang kan vel heller ikke overraske. Jeg er lidt træt af, det lige skal være Lyngby, men sådan er det så.troelsh skrev: ↑9. mar 2025, 17:12Det eneste jeg kan sige efter de første fire kampe er, at vi har fået et point mere end forventet.
At basere en helt masse på de kampe, såsom at “nu ligner vi en nedrykker” er altså tosset.
Nu begynder den reelle overlevelseskamp, det bliver en sand gyser mod sønderjyske næste gang! Håber og tror mange tager den lange tur til Haderslev!![]()
![]()
Det mest skuffende synes var nogle afslutninger var langt forbi, en over tribunen og en anden nærmere hjørneflaget end målet
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Altså med tanke på at vi slet ikke har nok indtægter.FIDEL skrev: ↑12. mar 2025, 22:32Og det værste er, at der ikke skrues op for budgettet til næste sæson.R Rosenberg skrev: ↑9. mar 2025, 20:08Det erindrer jeg. Det vil være synd at sige, holdt stik. Det blev vist mere LIDL end luksus.DenSataniskeHest skrev: ↑9. mar 2025, 20:03Dengang rygernes om sse 22 tog til var der en bruger der skrev han havde info om de kom med store økonomiske muskler der vil forandre AaB. Han gættede på 200mFunky skrev: ↑9. mar 2025, 19:06Øh...what?DenSataniskeHest skrev: ↑9. mar 2025, 18:50Bare det der ikke er fra den samme bruger der snakkede om 200m fra dig sseFunky skrev: ↑9. mar 2025, 17:22
Mja, jeg havde nok håbet, vi kunne have truet FCN mere på hjemmebane, og så måske snyde et af de andre tophold for et enkelt point (det lykkedes så også). Det har jo ikke været helt på månen på den måde, men træls med de store nedlerlag, selvfølgelig. At et af de andre nedrykningshold er kommet i gang kan vel heller ikke overraske. Jeg er lidt træt af, det lige skal være Lyngby, men sådan er det så.![]()
Så er der nok meget fornuftigt at vi ikke skruer op for nogle budgetter lige p.t.
Fortsætter vi bare som vi kører nu. Så koster det os ca en kvart milliard på 5 år. Skruer vi så op for indkøb og lønninger... Ja Puha bare tanken.
Det er rigtigt. Det er bare en ultra farlig og dyr leg. Endnu en nedrykning vil dræne egenkapitalen ned på næsten 0.Gaarde6 skrev: ↑12. mar 2025, 23:15Altså med tanke på at vi slet ikke har nok indtægter.FIDEL skrev: ↑12. mar 2025, 22:32Og det værste er, at der ikke skrues op for budgettet til næste sæson.R Rosenberg skrev: ↑9. mar 2025, 20:08Det erindrer jeg. Det vil være synd at sige, holdt stik. Det blev vist mere LIDL end luksus.DenSataniskeHest skrev: ↑9. mar 2025, 20:03Dengang rygernes om sse 22 tog til var der en bruger der skrev han havde info om de kom med store økonomiske muskler der vil forandre AaB. Han gættede på 200mFunky skrev: ↑9. mar 2025, 19:06Øh...what?DenSataniskeHest skrev: ↑9. mar 2025, 18:50
Bare det der ikke er fra den samme bruger der snakkede om 200m fra dig sse![]()
Så er der nok meget fornuftigt at vi ikke skruer op for nogle budgetter lige p.t.
Fortsætter vi bare som vi kører nu. Så koster det os ca en kvart milliard på 5 år. Skruer vi så op for indkøb og lønninger... Ja Puha bare tanken.
At skrue budgetterne op vil være en utrolig farlig og dyr leg.FIDEL skrev: ↑12. mar 2025, 23:24Det er rigtigt. Det er bare en ultra farlig og dyr leg. Endnu en nedrykning vil dræne egenkapitalen ned på næsten 0.Gaarde6 skrev: ↑12. mar 2025, 23:15Altså med tanke på at vi slet ikke har nok indtægter.FIDEL skrev: ↑12. mar 2025, 22:32Og det værste er, at der ikke skrues op for budgettet til næste sæson.R Rosenberg skrev: ↑9. mar 2025, 20:08Det erindrer jeg. Det vil være synd at sige, holdt stik. Det blev vist mere LIDL end luksus.DenSataniskeHest skrev: ↑9. mar 2025, 20:03Dengang rygernes om sse 22 tog til var der en bruger der skrev han havde info om de kom med store økonomiske muskler der vil forandre AaB. Han gættede på 200m
Vi har ikke andre muligheder, end at arbejde imod balance. Det er en nødvendighed og i virkeligheden ikke et valg vi kan træffe anderledes. Vi har forsøgt at skrue budgetterne op, hvilket vi står med resultaterne af nu og derfor må tage konsekvenserne.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Der er ingen, der har meldt noget om 200 millioner. Det er som sædvanlig noget, du selv har fundet på.DenSataniskeHest skrev: ↑9. mar 2025, 20:03Dengang rygernes om sse 22 tog til var der en bruger der skrev han havde info om de kom med store økonomiske muskler der vil forandre AaB. Han gættede på 200mFunky skrev: ↑9. mar 2025, 19:06Øh...what?DenSataniskeHest skrev: ↑9. mar 2025, 18:50Bare det der ikke er fra den samme bruger der snakkede om 200m fra dig sseFunky skrev: ↑9. mar 2025, 17:22Mja, jeg havde nok håbet, vi kunne have truet FCN mere på hjemmebane, og så måske snyde et af de andre tophold for et enkelt point (det lykkedes så også). Det har jo ikke været helt på månen på den måde, men træls med de store nedlerlag, selvfølgelig. At et af de andre nedrykningshold er kommet i gang kan vel heller ikke overraske. Jeg er lidt træt af, det lige skal være Lyngby, men sådan er det så.troelsh skrev: ↑9. mar 2025, 17:12Det eneste jeg kan sige efter de første fire kampe er, at vi har fået et point mere end forventet.
![]()
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
https://i.imgur.com/6auuHTH.pngGnu skrev: ↑13. mar 2025, 08:36Der er ingen, der har meldt noget om 200 millioner. Det er som sædvanlig noget, du selv har fundet på.DenSataniskeHest skrev: ↑9. mar 2025, 20:03Dengang rygernes om sse 22 tog til var der en bruger der skrev han havde info om de kom med store økonomiske muskler der vil forandre AaB. Han gættede på 200mFunky skrev: ↑9. mar 2025, 19:06Øh...what?DenSataniskeHest skrev: ↑9. mar 2025, 18:50Bare det der ikke er fra den samme bruger der snakkede om 200m fra dig sseFunky skrev: ↑9. mar 2025, 17:22Mja, jeg havde nok håbet, vi kunne have truet FCN mere på hjemmebane, og så måske snyde et af de andre tophold for et enkelt point (det lykkedes så også). Det har jo ikke været helt på månen på den måde, men træls med de store nedlerlag, selvfølgelig. At et af de andre nedrykningshold er kommet i gang kan vel heller ikke overraske. Jeg er lidt træt af, det lige skal være Lyngby, men sådan er det så.troelsh skrev: ↑9. mar 2025, 17:12Det eneste jeg kan sige efter de første fire kampe er, at vi har fået et point mere end forventet.
![]()
jeg er ret sikker på der også blev nævnt et beløb.. men har ikke lige tid til at grave det frem nu...
-
Gnu
- Allstar

Jeg har tjekket. Halamadrid har ikke nævnt noget om 200 millioner.DenSataniskeHest skrev: ↑13. mar 2025, 12:01https://i.imgur.com/6auuHTH.pngGnu skrev: ↑13. mar 2025, 08:36Der er ingen, der har meldt noget om 200 millioner. Det er som sædvanlig noget, du selv har fundet på.DenSataniskeHest skrev: ↑9. mar 2025, 20:03Dengang rygernes om sse 22 tog til var der en bruger der skrev han havde info om de kom med store økonomiske muskler der vil forandre AaB. Han gættede på 200mFunky skrev: ↑9. mar 2025, 19:06Øh...what?DenSataniskeHest skrev: ↑9. mar 2025, 18:50Bare det der ikke er fra den samme bruger der snakkede om 200m fra dig sseFunky skrev: ↑9. mar 2025, 17:22Mja, jeg havde nok håbet, vi kunne have truet FCN mere på hjemmebane, og så måske snyde et af de andre tophold for et enkelt point (det lykkedes så også). Det har jo ikke været helt på månen på den måde, men træls med de store nedlerlag, selvfølgelig. At et af de andre nedrykningshold er kommet i gang kan vel heller ikke overraske. Jeg er lidt træt af, det lige skal være Lyngby, men sådan er det så.![]()
jeg er ret sikker på der også blev nævnt et beløb.. men har ikke lige tid til at grave det frem nu...
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
Jeg er som sådan ikke uenig. Jeg synes bare, at man sparer FOR MEGET og for hurtigt ift. hvor stærk SL faktisk er blevet. Men det kan jeg sagtens mene, da jeg ikke skal smide millioner kroner i klubben.AnyFellow skrev: ↑13. mar 2025, 06:20At skrue budgetterne op vil være en utrolig farlig og dyr leg.FIDEL skrev: ↑12. mar 2025, 23:24Det er rigtigt. Det er bare en ultra farlig og dyr leg. Endnu en nedrykning vil dræne egenkapitalen ned på næsten 0.Gaarde6 skrev: ↑12. mar 2025, 23:15Altså med tanke på at vi slet ikke har nok indtægter.FIDEL skrev: ↑12. mar 2025, 22:32Og det værste er, at der ikke skrues op for budgettet til næste sæson.R Rosenberg skrev: ↑9. mar 2025, 20:08Det erindrer jeg. Det vil være synd at sige, holdt stik. Det blev vist mere LIDL end luksus.DenSataniskeHest skrev: ↑9. mar 2025, 20:03
Dengang rygernes om sse 22 tog til var der en bruger der skrev han havde info om de kom med store økonomiske muskler der vil forandre AaB. Han gættede på 200m
Vi har ikke andre muligheder, end at arbejde imod balance. Det er en nødvendighed og i virkeligheden ikke et valg vi kan træffe anderledes. Vi har forsøgt at skrue budgetterne op, hvilket vi står med resultaterne af nu og derfor må tage konsekvenserne.
Det positive ved at have et mindre budget er selvfølgelig, at klubben ikke er så sårbar ved en nedrykning, som tidligere.
Jeg hører bare nogle bekymrende ting, bl.a. at SSE helt konkret undervurderer dansk fodbold osv.
Næste sæson kan vi risikere, at have ligaens mindste budget, hvis OB og Horsens rykker op f.eks. Og Lyngby er ALTID en svær størrelse i et nedrykningsspil.
Har Helenius ikke udløb til sommer? Eller er det til nytår? Der sparer vi naturligvis mange penge til den tid.
Det er fanme svært at acceptere situationen, synes jeg.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Syntes bestemt der var snak om 150-200m. Men ok fair nok, men vi har så heller ikke set voldsom vækst eller investering..Gnu skrev: ↑13. mar 2025, 14:28Jeg har tjekket. Halamadrid har ikke nævnt noget om 200 millioner.DenSataniskeHest skrev: ↑13. mar 2025, 12:01https://i.imgur.com/6auuHTH.pngGnu skrev: ↑13. mar 2025, 08:36Der er ingen, der har meldt noget om 200 millioner. Det er som sædvanlig noget, du selv har fundet på.DenSataniskeHest skrev: ↑9. mar 2025, 20:03Dengang rygernes om sse 22 tog til var der en bruger der skrev han havde info om de kom med store økonomiske muskler der vil forandre AaB. Han gættede på 200mFunky skrev: ↑9. mar 2025, 19:06Øh...what?DenSataniskeHest skrev: ↑9. mar 2025, 18:50
Bare det der ikke er fra den samme bruger der snakkede om 200m fra dig sse![]()
Beløbet blev helt sikkert nævnt. Jeg husker ikke af hvem, men det var vist kun en enkelt bruger, som mente det.DenSataniskeHest skrev: ↑13. mar 2025, 16:04Syntes bestemt der var snak om 150-200m. Men ok fair nok, men vi har så heller ikke set voldsom vækst eller investering..Gnu skrev: ↑13. mar 2025, 14:28Jeg har tjekket. Halamadrid har ikke nævnt noget om 200 millioner.DenSataniskeHest skrev: ↑13. mar 2025, 12:01https://i.imgur.com/6auuHTH.pngGnu skrev: ↑13. mar 2025, 08:36Der er ingen, der har meldt noget om 200 millioner. Det er som sædvanlig noget, du selv har fundet på.DenSataniskeHest skrev: ↑9. mar 2025, 20:03Dengang rygernes om sse 22 tog til var der en bruger der skrev han havde info om de kom med store økonomiske muskler der vil forandre AaB. Han gættede på 200m
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Men undervurderer hvordan?FIDEL skrev: ↑13. mar 2025, 14:30Jeg er som sådan ikke uenig. Jeg synes bare, at man sparer FOR MEGET og for hurtigt ift. hvor stærk SL faktisk er blevet. Men det kan jeg sagtens mene, da jeg ikke skal smide millioner kroner i klubben.AnyFellow skrev: ↑13. mar 2025, 06:20At skrue budgetterne op vil være en utrolig farlig og dyr leg.FIDEL skrev: ↑12. mar 2025, 23:24Det er rigtigt. Det er bare en ultra farlig og dyr leg. Endnu en nedrykning vil dræne egenkapitalen ned på næsten 0.Gaarde6 skrev: ↑12. mar 2025, 23:15Altså med tanke på at vi slet ikke har nok indtægter.FIDEL skrev: ↑12. mar 2025, 22:32Og det værste er, at der ikke skrues op for budgettet til næste sæson.R Rosenberg skrev: ↑9. mar 2025, 20:08
Det erindrer jeg. Det vil være synd at sige, holdt stik. Det blev vist mere LIDL end luksus.
Det positive ved at have et mindre budget er selvfølgelig, at klubben ikke er så sårbar ved en nedrykning, som tidligere.
Jeg hører bare nogle bekymrende ting, bl.a. at SSE helt konkret undervurderer dansk fodbold osv.
Næste sæson kan vi risikere, at have ligaens mindste budget, hvis OB og Horsens rykker op f.eks. Og Lyngby er ALTID en svær størrelse i et nedrykningsspil.
Har Helenius ikke udløb til sommer? Eller er det til nytår? Der sparer vi naturligvis mange penge til den tid.
Det er fanme svært at acceptere situationen, synes jeg.
Jeg har set det skrevet herinde flere gange, men jeg synes bare virkeligheden pt. viser noget andet, da vi ligger på den rigtige side af nedrykningsstregen.
Bevares, det kan da ændre sig, men vi har ikke tabt en eneste kamp til de andre nedrykningskandidater og selvom spillet lige nu ikke har været det bedste, er det ikke så meget anderledes end hvad vi har set tidligere på sæsonen.
Jeg synes vores chance for at blive i superligaen ser fornuftige ud på nuværende tidspunkt.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Godt, så er det ikke noget jeg bare har fundet på, godt at vide..le Cid skrev: ↑13. mar 2025, 17:39Beløbet blev helt sikkert nævnt. Jeg husker ikke af hvem, men det var vist kun en enkelt bruger, som mente det.DenSataniskeHest skrev: ↑13. mar 2025, 16:04Syntes bestemt der var snak om 150-200m. Men ok fair nok, men vi har så heller ikke set voldsom vækst eller investering..Gnu skrev: ↑13. mar 2025, 14:28Jeg har tjekket. Halamadrid har ikke nævnt noget om 200 millioner.DenSataniskeHest skrev: ↑13. mar 2025, 12:01https://i.imgur.com/6auuHTH.pngGnu skrev: ↑13. mar 2025, 08:36Der er ingen, der har meldt noget om 200 millioner. Det er som sædvanlig noget, du selv har fundet på.DenSataniskeHest skrev: ↑9. mar 2025, 20:03
Dengang rygernes om sse 22 tog til var der en bruger der skrev han havde info om de kom med store økonomiske muskler der vil forandre AaB. Han gættede på 200m
-
Gnu
- Allstar

Så må du jo lige komme med et link.DenSataniskeHest skrev: ↑13. mar 2025, 18:50Godt, så er det ikke noget jeg bare har fundet på, godt at vide..le Cid skrev: ↑13. mar 2025, 17:39Beløbet blev helt sikkert nævnt. Jeg husker ikke af hvem, men det var vist kun en enkelt bruger, som mente det.DenSataniskeHest skrev: ↑13. mar 2025, 16:04Syntes bestemt der var snak om 150-200m. Men ok fair nok, men vi har så heller ikke set voldsom vækst eller investering..Gnu skrev: ↑13. mar 2025, 14:28Jeg har tjekket. Halamadrid har ikke nævnt noget om 200 millioner.DenSataniskeHest skrev: ↑13. mar 2025, 12:01https://i.imgur.com/6auuHTH.png
Nej, det behøver han ikke. Der var helt sikkert en bruger der mente at vide at de ville komme med et stort beløb op imod 200 mio. kr. Det husker jeg også. Troede heller ikke på det dengang...Gnu skrev: ↑13. mar 2025, 19:28Så må du jo lige komme med et link.DenSataniskeHest skrev: ↑13. mar 2025, 18:50Godt, så er det ikke noget jeg bare har fundet på, godt at vide..le Cid skrev: ↑13. mar 2025, 17:39Beløbet blev helt sikkert nævnt. Jeg husker ikke af hvem, men det var vist kun en enkelt bruger, som mente det.DenSataniskeHest skrev: ↑13. mar 2025, 16:04Syntes bestemt der var snak om 150-200m. Men ok fair nok, men vi har så heller ikke set voldsom vækst eller investering..Gnu skrev: ↑13. mar 2025, 14:28Jeg har tjekket. Halamadrid har ikke nævnt noget om 200 millioner.DenSataniskeHest skrev: ↑13. mar 2025, 12:01
https://i.imgur.com/6auuHTH.png
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Winterburn
- Landshold

- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: New York
Hvad jeg lige kunne soege mig frem til herinde, saa er det 150-200 mio. der er naevnt muligvis taget ud af kontekst: kan ikke huske brugeren der foerste gang naevnte bemeldte beloeb, men det kom fra en saetning ala: "tror ikke vi skal regne med en given udenlandsk investor er klar med 150-200 mio. imo hvordan AaB er blevet koert hidtil".
Man kan haabe og dromme om SSE22 finder en pengestaerk investor der kan se de har gang i et spaendende project med potentiel afkast i det lange loeb og/eller en god eksponering - evt. ogsaa igennem et sponsorat
Man kan haabe og dromme om SSE22 finder en pengestaerk investor der kan se de har gang i et spaendende project med potentiel afkast i det lange loeb og/eller en god eksponering - evt. ogsaa igennem et sponsorat
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.
-Erik "Myggen" Mykland.
-
Gnu
- Allstar

Jeg tror, der er et par brugere, som blandes sammen. Her skriver Halamadrid om, at der er store penge på vej uden at sætte peløb på, og efterfølgende er der en anden bruger, som skriver, at der nok skal 200-300 millioner til for at rykke på magtbalancen. https://debatside.dk/viewtopic.php?f=1& ... &start=860Hanga skrev: ↑13. mar 2025, 19:37Nej, det behøver han ikke. Der var helt sikkert en bruger der mente at vide at de ville komme med et stort beløb op imod 200 mio. kr. Det husker jeg også. Troede heller ikke på det dengang...Gnu skrev: ↑13. mar 2025, 19:28Så må du jo lige komme med et link.DenSataniskeHest skrev: ↑13. mar 2025, 18:50Godt, så er det ikke noget jeg bare har fundet på, godt at vide..le Cid skrev: ↑13. mar 2025, 17:39Beløbet blev helt sikkert nævnt. Jeg husker ikke af hvem, men det var vist kun en enkelt bruger, som mente det.DenSataniskeHest skrev: ↑13. mar 2025, 16:04Syntes bestemt der var snak om 150-200m. Men ok fair nok, men vi har så heller ikke set voldsom vækst eller investering..
-
RufusTheDog
- 2. div

Den eneste jeg husker der har nævnt det beløb før, er Grauballe(manden?).
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.